> Шифр: ПШ-2/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Григорчук, А. Інтегровані уроки мови як засіб формування мовленнєвої компетенції учнів / А. Григорчук, Ю. Лущай. - С.18-21. Матоніна, Р. Вивчення творчості Т. Шевченка в початкових класах / Р. Матоніна. - С.23-27. Сухаревська, О. Значення книги в житті людини: (Бібліотечний урок) / О. Сухаревська. - С.27-30. Прищенко, М. Нестандартні уроки з математики у початкових класах / М. Прищенко. - С.35-39. Петренко, Ю. Підготовка вчителя до оцінювальної діяльності в система післядипломної освіти / Ю. Петренко. - С.58-60. Пантилейчук, Н. Дивитись і бачити, слухати і чути, спостерігати і відчувати, любити і берегти / Н. Пантилейчук. - С.50-51. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Всі прим-ки 1-Ч.З.№2) зайняті |
Сухаревська, О. Значення книги в житті людини: (Бібліотечний урок) [Текст] / О. Сухаревська> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N3. - С. 27-30. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: книга,книжк.справа навчальний процес Кл.слова (ненормовані): БІБЛІОТЕЧНІ УРОКИ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Все экз-ры 1-Ч.З.№2) зайняті |
> Шифр: ПШ-2/2017/10 Журнал 2017р. N 10 Грошева, О. Запаліть вогник дитячих здібностей / О. Грошева. - С.1–3. Ілляшенко, Т. Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Т. Ілляшенко. - С.3–6. Маслій, Н. Найкраще виховання – це особистий приклад / Н. Маслій. - С.7. даниленко, Г. Співпраця з батьками над формуванням емоційного інтелекту учнів початкової школи в межах проекту "Інтелект України" / Г. даниленко, О. Щербакова. - С.8–9. Вашуленко, М. Робота над власними висловлюваннями (есе) на уроках української мови / М. Вашуленко, С. Дубовик. - С.10–16. Пархоменко, А. Система інтегрованих завдань під час вивчення буквосполучень дж – дз у 1 класі / А. Пархоменко. - С.16–18. Ткаліч, Р. Урок української мови у 2 класі. Розвиток зв’язного мовлення / Р. Ткаліч. - С.19–20. Савчук, В. Розвиток пізнавальної діяльності на уроці української мови в 3 класі / В. Савчук. - С.20–21. Михайленко, Т. Перевірні тематичні роботи для 2 класц : [літерурне читання, природознавство] / Т. Михайленко. - С.21–28. Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / О. Онопрієнко, С. Скворцова. - С.29–32. Маліновська, О. Творчий проект-екскурс до Дня захисника Вітчизни "Час згадати нашу славу" / О. Маліновська, Ю. Чаюк. - С.33–35. Вільк, Г. Хліб – це багатство нашої країни / Г. Вільк. - С.35–39. - Бібліогр.: 12 назв. Яковенко, Л. Екскурсії як вид роботи з учнями на уроках природознавства / Л. Яковенко. - С.40–43. Пасічник, М. Урок-подорож з математики у 4 класі / М. Пасічник. - С.43–45. Кучер, Т. Урок з основ здоров’я, 2 клас / Т. Кучер. - С.46–48. - Бібліогр.: 5 назв. Храмова, Г. Урок-тренінг з основ здоров’я : (3 клас) / Г. Храмова, С. Фаріончук. - С.48–49. Красоткіна, Н. Кодекс честі батьків. Кодекс честі учнів. Кодекс честі вчителя / Н. Красоткіна. - С.50–52. Анісімова, Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Г. Анісімова, В. Полтавська. - С.53–55. - Бібліогр.: 8 назв. Шуліменко, Л. Досвід роботи з соціальної адаптації та розвитку дітей-аутистів у загальноосвітній школі / Л. Шуліменко. - С.55–57. - Бібліогр.: 4 назви. Сухаревська, О. Організація роботи мобільних творчих груп – важлива умова ефективних змін у системі початкової освіти / О. Сухаревська. - С.58. Крих, Л. Свято української мови в 1 класі / Л. Крих. - С.59–60. Бутенко, В. "Козацькому роду – нема переводу!" / В. Бутенко. - С.62. Гнат, І. Ми – маленькі львів’яни / І. Гнат. - С.63–64. - Бібліогр.: 6 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 91 Сухаревська, О. Організація роботи мобільних творчих груп – важлива умова ефективних змін у системі початкової освіти / Олена Сухаревська> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 58. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): методична робота -- нестандартні форми роботи -- мобільні творчі групи -- організація творчих груп -- дидактико-методичне забезпечення -- навчально-виховне забезпечення -- початкова освіта Анотація: У статті розповідається про роботу мобільних творчих груп-однієї з нестандартних форм методичної роботи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/9 Журнал 2020р. N 9 Пономарьова, К. Особливості навчання української мови в 3 класі : (методичні рекомендації щодо роботи за навчально-методичним комплектом до підручника "Українська мова та читання. Частина 1" авторів К. І. Пономарьової, Л. А. Гойової) / Катерина Пономарьова. - С.1-7. - Бібліогр.: 10 назв. Савченко, О. Методичні рекомендації до впровадження програми з літературного читання у 3 класі / Олександра Савченко. - С.7-13. Вашуленко, О. Методичні рекомендації щодо роботи за новим підручником "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 2" (автор О. В. Вашуленко) / Оксана Вашуленко. - С.14-20. - Бібліогр.: 1 назв. Захарійчук, М. Особливості роботи за навчально-методичним комплектом з української мови до підручника "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 1" (автор М. Д. Захарійчук) / Мар'яна Захарійчук. - С.20-25. Богданець-Білоскаленко, Н. Особливості роботи за навчально-методичним комплектом до підручника "Українська мова та читання. 3 клас. Частина 2" (автори: Н. Богданець-Білоскаленко, Ю. Шумейко) / Наталія Богданець-Білоскаленко, Юлія Шумейко. - С.26-33. - Бібліогр.: 6 назв. Кистанчук, Н. Урок-казка з української мови в 1 класі / Наталка Кистанчук. - С.34-37. - Бібліогр.: 1 назва. Петрик, О. Створюємо освітній простір групи подовженого дня / Ольга Петрик, Ольга Гриценко. - С.37-44 Петричко, І. Методичний супровід учителя Нової української школи / Ірина Петричко. - С.45-49 Зарічна, Г. Урок-дослідження "У пошуках Сонячних Зайчиків" : (урок інтегрованого курсу "Я досліджую світ", 1 клас) / Галина Зарічна. - С.49-51 Криворчук, І. Домашні улюбленці : (урок інтегрованого курсу "Я досліджую світ", 1 клас) / Ірина Криворчук. - С.51-54. Цюзік, І. Таємниці космосу : (урок інтегрованого курсу "Я досліджую світ", 1 клас) / Цюзік Ірина. - С.54-56. Бондар, Л. Світ міняється від слів магічних : поетичний ранок до дня народження В. О. Сухомлинського : (за мотивами оповіднь педагога) / Лариса Бондар. - С.57-58. Сухаревська, О. Як організувати дистанційне навчання в закладах освіти : (з досвіду роботи Дарницького РНМЦ міста Києва) / Олена Сухаревська. - С.59-60. Бурнатова, В. Творчий проєкт для батьків "Стань ближчим своїй дитині" / Вікторія Бурнатова. - С.60-63. Шостак, М. Наш клас - велика дружна родина / Марія Шостак. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 91 Сухаревська, О. Як організувати дистанційне навчання в закладах освіти : (з досвіду роботи Дарницького РНМЦ міста Києва) / Олена Сухаревська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 59-60. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): дистанційне навчання -- організація дистанційного навчання -- заклади освіти -- районний науково-методичний центр -- дистанційний режим роботи Анотація: У статті розповідається про роботу районного науково-методичного центру, зокрема підготовчий етап: робота з нормативною базою; моніторинг методичноо й технічного забезпечення готовності закладів освіти працювати в дистанційному режимі; ознайомлення та вивчення можливостей бази освітніх онлайн-ресурсів, платформ; методичну підтримку педагогічних працівників в умовах дистанційного режиму. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |