> Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2011/10 Журнал 2011р. N 10 Про перелік навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. - С.4-17 Тимошенко, Людмила. Про людину і світ крізь призму морально-етичних проблем : урок української літератури у 7 класі. Є. Гуцало. "Сім’я дикої качки" / Л. Тимошенко. - С.18-22 Голик, Олена. "Один із батьків новочасного українського театру" : Іван Карпенко-Карий і розвиток театрального мистецтва в Україні / О. Голик. - С.22-29. - Бібліогр.: 5 назв. Іванко, Наталія. Формуємо вміння докладно відтворювати зміст прочитаного : урок мовленнєвого розвитку / Н. Іванко. - С.30-33 Михайлюк, Тамара. Кожен крок гріховний штовхає до безодні : урок української літератури у 10 класі. На матеріалі повісті О. Кобилянської "Земля" / Т. Михайлюк. - С.34-38 Артюх, Наталія. Творчість В. Шевчука як приклад елітарної літератури : традиція бароко в ХХ ст. / Н. Артюх. - С.40-44 Головко, Людмила. Формуємо навички грамотного письма : використання опорних таблиць в умовах технології особистісно зорієнтованого навчання / Л. Головко. - С.45-52 Загарук, Олександра. Методи, прийоми та засоби організації семінарських занять у школі / Ою Загарук. - С.53-61. - Бібліогр.: 15 назв. Пам’ятка для авторів журналу. - С.61 Соловець, Лариса. Збагачуймо мовлення учнів фразеологізмами : фразеологізми тематичної групи "Культура спілкування" / Л. Соловець. - С.62-74. - Бібліогр.: 21 назв. Горболіс, Лариса. Пам’ятати про "Тайники, де живе наша першообразна природна стихія" : на основі роману Р. Іванничука про руйнування українця за умов чужини "Мальви" / Л. Горболіс. - С.76-83 Горєлова, Світлана. Шекспірівські образи у творчій рецепції неокласиків і акмеїстів / С. Горєлова. - С.84-87. - Бібліогр.: 8 назв. Побідаш, Ірина. Доба стилізації? : спроба активізувати увагу вчителів, а через них і учнів до явища стилізації / І. Побідаш. - С.88-93. - Бібліогр.: 6 назв. Пономаренко, Олеся. "Дібровою весілля їде" : троїсті музики світоладу в поезії Б.-І. Антонича / О. Пономаренко. - С.94-104. - Бібліогр.: 28 назв. Кужельний, Олексій. Координація життєплинів : роль театру у вихованні й становленні особистості / О. Кужельний. - С.106-108 Якименко, Людмила. Бандурист у вишиваній сорочці : спогад-нарис Надії Суровцової про Гната Хоткевича / Л. Якименко. - С.110-116. - Бібліогр.: 8 назв. Завалій, Лариса. Історичне минуле у книжці Олександра Олеся "Княжа Україна" : (матеріали до уроку літератури у 5 класі)) / Л. Завалій. - С.117-126. - Бібліогр.: 7 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
С 60 Соловець, Лариса. Збагачуймо мовлення учнів фразеологізмами : фразеологізми тематичної групи "Культура спілкування" / Л. Соловець> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 10. - С. 62-74. - Бібліогр.: 21 назв. Рубрики: викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток Українська мова--фразеологія Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): мовний етикет -- мовленнєвий етикет -- фразеологізми -- спілкування -- культура спілкування -- тематичні групи фразеологізмів Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: УМЛСШ/2013/9 Журнал 2013р. N 9 Таранік-Ткачук К., В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів у 2013/2014 навчальному році : інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 н. р. / В. Таранік-Ткачук К., Г. Т. Шелехова. - С.2-13. Таранік-Ткачук К., В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 н. р. / В. Таранік-Ткачук К. - С.13-20. Задорожний, Василь. Традиція та інновації у формуванні літературного стандарту / В. Задорожний. - С.21-27. - Бібліогр.: 3 назви. Литвин, Любов. Складні прикметники на позначення кольору / Л. Литвин. - С.28-31. - Бібліогр.: 5 назв. Соловець, Лариса. Фразеологізми як засіб оцінки ситуацій вербальної і невербальної комунікації в повістях Бориса Грінчека / Л. Соловець. - С.32-36. - Бібліогр.: 4 назви. Грицай, Любов. Літературний процес в Україні кінця ХХ - початку ХХІ ст. : українська література, 11 клас / Л. Грицай. - С.37-45. - Бібліогр.: 12 назв. Мартинова, Марія. Чіпка Варениченко - месник чи злочинець? : за романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?", українська література, 10 клас / М. Мартинова, О. Кучеренко. - С.46-55. - Бібліогр.: 10 назв. Джаджа, Надія. Художній твір як явище мистецтва : українська література, 7 клас / Н. Джаджа. - С.56-57. Скорульська, Роксана. Композитор Микола Лисенко в житті Лесі Українки / Р. Скорульська. - С.58-61. Токарчук, Борис. Засвоєння фразеологізмів за допомогою спеціальних прозових текстів / Б. Токарчук. - С.62-64. - Бібліогр.: 4 назви. Мержвинська, Любов. "Недаром звалась Пчілка - від Бога трудівниця" : сценарій театралізованої екскурсії по літературно-меморіальному музею Лесі Українки в селі Колодяжному / Л. Мержвинська. - С.65-71. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Соловець, Лариса. Фразеологізми як засіб оцінки ситуацій вербальної і невербальної комунікації в повістях Бориса Грінчека / Л. Соловець> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 9. - С. 32-36. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: мова художніх творів--Україна Кл.слова (ненормовані): фразеологізми -- етнофразема -- міфологема -- вербальна комунікація -- невербальна комунікація -- жести -- Серед темної ночі (повість) -- Під тихими вербами (повість) Анотація: У статті акцентується увага на реалізації у повістях Бориса Грінченка "Серед темної ночі", "Під тихими вербами" етикетних і етичних норм спілкування в одиницях фразеологічного рівня, що репрезентують вербальну і невербальну комунікацію. Дод.точки доступу: Грінченко, Борис Дмитрович (укр. письменник ; 1863-1910) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |