> Шифр: ВМДЗ/2012/9 Журнал 2012р. N 9 Вогініч, Ольга. Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Вогініч. - С.4-8. Мулик, Наталія. Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоров’я / Н. Мулик. - С.9-17. Сидельникова, Ольга. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість / О. Сидельникова. - С.18-25. Фурсова, Сніжанна. Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурсова. - С.26-33. Гавриш, Наталія. Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей / Н. Гавриш. - С.34-44. Самойлова, Світлана. Виявлення індивідуальних особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.45-51. Малишева, Ольга. Атестація педагогчних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів / О. Малишева. - С.52-56. Малишева, Ольга. Атестація педагогічних працівників з повною вищою педагогічною освітою, які працюють не фахом / О. Малишева Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на жовтень. - С.62-64. Перелік програм рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році. - С.65. Аплодуємо переможщям. - С.66-67. Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.68-72. Свята та цікаві події жовтня. - С.73-74. Жижина, Ірина. Пригоди Павучка / І. Жижина. - С.75-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 17 Самойлова, Світлана. Виявлення індивідуальних особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 45-51. Рубрики: Індивідуальні чинники виховання та навчання Кл.слова (ненормовані): індивідуалізація -- особистість дитини -- індивідуальний підхід -- експериментальна робота -- умови індивідуального розвитку -- аналіз умов сімейного виховання -- фронтально-орієнтована модель -- індивідуально-орієнтована модель Анотація: У статті йдеться мова про створення психолого-педагогічних умов у дошкільному закладі для становлення індивідуальності кожної дитини. Дод.точки доступу: Лисенко, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/10 Журнал 2012р. N 10 Поніманська, Тамара. Освітня лінія "Дитина в соціумі" / Т. Поніманська. - С.4-10. Костянтинова, Ольга. Виховуємо патріотів / О. Костянтинова, О. Харитонович, П. Абба. - С.11-24. Терещенко, Людмила. Сім’я як чинник виникнення дитячих невротичних розладів / Л. Терещенко. - С.25-33. Самойлова, Світлана. Методи вивчення індивідуальних особливостей дошкільників / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.34-43. Кутеньова, Наталя. Інноваційний підхід до організації методичної роботи з педагогами / Н. Кутеньова. - С.44-52. Кутеньова, Наталія. Створюємо методичний веб-квест крок за кроком / Н. Кутеньова. - С.53-56. Кононко, Олена. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.57-62. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на листопад. - С.63-64. Клименко, А. Оплата праці завідувача дошкільного закладу за виконання роботи за посадою вихователя-методиста / А. Клименко. - С.65-67. Свята та цікаві події грудня. - С.68-69. Пастухова, Наталя. Новорічна казка "Лускунчик" / Н. Пастухова. - С.70-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Самойлова, Світлана. Методи вивчення індивідуальних особливостей дошкільників / С. Самойлова, О. Лисенко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 10. - С. 34-43. Рубрики: Індивідуальні чинники виховання--дошкільники Дошкільне виховання--сімейне виховання Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): спостереження -- опитування -- портфоліо дитини -- аналіз продуктів діяльності -- експертне оцінювання -- тестування -- моделювання ситуацій -- картка спостереження Анотація: У статті подається комплекс методів вивчення індивідуальних особливостей дітей дошкільного віку. Дод.точки доступу: Лисенко, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 17 Самойлова, Світлана. Технологія індивідуалізації освітнього процесу / Світлана Самойлова, Олена Лисенко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 12. - С. 7-14. - Зміцст: Методи вивчення ставлення педагогів до індивідуалізації освітнього процесу ; Методи вивчення ставлення батьків до індивідуалізації освітнього процесу ; Налагодження співпраці з родинами вихованців ; Основні напрями індивідуалізації освітнього процесу ; Компоненти індивідуалізованої системи освіти. Рубрики: Дошкільна освіта--індивідуалізація Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- технологія індивідуалізації -- методична робота -- методи вивчення -- педагогічна взаємодія -- співпраця з родинами Дод.точки доступу: Лисенко, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |