> Шифр: ПП/2012/6 Журнал 2012р. N 6 Чайкіна, Н. О. Методичні засади співвідношення Я-базового і Я-ситуаційного у структурі професійної адаптації / Н. О. Чайкіна. - С.14-20. Семенова, О. М. Розвиток емоційної культури педагога / О. М. Семенова. - С.20-27. Воронюк, І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк. - С.27-34. Заїка, Є. В. Одночасний відлік кількох подій як спосіб формування уваги школярів / Є. В. Заїка. - С.34-45. Третяк, Т. М. Проблема психологічної готовності учнів до творчого сприймання інформації / Т. М. Третяк. - С.59-63. Ткачук, Т. А. Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості / Т. А. Ткачук. - С.63-67. Губенко, О. В. Парадокси і суперечності соціально-історичної творчості: соціально-психологічні аспекти проблеми соціальних перетворень / О. В. Губенко. - С.72-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2012/7 Журнал 2012р. N 7 Щербина, Л. Ф. Програма розвитку метатеоретичного мислення психотерапевта / Л. Ф. Щербина. - С.5-27. Семенова, О. М. Розвиток навичок невербальної взаємодії у педагогічному процесі / О. М. Семенова. - С.27-32. Тіунова, О. В. Робота з масками як процес індивідуації / О. В. Тіунова. - С.40-45. Біла, І. М. Перцептогенезис у пренатальний період розвитку / І. М. Біла. - С.48-53. Демида, К. Є. Особивлості соціально-психологічних чинників адаптації сільської та міської молоді до навчання у ВНЗ / К. Є. Демида. - С.59-64. Красновський, В. М. Мережа як насильницька дія соціальної знакової природи / В. М. Красновський, О. А. Степанов. - С.76-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2012/8 Журнал 2012р. N 8 Штепа, О. С. Мотиваційне здоров’я особистості / О. С. Штепа. - С.1-4. Кормило, О. М. Програма формування позитивного ставлення молодших школярів до школи / О. М. Кормило. - С.4-21. Моніна, Г. Б. Причини шкільної неуспішності (Початок) / Г. Б. Моніна, О. В. Панасюк. - С.21-35. Семенова, О. М. Розвиток культури педагогічного спілкування / О. М. Семенова. - С.45-55. Перепечина, Н. М. Психологічна характеристика адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ / Н. М. Перепечина. - С.61-65. Виноградна, О. В. Особливості застосування нейролінгвістичного програмування у психотерапії / О. В. Виноградна. - С.74-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 30 Семенова, О. М. Розвиток емоційної культури педагога [Текст] / О. М. Семенова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 20-27. Рубрики: Педагогічна психологія Педагогічна діяльність--емоційне напруження Кл.слова (ненормовані): синдром "емоційного згорання" -- виснаження -- педагогічна криза Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 30 Семенова, О. М. Розвиток навичок невербальної взаємодії у педагогічному процесі [Текст] / О. М. Семенова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 7. - С. 27-32. Рубрики: Вчитель--майстерність--підвищення Психологія вчителя Кл.слова (ненормовані): міміка вчителя -- емоційний стан педагога -- агресія вчителя -- невербальні комунікації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 30 Семенова, О. М. Розвиток культури педагогічного спілкування [Текст] / О. М. Семенова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 45-55. Рубрики: Педагогічна психологія Культура спілкування Кл.слова (ненормовані): педагогічне спілкування -- емпатичне слухання -- пасивне слухання -- емоційна напруга Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |