> Шифр: ПП/2003/4 Журнал 2003р. N 4 Бондаренко, О. Ф. Психологічні особливості сучасної студентської молоді та проблеми професійної підготовки психологів-практиків / О.Ф. Бондаренко. - С.8-11 Коломінський, Н. Л. Методологічні засади професійної підготовки практичного психолога / Н.Л. Коломінський. - С.12-13 Панок, В. Г. Основні напрями професійного становлення особистості практичного психолога у вищій школі / В.Г. Панок. - С.14-17 Радчук, Г. К. Підготовка особистості майбутніх практичних психологів: із досвіду роботи кафедри практичної психології Тернопільського державного педагогічного університету ім.В.Гнатюка / Г.К. Радчук, І.П. Андрійчук. - С.18-20 Титаренко, Т. м. Життєві домогання і професійне становлення особистості практичного психолога / Т.м. Титаренко. - С.21-23 Фурман, А. В. Вітакультурне обгрунтування практичної психології / А.В. Фурман. - С.23-27 Цыбур, Е. Н. Сравнительный анализ феноменов инфантильной и зрелой зависимости в эмоциональных отношениях (в концептуальном пространстве психологии объектных отношений) / Е.Н. Цыбур. - С.28-33 Мізерна, О. О. Корекційна тренінгова програма "самовдосконалення" для подолання агресивних проявів серед підлітків / О.О. Мізерна. - С.37-43 Гольдштейн, А. П. Тренінг контролю гніву / А.П. Гольдштейн. - С.61-76 Сидоров, В. Н. Теория и практика групповой социальной работ. Деятельность социального работника в групповом контексте: учебно-методические материалы для тренинга / В.Н. Сидоров. - С.44-50 Савчук, О. М. Стратегії роботи зі співзалежними жінками, які зазнають насильства в сім’ї / О.М. Савчук. - С.51-60 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Радчук, Г. К. Підготовка особистості майбутніх практичних психологів: із досвіду роботи кафедри практичної психології Тернопільського державного педагогічного університету ім.В.Гнатюка [Текст] / Г.К. Радчук, І.П. Андрійчук> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N4. - С. 18-20
Рубрики: психологія вищої школи підготовка практичного психолога особистість психолога Дод.точки доступу: Андрійчук, І.П. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2006/8 Журнал 2006р. N 8 Черников, А. В. Тренинг по семейной диагностике / А. В. Черников. - С.1-12. Климчук, В. О. Факторний аналіз: використання у психологічних дослідженнях / В. О. Климчук. - С.43-48. Зінченко, С. М. Специфічні розлади здібностей дитини до навчання / С. М. Зінченко, В. В. Злагодух; В. В. Злагодух. - С.48-51. Пеньковська, Н. М. Здатність молодших школярів регулювати власну поведінку як складова рефлексивної самосвідомості / Н. М. Пеньковська. - С.51-55. Попелюшко, Р. П. Програма корекції відхилень у розвитку самооцінки студентської молоді / Р. П. Попелюшко. - С.55-65. Радчук, Г. К. Організація практики у системі професійної підготовки психологів / Г. К. Радчук. - С.65-74. Харченко, С. В. Интеллектуальные и творческие способности мужчин и женщин / С. В. Харченко. - С.75-80. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Радчук, Г. К. Організація практики у системі професійної підготовки психологів [Текст] / Г. К. Радчук> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 65-74. Рубрики: психологічна освіта Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2011/12 Журнал 2011р. N 12 Дьяконов, Г. В. Діяльнісно-генетичні передумові і засади розвитку діалогічного підходу в роботах видатних українських психологів Г. С. Костюка і С. Д. Максименка / Г. В. Дьяконов. - С.1-4. Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційної форми навчання студентів(на прикладі курсу "Сімейне виховання") / Г. К. Радчук. - С.5-17. Красновский, В. Н. Психологическое образование: требование времени и пути освоения / В. Н. Красновский. - С.18-22. Лєпіхова, Л. А. До питання впливу адаптаційних установок на планування життєвих завдань старшокласників у трансформаційному суспільстві / Л. А. Лєпіхова. - С.22-31. Тоба, М. В. Когнітивне спілкування в педагогічній діяльності: прикладний та теоретичний аспекти / М. В. Тоба. - С.32-35. Афонина, Н. Ю. Исследование направленности локуса контроля у детей старшего дошкольного возраста / Н. Ю. Афонина. - С.42-47. Литовченко, О. В. Соціальне становлення особистості: соціально-педагогічний потенціал позашкільних навчальних закладів / О. В. Литовченко. - С.50-56. Шмаргун, В. М. Просторово-часові репрезентації як структурно-змістовні складові процесу мислення / В. М. Шмаргун. - С.56-63. Шилко, Р. С. Типы виртуальной реальности и возможности ее применения в психологии / Р. С. Шилко. - С.66-69. Гридковець, Л. М. Психологія як наука про душу в християнській парадигмі: шлях інтеграції теорії в практику / Л. М. Гридковець. - С.70-72. БолтІвець, С. І. Концептуальні засади та психофізіологічний апаратурний інструментарій ефективного застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах / С. І. БолтІвець. - С.72-77. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 15 Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційної форми навчання студентів(на прикладі курсу "Сімейне виховання") [Текст] / Г. К. Радчук> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 12. - С. 5-17. Рубрики: викладання психології в ВНЗ--курс "Сімейне виховання" Підготовка майбутніх вчителів--курс "Сімейне виховання" Підготовка майбутніх психологів--курс "Сімейне виховання" Навчання студентів--освітній діалог Кл.слова (ненормовані): діалогізація освітнього середовища -- діалогічне спілкування -- навички конструктивної взаємодії з дітьми у сім’ї Анотація: Мета статті: сприяти становленню компетентності у сфері сімейного виховання шляхом усвідомлення й осмислення механізмів діалогічного спілкування та формування вмінь і навичок конструктивної взаємодії з дітьми у сім’ї. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |