> Шифр: КШС-2/2014/2 Журнал 2014р. N 2 Спірін, Олег Михайлович. Досвід підготовки наукових кадрів з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті : (до 15-річчя Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України) / О. М. Спірін, А. В. Яцишин. - С.3-8. - Библиогр. в конце ст. Григорьев, Сергей Георгиевич. "Умная аудитория": на пути к интеграции средств обучения и воспитания / С. Г. Григорьев, В. В. Гриншкун, И. М. Реморенко. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст. Пасічник, Оксана Володимирівна. Дистанційне (змішане) навчання інформатики у 5 класі / О. В. Пасічник. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст. Чепорнюк, Наталія Борисівна. Формування мотивації навчальної діяльності учнів на уроках інформатики / Н. Б. Чепорнюк. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст. Пилипчук, Олександр Петрович. Про вибір мови програмування / О. П. Пилипчук, В. А. Ребрина. - С.22-23. Колос, Катерина Ростиславівна. Методологічні підходи до розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос. - С.24-27. - Библиогр. в конце ст. Сокол, Ірина Миколаївна. Квест: метод чи технологія? / І. М. Сокол. - С.28-31. - Библиогр. в конце ст. Горбачевська, Ольга Петрівна. Визначення ІТ-готовності майбутніх фахівців у процесі навчання в класичному університеті з урахуванням фахового напрямку / О. П. Горбачевська. - С.32-34. - Библиогр. в конце ст. Білоусова, Людмила Іванівна. Висвітлення етичних аспектів е-листування у процесі навчання інформатики / Л. І. Білоусова, О. О. Колесник. - С.35-38. - Библиогр. в конце ст. Кириченко, Олексій Миколайович. Ефективна організація надсилання файлів в локальній мережі комп’ютерного класу / О. М. Кириченко. - С.39-42. - Библиогр. в конце ст. Пушкарьова, Тамара Олексіївна. Електронний навчальний посібник з математики для 1 класу / Т. О. Пушкарьова, О. О. Рибалко. - С.43-46. - Библиогр. в конце ст. Мирошніченко, Юрій Борисович. Необхідність створення й основні вимоги до шкільної науково-дослідної інформаційно-комунікаційної лабораторії / Ю. Б. Мирошніченко. - С.47-50. - Библиогр. в конце ст. Глюз, Наталія Володимирівна. Програма факультативу курсу "Сліпий метод друку" : (для учнів 5-6-их класів загальноосвтніх навчальних закладів) / Н. В. Глюз. - С.51-53. Знов’як, Юрій Володимирович. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2012 - 2013 навчальному році / Ю. В. Знов’як [и др.]. - С.54-56. Інші автори: Мисак Д. П., Рибак О. В., Рудик, Олександр Борисович Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 59 Сокол, Ірина Миколаївна. Квест: метод чи технологія? [Текст] / І. М. Сокол> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 28-31. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання інформатики в школі--інтерактивні технології навчання Кл.слова (ненормовані): технологія -- метод -- сайт -- ігрова технологія Анотація: Швидкі темпи розвитку нформаційно-комунікаційних технологій і зміна системи освіти вимагають створення нових інноваційних технологій навчання. Такою технологією нині може бути квест. Але аналіз різних джерел показує, що квести описують як "технологію", "метод", "засіб", "форму" тощо. У даній статті наводяться докази того, що квест є технологією, під час реалізації якої використовуються різні методики. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2014/6 Журнал 2014р. N 6 Стойкова, Вікторія Володимирівна. Проблеми підготовки менеджерів освіти до організації мережевого профільного навчання / В. В. Стойкова. - С.3-8. Зеленяк, Олег Петрович. Міжпредметні проектно-дослідницькі завдання / О. П. Зеленяк. - С.8-15. Колесніков, Сергій Якович. Алгоритмічні принципи створення завдань ЗНО з математики / С. Я. Колесніков. - С.15-17. Надтока, Віктор Олександрович. Формування гідрологічних понять на основі впровадження в навчальний процес основної школи інформаційно-комунікаційних технологій / В. О. Надтока. - С.17-20. М’ясоїд, Галина Іванівна. Можливості застосування програмного продукту на уроці "Загальна характеристика типу молюски. Різноманітність молюсків", 8 клас / Г. І. М’ясоїд, Т. І. Юсипіва, В. Ю. Ємельянова. - С.20-26. Муковіз, Олексій Павлович. Підготовка викладача до організації дистанційного навчання в системі непреривної освіти вчителів початкової школи / О. П. Муковіз. - С.26-31. Гуржій, Андрій Миколайович. Завдання XXVI Міжнародної олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язання / А. М. Гуржій, В. В. Бондаренко. - С.31-33. Завдання турніру юних інформатиків 2014. - С.34. Кононец, Н. В. DR. EXPLAIN як ефективний засіб створення електронних навчальних ресурсів для ресурсно-орієнтованого навчання / Н. В. Кононец. - С.35-41. Ярмак, Вячеслав Олександрович. Залучення вчителів до складання тестів з наступним розміщенням їх в Інтернеті та проведенням он-лайн тестувань як засіб підвищення професійної компетентності / В. О. Ярмак. - С.41-45. Сокол, Ірина Миколаївна. Урок-квест у 10-му класі "В пошуках скарбів" / І. М. Сокол. - С.45-48. Жугастрова, Олена Вікторівна. Ініціалізація Skype / О. В. Жугастрова. - С.48-49. Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році : лист... від 26.08.2014 р. № 1/9-435. - С.50-55. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 59 Сокол, Ірина Миколаївна. Урок-квест у 10-му класі "В пошуках скарбів" [Текст] / І. М. Сокол> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 6. - С. 45-48. Рубрики: Уроки інформатики в 10 класі--урок-квест Кл.слова (ненормовані): урок-квест у школі -- Інтернет -- квесттехнології -- мережеві технології Анотація: У сьогоднішній сучасній освіті вчитель має впроваджувати інноваційні технології, які можуть допомогти учню розвивати необхідні знання і навички. У цій статті наводиться приклад уроку, побудований на основі сучасної квесттехнології. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2016/7 Журнал 2016р. N 7 Корчевський, Дмитро Олександрович. Методологічні засади інтеграції змісту підготовки фахівців з інформаційних технологій і шляхи їх реалізації на практиці / Д. О. Корчевський. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв. Стрижак, Олександр Євгенійович. Онтологічний підручник - парадигма формування інтерактивної системи знань у навчальному процесі / О. Є. Стрижак. - С.7-16. - Бібліогр.: 20 назв. Комарова, Олена Володимирівна. Моделювання генетичних та еволюційних процесів у популяціях засобами комп’ютерних технологій / О. В. Комарова. - С.17-20. Сокол, Ірина Миколаївна. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови / І. М. Сокол, О. М. Сопіна. - С.21-24. - Бібліогр.: 6 назв. Підгорна, Тетяна Володимирівна. Формування практичних умінь учнів щодо пошуку хімічних відомостей у мережі Інтернет / Т. В. Підгорна. - С.25-27. Собакар, Олена Олександрівна. Використання сервісів Веб 2.0 та хмарних технологій на уроках інформатики / О. О. Собакар. - С.28-31. - Бібліогр.: 5 назв. Васенко, Олександр Васильович. Реалізація можливостей інтегрованого середовища розробки Lazarus у вивченні інформатики в школі / О. В. Васенко. - С.32-35. - 6 назв. Саражинська, Наталія Анатоліївна. Оновлена програма з інформатики в початкових класах та її реалізація / Н. А. Саражинська, Н. І. Рибак. - С.36-40. Скрипка, Ганна Володимирівна. Забезпечення диференціації в інклюзивних класах з використанням мобільних пристроїв / Г. В. Скрипка. - С.41-44. - Бібліогр.: 10 назв. Захар, Ольга Германівна. Шляхи формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики Миколаївської області / О. Г. Захар. - С.45-51. - Бібліогр.: 11 назв. Олексюк, Василь Петрович. Досвід розгортання хмарних платформ Google Appa та Microsoft Office 365 у загальноосвітніх навчальних закладах / В. П. Олексюк. - С.52-56. - Бібліогр.: 8 назв. Інституту педагогіки Національної Академії педагогічних наук України - 90 років : [фото-звіт]. - С.2-га обкладинки. : фот. цв. Круглий стіл "Інтернет в освіті: стан, проблеми, перспективи” : [фото-звіт]. - С.3-я обкладинки. : фот. цв. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
С 59 Сокол, Ірина Миколаївна. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови [Текст] / І. М. Сокол, О. М. Сопіна> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 21-24. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Викладання англійської мови в школі--комп’ютерні технології навчання Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): уроки англійської мови -- комп’ютерні технології навчання -- мобільний телефон -- сервіси Веб 2.0 Анотація: Метою статті є наведення прикладів застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови для учнів навчальних закладів. Наводятся приклади використання сервісів Веб 2.0, можливостей мобільного телефона (фото, відео, диктофон). Попри це, автор пропонує перелік сучасних Інтернет-ресурсів для вчителів іноземної мови. Дод.точки доступу: Сопіна, Олена Миколаївна Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |