> Шифр: УШ/2019/16/18 Журнал 2019р. N 16/18 Підласий, І. П. Булінг – жорстокий привід реорганізувати практику виховання / І. П. Підласий. - С.2–21. Коросько, Т. А. Функціонування опорного закладу загальної середньої освіти за умов децентралізація / Т. А. Коросько. - С.22–26. - Бібліогр.: 5 назв. Западнюк, Т. В. Організація роботи на шкільних навчально-дослідницьких ділянках / Т. В. Западнюк. - С.27–42. - Бібліогр.: 3 назви. Сафонова, С. В. Окремі аспекти організації внутрішнього контролю в закладі загальної середньої освіти / С. В. Сафонова. - С.43–63. - Бібліогр.: 7 назв. Стельмах, А. Г. Допоможемо нашим учням у професійному самовизначенні / А. Г. Стельмах. - С.64–68. Макаревич, Л. І. Реалізація екологічного профілю як умова життєвого і професійного самовизначення учнівської молоді / Л. І. Макаревич. - С.69–70. Савчук, Т. А. Моніторингові дослідження допрофільної та профільної освіти / Т. А. Савчук. - С.71–73. Долецька, Л. М. Курс за вибором "Основи продуктивного мислення" / Л. М. Долецька. - С.74–77. Атоманюк, І. І. Упровадження інноваційних технологій в освітній процес / І. І. Атоманюк. - С.78–94. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 79 Стельмах, А. Г. Допоможемо нашим учням у професійному самовизначенні / А. Г. Стельмах> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 16/18. - С. 64–68.
Кл.слова (ненормовані): профілізація -- управлінський супровід -- професійне самовизначення учнів -- профільне навчання Анотація: Науково-методичний супровід удосконалення професійно зорієнтованої підготовки учнів в опорному закладі – Хорошівській гімназії Житомирської області. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2019/10/12 Журнал 2019р. N 10/12 Климко, Л. В. Соціальне партнерство – визначальний стандарт громадсько-активної школи / Л. В. Климко. - С.2–6. Сєдова, Т. Д. Виховання патріотизму за умов сучасних викликів інформаційного суспільства / Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга. - С.8–11. - Бібліогр.: 12 назв. Козлова, С. С. Фінська школа з погляду українського вчителя / С. С. Козлова. - С.13–15. Калошин, В. Ф. Навчена безпорадність: що це і як вона впливає на дитину? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.16–21. Бурцев, М. В. Школа реформаторських ідей педагогічної системи М. П. Гузика як модель інноваційного закладу освіти / М. В. Бурцев. - С.22–25. - Бібліогр.: 3 назви. Гептельманова, М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти / М. М. Гептельманова. - С.26–28. - Бібліогр.: 4 назви. Голубнича, О. В. Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності / О. В. Голубнича. - С.29–31. - Бібліогр.: 5 назв. Задніпровська, В. В. Упровадження здоров’язберігальних технологій в освітній процес закладу освіти / В. В. Задніпровська. - С.32–33. - Бібліогр.: 5 назв. Калініченко, М. О. Готовність педагогів до інноваційної діяльності у контексті реформування освіти / М. О. Калініченко. - С.34–36. - Бібліогр.: 5 назв. Коваленко, А. Є. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти / А. Є. Коваленко. - С.37–39. - Бібліогр.: 4 назви. Корнієнко, С. П. Використання хмарних технологій в управлінні закладом освіти / С. П. Корнієнко. - С.40–42. - Бібліогр.: 4 назви. Косачова, Н. М. Коучинг як інноваційний підхід до управління персоналом у закладі освіти / Н. М. Косачова. - С.43–45. - Бібліогр.: 4 назви. Захарченко, Ю. О. Організація науково-дослідницької діяльності педагогів / Ю. О. Захарченко. - С.46–47. - Бібліогр.: 5 назв. Масюженко, Д. В. Упровадження тайм-менеджменту як інноваційної технології управління в роботу закладу освіти / Д. В. Масюженко. - С.48–50. - Бібліогр.: 4 назви. Матвєєва, Н. В. Умови впровадження інновацій у закладі загальної середньої освіти / Н. В. Матвєєва. - С.51–53. - Бібліогр.: 2 назви. Руденко, О. С. Школа-родина як модель сучасного закладу освіти / О. С. Руденко. - С.54–56. - Бібліогр.: 4 назви. Хурда, А. А. Формування інформаційної культури педагогічних працівників / А. А. Хурда. - С.57–59. - Бібліогр.: 6 назв. Шелест, В. А. Інноваційні підходи в організації і проведенні педагогічних рад / В. А. Шелест. - С.60–72. - Бібліогр.: 15 назв. Дишко, О. П. Упровадження інноваційних технологій у початковій ланці як засіб розвитку інтересу в учнів до вивчення навчальних дисциплін : (засідання пед. ради) / О. П. Дишко. - С.73–76. Касьяненко, С. В. Інноваційні підходи до організації та проведення педагогічної ради / С. В. Касьяненко. - С.77–80. - Бібліогр.: 6 назв. Батраченко, О. В. Використання ігрових технологій в освітньому процесі як засіб соціалізації особистості дитини : (нетрадиційне засідання пед. ради у формі тренінгу) / О. В. Батраченко, Л. Ф. Чипчева. - С.81–89. - Бібліогр.: 10 назв. Стельмах, А. Г. Педагогіка партнерства в освітніх округах / А. Г. Стельмах. - С.90–93. Пально, Н. В. Педагогіка партнерства у виховному процесі / Н. В. Пально. - С.94–95. - Бібліогр.: 5 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 79 Стельмах, А. Г. Педагогіка партнерства в освітніх округах / А. Г. Стельмах> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 90–93.
Кл.слова (ненормовані): демократизація освіти -- гуманізація освіти -- опорні школи -- соціальне партнерство -- освітні округи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2019/19/21 Журнал 2019р. N 19/21 Мельник, О. М. Партнерство в дії. Пілотна модель партнерства у Новій українській школі / О. М. Мельник. - С.2–12. Ситник, О. І. Оцінна діяльність учителів за умов Нової української школи / О. І. Ситник. - С.13–16. - Бібліогр.: 9 назв. Калошин, В. Ф. Мотивація дитини: помилки і правильні дії / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.17–19. Ольховська, Т. О. Вікові особливості розвитку пізнавальної активності старшокласників / Т. О. Ольховська. - С.20–23. - Бібліогр.: 5 назв. Дишко, О. П. Самоосвіта педагога як необхідна умова підвищення його професійної компетентності / О. П. Дишко. - С.24–36. - Бібліогр.: 13 назв. Тесмінецька, Ж. В. Організація роботи з молодими вчителями / Ж. В. Тесмінецька. - С.37–46. Пастух, Т. В. Перспективний план роботи над єдиною методичною проблемою / Т. В. Пастух. - С.47–55. Охрончук, Н. М. Формування індивідуальної освітньої траєкторії педагога в умовах інноваційного простору / Н. М. Охрончук, І. М. Толкай. - С.56–73. Коломоєць, С. Д. "Академічні бої" як засіб активізації навчальної діяльності учнів / С. Д. Коломоєць, Н. Т. Шкідін. - С.74–76. Лаврук, Н. М. Робота з молодими та малодосвідченими вчителями в освітньому окрузі / Н. М. Лаврук. - С.77–84. Стельмах, А. Г. Чи є сьогодні потреба використовувати ідеї народної дидактики в навчально-виховному процесі / А. Г. Стельмах. - С.85–89. - Бібліогр.: 89 назв. Могильна, О. В. Аналіз уроку як один із компонентів контролю за навчально-виховним процесом / О. В. Могильна, Т. А. Демидова. - С.90–95. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 79 Стельмах, А. Г. Чи є сьогодні потреба використовувати ідеї народної дидактики в навчально-виховному процесі / А. Г. Стельмах> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 85–89. - Бібліогр.: 89 назв.
Кл.слова (ненормовані): народна дидактика -- народна педагогіка -- особистість -- соціалізація -- принципи народної дидактики Анотація: Обґрунтовано ефективність використання народної дидактики в освітньому процесі, що сприятиме розвитку та самореалізації особистості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |