> Шифр: УПШ/2019/11 Журнал 2019р. N 11 Литвиненко, Ірина. Боязнь відповіді біля дошки: долаємо проблему : серія психологічних занять / Ірина Литвиненко. - С.3-7. Скворцова, Світлана. Вчимося прийом найзручніший шукати, щоб правильно числа додати й відняти : особливості вивчення додавання і віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20 / С. Скворцова, О. Онопрієнко. - С.8-13. Демченко, Олена. Обдаровані діти: як знайти ключик для розкриття їхніх талантів / О. Демченко. - С.14-15. Демченко, Олена. Філософський діалог в освітній діяльності демократичного й творчого педагога НУШ : семінар-тренінг для вчителів, що працюють з обдарованими дітьми / О. Демченко. - С.16-17. Колесник, Катерина. Дидактична гра як засіб розвитку кооперативних і комунікативних навичок : організація групової діяльності учнів на уроках навчання грамоти / К. Колесник. - С.18-20. Королюк, Тетяна. Цікаво і корисно для кожної дитини досліджувати в грі тваринок і рослини : ознайомлення учнів 2-го класу з рослинами і тваринами / Т. Королюк. - С.21-25. Ганик, Оксана. Нам пощастило жити в добру пору, та пам’ятаймо про страхи Голодомору : добірка інтегрованих занять до Дня пам’яті жертв Голодомору в 3-му класі / О. Ганик. - С.26-31. Кулинич, Галина. Цеглинка до цеглинки - збудуйно щось нове! Навчаємо граючи. Для нас це - головне / Г. Кулинич. - С.32-34. Фрусевич, Світлана. Щоб іти гриби збирати, треба все про них нам знати : інтегрований урок-подорож з природознавства, математики та української мови у 2-му класі / С. Фрусевич. - С.35-37. Гладка, Наталія. Щоденно і за всякої пори вкраїнською, дитино, говори! : урок розвитку зв’язного мовлення у 3-му класі / Н. Гладка. - С.38-39. Самойленко, Наталія. Уважний учень дуже добре бачить, як розв’язати вирази й задачі : урок математики в 3-му класі / Н. Самойленко. - С.40-42. Стенченко, Олена. Творчість Шевченка - багатогранна: вивчаймо її із любов’ю, старанно : інтегрований урок у 1-му класі / О. Стенченко. - С.43-44. Парфьонова, Ганна. Математичний КВК всіх позмагатись виклика! : сценарій математичного КВК у 2-му класі / Г. Парфьонова. - С.45-48. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Стенченко, Олена. Творчість Шевченка - багатогранна: вивчаймо її із любов’ю, старанно [Текст] : інтегрований урок у 1-му класі / О. Стенченко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 43-44. Рубрики: Початкова школа--уроки--інтегровані уроки Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- інтегровані уроки -- 1 клас Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2020/11/12 Журнал 2020р. N 11/12 Приходько, Юлія. Темперамент учня: які особливості треба враховувати / Ю. Приходько. - С.4-9. Філінюк, Валентина. Soft skills — готуємо учнів до успішної життєдіяльності : формування наскрізних умінь на уроках української мови та літературного читання / В. Філінюк, Н. Білозір. - С.9-14. Кривошея, Тетяна. Математика: складно чи красиво? : ознайомлення учнів з оригінальними прийомами виконання обчислень і розв’язування задач / Т. Кривошея. - С.14-20. Деркач, Оксана. Як навчитися бути здоровим : арт-педагогіка у системі методів валеологічного виховання молодших школярів / О. Деркач. - С.20-25. Гуркіна, Тетяна. Як отримать енергію? Як зберігати? Як заощадить? Дослідим завзято! : методичні рекомендації до проведення тематичного місяця “Енергія” у 3-му класі / Т. Гуркіна. - С.25-32. Кисельова, Тетяна. Дружний і згуртований наш клас - тут комфортно кожному із нас : добірка ранкових зустрічей для 2-го класу / Т. Кисельова. - С.32-37. Смірнова, Ірина. Щоб інтелект дитини розвивати, завдання креативні час давати : добірка завдань з теми “Рух і час” для учнів з різними типами інтелекту / І. Смірнова. - С.37-42. Осадченко, Інна. Банк запитань : збагачення словникового запасу учнів / І. Осадченко. - С.42-44. Кисла, Наталія. Сім’я і школа. Як потрібно нині допомагати вчитися дитині : батьківські збори / Н. Кисла. - С.44-47. Стенченко, Олена. Нас надихає Лесине слово - на образи ніжні і кольоров : інтегрований урок у 2-му класі / О. Стенченко. - С.47-48. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Стенченко, Олена. Нас надихає Лесине слово - на образи ніжні і кольоров [Текст] : інтегрований урок у 2-му класі / О. Стенченко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 11/12. - С. 47-48. Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси--2 клас Кл.слова (ненормовані): інтегрований урок у 2-му класі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |