Шифр: ПГ/2004/23(грудень)
   Газета

Психологічна газета [Текст] : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - К. : СПДФО Главник О. П., 2004 - . - Виходить двічі на місяць
2004р. N 23(грудень)
Зміст:
Сорочан, Т. М. Аспекти організаційної психології / Т.М. Сорочан. - С.4-18
Амеліна, Н. П. Я бажаю змінитися. Психокорекційна програма / Н.П. Амеліна. - С.19-23
Демеркова, І. М. Психофізичний розвиток підлітків. Батьківські збори / І.М. Демеркова. - С.24-25
Тихонова, М. І. Розвиток емоцій у дошкільників / М.І. Тихонова. - С.25-27
Миклушевський, С. О. Основи спілкування. Психологічний клуб старшокласників / С.О. Миклушевський. - С.28-30
Смилянська, Н. П. Уроки розвитку / Н.П. Смилянська. - С.30-31
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Сорочан, Т. М.
    Аспекти організаційної психології [Текст] / Т.М. Сорочан // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2004. - N23(грудень). - С. 4-18
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Менеджери--Управління освітою
   управління школою

   маркетинг в освіті

Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм керівників закладів освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП1/2016/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2016р. N 4
Зміст:
Ляшенко, О. І. Стратегічні пріоритети розвитку загальноосвітньої школи України / О. І. Ляшенко. - С.5-11.
Сухомлинська, О. В. Мета стратегії розвитку загальної середньої освіти / О. В. Сухомлинська. - С.11-14.
Максименко, С. Д. Теоретико-методологічні проблеми особистісного розвитку учнів / С. Д. Максименко. - С.14-16.
Топузов, О. М. Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності формування освіти / О. М. Топузов. - С.16-19.
Засенко, В. В. Освіта "особливих” дітей: стан і перспективи розвитку / В. В. Засенко. - С.19-24.
Сорочан, Т. М. Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти / Т. М. Сорочан. - С.24-32.
Луговий, В. І. Об’єктивне і суб’єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.32-41.
Трофименко, Л. І. Особистісний розвиток дітей дощкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами / Л. І. Трофименко. - С.41-47.
Бабушко, С. Р. Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей. - С.47-55.
Музиченко, І. В. Проблема співвідношення понять: "етнічна свідомість” та"національна свідомість” / І. В. Музиченко. - С.55-61.
Андросович, К. А. Методичне забезпечення супроводу процесу соціалізації обдарованих старшокласників в умовах інтернет-середовища / К. А. Андросович. - С.61-65.
Кузнецов, Ю. Б. Зигмунд Фройд: історія створення психоаналізу / Ю. Б. Кузнецов. - С.65-72.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.204.2
С 65


    Сорочан, Т. М.
    Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / Т. М. Сорочан // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 24-32.
ББК 74.204.2
Рубрики: Освіта в Україні--післядипломна педагогічна освіта--підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- професійний розвиток педагогів -- неперервність освіти -- андрагоги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП1/2019/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2019р. N 1
Зміст:
Сорочан, Т. М. Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів Нової української школи / Т. М. Сорочан. - С.5-12.
Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Г. Редько. - С.3-23.
Бех, І. Д. Особистість у віковому онтогенезі / І. Д. Бех. - С.36-43.
Максименко, С. Д. Горизонти психологічної науки XXI століття / С. Д. Максименко. - С.44-54.
Найдьонова, Л. А. Діти і гроші в інтернеті: проблема економічної кіберсоціалізації / Л. А. Найдьонова. - С.55-60.
Іванюк, І. В. Формування цифрової компетентності вчителів та учнів у скандінавських країнах / І. В. Іванюк. - С.69-76.
Головченко, Г. О. Тенденції розвитку медіаосвіти в Канаді / Г. О. Головченко. - С.77-86.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Сорочан, Т. М.
    Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів Нової української школи [Текст] / Т. М. Сорочан // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 1. - С. 5-12.
Рубрики: Освіта в Україні--Нова українська школа--підготовка вчителів
Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- педагогічна майстерність -- післядипломна освіта -- професіоналізм педагогів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)