> Шифр: Д199251/2015/5 Журнал 2015р. N 5 Кузьменко, В. Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят / В. Кузьменко; Віра Кузьменко. - С.2-7 Лохвицька, Л. Зарубіжні колеги про моральне виховання / Л. Лохвицька; Любов Лохвицька. - С.8-11 Скрипник, Т. Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми / Т. Скрипник; Тетяна Скрипник. - С.12-15 Стеценко, І. Обдарованість дитини: вчасно помітити і розвинути : репортаж зі Всеукраїнської науково-практичної конференції / І. Стеценко; Ірина Стеценко. - С.16 Стеценко, І. Наступність - проблема актуальна : репортаж з міського науково-практичного семінару / І. Стеценко; Ірина Стеценко. - С.17 Остапенко, Г. "Джміль" до школи підготує! / Г. Остапенко; Ганна Остапенко. - С.18-19 Бобир, В. Конкурентоспроможність дитсадка - вимога часу / В. Бобир; Валентина Бобир. - С.20-23 Мельніченко, Ю. Пластик-шоу-атлетико / Ю. Мельніченко; Юлія Мельниченко. - С.24-28 Україна., М-во освіти і науки Щодо посади інструктора з фізкультури в дошкільних навчальних закладах : лист МОН України № 1/9-179 від 07.04.2015 р. / М-во освіти і науки Україна. - С.28 Ставицька, О. Водний світ : розвивально-дидактичний посібник для дітей від 3 до 6 років / О. Ставицька; Ольга Ставицька. - С.29 Самошкіна, Л. Як діти озерце врятували : інтегроване заняття для дітей середньої групи / Л. Самошкіна; Лариса Самошкіна. - С.30-31 Гусєва, О. Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття / О. Гусєва; Ольга Гусєва. - С.32-33 Стежками літа : музичний фестиваль до Міжнародного дня захисту дітей . - С.34-39 Зелена оаза : ландшафтний дизайн. - С.4 обкладинки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Самошкіна, Л. Як діти озерце врятували : інтегроване заняття для дітей середньої групи [Текст] / Лариса Самошкіна> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): образотворчість -- фізкультхвилинка Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - розвивати пізнавальну активність, мислення, мовлення, увагу, пам'ять, уяву дітейі; тактильні відчуття, дрібну моторику, творчі здібності; виховувати любов до природи, бажання дбати про неї , дотримуватися правил екологодоцільної поведінки; формувати уявлення дітей про взаємозв'язки в природі, вміння користуватися ножицями, наклеювати; закріплювати знання дітей про прісну водойму, її рослинний і тваринний світ, про цифри в межах 4; збагачувати словник малят та ін. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
С 17 Самошкіна, Л. Як діти озерце врятували : інтегроване заняття для дітей середньої групи [Текст] / Л. Самошкіна> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 5. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Дошкільне виховання--екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): інтегровані заняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |