> Шифр: ПШ-2/2010/11 Журнал 2010р. N 11 Деменнікова, Т. Формування психолого-педагогічної готовності студентів до проектної діяльності майбутнього вчителя початкових класів / Т. Деменнікова. - С.1-4. Хомич, С. Використання мультимедійних засобів у навчально-виховному процесі початкової школи / С. Хомич. - С.41-43. Савенков, І. Заняття з лікувальної гімнастики / І. Савенков. - С.44-46 (далі буде). Онопрієнко, О. Предметна математична компетентність як дидактична категорія / О. Онопрієнко. - С.47-49. Орловська, С. Перевантаження учнів: причини виникнення та шляхи запобігання / С. Орловська. - С.50-51. Прудник, Світлана. Казки тітоньки Пательні / С. Прудник. - С.63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 12 Савенков, І. Заняття з лікувальної гімнастики [Текст] / І. Савенков> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 11. - 44-46 (далі буде). . - ISSN 0131-5358 Рубрики: здоров’я дітей, школярів Кл.слова (ненормовані): ЛІКУВАЛЬНА ФІЗКУЛЬТУРА Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Бех, І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.1–3. Якименко, С. Екскурсія до історичної локації "Ольвія" : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]. - С.4–11. Інші автори: Тимченко А., Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О. Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. - С.12–14. - Бібліогр.: 13 назв. Єгупова, В. Урок української мови у 4 класі / Віта Єгупова. - С.15–16. Разгільдєєва, Л. Урок літературного читання / Любов Разгільдєєва. - С.16–18. Кобцева, Н. Урок позакласного читання у 3 класі / Наталія Кобцева. - С.18–20. Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.20–22. Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу – спостерігаємо за тваринами : ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Людмила Діхтяренко. - С.23–25. Лісовець, О. Зустрічається зима з весною / Олена Лісовець. - С.25–26. Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.27–37. Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі / Алла Петрина. - С.38–39. Микитюк, В. Урок природознавства у 4 класі / Валентина Микитюк. - С.40–42. Тернавич, Т. Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Тетяна Тернавич. - С.42–44. Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики / Н. М. Зайцева. - С.45–47. Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Людмила Дяченко. - С.48–50. Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / Іігор Савенков. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви. Крат, Л. Захистити дитячу душу / Любов Крат. - С.55–57. Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко. - С.58–59. Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі / Наталя Мазур. - С.59–60. Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 12 Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі [Текст] / Ігор Савенков> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 51–54. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): фізичне виховання -- лікувальна фізкультура -- спеціальні медичні групи -- рухова недостатність -- фізкультурно-оздоровчі заходи -- зміцнення здоров’я -- здоров’я молодших школярів -- фізичні вправи -- фізична підготовленість -- фізичні навантаження -- початкова школа Анотація: У статті висвітлено особливості різноманітних форм занять фізичним вправами, які використовуються вчителями щодо учнів, котрі мають деякі проблеми зі здоров’ям і перебувають у спеціальній медичній групі. Наведено особливості проведення уроку спецмедгрупи для учнів 1–4 класів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |