С42 Скиба, Марія Михайлівна. Розвиток методики викладання біології в загальноосвітній школі України у 20 - 30-х роках ХХ століття [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання (біології) / М. М. Скиба ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2004. - 20 с. -
Рубрики: Викладання біології в школі--історія методики викладання Педагогіка України--історія, 20 ст. 20-30 рр. автореферати дисертацій--біологія Кл.слова (ненормовані): біологія в школі -- методи навчання -- творчий спадок Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: РШ/2011/7 Журнал 2011р. N 7 Освітні програми Globe в Україні. - 2-а с. обкл. Кравченко, Тамара. Педагогічна підготовка батьків до професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко. - С.3-6. - Бібліогр.: 3 назв. Столяренко, Олена. Оптимізація процесу виховання у школярів ціннісного ставлення до людини : пошук підходів / О. Столяренко. - С.7-13. - Бібліогр.: 14 назв. Іванова, Юлія. Формування ціннісних орієнтацій студентів - майбутніх соціальних педагогів / Ю. Іванова. - С.14-17. - Бібліогр.: 9 назв. Сологуб, Анатолій. Дослідництво - вісь неперервної професійної освіти / А. Сологуб. - С.18-22. - Бібліогр.: 7 назв. Відкриття комп’ютерного класу в київському ліцеї-інтернаті - приклад успішного розвитку українсько-китайських відносин. - С.22 Рева, Юрій. Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі / Ю. Рева. - С.23-27. - Бібліогр.: 12 назв. Макаренко, Ірина. Моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання / І. Макаренко. - С.28-32. - Бібліогр.: 2 назв. Уліщенко, Віолетта. Метод ейдетики в інтерсуб’єктивному навчанні української літератури (практико-орієнтований аспект) / В. Уліщенко. - С.33-38. - Бібліогр.: 10 назв. Сучасні освітні технології у вищих педагогічних навчальних закладах. - С.38 Матяш, Надія. Психодіагностичні можливості педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини 8-9 класи" / Н. Матяш. - С.39-42. - Бібліогр.: 8 назв. Скиба, Марія. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (5-й клас) / М. Скиба. - С.43-47. - Бібліогр.: 10 назв. Науково-практична конференція "Молодь і політика реформ". - С.47 Петров, Олександр. Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров. - С.48-51. - Бібліогр.: 8 назв. Завідонова, Наталія. Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання (на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана) / Н. Завідонова, Л. Червінська. - С.52-54. - Бібліогр.: 5 назв. Зорочкіна, Тетяна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна. - С.55-62. - Бібліогр.: 8 назв. Євдокимова, Емілія. Веселкові кольори та казкові візерунки творчості Тамари Затинченко / Е. Євдокимова. - С.62-63 Турчин, Тамара. Застосування осучаснених форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин. - С.64-68. - Бібліогр.: 4 назв. Ковмір, Олена. Організаційно-методична система формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах / О. Ковмір. - С.69-73. - Бібліогр.: 5 назв. Малюга, Володимир. Педагогічний музей України: шлях становлення і розвитку : (ХХ - початок ХХІ ст.) / В. Малюга. - С.74-78. - Бібліогр.: 17 назв. Розвиток програми GLOBE в Україні : VII Міжнародна конференція-зустріч національних координаторів програми GLOBE Європи та Азії. - С.79 Отич, Олена. Педагогіка мистецтва і мистецтво педагогічної дії / О. Отич. - С.80 ІХ Міжнародні педагогічно-мистецькі читання пам’яті Оксани Рудницької. - 3-а с. обкл. Педагоги-митці: ними пишається Україна : майстерня Тамари Затинченко. - 4-а с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
С 42 Скиба, Марія. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (5-й клас) / М. Скиба> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 43-47. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: викладання природничих дисциплін у школі Екологічне виховання школярів Кл.слова (ненормовані): екологічні поняття -- природознавство -- екологічна культура -- вивчення природознавства Анотація: У статті окреслено найефективніші методи і прийоми формування у школярів екологічних понять у процесі вивчення природознавства у 5-му класі. Наголошено на значенні екологічних знань для формування екологічної культури молодого покоління, вироблення вмінь природоохоронної діяльності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
> Шифр: РШ/2011/8/9 Журнал 2011р. N 8/9 Розширене засідання колегії МОНмолодьспорту України "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік". - С.3. Савченко, Олександра. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко. - С.4-8. - Бібліогр.: 7 назв. : портр. Бех, Іван. Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех. - С.9-14. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр. Бойко, Алла. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко. - С.15-22. - Бібліогр.: 19 назв. : портр. Пометун, Олена. Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо? / О. Пометун. - С.23-27. - Бібліогр.: 7 назв. : портр. Редько, Валерій. Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько. - С.28-36. - Бібліогр.: 12 назв. : портр. Трухан, Олександр. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії / О. Трухан. - С.36-40. - Бібліогр.: 10 назв. : портр. Скиба, Марія. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас) / М. Скиба. - С.41-44. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Червінська, Лариса. Розвиток навичок написання ділових звітів на заняттях з ділової англійської мови в економічному ВНЗ / Л. Червінська. - С.45-47. - Бібліогр.: 2 назв. Петрова, Анастасія. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки / А. Петрова. - С.48-52. - Бібліогр.: 7 назв. Лукашів, Віталій. Особливості становлення і розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців зв’язку / В. Лукашів. - С.53-57. - Бібліогр.: 13 назв. : портр. Кабан, Лариса. Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області / Л. Кабан. - С.58-64. - Бібліогр.: 7 назв. : портр. Положення про Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю". - С.65-66. Горлач, Тетяна. ІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій запрошує / Т. Горлач, Г. Назаренко. - С.66-68 Бондар, Людмила. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.69-74. - Бібліогр.: 9 назв. : табл. Березівська, Лариса. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки) / Л. Березівська. - С.75-80. - Бібліогр.: 18 назв. Презентація підручників з історії і правознавства для 11-го класу. - С.27 Про проведення Третьої Національної виставки-презентації "Інноватика в сучасній освіті". - С.75 Відкриття пам’ятника видатному українцю. - 3-а с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
С 42 Скиба, Марія. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас) / М. Скиба> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 41-44 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: викладання природознавства виховання екологічне Кафедра біології Кл.слова (ненормовані): рослини -- природні екосистеми -- штучні екосистеми -- розвиток дитини Анотація: У статті окреслено ефективні методи і прийоми формування у школярів екологічних понять у процесі вивчення природознавства у 6-му класі. Розглянуто групи екологічних понять і наведено приклади завдань для їх формування, а також закріплення й розвитку знань. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
> Шифр: РШ/2013/1/2 Журнал 2013р. N 1/2 Кремень, Василь. Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень. - С.3-7. - Бібліогр.: 3 назв. Адаменко, Олена. Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко. - С.8-14. - Бібліогр.: 32 назв. Дічек, Наталія. А. С. Макаренко і проблема "морально дефективного дитинства" в ранньорадянський період / Н. Дічек. - С.15-22. - Бібліогр.: 34 назв. : фотогр. Степаненко, Микола. Педагогічна концепція А. С. Макаренка і сучасність : до 125-ї річниці від дня народження видатного українського педагога / М. Степаненко, А. Бойко. - С.23-29. - Бібліогр.: 7 назв. Овсієнко, Яніна. Педагогічна діяльність та мистецтво - як два крила для птаха / Я. Овсієнко, О. Рудик. - С.29. Боднар, Оксана. Аналітико-експертні задачі: сутність, структура і алгоритми розв’язання / О. Боднар. - С.30-36. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Митник, Олександр. Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішньошкільної методичної роботи / О. Митник. - С.37-42. - Бібліогр.: 17 назв. Грабовий, Андрій. Формування у майбутніх учителів хімії експериментально-методичних компетенцій щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.43-47. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Скиба, Марія. Екологічна освіта і виховання школярів у процесі позакласної роботи / М. Скиба. - С.48-52. - Бібліогр.: 7 назв. Ребрина, Анатолій. Формування комунікативнсті у студентів засобами фізичного виховання / А. Ребрина. - С.52-55. - Бібліогр.: 9 назв. Карасевич, Антоніна. Теоретична модель формування у студентів готовності до створення сім’ї / А. Карасевич. - С.56-61. - Бібліогр.: 12 назв. : рис., табл. Овсієнко, Яніна. Реалізація ідей педагогічної майстерності у навчально-виховному процесі спеціалізованих навчальних закладів художньо-естетичного профілю / Я. Овсієнко. - С.62-65. - Бібліогр.: 11 назв. Березівська, Лариса. Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні : (кінець ХІХ ст. - 1932 р.) / Л. Березівська. - С.66-71. - Бібліогр.: 13 назв. Відкриття першої в Україні кафедри позашкільної освіти. - С.72 : фотогр. Ткаченко, Лідія. Науковий Еверест : до ювілею Світлани Сисоєвої / Л. Ткаченко. - С.73-75 : фотогр. Визначні дати 2013 року. - С.76-80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Скиба, Марія. Екологічна освіта і виховання школярів у процесі позакласної роботи / М. Скиба> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 48-52. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Екологічна освіта--позакласна робота Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): позакласна робота -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- форми позакласної роботи -- екологічні дослідження -- групова позакласна робота Анотація: У статті охарактеризовано різні форми (індивідуальну, групову, масову) позакласної роботи екологічного спрямування. Запропоновано тематику проведення позакласних заходів з екології, рекомендації щодо їх організації. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: БХСШ/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Рудишин, Сергій. Модель наукової картини світу / С. Рудишин, І. Коренева. - С.2-6. Величко, Людмила. Методична система навчання хімії: перезавантаження / Л. Величко. - С.7-13. - Бібліогр.: 17 назв. Сомов, Віктор. Турнір юних хіміків як форма роботи з обдарованими дітьми / В. Сомов, С. Супрунович. - С.13-16. Ващенко, Лідія. Про оцінювання предметних компетентностей учнів основної школи / Л. Ващенко. - С.16-22. Буяло, Тетяна. Біологічні знання у пропедевтичному курсі "Природознавство" / Т. Буяло, М. Скиба. - С.22-28. Гусарук, Надія. Це повинен знати кожен... / Н. Гусарук. - С.28-29. Грабовий, Андрій. Хімічний експеримент ужиткового характеру / А. Грабовий. - С.32-34. Буринська, Ніна. Концепція підручника хімії для основної школи / Н. Буринська. - С.38-39. Ярошенко, Ольга. Мотивація професійно-орієнтованого навчання хімії / О. Ярошенко, А. Шевченко. - С.40-43. Кононенко, Лариса. Використання блог-технологій у післядипломному навчанні вчителів біології / Л. Кононенко. - С.44-46. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 94 Буяло, Тетяна. Біологічні знання у пропедевтичному курсі "Природознавство" [Текст] / Т. Буяло, М. Скиба> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - N 3. - С. 22-28. Рубрики: Викладання природознавства в школі--біологічний компонент Початкова школа--уроки природознавства Кафедра біології Кл.слова (ненормовані): пропедевтика біологічних знань -- Природознавство (пропедевтичний курс) -- біологічний компонент -- формування біологічних знань Анотація: Здійснно порівняльний аналіз змісту програм з природознавства для початкової та основної школи з метою виокремлення біологічного компонета, з’ясування наступності формування біологічних знань та доступності матеріалу, запропонованого автороами програм. Дод.точки доступу: Скиба, Марія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |