> Шифр: ВМДЗ/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Богуш, Алла. Мовленнєва робота з дошкільниками: шляхи оптимізації / А. Богуш, Н. Гавриш. - С.4-13. Пасічник, Алла. Формування діамонологічної компетенції дошкільників у процесі театральної діяльності / А. Пасічник, О. Проценко. - С.14-21. Полова, Ірина. Діагностика розвитку образного мовлення старших дошкільників / І. Полова. - С.22-32. Романюк, Ірина. / І. Романюк, С. Бондарук. - С.33-39. Школа для "чомучок". - С.40-41. Як навчити дітей ставити запитання по суті. - С.42. Мовленнєва робота з дошкільниками. - С.45. Панасюк, Тамара. Оформлення документації вихователя-методиста / Т. Панасюк. - С.44-49. Крутій, Катерина. Відкритий перегляд заняття як форма методичної роботи / К. Крутій. - С.50-58. Орієнтовні питання короткого самоаналізу заняття. - С.57. Орієнтовний порядок аналізування заняття під час відкритого перегляду. - С.60. Крутій, Катерина. Аналізування заняття під час відкритого перегляду: крок за кроком / К. Крутій. - С.61-64. Малишева, Ольга. Підвищення кваліфікації педагога, який суміщає посади вихователя та вихователя-методиста / О. Малишева. - С.65-66. Малішева, Ольга. Присвоєння вихователю-методисту з нефаховою педагогічною освітою чергової кваліфікаційної категорії / О. Малішева. - С.67-68. Куткова, Лідія. Дівчина з косою мов трава з росою / Л. Куткова, С. Мальованик. - С.69-75. Користуємося календарем. - С.76-77. Міжнародний день сім’ї у дитячому садку. - С.78-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Романюк, Ірина. Система планування освітньої роботи з розвитку мовлення дітей дошкільного віку / І. Романюк, С. Бондарук> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 3. - С. 33-39. Рубрики: Основи мови й мовлення--дошкільники Кл.слова (ненормовані): складові системи планування -- чинники ефективності роботи -- мовленнєва компетентність -- спеціальні заняття -- комунікативні уміння -- дидактичні ігри -- основи мови і мовлення Дод.точки доступу: Бондарук, Світлана Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/4 Журнал 2013р. N 4 Кононко, Олена. Вихователь-методист стратег і тактик / О. Кононко. - С.4-16. Галяпа, Марія. Планування як один з головних засобів управління часом / М. Галяпа, Л. Бондар. - С.17-24. Романюк, Ірина. Оперативний контроль - інструмент швидкого реагування на актуальні проблеми освітнього процесу в дошкільному закладі / І. Романюк. - С.25-33. Лимаренко, Наталія. Здоров’язбережувальні технології в дошкільному закладі: фітнес-програми / Н. Лимаренко. - С.34-39. Полякова, Людмила. Ходьба на ходулях - нетрадиційна форма фізкультурно-оздоров’ячої роботи / А. Полякова, О. Даніш. - С.40-44. Миронова, Світлана. Оформлення документації вчителями-дефектологами та вчителями спеціального дошкільного навчального закладу / С. Миронова. - С.46-51. Овденко, Тетяна. Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору / Т. Овденко. - С.52-59. Ільченко, Лариса. Працюємо з КОЗА-ДИСКом: вивчаємо функції програми / Л. Ільченко. - С.60-67. Користуємося календарем. - С.68-69. Карабаєва, Ірина. Подорож на повітряних кульках / І. Карабаєва, С. Рогова. - С.70-77. Клименко, Антоніна. Тривалість відпустки інструктора з фізкультури / А. Клименко. - С.78-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 69 Романюк, Ірина. Оперативний контроль - інструмент швидкого реагування на актуальні проблеми освітнього процесу в дошкільному закладі / І. Романюк> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 4. - С. 25-33. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): оперативний контроль -- питання оперативного контролю -- доповідна записка -- діловий щоденник Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Романюк, Ірина Перспективне планування освітньої роботи вихователя [Текст] / Ірина Романюк> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 5. - С. 10-14 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--планування роботи Кл.слова (ненормовані): перспективний план -- календарний план -- щотижневе планування Анотація: Подано на допомогу вихователям поради щодо структури, змісту й принципів перспективного плану освітньої роботи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/7 Журнал 2013р. N 7 Кіндрат, Інна. Сучасний медіапростір та його вплив на світогляд дитини / І. Кіндрат. - С.4-8 : фотогр. Романюк, Ірина. Перспективне планування впровадження комп’ютерних технологій у освітній процес дошкільного закладу / І. Романюк. - С.9-15 : фотогр. Ляшенко, Світлана. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес / С. Ляшенко, З. Зінченко. - С.16-28 : схеми, табл., фотогр. Садова, Надія. Створюємо мультимедійну презентацію: крок за кроком / Н. Садова. - С.29-32. Леус, Ірина. Технологія створення інтерактивних дидактичних ігор у програмі PowerPoint засобами перемикачів / І. Леус, О. Балаюш. - С.33-38 : іл. Інформаційно-комп’ютерні ресурси у методичній діяльності ДНЗ. - С.39 : фотогр. Мережевий етикет. - С.40-41. Безпека дітей в інтернеті: поради батькам. - С.42. Дидаліна, Валентина. Інформаційно-комунікаційні технології в роботі з дошкільниками, які мають затримку психічного розвитку / В. Дидаліна. - С.43-51 : фотогр. Гуртова, Лариса. Освітній проект "Дошкільники знімають кіно" / Л. Гуртова. - С.52-60 : фотогр. Леус, Ірина. Локальні документи дошкільного навчального закладу щодо застосування ІКТ / Ірина Леус, О. Балаюш. - С.61-74. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Романюк, Ірина. Перспективне планування впровадження комп’ютерних технологій у освітній процес дошкільного закладу / І. Романюк> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 7. - С. 9-15 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): комп’ютерні технології -- комп’ютерна грамотність -- комп’ютерне планування -- комп’ютерні ігри -- мультимедійні презентації -- комп’ютерно-ігрове середовище -- комп’ютеризація дошкільної освіти Анотація: Стаття присвячена проблемі комп’ютеризації дошкільної освіти. Висвітлено труднощі запровадження комп’ютерних технологій (КТ) в освітній процес, розглянуто особливості розроблення перспективного планування впровадження КТ в навчання, проаналізовано форми та змістові поняття планування. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/6 Журнал 2014р. N 6 Резніченко, Ірина. Використання елементів спорту у фізкультурно-оздоровчій роботі / І. Резніченко. - С.4-10 : фотогр. Орієнтовний перелік методичних заходів для підвищення компетентності педагогів з питань фізкультурно-оздоровчої роботи. - С.11. Романюк, Ірина. Готуємо фізкультурний майданчик до участі в конкурсі / І. Романюк. - С.12-21. Миненок, Оксана. Фізичний розвиток та зміцнення здоров’я вихованців: методичний супровід / О. Миненок, Н. Заморока. - С.22-25. Фізкультурно-оздоровча робота з дітьми дошкільного віку. - С.26. Проведення фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми вдома : пам’ятка для батьків. - С.27. Філіппова, Світлана. Фітбол-гімнастика як сучасна здоров’язбережувальна технологія / С. Філіппова. - С.28-37 : фотогр. Юрченко, Олена. Хочу до дитсадка, або Що таке дитячо-батьківські групи / О. Юрченко. - С.40-46 : фотогр. Садова, Надія. Створення електронної картотеки в Microsoft Excel: легко, швидко, зручно / Н. Садова. - С.47-53 : іл. Халамай, Ірина. Мультимедійна презентація як інструмент мульттерапії / І. Халамай. - С.54-61. Ляшенко, Людмила. Чарівна скриня : сюжетно-ігрова розвага для дітей дошкільного віку / Л. Ляшенко. - С.62-65 : фотогр. Колесник, Світлана. Тато, мама, я - туристична сім’я : спортивне свято для дітей старшого дошкільного віку та їхніх батьків / С. Колесник, О. Шамрикова. - С.66-70 : фотогр. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 69 Романюк, Ірина. Готуємо фізкультурний майданчик до участі в конкурсі / І. Романюк> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 6. - С. 12-21. Рубрики: Фізичне виховання--фізкультурні майданчики--дитячі садки Дошкільне виховання--фізичне виховання Кл.слова (ненормовані): фізичне виховання -- фізкультурно-оздоровча робота -- фізкультурне обладнання -- комплектування фізкультурного обладнання -- фізкультурні майданчики Анотація: У статті розглянуто проблему створення предметно-просторового фізкультурно-розвивального середовища в групових кімнатах, спортивній залі, на фізкультурному майданчику. Висвітлено вимоги до фізкультурного обладнання та принципи його комплектування. Подано документи щодо організації міського конкурсу-огляду на кращий фізкультурний майданчик у дошкільному навчальному закладі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2016/5 Журнал 2016р. N 5 Гончаренко, Алла. Розвінчуємо стереотипні уявлення про заняття / А. Гончаренко, Н. Дятленко. - С.4-12. Романюк, Ірина. Інтегроване заняття: поняття, особливості змісту та структури / І. Романюк, О. Бороздіна. - С.13-21. Левковська, Галина. Формуємо життєву компетентність дошкільників під час інтегрованих занять / Г. Левковська. - С.22-27. Гончаренко, Алла. Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку "Я - киянин”: особливості та можливості впровадження / А. Гончаренко. - С.28-30. Романюк, Ірина. Визначаємо та плануємо шляхи розв’язання пріоритетних завдань дошкільного закладу / І. Романюк, С. Боднарук. - С.31-35. Леус, Ірина. Заглянемо до скрині творчості педагогів, або Конкурс педагогічної майстерності в дошкільному закладі / І. Леус, О. Смаль. - С.38-43. Коваленко, Олена. Індивідуальний підхід до формування логіко-математичної компетентності дошкільників / О. Коваленко. - С.44-47. Цибуляк, Наталя. Спостережливий вихователь: який він? / Н. Цибуляк. - С.49-55. Карабаєва, Ірина. Визначаємо особливості індивідуального розвитку старших дошкільників під час експрес-діагностики / І. Карабаєва. - С.56-65. Усесвітній день шоколаду. - С.66-67. Кондратенко, Наталія. Таємниці шоколаду : конспект заняття для дітей старшої групи з порушеннями зору / Н. Кондратенко, С. Виноградова. - С.68-70. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 69 Романюк, Ірина. Інтегроване заняття: поняття, особливості змісту та структури [Текст] / І. Романюк, О. Бороздіна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 5. - С. 13-21. Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття Заклади дошкільної освіти--методична робота--педагогічний колектив Кл.слова (ненормовані): інтегровані заняття -- семінар-практикум для педагогів ДНЗ -- пам’ятка для педагогів ДНЗ -- інтелектуальні карти -- робота з педагогами ДНЗ Анотація: В кінці статті розміщено додаток № 1 “Поняття “інтегроване заняття”, особливості його змісту та структури : семінар-практикум для педагогів ДНЗ” та додаток № 2 “Особливості організації та проведення інтегрованого заняття : пам’ятка для педагогів”. Дод.точки доступу: Бороздіна, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 69 Романюк, Ірина. Визначаємо та плануємо шляхи розв’язання пріоритетних завдань дошкільного закладу [Текст] / І. Романюк, С. Боднарук> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 5. - С. 31-35. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--пріоритетні завдання Кл.слова (ненормовані): пріоритетні завдання ЗДО Дод.точки доступу: Боднарук, Світлана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 69 Романюк, Ірина Річний план роботи дошкільного закладу: структура та етапи розроблення [Текст] / Ірина Романюк> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--річні завдання Кл.слова (ненормовані): річний план роботи дитсадка -- методична робота -- планування роботи на літній період -- організація роботи ДНЗ Анотація: В статті розглядається алгоритм розроблення річного плану роботи дитсадка, подається перелік нормативно-правових документів, якими слід керуватися, плануючи роботу закладу, описується структура плану на літній оздоровчий період. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2016/10 Журнал 2016р. N 10 Романюк, Ірина. Гурткова робота в дошкільному закладі: складові організації та керівництва / І. Романюк. - С.4-13. Гурткова робота в дошкільному закладі : тест для самодіагностики. - С.14-16. Виявлення освітніх запитів батьків : анкета для батьків. - С.16-18. Яременко, Наталія. Розвивальне навчання з використанням ІКТ на заняттях гуртка логіко-математичного розвитку / Н. Яременко. - С.18-25. Богомолова, Наталія. Маленькі шахісти в дошкільному закладі / Н. Богомолова. - С.25-32. Лінчук, Маргарита. Оздоровлення дошкільників на заняттях гуртка аквааеробіки / М. Лінчук, Н. Шрамко, М. Чекулаєва. - С.32-41. Перепльотова, Ніна. Опановуємо мистецтво художньої гімнастики / Н. Перепльотова. - С.41-45. Сєлуянова, Лідія. Перші кроки до поетичного олімпу, або Розвиток словотворчості дошкільників / Л. Сєлуянова. - С.45-55. Гасюк, Людмила. Світ паперових чудес у техніці оригамі / Л. Гасюк. - С.55-62. Морєва, Олена. Оплачуємо роботу вихователя-методиста дошкільного навчального закладу як керівника гуртка / О. Морєва. - С.62-69. Положення про гурток. - С.69. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на листопад. - С.70-71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 69 Романюк, Ірина. Гурткова робота в дошкільному закладі: складові організації та керівництва [Текст] / І. Романюк> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 4-13. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--гурткова діяльність Кл.слова (ненормовані): гурткова діяльність в дошкільному закладі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Романюк, Ірина Як аналізувати освітній процес [Текст] / Ірина Романюк> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 9-14 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- зразки докуметації -- методи аналізу -- спостереження -- хронометраж -- бесіда з педагогом -- педагогічний аналіз -- освітній процес в ЗДО Анотація: "Якість освітньої роботи у дошкільному закладі значною мірою залежить від здатності керівництва ефективно здійснювати систематичне вивчення діяльності педагогів. Ця стаття допоможе у виборі доцільних методів педагогічного аналізу, що сприятиме налагодженню плідної співпраці та знаходженню найкращих шляхів професійного вдосконалення кожного педагога." Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 44 Як ефективно використовувати гаджети в роботі з дітьми / підгот. Ірина Романюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. [55–57]. - Зміст: Фотоапарат – для формування пізнавальної активності ; Диктофон – для розвитку комунікативних навичок ; Ноутбук, планшет – для організації спільної діяльності.
Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- аудіовізуальні засоби навчання -- гаджети -- електронні пристрої -- фотоапарати -- диктофони -- ноутбуки -- планшети -- освітні веб-квести Дод.точки доступу: Романюк, Ірина \підгот.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-12 За які документи відповідає вихователь-методист: чек-ліст / підгот. Ірина Романюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. [16–19].
Кл.слова (ненормовані): методична робота -- пам’ятки Анотація: Пам’ятка для вихователя-методиста. Дод.точки доступу: Романюк, Ірина \підгот.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Романюк, Ірина Консультації в роботі вихователя-методиста: види та особливості проведення [Текст] / Ірина Романюк, Лілія Ткачук> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 22-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): консультація -- робота з колективом -- види консультацій -- проблемні консультації Анотація: "Серед форм методичної роботи вагоме місце посідає консультація, однак нерідко на практиці вона перетворюється на лекцію і стає неефективною. Як уникнути "виступу одного актора"? Як підтримувати зворотий зв'язок з педагогами? Які методи та форми допомагають стимулювати їхнє активне сприймання та мислення? Яких помилок уникати і як, за потреби, їх виправляти?" Відповіді на ці та інші запитання подано у статті. Дод.точки доступу: Ткачук, Лілія Немає відомостей про примірники |
Романюк, Ірина Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності педагога [Текст] / Ірина Романюк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): індивідуальний план розвитку -- робота з колективом -- професійна компетентність Анотація: В статті описано одну із складових функцій професійної діяльності педагога (з акцентом на дошкілля) - рефлексію та професійний саморозвиток. Подано зразки розроблення та оформлення індивідуального проетного плану розвитку професійної компетентності педагога. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |