> Шифр: РШ/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Гончаренко, С. Авторська школа креативності: Про концепцію школи творчості досвідченого учителя хімії Анатолія Івановича Сологуба з м.Кривий Ріг / С. Гончаренко. - С.3-4 Саксаганський природничо-науковий ліцей (м.Кривий Ріг): Добірка статей Дічек, Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського / Н. Дічек. - С.14-16 Антонець, М. В.О.Сухомлинський про вікові особливості і громадянське виховання підлітків / М. Антонець. - С.17-19 Бондар, Л. В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості / Л. Бондар. - С.19-22 Заліток, Л. Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / Л. Заліток. - С.22-24 Буряк, В. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності / В. Буряк. - С.25-27 Саєнко, Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя / Т. Саєнко. - С.28-31 Шапран, О. Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя / О. Шапран. - С.31-33 Щекатунова, Г. Застосування інформаційних технологій у діяльності сучасної школи / Г. Щекатунова. - С.34-35 Фатюшин, Ю. Теоретичні основи формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів в умовах дозвілля / Ю. Фатюшин. - С.37-40 Твердрхлєб, М. Соціальна активність - засіб сучасного виховання учнів початкових класів / М. Твердрхлєб. - С.41-43 Корсак, К. Небезпека міфів для стратегічного планування освіти і науки в XXI столітті / К. Корсак. - С.44-46 Вішнікіна, Л. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / Л. Вішнікіна. - С.47-49 Вихрущ, А. Особливості формування альтруїстичних якостей у сучасної молоді / А. Вихрущ, І. Стецько. - С.50-52 Ануркіна, О. Механізм адаптації - один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі / О. Ануркіна. - С.52-54 Юник, Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконовської підготовки майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.54-56 Лебединець, Н. Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища / Н. Лебединець. - С.57-59 Березівська, Л. Часткові внутрішньосистемні зміни шкільної освіти УРСР у контексті прихованої русифікації (1964-1984) / Л. Березівська. - С.60-64 Сипченко, О. Генезис досліджень із проблемами створення навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XXI ст.) / О. Сипченко. - С.64-66 Чернишова, Є. Усиновлення як соціальний феномен: історичний контекст / Є. Чернишова. - С.67-69 Хміль, Н. Діяльність журналу "Радянська школа" у 50-60-ті роки ХХ ст. / Н. Хміль. - С.69-71 Павлюк, С. Школи Німеччини в умовах глобалізації та інтеграційних процесів / С. Павлюк. - С.72-75 : портр Степанов, І. Ідейно-організаційні джерела скаутингу / І. Степанов. - С.75-77 Печенко, І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогіці Монтессорі / І. Печенко. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Сипченко, О. Генезис досліджень із проблемами створення навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XXI ст.) [Текст] / О. Сипченко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N9. - С. 64-66 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підручники Вища освіта в Україні дослідження педагогічні Кл.слова (ненормовані): вузівський відручник Анотація: Проаналізуємо навчвльно-педагогічну літературу як предмет наукових досліджень вітчизняних учених другої половини 19-пот. 20 ст.; розглянемо провідні етапи становлення та розвитку проблеми вузівського підручника. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2008/3/4 Журнал 2008р. N 3/4 Величко, Л. Загальнокультурний конетекст шкільної хімічної освіти / Л. Величко. - С.9-12. Лодатко, Є. Методологічні засади моделювання соціокультурних процесів / Є. Лодатко. - С.13-20. Рижиков, В. Професійне самовизначення випускників ВНЗ в умовах ринкової економіки / В. Рижиков. - С.20-24. Бабінець, С. Моніторингові дослідження ефективності інноваційних процесів як засіб забезпечення якості шкільної освіти / С. Бабінець. - С.34-36. Дабіжук, Т. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної система навчання / Т. Дабіжук, Т. Блажко. - С.37-39. Корнєєв, О. Формування краєзнавчих знань учнів з географії (експериментальний аспект) / О. Корнєєв. - С.39-42. Сопільняк, М. Психолого-педагогічні властивості живопису як засобу формування творчої особистості / М. Сопільняк. - С.44-47. Пономарьов, Ю. До проблеми розвитку і виховання вокального слуху студентів мистецько-педагогічних факультетів / Ю. Пономарьов. - С.47-49. Сипченко, О. Функції навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XX ст. ) / О. Сипченко. - С.64-68. Зяблюк, Н. До питання "Чумацтво на батьківщині Тараса Шевченка" / Н. Зяблюк. - С.58-60. Іванова, Т. Формування екологічного мислення та здатності ліцеїстів будувати гармонійні відносини з природою / Т. Іванова. - С.53-54. Шкурат, Л. Молодь в освітніх інноваціях: самореалізація вчителів та розвиток учнів / Л. Шкурат. - С.50-52. Дічек, Н. Спільна спадщина / Н. Дічек. - С.61-64. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Сипченко, О. Функції навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XX ст. ) [Текст] / О. Сипченко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N3/4. - С. 64-68. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки (загальні питання) Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ШО1/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Гончаренко, С. Фундаменталізація освіти як дидактичний принцип / С. Гончаренко. - С.2-6 Сухомлинська, О. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. Сухомлинська. - С.12-18 Сисоєва, С. Напрями реалізації стандартів професійних кваліфікацій : досвід Республіки Польщі / С. Сисоєва. - С.19-22 Воронка, Г. Академічне консультування в навчально-освітньому процесі Канади та Великобританії / Г. Воронка. - С.27-30 Су, Сяо. Якість вищої освіти на тлі глобалізації : погляд китайських педагогів / Сяо Су, Сунь Чуньмей. - С.30-33 Волик, Л. Соціокультурна освіта майбутнього педагога : теоретико-емпіричний аспект / Л. Волик. - С.34-37 Липова, Л. Профільне навчання і проблеми соціалізації випускників / Л. Липова, П. Замаскіна. - С.38-41 Харченко, Т. Гуманізм педагогіки Еміля Дюрркгейма / Т. Харченко. - С.48-52 Сипченко, О. Структура основного (універсального) підручника з педагогіки ( друга половина XIX- початок XX ст.) / О. Сипченко. - С.52-54 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сипченко, О. Структура основного (універсального) підручника з педагогіки ( друга половина XIX- початок XX ст.) [Текст] / О. Сипченко> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 52-54 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. підручники для ВНЗ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |