Шифр: ПП/2013/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 6
Зміст:
Слюсаревський, М. М. Методичний простір творення та оцінювання соціально-психологічних теорій: спроба обґрунтування концепції / М. М. Слюсаревський. - С.1-9
Миколайчук, М. Дослідження культури звернення за психологічною допомогою у студентської молоді / М. Миколайчук, В. Карпенко. - С.10-15. - Библиогр. в конце ст.
Онищенко, Г. И. Христианские ценности в психологическом консультировании и психотерапии / Г. И. Онищенко. - С.16-21. - Библиогр. в конце ст.
Ложкін, Г. В. Психологія спорту на Україні: аспекти становлення, тенденції розвитку / Г. В. Ложкін, А. Б. Колосова. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст.
Авдеева, И. Н. Динамика психологических особенностей педагогов-инноваторов: фасилитативный контекст / И. Н. Авдеева. - С.25-33. - Библиогр. в конце ст.
Леоненко, Л. М. Корекційна програма "Життя в гармонії зі світом" / Л. М. Леоненко. - С.33-38
Левит, Л. З. Исследуя эвдемонию: теоретическое консультирование, опросники "ЗУЛУРЭГ" и "ЭЛУ" (Часть 1) / Л. З. Левит. - С.38-47. - Библиогр. в конце ст.
Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова. - С.47-55
Грабовець, О. В. Корекційно-профілактичні тренінг-семінари з вчителями / О. В. Грабовець. - С.55-61
Гаврилькевич, В. К. Роль емоційних станів у етіології та патогенезі ішемічної хвороби серця / В. К. Гаврилькевич. - С.62-67. - Библиогр. в конце ст.
Гурлєва, Т. С. Відповідальність, совість, високі життєві смисли у розвитку особистості по висхідній / Т. С. Гурлєва. - С.67-73. - Библиогр. в конце ст.
Губенко, А. В. Социально-психологические аспекты предпринимательской деятельности и необходимость социального предпринимательства / А. В. Губенко. - С.73-80. - Библиогр. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.5
С 49


    Слюсаревський, М. М.
    Методичний простір творення та оцінювання соціально-психологічних теорій: спроба обґрунтування концепції [Текст] / М. М. Слюсаревський // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 1-9
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
методологічний простір -- парадигмально-дискурсивні зрушення -- змістові координати теоретизування -- методологічні принципи розроблення теорій -- критерії оцінювання теорій
Анотація: Статтю присвячено проблемі розвитку теоретичного знання в соціальній психології. Викладено авторську концепцію методологічного простору побудови та критеріального оцінювання соціально-психологічних теорій. Описано її головні складові: 1) наукові уявлення про парадигмально-дискурсивні зрушення у психологічній та інших соціогуманітарних науках, що зумовлюють особливості, здобуткита вади соціально-психологічного теоретизування; 2) категоріальний каркас, що, на думку автора, має задавати змістовий обсяг і напрями розвитку теоретичної думки в соціальній психології; 3) пропоновані методологічні принципи розроблення соціально-психологічних теорій; 4) систему критеріїв їх оцінювання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП1/2013/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13.
Максименко, С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі / С. Д. Максименко. - С.14-17.
Слюсаревський, М. М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. М. Слюсаревський. - С.18-28. - Бібліогр.: 28 назв.
Бакіров, В. С. Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева. - С.29-38. - Бібліогр.: 19 назв.
Найдьонова, Л. А. Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні / Л. А. Найдьонова. - С.38-45. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Іванова, Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов. - С.46-55. - Бібліогр.: 25 назв.
Онкович, Г. В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г. В. Онкович. - С.55-60. - Бібліогр.: 17 назв.
Синьов, В. М. Потенціал віртуального комп’ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності / В. М. Синьов, А. Г. Шевцов. - С.61-65. - Бібліогр.: 5 назв.
Гуржій, А. М. Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.66-72. - Бібліогр.: 5 назв.
Загірняк, М. В. Забезпечення конкурентоспроможності наукових досліджень через підвищення рівня наукових видань / М. В. Загірняк, С. А. Сергієнко. - С.72-78. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Євтух, М. Б. Фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону в сучасних умовах / М. Б. Євтух, М. В. Набок. - С.79-86. - Бібліогр.: 17 назв.
Карпенко, О. В. Освітні послуги у Швеції: досвід для України / О. В. Карпенко, В. В. Вербова. - С.87-94. - Бібліогр.: 26 назв. : рис.
Вітаємо з ювілеєм Миколу Борисовича Євтуха. - С.95-96.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Слюсаревський, М. М.
    Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. М. Слюсаревський // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 18-28. - Бібліогр.: 28 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Медіаосвіта--актуальні питання
   Освіта в Україні--медіаорієнтація

Кл.слова (ненормовані):
сучасний світ -- медіаосвіта -- сучасний стан освіти -- медіаорієнтаційна функція освіти -- шкільна медіаосвіта
Анотація: Запропоновано розглядати медіаосвіту як точку, в якій сходяться найгостріші проблеми сучасного світу, сучасних медійних практик і сучасної освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


158.9
І-90


   
    Історіографічні та методологічні координати теорій соціальної психології [Текст] : [Монографія] / Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології ; за наук. ред. М. М. Слюсаревського. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 360 с. - ISBN 978-966-189-251-3 (в опр.) : 66.95 грн.
ББК 88.5
РУБ 158.9
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Соціальна психологія--історія

   Соціальна психологія

   Релевантність

Анотація: Потреба оновлення системи соціально-психологічного знання, приведення його у відповідальність із реаліями та викликами сьогодення, запитами суспільної практики, актуальними завданнями соціально-психологічного забезпечення модернізаційних процесів, що докорінно змінюють українське суспільство, його освітню, бізнесову, соціокультурну та інші сфери – це ті питання, які розглядаються в даній монографії.


Дод.точки доступу:
Слюсаревський, М. М. \ред.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут соціальної та політичної психології
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)