> Шифр: КШС-2/2015/3 Журнал 2015р. N 3 Глинський, Ярослав Миколайович. Неперервність і наступність навчання інформатики в загальноосвітній і вищій школах / Ярослав Миколайович Глинський, В. А. Ряжська. - С.3-7. - Бібліогр.: 9 назв. Бабійчук, Світлана Миколаївна. Технологія застосування геоінформаційних систем у шкільній і позашкільній дослідницькій діяльності старшокласників / С. М. Бабійчук. - С.8-10. Горошко, Юрій Васильович. Застосування вільно поширюваного програмного забезпечення до розв’язування задач лінійного програмування / Ю. В. Горошко, Г. Ю. Цибко. - С.11-14. Надтока, Олександр Федорович. Краєзнавчі дослідження на заняттях фізичної географії з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. Ф. Надтока, Н. Г. Кушнаренко. - С.15-19. - Бібліогр.: 9 назв. Довбня, Петро Іванович. Створення інтерактивних тестів у системі динамічної математики GeoGebra / П. І. Довбня. - С.20-22. Франчук, Наталія Петрівна. Інтернет-ресурси і комп‘ютерний переклад / Н. П. Франчук. - С.23-27. - Бібліогр.: 8 назв. Скрипка, Ганна Володимирівна. Використання мобільних додатків для проведення навчальних досліджень під час вивчення предметів природничо-математичного циклу / Г. В. Скрипка. - С.28-31. - Бібліогр.: 6 назв. Вашуленко, Оксана Вікторівна. Мультимедійні презентації як засіб організації повторення в початковому навчанні / О. В. Вашуленко. - С.32-35. - Бібліогр.: 8 назв. Кочубей, Наталія Павлівна. Розробка комп’ютерної рольової гри для навчання англійського діалогічного мовлення учнів 1-х класів / Н. П. Кочубей. - С.36-38. - Бібліог.: 6 назв. аталія ВадимівнаВовковінська Н. В. Генезис тестових технологій від давніх часів до сучасності / ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; . - С.39-42. - Бібліогр.: 12 назв. Кордубан, Дмитро Олександрович. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2013-2014 навчальному році / Д. О. Кордубан, Д. П. Мисак, О. Б. Рудик. - С.43-48. Потієнко, Валентина Олександрівна. Дистанційний турнір з інформаційних технологій серед учнівської молоді: очний етап 2014-2015 навчальному року / В. О. Потієнко. - С.49-55. Лапінський, В. XXVIII Всеукраїнська олімпіада з інформатики / В. Лапінський. - С.56. IV Всеукраїнська учнівська олімпіада з інформаційних технологій. - С.56. Шоста Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти - 2015” : [фото]. - 1-2 с. обкладинки. XXVIII Всеукраїнська олімпіада з інформатики. 30 березня - 3 квітня 2015 року, Херсон : [фото]. - 3-я с. обкладинки. Урочиста презентація нового транспортного літака Ан-178, 16 квітня 2015 року, Державне підприємство "Антонов”, Київ : [фото]. - 4-а с. обкладинки. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 45 Скрипка, Ганна Володимирівна. Використання мобільних додатків для проведення навчальних досліджень під час вивчення предметів природничо-математичного циклу [Текст] / Г. В. Скрипка> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 3. - С. 28-31. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Навчання учнів--мобільні засоби навчання Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--мобільні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): природничо-математичні дисципліни -- навчальні дослідження -- мобільні пристрої -- сенсор -- датчик -- гіроскоп -- барометр -- акселерометр -- магнітометр -- Google Play Анотація: Метою статті є висвітлення можливих шляхів використання мобільних пристроїв для проведення навчальних досліджень під час вивчення предметів математично-природничого циклу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2016/7 Журнал 2016р. N 7 Корчевський, Дмитро Олександрович. Методологічні засади інтеграції змісту підготовки фахівців з інформаційних технологій і шляхи їх реалізації на практиці / Д. О. Корчевський. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв. Стрижак, Олександр Євгенійович. Онтологічний підручник - парадигма формування інтерактивної системи знань у навчальному процесі / О. Є. Стрижак. - С.7-16. - Бібліогр.: 20 назв. Комарова, Олена Володимирівна. Моделювання генетичних та еволюційних процесів у популяціях засобами комп’ютерних технологій / О. В. Комарова. - С.17-20. Сокол, Ірина Миколаївна. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови / І. М. Сокол, О. М. Сопіна. - С.21-24. - Бібліогр.: 6 назв. Підгорна, Тетяна Володимирівна. Формування практичних умінь учнів щодо пошуку хімічних відомостей у мережі Інтернет / Т. В. Підгорна. - С.25-27. Собакар, Олена Олександрівна. Використання сервісів Веб 2.0 та хмарних технологій на уроках інформатики / О. О. Собакар. - С.28-31. - Бібліогр.: 5 назв. Васенко, Олександр Васильович. Реалізація можливостей інтегрованого середовища розробки Lazarus у вивченні інформатики в школі / О. В. Васенко. - С.32-35. - 6 назв. Саражинська, Наталія Анатоліївна. Оновлена програма з інформатики в початкових класах та її реалізація / Н. А. Саражинська, Н. І. Рибак. - С.36-40. Скрипка, Ганна Володимирівна. Забезпечення диференціації в інклюзивних класах з використанням мобільних пристроїв / Г. В. Скрипка. - С.41-44. - Бібліогр.: 10 назв. Захар, Ольга Германівна. Шляхи формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики Миколаївської області / О. Г. Захар. - С.45-51. - Бібліогр.: 11 назв. Олексюк, Василь Петрович. Досвід розгортання хмарних платформ Google Appa та Microsoft Office 365 у загальноосвітніх навчальних закладах / В. П. Олексюк. - С.52-56. - Бібліогр.: 8 назв. Інституту педагогіки Національної Академії педагогічних наук України - 90 років : [фото-звіт]. - С.2-га обкладинки. : фот. цв. Круглий стіл "Інтернет в освіті: стан, проблеми, перспективи” : [фото-звіт]. - С.3-я обкладинки. : фот. цв. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
С 45 Скрипка, Ганна Володимирівна. Забезпечення диференціації в інклюзивних класах з використанням мобільних пристроїв [Текст] / Г. В. Скрипка> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 41-44. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Інклюзивна освіта--диференціація--мобільні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): інклюзивний клас -- мобільний додаток -- мобільне навчання -- сфери диференціації Анотація: У статті проаналізовано поняття диференційованого підходу у навчанні, етапи його впровадження в інклюзивних класах, а також наведено рекомендації щодо використання мобільних пристроїв на базі операційної системи Android для учнів з різними порушеннями психофізичного розвитку і забезпечення диференціації в інклюзивних класах. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |