> Шифр: ПШ-2/2013/11 Журнал 2013р. N 11 Пономарьова, Катерина. Засоби реалізації діяльнісної змістової лінії початкового курсу української мови / К. Пономарьова. - С.1-5. Онопрієнко, Оксана. Методичний коментар до організації контрольно-оцінювальної діяльності на уроках математики / О. Онопрієнко. - С.9-13. Листопад, Наталія. Логічний складлник математичної компетентності молодшого школяра: сутнісна характеристика та шляхи його формування / Н. Листопад. - С.13-17. Бойко, Галина. Птахи України : урок-подорож / Г. Бойко. - С.22-24. Буйницька, Вікторія. Музичні ігри народів Європи / В. Буйницька. - С.25-27. Ястребов, Микола. Реалізація зоров’язбережувальних технологій в комп’ютерно орієнтованому середовищі / М. Ястребов. - С.28-30. [Контрольні роботи] : [добірка орієнтованих контрольних робіт]. - С.31-35. Шиліна, Наталія. Організація самопідготовки у групі продовженого дня / Н. Шиліна, Т. Гудзь. - С.36-40. Вознюк, Лідія. Роль менеджера освіти в оновленні сучасної школи / Л. Вознюк Склярова, Олена. Планування та облік роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів : на допомогу керівникам шкільних методичних об’єднань / О. Склярова. - С.44-46. Мовчун, Антоніна. Борис Грінченко: з любов’ю до дитини та її світу / А. Мовчун. - С.47-51. Серго, Світлана. Уроки серед природи за методикою К. Д. Ушинського / С. Серго. - С.57-58. Бєляєва, Ірина. Мужай, прекрасна наша мово! : [сценарій свята для початкої школи] / І. Бєляєва, Г. Кочерга. - С.60-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 32 Серго, Світлана. Уроки серед природи за методикою К. Д. Ушинського [Текст] / С. Серго> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 11. - С. 57-58. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки природознавства Педагогіка--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): уроки природознавства -- педагогічна спадщина Ушинського К. Дод.точки доступу: Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |