372.8514.12
С30


    Семеніхіна, Олена Володимирівна.
    Методична система реалізації освітнього стандарту з аналітичної геометрії у педагогічних університетах [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання математики / О. В. Семеніхіна ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2004. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 22.1р
Рубрики: викладання математики
   Педагогіка вищої школи

   дидактика у вищій школі

   Підготовка майбутніх вчителів

   автореферати дисертацій--математика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерні математичні пакети


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

Шифр: ВОУ1/2013/4
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 4
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку / Віктор Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: 3 назви.
Луговий, Володимир. Нобелівські лауреати і топ-заклади вищої освіти, країни та континенти з передовим університетським потенціалом / Володимир Луговий. - С. - Бібліогр.: 15 назв. : табл.
Інші автори: Калашнікова С., Слюсаренко О., Таланова Ж.
Шульгіна, Людмила. Аналіз фінансово-економічних умов отримання вищої освіти в Україні / Людмила Шульгіна. - С.21-31. - Бібліогр.: 26 назв. : табл.
Нестерова, Марія. Когнітивні аспекти прийняття управлінських рішень: завдання вищої освіти / Марія Нестерова. - С.32-37. - Бібліогр.: 11 назв.
Москалик, Геннадій. Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть / Геннадій Москалик. - С.38-44. - Бібліогр.: 9 назв.
Тарутіна, Зінаїда. Новітні досягнення у вивченні людини як засіб підвищення якості вищої освіти / Зінаїда Тарутіна. - С.45-51. - Бібліогр.: 12 назв.
Касьянов, Дмитро. Трансформація освіти в контексті вимог нанотехнологічного розвитку / Дмитро Касьянов. - С.52-58. - Бібліогр.: 10 назв.
Косенко, Олександра. Фізика у вищій школі в умовах нанореволюції / Олександра Косенко. - С.59-64. - Бібліогр.: 12 назв.
Бобало, Юрій. Концепції створення електронних підручників для вищих навчальних закладів / Юрій Бобало. - С. - Бібліогр.: 8 назв. : іл.
Інші автори: Мандзій Б., Стахів П., Шаховська Н.
Семеніхіна, Олена. Наслідки поширення IT і зміщення акцентів навчання математики у вищій школі / Олена Семеніхіна, Інна Шишенко. - С.71-78. - Бібліогр.: 8 назв. : табл.
Олексенко, Роман. Економічна освіта і виховання як засоби розвитку світоглядних засад сучасного підприємництва / Роман Олексенко. - С.79-85. - Бібліогр.: 13 назв.
Париш, Наталія. Інформаційно-аналітичні та просвітницькі технології у формуванні екологічної культури студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / Наталія Париш. - С.86-93. - Бібліогр.: 15 назв.
Баранівський, Василь. Доступ до вищої освіти в контексті стратифікаційних змін у країнах Заходу / Василь Баранівський. - С.94-106. - Бібліогр.: 32 назви.
Дебич, Марія. Еволюція вищої освіти на зламі століть та перспективи її розвитку / Марія Дебич. - С.107-113. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Покажчик публікацій журналу за 2013 рік / уклад. Морозова А. В. - С.123-125
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.1р30
С 30


    Семеніхіна, Олена.
    Наслідки поширення IT і зміщення акцентів навчання математики у вищій школі / Олена Семеніхіна, Інна Шишенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 71-78 : табл. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 22.1р30
Рубрики: викладання математики у ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- вплив ІТ -- комп’ютерні інструменти -- навчання математики
Анотація: На сьогодні стає очевидною майбутня невідворотність повсякчасного споживання молоддю інформаційних ресурсів, а отже, наріжним каменем сучасних технологій навчання є необхідність переорієнтації свідомості молодого покоління зі споживачів електронних ресурсів на вдумливих користувачів комп’ютерних інструментів. Це, зокрема, підтверджується досвідом навчання математики, який не тільки вимагає активного використання IT в галузі математики, а й зумовлює необхідність формування у молоді критичного ставлення до актуальних комп’ютерних середовищ математичного спрямування та результатів, які у них одержані.


Дод.точки доступу:
Шишенко, Інна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВОУ1/2014/3
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2014р. N 3
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів / Віктор Андрущенко. - С.5-11. - Бібліогр.: 13 назв.
Калашнікова, Світлана. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти / Світлана Калашнікова. - С.12-23. - Бібліогр.: 30 назв.
Козьменко, Сергій. Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір / Сергій Козьменко. - С.24-29. - Бібліогр.: 6 назв.
Клепко, Сергій. Основні поняття Закону України "Про вищу освіту" / Сергій Клепко. - С.30-37. - Бібліогр.: 20 назв.
Крилова, Світлана. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі / Світлана Крилова. - С.38-43. - Бібліогр.: 9 назв.
Курбатов, Сергій. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах / Сергій Курбатов. - С.44-49. - Бібліогр.: 24 назви. : табл.
Бак М. Неперервність інформаційного супроводу освіти / Бак Мирослав. - С.50-57. - Бібліогр.: 14 назв.
Семеніхіна, Олена. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики / Олена Семеніхіна. - С.58-63. - Бібліогр.: 9 назв. : діагр., табл.
Шелюк, Людмила. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти / Людмила Шелюк. - С.64-68
Яременко, Лілія. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема / Лілія Яременко. - С.69-74. - Бібліогр.: 12 назв.
Губенко, Ганна. Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців / Ганна Губенко. - С.75-81. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Орлова, Ольга. Художнє сприйняття як основа медіакомпетентності студентів-філологів / Ольга Орлова. - С.82-88. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Щербакова, Олена. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти / Олена Щербакова. - С.89-96. - Бібліогр.: 10 назв.
Федоренко, Світлана. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США / Світлана Федоренко. - С.97-102. - Бібліогр.: 11 назв.
Горун, Юлія. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу / Юлія Горун. - С.103-108. - Бібліогр.: 11 назв.
Воронкін, Олексій. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання / Олексій Воронкін. - С.109-116. - Бібліогр.: 16 назв. : діагр., табл.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.1р30
С 30


    Семеніхіна, Олена.
    Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики / Олена Семеніхіна // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 58-63 : діагр., табл. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 22.1р30
Рубрики: Математика--методика викладання дивись--Викладання математики
   викладання математики у ВНЗ

   Кафедра вищої математики

Кл.слова (ненормовані):
відкрита освіта -- освітні ресурси -- відкриті освітні ресурси -- математика -- онлайн-курси -- математичні онлайн-курси -- вища освіта -- інформаційні технології
Анотація: У статті наведено часткові результати дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики. Описано власні враження від проходження математичних курсів з аналітичної геометрії, лінійної алгебри, математичної філософії та геометрії на ресурсах Coursera, Edx, Udemy та ИНТУИТ. Запропоновано ідеї щодо упровадження таких онлайн-курсів у навчальний процес українських вишів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: КШС-2/2014/7
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2014р. N 7
Зміст:
Склярова, Ірина Олександрівна. Вплив інформатизації освіти на проектування технологій навчання / І. О. Склярова. - С.3-6.
Білогубка, Мирослав Ярославович. Проблеми вибору програмного забезпечення для освіти / М. Я. Білогубка. - С.7-9.
Іванов, Сергій Аркадійович. Медійна й інформаційна грамотність як сукупність базових технологій у системі безперервної освіти / С. А. Іванов. - С.10-12.
Пасічник, Оксана Володимирівна. Розвиток алгоритмічного мислення на уроках інформатики / О. В. Пасічник. - С.13-18.
Горошко, Юрій Васильович. Навчання основних ідей функціонального програмування з використанням мови Object Pascal / Ю. В. Горошко. - С.18-20.
Литвинова, Світлана Григорівна. "Розумники” (Smart kids) - поєднання новітніх ІКТ і електронних освітніх ресурсів задля ефективності навчання учнів початкої школи / С. Г. Литвинова, О. В. Кохан, І. М. Каплаушенко. - С.21-24.
Семеніхіна, Олена Володимирівна. Геометричні перетворення на площині і комп’ютерні інструменти їх реалізації / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк. - С.25-29.
Руденко, Віктор Дмитрович. Кодування текстових даних / В. Д. Руденко. - С.30-34.
Макарчук, Олександр Мусійович. Особливості опрацювання документів складної структури в текстовому редакторі Word / О. М. Макарчук. - С.35-37.
Гуржій, Андрій Миколайович. Завдання XXVI Міжнародної олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язання / А. М. Гуржій, В. В. Бондаренко. - С.38-43/
Потієнко, В. О. Навчальна програма курсу за вибром "Офісні інформаційні технології (для учнів старшої школи) / В. О. Потієнко, Г. І. Гогерчак. - С.44-56.
Всеукраїнський освітній проект "Розумна дитина”. - 1-2 стор. обкл. : фот. цв.
Спеціалізована школа № 214 з поглибленим вивченням інформатики та економіки, м. Київ. - 3 стор. обкл. : фот. цв.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.151р10
С 30


    Семеніхіна, Олена Володимирівна.
    Геометричні перетворення на площині і комп’ютерні інструменти їх реалізації [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 25-29.
ББК 22.151р10
Рубрики: Викладання геометрії в школі--комп’ютерні технології навчання
   Викладання геометрії в школі--геометричні перетворення--комп’ютерні інструменти

Кл.слова (ненормовані):
геометричні перетворення -- інтерактивне геометричне середовище -- програми динамічної геометрії -- комп’ютерні інструменти -- Математический конструктор -- Живая геометрия -- Gran2d -- DG -- GeoGebra
Анотація: В статті наведені приклади використання різних інтерактивних геометричних середовищ для підтримки вивчення геометричних перетворень площини. Описано, які саме види геометричних перетворень підтримує те чи інше середовище, детально пояснено, як вони реалізовані. Зазначено переваги і недоліки кожної з програм у рамках підтримки даної теми з метою подальшого раціонального їх вибору для розв’язування задач.


Дод.точки доступу:
Друшляк, Марина Григорівна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: КШС-2/2015/6
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2015р. N 6
Зміст:
Ракута, Валерій Михайлович. Проблеми інформатизації шкільної математичної освіти / В. М. Ракута. - С.3-6. - Библиогр. в конце ст.
Триус, Юрій Васильович. Особливості навчання інформатики майбутніх економістів / Ю. В. Триус, О. М. Яцько. - С.7-16. - Библиогр. в конце ст.
Семеніхіна, Олена Володимирівна. Використання програми GeoGebra в дослідженні функціональних залежностей (на прикладі розв’язування задач на екстремум) / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк. - С.17-24. - Библиогр. в конце ст.
Шаповал, Євген Володимирович. Використання програмного засобу GeoGebra у процесі навчання судноводіїв / Є. В. Шаповал. - С.25-28. - Библиогр. в конце ст.
Лапінський, Віталій Васильович. Лабораторний практикум у середовищі NI LabVIEW / В. В. Лапінський, С. В. Воєводін. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст.
Колос, Катерина Ростиславівна. Мета і завдання підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст.
Іванова, Світлана Миколаївна. Наукова електронна бібліотека НАПН України як засіб інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних досліджень / С. М. Іванова. - С.38-43. - Библиогр. в конце ст.
Потієнко, В. О. Очний етап Всеукраїнського дистанційного турніру з інформаційних технологій 2014-2015 навчального року: рекомендації щодо розв’язання завдань / В. О. Потієнко. - С.44-48.
Мисак, Данило Петрович. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2014-2015 навчальному році / Д. П. Мисак, О. В. Рибак, О. Б. Рудик. - С.49-56.
Початок навчального року в ліцеї "Престиж" Києва (1 вересня 2015 року). - 1-2 стор. обкл.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.151р10
С 30


    Семеніхіна, Олена Володимирівна.
    Використання програми GeoGebra в дослідженні функціональних залежностей (на прикладі розв’язування задач на екстремум) [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 17-24. - Библиогр. в конце ст.
ББК 22.151р10
Рубрики: Викладання геометрії в школі--комп’ютерні технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
GeoGebra -- програми динамічної математики -- комп’ютерні інструменти -- функціональна залежність -- задачі на екстремум -- динамічна математика
Анотація: У статті розглянуто конструктивні підходи до розв’язування задач на екстремум із використанням програми динамічної математики GeoGebra, які реалізуються через побудову динамічної конструкції і візуальне спостереження за значенням шуканої величини; через побудову графіка емпіричної функції з використанням інструменту Динамічний слід та визначення її локального максимуму; через виведення таблиці значень емпіричної функції і її аналіз.


Дод.точки доступу:
Друшляк, Марина Григорівна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: КШС-2/2016/1
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2016р. N 1
Зміст:
Програма курсу "Інформатика" для учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням інформатики. - С.3-14.
Пасічник, Оксана Володимирівна. Карта профільного навчання у школах Львова / О. В. Пасічник. - С.14-20. - Бібліогр. : 4 назви.
Кононец, Н. В. Веб-сайт як інформаційний ресурс навчального закладу - крок до якісної освіти / Н. В. Кононец. - С.21-26. - Бібліогр. : 10 назв.
Семеніхіна, Олена Володимирівна. Інтерактивні аплети як засоби комп’ютерної візуалізації математичних знань та особливості їх розробки у GeoGebra / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк, Д. С. Безуглий. - С.27-30. - Бібліогр. : 5 статей.
Воєводін, Сергій Вікторович. Віртуальні вимірювальні прилади у лабораторному практикумі з твердотільної електроніки / С. В. Воєводін. - С.31-35. - Бібліогр. : 7 статей.
П’яних, Інна Миколаївна. Використання комп’ютерної техніки для інтенсифікації процесу навчання фізики / І. М. П’яних. - С.36-38. - Бібліогр. : 6 статей.
Покась, Лілія Антонівна. Використання мульдимедія технології на уроках фізичної географії / Л. А. Покась. - С.38-42. - Бібліогр. : 7 статей.
Мукосєєнко, Ольга Анатоліївна. Конспект-сонце і конспект-гілки як різновиди карт пам’яті на уроках інформатики / О. А. Мукосєєнко. - С.43-45. - Бібліогр. : 3 статті.
Ляхоцька, Л. В. Модернізація змісту дистанційного навчання на курсах підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти / Л. В. Ляхоцька. - С.46-50. - Бібліогр. : 8 статей.
Богачков, Ю. М. Хмарні технології й оцінювання рівня навчальних досягнень старшокласників / Ю. М. Богачков, О. Ю. Буров, П. С. Ухань. - С.51-55. - Бібліогр. : 9 статей.
Про опублікування результатів дисертацій у періодичних виданнях : керівникам ВНЗ та наукових установ, в яких функціонують спеціалізовані вчені ради та здійснюється підготовка наукових кадрів : лист...від 4 груд. 2015 р. № 1/9-586. - С.56.
Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


74.58.2
С 30


    Семеніхіна, Олена Володимирівна.
    Інтерактивні аплети як засоби комп’ютерної візуалізації математичних знань та особливості їх розробки у GeoGebra [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк, Д. С. Безуглий // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 27-30. - Бібліогр. : 5 статей.
ББК 74.58.2
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--інформаційні технології
   Викладання математики у ВНЗ--комп’ютерні технології навчання--динамічна математика

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивний аплет -- візуалізація математичних знань -- програми динамічної математики -- GeoGebra -- Математичний конструктор -- The Geometer’s Sketchpad
Анотація: У статті розглянуто аплети як засоби комп’ютерної візуалізації знань, наведено аналіз технологій їх створення на базі програм динамічної математики, детально описано процес створення аплетів у програмі GeoGebra за трьома підходами: локально на комп’ютері, завантаженням динамічного рисунка на ресурс tube.geogebra.org, з використанням послуг програми GeoGebra.


Дод.точки доступу:
Друшляк, Марина Григорівна; Безуглий, Дмитро Сергійович

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)