> Шифр: ПШ-2/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Ткачук, Галина. "Шевченківські уроки" - в кожну школу і родину / Г. Ткачук. - С.1-3 Пономарьова, Катерина. Особливості нових вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови / К. Пономарьова. - С.4-10. - Бібліогр. у кінці ст. Логачевська, Світлана. Як "не загубити" жодного учня на уроках математики і 1 класі / С. Логачевська, Т. Логачевська. - С.10-15 Чорна, Наталія. Уроки мислення серед природи / Н. Чорна. - С.15-21 Мазур, Тетяна. Проектний урок-презентація у 1 класі / Т. Мазур. - С.21-24 Радченко, Анна. Урок природознавства у 4 класі : (за підручником: Байбара Т. М. , Бібік Н. М. "Я і Україна" / А. Радченко. - С.25-27 Скорик, Тамара. Розробки уроків позакласного читання екологічного змісту, 4 клас / Т. Скорик. - С.27-30 Золотарьова, Алла. Оркестрові презентації традиційного шкільного свята в контексті новітніх освітніх технологій музичного виховання учнів / А. Золотарьова. - С.31-34 Матвєєва, Оксана. Малюємо весняну хустку : образотворче мистецтво, 1 клас / О. Матвєєва. - С.34-35 Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань : лист від 28.01. 2014 № 1/9 -72. - С.36 Зимульдінова, Алла. Діалог як форма усного мовлення учнів початкових класів / А. Зимульдінова, Г. Філь. - С.37-39 Зінченко, Галина. Авторитет батьків - важлива умова сімейного виховання : батьківські збори / Г. Зінченко. - С.40-41 Мартиненко, Світлана. Діагностичні методики вивчення професійного самопочуття вчителя початкової школи / С. Мартиненко. - С.42-43. - Бібліогр. у кінці ст. Бондаренко, Вікторія. Психокорекційна робота вчителя як один із напрямів здоров’язбереження учнів / В. Бондаренко. - С.44-46 Лебедєва, Ніна. Урок навчання грамоти в 1 класі / Н. Лебедєва. - С.47-48 Мостовенко, Ірина. Виховання обдарованої дитини в початкових класах / І. Мостовенко. - С.49-50 Янович, Наталія. Свято "Хай живуть хороші мами всіх дівчаток і хлоп’ят" / Н. Янович. - С.56-58 Толосюк, Тетяна. Азбуку міста вивчай доладу, щоб не потрапити раптом в біду! / Т. Толосюк. - С.59-63 Зенченко, Тетяна. Компетентнісні орієнтири щодо вивчення теми "Прикметник" у 2 класі / Т. Зенченко. - С.6-10 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 44 Скорик, Тамара. Розробки уроків позакласного читання екологічного змісту, 4 клас [Текст] / Т. Скорик> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 27-30 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--уроки позакласного читання Кл.слова (ненормовані): позакласне читання з екології -- 4 клас Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 154 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 117.17 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Вергунова, Валерія Сергіївна. Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як сутнісна якість особистості вчителя музики / В. С. Вергунова. - С .7-10 Гао Іюань. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів / Гао Іюань. - С .11-15 Гусейнова, Лариса Василівна. До сутності поняття "готовність до інструментально-виконавської діяльності" майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. В. Гусейнова. - С .16-20 Дворник, Юрій Федосійович. До проблеми творчості: процесуальний та особистісний аспекти / Ю. Ф. Дворник. - С .21-25 Ковальова, Вікторія Василівна. Правова компетентність як складова управлінської діяльності майбутніх менеджерів / В. В. Ковальова. - С .26-31 Сокол, Мар’яна Олегівна. Фундаменталізація педагогічних реалій понятійно-категорійного апарату ХІХ ст. / М. О. Сокол. - С .32-36 Спіліоті, Олена Володимирівна. Теоретичні основи дослідження сутності поняття музично-інтонаційного мислення / О. В. Спіліоті. - С .37-41 Шкляр, Наталія Анатоліївна. Психофізіологічні особливості розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Н. A. Шкляр. - С .42-49 Щербініна, Ольга Миколаївна. Музично-конкурсна практика: тенденції розвитку / О. М. Щербініна. - С .50-53 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Павленко, Олексій Миколайович. Використання методу гармонічного варіювання в процесі формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .54-58 Пархоменко, Олександр Миколайович. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .59-62 Ростовська, Юлія Олександрівна. Використання інноваційних технологій доведення і віри у професійній підготовці майбутніх учителів хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .63-66 Силко, Роман Миколайович. Художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами дитячої анімації / Р. М. Силко, Т. М. Шавро. - С .67-70 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Біла, Наталія Леонідівна. Підготовка майбутнього вчителя музики до організації ансамблево-оркестрового музикування / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .71-75 Ван Яюєци. Формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Ван Яюєци. - С .76-79 Грисюк, Олена Миколаївна. Педагогічні умови інтегративного підходу до формування музично-педагогічної компетентності майбутніх учителів / О. М. Грисюк. - С .80-84 Дорошенко, Тетяна Володимирівна. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Т. В. Дорошенко. - С .85-89 Лукашова, Ніна Іванівна. Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів хімії під час вивчення фахової методики / Н. І. Лукашова, Є. А. Козир, С. А. Циганков. - С .90-96 Пелешко, Людмила Володимирівна. Формування професійної компетентності фахівців з менеджменту / Л. В. Пелешко. - С .97-102 Пісоцький, Олександр Петрович. Знання про продуктивні види діяльності дошкільників у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .103-107 Скорик, Тамара Володимирівна. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Т. В. Скорик. - С .108-111 Хань Юйцень. Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва / Хань Юйцень. - С .112-116 Чорногор, Наталія Олексіївна. Інтегративний підхід у формуванні конфліктологічної культури під час підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах авіаційної галузі / Н. О. Чорногор. - С .117-124 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Богданович, Володимир Володимирович. Історіографія дослідження проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи / В. В. Богданович. - С .125-128 Коваль, Олена Віталіївна. Новаторські ідеї музикантів-педагогів ХІХ–ХХ століть як фундаментальна основа педагогіки музичних здібностей третього тисячоліття / О. В. Коваль. - С .129-134 Кузьменко, Людмила Олегівна. Педагог, учений-хімік, видатна особистість України – Федір Овчаренко / Л. О. Кузьменко, С. В. Цінько. - С .135-140 Солдатенко, Олександр Ігорович. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні / О. І. Солдатенко. - С .141-145 Сунь Пенфей. Педагогический потенциал художественной символики в музыкальном искусстве эпохи барокко (на примере творчества И. С. Баха) / Сунь Пенфей. - С .146-151
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Історія педагогіки--Україна Історія педагогіки в зарубіжних країнах Методика навчання і виховання Професійна підготовка Педагогіка--збірники наукових праць Кафедра педагогіки Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Скорик, Тамара Володимирівна. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва [Текст] / Т. В. Скорик> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 3. - С. 108-111 РУБ 15 Рубрики: Підготовка вчителів музики компетентність вчителя компетентність комунікативна Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1. II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 164 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISBN 2522-1736 : 142.29 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Вергунова, Валерія Сергіївна. Зміст та структура досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва / В. С. Вергунова : 12 Грисюк, Олена Миколаївна. Методологічні засади підготовки майбутніх педагогічних працівників для виховної роботи в сучасній українській школі / О. М. Грисюк. - С .12-20 Гусейнова, Лариса Василівна. Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі процесу формування готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .20-26 Коваль, Олена Віталіївна. Формування музичних здібностей школярів: психолого-педагогічний аспект / О. В. Коваль. - С .26-33 Магда, Поліна Миколаївна. Формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики як педагогічний феномен / П. М. Магда. - С .33-38 Пархоменко, Олександр Миколайович. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії у системі вищої мистецької освіти / О. М. Пархоменко. - С .38-43 Прищепа, Олена Петрівна. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності: теоретичний аспект / О. П. Прищепа. - С .43-48 Раструба, Тетяна Віталіївна. Взаємозв’язок закономірностей і принципів особистісно орієнтованого музичного навчання та виховання учнів / Т. В. Раструба. - С .46-55 Ревенчук, Валентина Василівна. Теоретико-методологічні основи організації музично-освітнього процесу в мистецьких школах хореографічного спрямування / В. В. Ревенчук. - С .55-60 Сливко, Світлана Анатоліївна. Методична модель розвитку музично-слухової уваги студентів мистецьких спеціальностей / С. А. Сливко. - С .60-67 Спіліоті, Олена Володимирівна. Критерії сформованості музично-інтонаційного мислення студентів / О. В. Спіліоті. - С .67-74 Чень, Цзяньїн. Комунікативний потенціал вокально-ансамблевої діяльності студентів / Цзяньїн Чень. - С .74-80 Чжан, Їн. Теоретичний аналіз етнонаціонального виконавського стилю майбутніх учителів музики і хореографії / Їн Чжан. - С .80-85 Щербініна, Ольга Миколаївна. Професійна діяльність музиканта-педагога: сучасні вимоги та критерії оцінювання / О. М. Щербініна. - С .85-90 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Дворник, Юрій Федосійович. Програмно-технічне забезпечення музично-творчої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва як умова формування фахових умінь / Ю. Ф. Дворник. - С .90-95 Дорошенко, Тетяна Володимирівна. Активізація процесів саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва як умова розвитку емоційної компетентності / Т. В. Дорошенко. - С .95-102 Ду, Цзілун. Забезпечення розвивально-виховного впливу занять естрадним співом учнів молодшого шкільного віку / Цзілун Ду. - С .102-109 Михаськова, Марина Анатоліївна. Застосування інтерактивних методів навчання в індивідуально-дослідних навчальних завданнях у роцесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / М. А. Михаськова. - С .109-114 Ростовська, Юлія Олександрівна. Використання інноваційних освітніх технологій у процесі формування педагогічних переконань майбутніх учителів хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .114-121 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Лі, Аньань. Оволодіння студентів навичками інтерпретації музичних творів у процесі їх підготовки до музично-просвітницької діяльності / Аньань Лі. - С .121-127 Лоу, Яньхуа. Підготовка іноземних магістрів до аутентично-стильового виконання вокальних творів інокультурного походження / Яньхуа Лоу. - С .127-133 Ростовська, Ірина Олександрівна. Формування прийомів цілеутворення у процесі самостійної інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / І. О. Ростовська. - С .133-137 Скорик, Тамара Володимирівна. Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до розвитку комунікативної компетентності учнів / Т. В. Скорик, К. С. Дорошенко. - С .137-142 Степанов, Володимир Андрійович. Інформаційний етап навчання майбутніх учителів музики мультимедійного аранжування / В. А. Степанов. - С .142-148 Сунь Сінь. Педагогічні умови формування умінь саморегуляції музично-виконавських дій майбутніх учителів музики / Сунь Сінь. - С .148-153 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Бьокштайнер, Тетяна Анатоліївна. Специфіка організації самодіяльних хорів у сучасній Австрії / Т. А. Бьокштайнер, Л. В. Костенко. - С .154-161
Кафедра психології Кафедра педагогіки Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Скорик, Тамара Володимирівна. Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до розвитку комунікативної компетентності учнів [Текст] / Т. В. Скорик, К. С. Дорошенко> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 1 : II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики". - С. 137-142 . - ISBN 2522-1736
Підготовка майбутніх вчителів музики Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Дорошенко, Катерина Сергіївна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |