С 41 Ситченко, Анатолій Люціанович. Навчально-технологічна концепція літературного аналізу [Текст] : Монографія / А. Л. Ситченко ; Миколаївський державний університет імені В. О. Сухомлинського. - К. : Ленвіт, 2004. - 304 с. - Бібліогр.: с. 285-304. - ISBN 966-7043-82-7 : 15.00 грн.
РУБ 8У(070.2) Рубрики: Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): літературний аналіз твору Дод.точки доступу: Миколаївський державний університет імені В. О. Сухомлинського Примірників всього: 20 аб (12), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (5), фб (1), ав (1) Свободны: аб (12), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (5), фб (1), ав (1) |
С41 Ситченко, Анатолій Люціанович. Теоретико-методичні засади аналізу художнього твору в шкільному курсі літератури [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання(українська література) / А. Л. Ситченко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 40 с. -
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору аналіз художнього твору автореферати дисертацій--українська література Кл.слова (ненормовані): технології навчання -- етапи формування вмінь -- особистісний підхід Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: УЛЗО/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Єременко, Оксана. Фемінні моделі гендерної ідентифікації в романах Василя Слапчука / О. Єременко, Г. Кобилякова. - С.2-4 Зінченко, Наталія. Народні перекази та звичаї як основа фольклорно-етнографічних нарисів А. П. Свидницького / Н. Зінченко, А. Шкарупа. - С.5-6 Лазаренко, Ірина. Розвиток методичної думки про формування умінь аналізувати художній твір / І. Лазаренко. - С.7-10 Романишина, Наталія. Формування теоретичних і практичних жанрових умінь розпізнавання оповідання-портрета / Н. Романишина. - С.11-15 Сорокіна, Лариса. Марко Вовчок - "кроткий пророк" : урок-портрет / Л. Сорокіна. - С.16-19 Коваленко, Людмила. "Нерівня душ - це гірше, ніж майна!" : урок-дослідження / Л. Коваленко. - С.20-22 Ситченко, Анатолій. Система уроків з вивчення повісті Віктора Близнеця "Звук павутинки" / А. Ситченко. - С.23-26 Грабовська, Світлана. Пісенна творчість Андрія Малишка : урок з вивчення поезії "Пісня про рушник" / С. Грабовська. - С.27-28 Логвіненко, Наталія. Становлення української фантастичної прози / Н. Логвіненко. - С.31-36 Ярошенко, Роман. Жанрово-композиційні особливості псалмів та їх лінгвістичний аналіз / Р. Ярошенко. - С.38-40 Кислашко, Олександр. Козачинський М. і Кониський Г. про духовно-моральне виховання / О. Кислашко. - С.41-43 Набок, Марина. До витоків духовності українців Румунії / М. Набок. - С.47-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 41 Ситченко, Анатолій. Система уроків з вивчення повісті Віктора Близнеця "Звук павутинки" [Текст] / А. Ситченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 23-26 Рубрики: Викладання української літератури в школі Кафедра методики викладання української мови та літератури Дод.точки доступу: Близнець, Віктор Семенович (письменник укр.дитячої літератури ; 10.04.1933-02.04.1981) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2011/9 Журнал 2011р. N 9 Ситченко, Анатолій. Естетичне виховання у контексті технологізованого навчання літератури / А. Ситченко. - С.2-4 Мартиненко, Валентина. Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір / В. Мартиненко. - С.5-8 Романишина, Наталка. Жанр літературного фейлетону в творчості Олега Чорногуза (за "Книгою веселих порад") / Н. Романишина. - С.8-12 Малецька, Анастасія. Молитва в поезії Василя Стуса / А. Малецька. - С.13-17 Гриневич, Володимир. "Я народився і жив для добра і любові" : матеріали до вивчення "Щоденника" О. П. Довженка / В. Гриневич. - С.17-22 Сидоренко, Т. М. Жанр листа в епістолярній спадщині Олександра Довженка / Т. М. Сидоренко, В. І. Хомич. - С.22-24 Корнух, Галина. "Отакі на світі письменники, отакі українці!" : Світ І. П. Котляревського / Г. Корнух. - С.25-27 Рябовол, Наталія. Перлини давньоруської культури : 9 клас / Н. Рябовол. - С.28-30 Набок, Марина. Лицарство і національна своєрідність вишуканості та благородства духовного світу в українських народних думах / М. Набок. - С.30-35 Овдійчук, Лілія. Леся українка як науковець / Л. Овдійчук. - С.36-38 Яценко, Таміла. Неоромантизм як стильова течія модернізму : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.39-42 Логвіненко, Наталія. Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників / Н. Логвіненко. - С.43-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 41 Ситченко, Анатолій. Естетичне виховання у контексті технологізованого навчання літератури [Текст] / А. Ситченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 2-4 Рубрики: Викладання української літератури в школі виховання естетичне Кл.слова (ненормовані): технологізація навчального процесу Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Небеленчук, Ірина. Емоційний діалог як засіб розкриття внутрішнього світу героя у новелі М. Коцюбинського "INTERMEZZO" / І. Небеленчук. - С.6-10 Попович, Наталія. Леся Українка. Неоромантизм як основа естетичної позиції поетеси : вірші "Contra spem spero", "І все-таки до тебе думка лине...", "І ти колись боролась, мов Ізраїль..." / Н. Попович. - С.11-13 Беценко, Тетяна. Філологічний аналіз художнього тексту : (на прикладі поезії В. Стуса "На колимськім морозі калина") / Т. Беценко. - С.14-19 Шуляр, Василь . Сучасний урок літератури і проблеми рецепції свідомості / пам’яті в методиці середньої школи / В. Шуляр. - С.19-21 Ситченко, Анатолій. Система уроків за повістю Ярослава Стельмаха "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера" (фрагмент). 6 клас / А. Ситченко. - С.22-25 Якобчук, Ірина. "Хто сказав, що жити з головою і серцем легко?" : урок за повістю А. Дімарова "Блакитна дитина" / І. Якобчук. - С.25-27 Трусова, Вікторія. Вивчаємо казку Василя Симоненка "Подорож у країну Навпаки". 5 клас / В. Трусова. - С.28-30 Голобородько, Ярослав. Жадан Сергій: критична маса естетичних альтернатив / Я. Голобородько. - С.31-34 Багрій-Миськів, Марія. Сюрреалістичні елементи в сюжетно-композиційній структурі творів Ігоря Костецького / М. Багрій-Миськів. - С.35-38 Гордієнко, Олеся. Феномен творчості у рубаях Дмитра Павличка / О. Гордієнко. - С.38-40 Романишина, Наталка. Засадничі принципи організації процесу вивчення "автобіографічного оповідання" у вищому навчальному закладі / Н. Романишина. - С.41-44 Стефурак, Роксолана. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі / Р. Стефурак, Н. Іванишин, І. Бабій. - С.45-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Голобородько, Ярослав. Рефлексії та медитації біля "сейфу часу" : про збірку Людмили Тарнашинської / Я. Голобородько. - С.2-3 Єременко, Оксана. Трагедія землі - часу - людини : синівський гріх і материнська покута (за романом "Єрусалим на горах" Р. Федоріва) / О. Єременко, А. Сафонова. - С.4-5 Євтушенко, Світлана. Образ народного вчителя у творчості Б. Грінченка / С. Євтушенко. - С.6-8 Гінкевич, Оксана. Психолого-педагогічні передумови формування в учнів 5-6 класів аналітико-синтетичних умінь / О. Гінкевич. - С.9-12 Назаренко, Людмила. Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою / Л. Назаренко. - С.13-15 Романишина, Наталка. Теорія і методика вивчення автобіографічного оповідання / Н. Романишина. - С.16-20 Слотницька, Ірина. Відтворення історичних подій у повісті А. Чайковського "За сестрою" / І. Слотницька. - С.21-24 Ситченко, Анатолій. Вивчаємо оповідання С. Васильченка "Свекор" / А. Ситченко. - С.25-27 Гончаренко, Ольга. Формування літературно-аналітичних умінь учнів: матеріали до аналізу повісті Г. Квітки-Основ’яненка "Конотопська відьма" / О. Гончаренко. - С.28-31 Логвіненко, Наталія. Новий період розвитку української фантастичної прози (1960-1990) / Н. Логвіненко. - С.32-34 Коробко, Марія. "Лісова пісня" : міф чи реальність? / М. Коробко. - С.35-38 Васьківська, Галина. Міф як першоджерело пізнання світу і людини / Г. Васьківська. - С.39-41 Свиридюк, Ілона. Літературний вечір "Ні, я жива, я буду вічно жити!" / І. Свиридюк. - С.42-46 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 41 Ситченко, Анатолій. Вивчаємо оповідання С. Васильченка "Свекор" [Текст] / А. Ситченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 25-27 Рубрики: Викладання української літератури в школі Українська література--образи, теми Кл.слова (ненормовані): "Свекор", критика Дод.точки доступу: Васильченко, Степан Васильович (український письменник і педагог ; 1878-1932) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 41 Ситченко, Анатолій. Система уроків за повістю Ярослава Стельмаха "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера" (фрагмент). 6 клас [Текст] / А. Ситченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 22-25 Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): уроки української літератури Дод.точки доступу: Стельмах, Михайло Панасович (укр. письменник, драматург ; 1912-1983) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Л 11 Лісовський, Антон. У відповідь на виклики часу [Текст] : [рецензія] / А. Лісовський> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 62. Рец. на кн. : Ситченко Анатолій. Методика навчання української літератури у загальноосвітніх закладах : навчальний посібник / Анатолій Ситченко. - К. : Ленвіт, 2011. Рубрики: Викладання української літератури в школі--методичні посібники Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): навчання української літератури Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
С 41 Ситченко, Анатолій Люціанович. Методика навчання української літератури в загальноосвітніх закладах [Текст] : [навчальний посібник для студентів-філологів] / А. Л. Ситченко. - К. : Ленвіт, 2011. - 292 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8995-60-6 : 45.00 грн. Зміст: Методика навчання літератури як наука . - С .8-36 Сучасний урок літератури . - С .37-66 Методи і форми навчання літератури . - С .67-89 Вивчення епічного твору . - С .90-113 Вивчення творів різного літературного роду й жанру . - С .114-139 Шкільне літературознавство . - С .140-161 Аналіз образу-персонажа епічного твору в школі . - С .162-187 Розвиток мовлення учнів на уроках літератури . - С .188-206 Профільне навчання. Позакласна та позашкільна робота з літератури . - С .207-222 Виховання учнів засобами літератури . - С .223-245 Учитель і учні в шкільному курсі літератури . - С .246-268 Методична робота вчителя літератури . - С .269-292 РУБ 8У(075.3) Рубрики: Кафедра методики викладання української мови та літератури Викладання української літератури в школі--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): методична робота в школі -- уроки української літератури -- аналіз художнього твору в школі -- виховання засобами літератури -- профільне навчання -- навчання української літератури Примірників всього: 20 фб (1), ав (1), аб (3), Ч.З.№3 (15) Свободны: фб (1), ав (1), аб (3), Ч.З.№3 (15) |
> Шифр: УЛЗО/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Березівська, Лариса. Життєвий шлях і науково-педагогічна діяльність Олександра Мазуркевича / Л. Березівська. - С.2-4. - Бібліогр.: 4 назв. Паламар, Світлана. Віддаємо шану видатному вченому і педагогу / С. Паламар. - С.4-5. Ситченко, Анатолій. З історії методики української літератури / А. Ситченко. - С.6-10. - Бібліогр.: 27 назв. Попович, Наталія. Новітні технології у просторі шевченкознавства / Н. Попович. - С.11-14. - Бібліогр.: 6 назв. Островна, Світлана. Дорога, довжиною з життя : урок літератури рідного краю за романом "Білі хмари" Олександра Сизоненка, лауреата Національної премії України імені Тараса Шевченка 11 клас (2 години) / С. Островна. - С.14-18. Шуляр, Василь. Оповідання "Ти не перша, Таню" О. Сизоненка у системі літературної освіти школярів : 10 клас / В. Шуляр. - С.19-23. - Бібліогр.: 14 назв. Шевченко, Анна. Вивчаємо роман Ю. Іздрика "Воццек" : 11 клас / А. Шевченко. - С.23-27. - Бібліогр.: 8 назв. Парфенюк, Оксана. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповіданні Б. Грінченка "Каторжна" : 10 клас / О. Парфенюк. - С.27-29. Матковська, Тетяна. Українська народна казка "Ох" : 5 клас / Т. Матковська. - С.29-30. Лазаренко, Ірина. Провідні принципи літературно-психологічного аналізу художнього твору / І. Лазаренко. - С.31-33. - Бібліогр.: 12 назв. Голобородько, Ярослав. Ліричний емоціолект Маріанни Кіяновської / Голобородько. - С.34-36. Овдійчук, Лілія. Різнобічний талант письменниці-горлівчанки, або Що значить випадково-несподівані зустрічі / Л. Овдійчук. - С.37-40. Яровенко, Тетяна. Від експериментів В. Винниченка до "Експерименту" О. Жовни : полемічна інтерпретація повісті та її кіноверсії / Т. Яровенко. - С.41-46. - Бібліогр.: 19 назв. Набок, Марина. Національна специфіка української символіки : Дмитренко Микола. Символи українського фольклору : Монографія. - К.: УЦКД, 2011. - 400с. / М. Набок. - С.47-48. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
С 41 Ситченко, Анатолій. З історії методики української літератури / А. Ситченко> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 10. - С. 6-10. - Бібліогр.: 27 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): історія методики викладання -- педагогіка Анотація: У статті висвітлюються важливі етапи становлення методики викладання української літератури. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
С 41 Ситченко, Анатолій Люціанович. Методика викладання літератури [Текст] : термінологічний словник / А. Л. Ситченко, В. І. Шуляр, В. В. Гладишев ; Міністерство освіти і науки України. - К. : Ін Юре, 2008. - 132 с. - Л-ра: с. 113-129. - ISBN 978-966-313-369-0 : 14.00 грн. Є автограф: Прим. 832048 : Шуляр, Василь Іванович РУБ 8(07)(03) Рубрики: Література--Методика викладання--Довідкові видання Викладання літератури--словники Кл.слова (ненормовані): словники Анотація: Термінологічний словник містить терміни і поняття, на яких базуються основні знання з методики викладання літератури Дод.точки доступу: Шуляр, Василь Іванович; Гладишев, Володимир Володимирович; Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 1 Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Бондаренко, Неллі. Ситуаційні вправи на уроках української мови / Н. Бондаренко. - С.2-8. - Бібліогр.: 11 назв. Кучеренко, Ірина. Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти / І. Кучеренко. - С.8-14. - Бібліогр.: 11 назв. Ярмолюк, Алла. Інтеріоризація загальнокультурних цінностей під час вивчення складного речення / А. Ярмолюк. - С.15-19. - Бібліогр.: 11 назв. Бондаренко, Юрій. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.20-25. - Бібліогр.: 15 назв. Тименко, Валентина. Сучасний підручник української літератури для 10 класу : культурно-мистецький контекст / В. Тименко. - С.26-31. - Бібліогр.: 12 назв. Яценко, Таміла. Шкільний підручник української літератури : історико-методичний огляд процесу вітчизняного підручникотворення / Т. Яценко. - С.32-35. - Бібліогр.: 13 назв. Вертій, Олексій. Тарас Шевченко в національній свідомости українців середини XIX - початку XX століть / О. Вертій. - С.36-43. - Бібліогр.: 24 назви. Бедлінський, Олексій. Рідна мова як відображення свідомості народу / О. Бедлінський. - С.43-48. - Бібліогр.: 16 назв. Азьомов, Віктор. Ідейні координати шевченкового "Заповіту” : у пошуках повноти прочитання / В. Азьомов. - С.49-52. Новосьолова, Валентина. Новий підручник української мови для 8-го класу : навчально-методичний апарат, виховні можливості / В. Новосьолова. - С.53-59. Ситченко, Анатолій. Про тенденції розвитку предметної дидактики : [рецензія на книгу] / А. Ситченко. - С.60-62. Банк наукових ідей : [про педагогічні технології]. - С.63-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 41 Ситченко, Анатолій. Про тенденції розвитку предметної дидактики [Текст] : [рецензія на книгу] / А. Ситченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 60-62. Рец. на кн. : Яценко Таміла. Тенденції розвитку методики навчання української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах (друга половина XX - початок XXI століття) : монографія / Таміла Яценко. - К. : Педагогічна думка, 2016. - 360 с.
Кл.слова (ненормовані): методика навчання літератури -- методична спадщина -- рецензії на методичні посібники Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2020/6 Журнал 2020р. N 6 Слижук, Олеся. Принципи структурування змісту вивчення української літератури за новим державним стандартом базової середньої освіти / О. Слижук. - С.2-3. Голуб, Ніна. Розвивальний потенціал уроку української мови в ліцеї / Н. Голуб. - С.4-8. Бибик, Світлана. "Оті ридання голосні - пісні” : (стилістика пісенних поезій Івана Франка) / С. Бибик. - С.9-11. Ігнатьєва, Світлана. Практика навчання основ мовленнєвої комунікації в закладах загальної середньої освіти / С. Ігнатьєва. - С.11-12. Ісаєва, Олена. Про деякі прийоми візуалізації навчального матеріалу та їх роль у шкільному вивченні літератури / О. Ісаєва. - С.13-17. Гасій, Катерина. Дослідження ролі антропонімів у розкритті характерів героїв як один із методів розвитку критичного мислення на уроках української літератури / К. Гасій. - С.18-20. Ситченко, Анатолій. Компетентнісна парадигма фахової літературної освіти у ЗВО: методологічний аспект / А. Ситченко. - С.21-24. Качак, Тетяна. Детективні повісті у дитячому читанні / Т. Качак. - С.25-27. Капленко, Оксана. Урбаністична проєкція роману Володимира Винниченка "Записки Кирпатого Мефістофеля” / О. Капленко. - С.28-30. Цюп’як, Ірина. Микола Хвильовий - "м'ятежний” син свого часу / І. Цюп’як. - С.31-33. Войтюк, Людмила. Мотивація навчальної діяльності учнів як важливий етап особистісно орієнтованого уроку літератури: із власного педагогічного досвіду / Л. Войтюк. - С.34-35. Турков, Галина. Урок-підсумок набутих знань із теми "прикметник” / Г. Турков. - С.36-38. Гасій, Катерина. Характеристика образів головних героїв повісті Івана Франка "Захар Беркут” / К. Гасій. - С.38-40. Сиротенко, Н. В. Підсумкові контрольні роботи з української літератури / Н. В. Сиротенко, Н. С. Перфілова. - С.41-46. Брух, Ірина. Сценарій виховного заходу "Єдина країна - Україна” / І. Брух. - С.46-48. Деркачова, Ольга. Інклюзивні комікси як чинник формування інклюзивної культури / О. Деркачова. - С.49-54. Михайло Слабошпицький:"Виховання почуття патріотизму починається з поваги до української мови” / вела розмову Н. Головченко. - С.55-57. "Люблю і вірю в Україну!”: Іван Низовий. - С.58-60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ситченко, Анатолій. Компетентнісна парадигма фахової літературної освіти у ЗВО: методологічний аспект [Текст] / А. Ситченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 6. - С. 21-24. Рубрики: Викладання української літератури в ВНЗ Кл.слова (ненормовані): компетентнісна освіта -- принципи навчання -- педагогічні технології -- проєктоване навчання -- фахова підготовка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |