> Шифр: МШ-1/2009/5 Журнал 2009р. N 5 Жалдак, М. Кількість точок, довжина, площа, об’єм, маса, ймовірність - міри множин / М. Жалдак, Г. Михалін, О. Стогній. - С.3-8 Семененко, А. Комп’ютерне тестування як метод контролю рівня навчальних досягнень учнів / А. Семененко. - С.8-13 Кушнір, В. Формування в учнів складних умінь використовувати моделювання у процесі розв’язування математичних задач інтегративного змісту / В. Кушнір, Р. Ріжняк. - С.13-17 Охріменко, Ю. Мотиваційні засади навчальної діяльності з математики під час вивчення фізики / Ю. Охріменко. - С.26-28 Борисова, В. XII Всеукраїнський турнір юних математиків / В. Борисова, І. Мітельман, К. Рабець. - С.28-30 Васько, О. Відкриті завдання як засіб організації навчання на курсах за вибором / О. Васько. - С.30-32 Буковська, О. Навчальний проект "Світ багатогранників": Організація диференційованої самостійної навчальної діяльності старшокласників в умовах профільного навчання геометрії / О. Буковська. - С.32-38 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Семененко, А. Комп’ютерне тестування як метод контролю рівня навчальних досягнень учнів [Текст] / А. Семененко> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N5. - С. 8-13 Рубрики: оцінювання з математики Оцінювання знань учнів Кл.слова (ненормовані): Тест-Респондент -- тестування комп’ютерне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: К353418/2006/1/4 Журнал 2006р. N 1/4 Тронько, П. Т. Національне краєзнавство незалежної України : Досвід та перспективи / П. Т. Тронько. - С.7-13. Літопис українського краєзнавства : [добірка статей]. - С.13-58. Кудрявцев, М. Г. У пошуках правди і мудрості (історична драма І. Кочерги "Алмазне жорно") / М. Г. Кудрявцев. - С.103-108. Бабюх, В. А. Велика сумна повість Віктора Некрасова / В. А. Бабюх. - С.108-113. Год, Б. В. Ідея виховання правителя у європейській ренесансній педагогіці XV - XVI століть / Б. В. Год. - С.113-121. Бакіров, В. С. Харківський Національний університет ім. В. Н. Каразіна : віхи історії / В. С. Бакіров. - С.121-126. Андрощук, О. В. Міські поселення в системі територіального устрою УРСР 40-60-х років XX ст. / О. В. Андрощук. - С.134-141. Бондаренко, Г. В. Археологія і пам’яткознавство Волині : Історіографічний огляд (друга половина XX - початок XXI ст.) / Г. В. Бондаренко. - С.150-158. Семененко, А. І. Спроба державного заколоту в СРСР : Історіографія / А. І. Семененко. - С.158-162. Войтюк, Т. С. Монетні та змішані скарби періоду середньовіччя чи XV-XVII ст. південно-східної Волині в колекціях Острозького державного історико-культурного заповідника, Кременецького історичного та Волинського обласного краєзнавчого музеїв / Т. С. Войтюк. - С.164-169. Маярчак, С. П. Літописні Бакота і Пониззя / С. П. Маярчак. - С.169-178. Маньковська, Р. В. Туризм як складова сучасної культури України (на прикладі археологічних пам’яток півдня України) / Р. В. Маньковська. - С.186-189. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 30 Семененко, А. І. Спроба державного заколоту в СРСР : Історіографія [Текст] / А. І. Семененко> // Краєзнавство : науково-популярний журнал. - 2006. - N 1/4. - С. 158-162. Рубрики: Історіографія СРСР--Історія, 1991 р. Кл.слова (ненормовані): державний заколот -- Союзний договір -- "серпневий заколот" Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Семененко, А. Дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів / Аліна Семененко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 31-34. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: освіта математична Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): моніторингове дослідження -- якість математичної підготовки -- методичні рекомендації -- рівень навчальних досліджень -- анкетування -- математична освіта Анотація: У статті висвітдено результати моніторингового дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів м. києва. Проаналізовано рівень сформоваості знань, умінь і навичок дев'ятикласників з предмета, причини, що впливають на ефективність навчального процесу, визначено динаміку результатів трьох етапів дослідження (2007, 2009 і 2011 років) та відповідність результатів дослідження й річного оцінювання учнів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |