> Шифр: ПМ/2018/9 Журнал 2018р. N 9 Рібцун, Ю. В. Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами / Ю. В. Рібцун. - С.2-9. Пищик, О. В. Розвиток коммунікативної культури : методичні рекомендації для керівників закладів освіти / О. В. Пищик. - С.10-15. Радченко, І. О. Технологія освітнього квесту та вебквесту : заняття Школи професійної майстерності / І. О. Радченко. - С.18-23. Расмуссен, Ерік. Потоваришуйте з дитиною за відеоіграми / Е. Расмуссен ; пер. та літ. обробка Н. В. Третякова. - С.24-25. Мозок геймера : [вплив відеоігор на людський мозок] / пер. та літ. обробка Н. В. Третякова. - С.26-29. Прокопенко, Л. В. Мнемотехніка в початковій школі : технологія ефективного засвоєння інформації / Л. В. Прокопенко. - С.34-37. Подобєд, М. Б. Психогігієнічні навички педагога в сучасній школі / М. Б. Подобєд. - С.38-40. На вкладках: Наскрізні лінії в інтегрованих проектах (висвітлюється наскрізна лінія “Здоров’я та безпека”.) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Ю. В. Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Ю. В. Рібцун> // Педагогічна майстерня : науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 2-9. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- методи роботи з дітьми з ООП -- інклюзивна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |