М74 Модернізація системи вищої освіти: соціальна цінність і вартість для України [Текст] : Монографія / М. І. Михальченко, В. П. Андрущенко, О. П. Бульвінська та ін. ; Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна думка, 2007. - 257 с. - (Модернізація вищої освіти: світоглядно-педагогічні проблеми). - ISBN 978-966-644-034-4 : 9.10 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Вища освіта--модернізація Дод.точки доступу: Михальченко, Микола Іванович; Андрущенко, Віктор Петрович; Бульвінська, Оксана Петрівна; Лукашевич, Микола Павлович; Нельга, Тетяна Олександрівна; Рябченко, Володимир Іванович; Самчук, Зореслав Федорович; Академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) |
> Шифр: ВОУ1/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Слюсаревський, Микола. Теоретико-методологічні та праксеологічні аспекти проблеми взаємодії суспільства і освіти / М. Слюсаревський. - С.12-20 Богданова, Наталія. Культура життєтворчості особистості як філософська проблема / Н. Богданова. - С.21-26 Акопян, Валерій Григорович. Феномен екологічної свідомості в царині сучасного наукового дискурсу / В. Акопян. - С.27-31 Івченко, Олексій. Розуміння свободи в реаліях XXI століття / О. Івченко. - С.32-39 Рябченко, Володимир. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та рамки осягнення ними особистості / В. Рябченко. - С.46-54 Покась, Віталій. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення / В. Покась. - С.55-62 Кожедуб, Лідія . Розуміння підтексту як передумова адекватного сприйняття художнього тексту у процесі підготовки майбутніх філологів / Л. Кожедуб. - С.63-69 Андрущенко, Тетяна. Романтизм та діалектика естетичного / Т. Андрущенко. - С.70-78 Корсак, Костянтин. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності / К. Корсак. - С.79-85 Бойчук, Микола. Теоретичні засади дослідження демократії як форми народовладдя / М. Бойчук. - С.86-92 Білогур, Влада. Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей / В. Білогур, С. Макаренко. - С.93-99 Андрушкевич, Фабіан. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці / Ф. Андрушкевич. - С.108-113 Козлакова, Галина. Вища освіта в Канаді : деякі враження про університети Оттави і Торонто / Г. Козлакова. - С.114-119 Артюшенко, Оксана. Виховання як чинник відтворення ментальності підростаючого покоління / О. Артюшенко. - С.120-125 Система - проти суржику. - С.126 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 98 Рябченко, Володимир. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та рамки осягнення ними особистості [Текст] / В. Рябченко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - N 1. - С. 46-54 Рубрики: Вища освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Андрущенко, Віктор Петрович. Державно-громадський характер управління освітою / Віктор Андрущенко. - С.5-8. - Бібліогр.: 3 назв Зубов, Вадим Олексійович. Глобалізована соціальність / Вадим Зубов. - С.9-13. - Бібліогр.: 15 назв Бойчук, Микола Андрійович. Основні форми демократії: український контекст / Микола Бойчук. - С.14-20. - Бібліогр.: 4 назв Шандор, Федір Федорович. Національна ідея як осердя національної свідомості / Федір Шандор. - С.21-26. - Бібліогр.: 7 назв Линовицька, Олеся Вікторівна. Академічні свободи та університетська автономія / Олеся Линовицька. - С.27-31. - Бібліогр.: 12 назв Рябченко, Володимир Іванович. Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / Володимир Рябченко. - С.32-38. - Бібліогр.: 9 назв Іваній, Олена Миколаївна. Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя / Олена Іваній. - С.39-44. - Бібліогр.: 8 назв : табл. Бикова, Катерина Іванівна. Методичні рекомендації до вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ (заочне відділення) / Катерина Бикова. - С.45-52 Тарасенкова, Ніна Анатоліївна. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики / Ніна Тарасенкова, Ірина Акуленко. - С.53-66. - Бібліогр.: 12 назв : схема, табл. Акопян, Валерій Григорович. Екологічне самовиховання особистості / Валерій Акопян. - С.67-73. - Бібліогр.: 19 назв Білогур, Влада. Структура світоглядних орієнтацій сучасної студентської молоді / Влада Білогур. - С.74-80. - Бібліогр.: 18 назв Гарбар, Галина Анатоліївна. Технологія дослідження гостинності як соціального явища / Галина Гарбар. - С.82-89. - Бібліогр.: 14 назв Богданова, Наталія Григорівна. Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі / Наталія Богданова. - С.90-93. - Бібліогр.: 8 назв Сахневич, Інна Андріївна. Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації / Інна Сахневич. - С.94-98. - Бібліогр.: 13 назв Костирєв, Андрій Геннадійович. Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін / Андрій Костирєв. - С.99-105. - Бібліогр.: 14 назв Боркач, Євгеній Ілліч. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Євгеній Боркач. - С.106-111. - Бібліогр.: 9 назв Зварич, Ірина Миколаївна. Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США / Ірина Зварич. - С.112-118. - Бібліогр.: 8 назв Шубін, Олександр Олександрович. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні майбутніх фахівців як основа конкурентоспроможності сучасного ВНЗ / Олександр Шубін, Інна Сіменко, Ірина Пальцун. - С.119-125. - Бібліогр.: 20 назв : табл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Рябченко, Володимир Іванович. Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / Володимир Рябченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 32-38. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: особистість студента Вища освіта в Україні соціалізація студентів Виховання студентів Україна Кл.слова (ненормовані): автономія -- вищий навчальний заклад -- соціокультурне середовище -- парадигма -- виховне середовище -- університетський дух Анотація: Аналітичний погляд на <розвиток особистості студента> крізь освіту, навчання, виховання й соціалізацію як поняття й процеси та їхню здатність осягнути особистість людини в її житті дає підстави стверджувати, що сучасна вітчизняна вища школа не лише знаходиться в полоні традиційної педагогічної парадигми, а й обмежена предметним полем педагогіки, що утворює своєрідне "прокрустове ложе" для дослідження й практичного вирішення комплексу проблем, якими обтяжена вища освіта. Для того, щоб нагальні й майбутні проблеми, пов'язані з розвитком особистості студента, успішно вирішувалися й педагогіка не ставала заручницею власних амбіцій як у теорії, так і в суспільній практиці, потрібно не обмежуватись предметним полем педагогіки, а виходити за його межі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВОУ1/2014/4 Журнал 2014р. N 4 Андрущенко, Віктор. Герменевтика освіти : (спроба теоретичного аналізу) / Віктор Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: 3 назви. Корсак, Костянтин. Основи нової національної ідеї у контексті розвитку вищої освіти України / Костянтин Корсак. - С.10-15. - Бібліогр.: 7 назв. Рябченко, Володимир. Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект / Володимир Рябченко. - С.16-22. - Бібліогр.: 7 назв. Похресник, Анатолій. Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє / Анатолій Похресник. - С.23-28. - Бібліогр.: 13 назв. Нестерова, Марія. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти / Марія Нестерова. - С.29-34. - Бібліогр.: 9 назв. Колос, Катерина. Типологія компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / Катерина Колос. - С.35-43. - Бібліогр.: 15 назв. Береза, Вадим. Стан, суперечності та перспективи розвитку політичної освіти в сучасному українському суспільстві / Вадим Береза. - С.44-49. - Бібліогр.: 5 назв. Козлов, Дмитро. Формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи: зарубіжний досвід / Дмитро Козлов. - С.50-58. - Бібліогр.: 16 назв. : табл. Федоров, Олександр. Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / Олександр Федоров. - С.59-70. - Бібліогр.: 17 назв. : мал. Шелюк, Людмила. Світовий досвід демократизації освітньої політики / Людмила Шелюк. - С.71-76. - Бібліогр.: 5 назв. Бак, Мирослав. Вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти / Мирослав Бак. - С.77-84. - Бібліогр.: 2 назви. Онкович, Ганна. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія / Ганна Онкович. - С.85-93. - Бібліогр.: 12 назв. Козієвська, Олена. Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції) / Олена Козієвська. - С.94-100. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Колесниченко, Наталія. Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини / Наталія Колесниченко. - С.101-108. - Бібліогр.: 12 назв. Ланських, Оксана. Мовні стратегії в системі державної освітньої політики / Оксана Ланських. - С.109-113. - Бібліогр.: 7 назв. Покажчик публікацій журналу за 2014 рік. - С.114-116 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 98 Рябченко, Володимир. Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект / Володимир Рябченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 16-22. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні Кл.слова (ненормовані): вища школа -- номінальна вища освіта -- реальна вища освіта -- соціальний паразитизм -- фальсифікація -- якість вищої освіти Анотація: Схарактеризовано легальну фальсифікацію вітчизняної вищої освіти як підміну реальної вищої освіти номінальною, що не лише гальмує цивілізований розвиток України, а й несе в собі загрози її національній безпеці. З позицій світоглядно-компетентнісного підходу висвітлено чинники, які знижують якість вищої освіти, та окреслено шляхи розв'язання актуалізованої проблеми. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 98 б-ка Бойка О. Д. / Р 98-фб Рябченко, Володимир Іванович. Світоглядно-методологічні засади формування й використання поняттєво-термінологічного апарату в науковій, освітній та суспільно-практичній діяльності [Текст] : наукове видання для магістрантів, аспірантів, докторантів та ін. : [монографія] / В. І. Рябченко ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Фітосоціоцентр, 2011. - 468 с. - Бібліогр. в знесках. - ISBN 978-966-306-156-Х : 60.00 грн. РУБ 1М1 Рубрики: Соціальна філософія Світогляд (філос.) Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |