> (Вільних примірників немає) Шифр: ШО1/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Сухомлинська, О. Духовно-моральне виховання дітей та молоді в координатах педагогічної науки і практики / О. Сухомлинська. - С.2-7 Сікорський, П. Принципи моделювання оцінювальних систем / П. Сікорський, О. Біляковська. - С.14-17 Воронка, Г. Університети в Канаді та Великобританії як навчально-освітні та науково-дослідні центри / Г. Воронка. - С.28-30 Землянська, В. Підготовка майбутнього вчителя в умовах особистісно орієнтованої освіти / В. Землянська. - С.31-35 Клокар, Н. Диференційований підхід до підготовки вчителів у системі післядипломної освіти / Н. Клокар. - С.41-44 Ходанич, П. Олександр Духнович і педагогічні товариства на Закарпатті в ХІХ столітті / П. Ходанич. - С.45-47 Сивачук, Н. Дискусія щодо виховного потенціалу народної казки на сторінках української преси (20-30-ті роки ХХ століття) / Н. Сивачук. - С.48-50 Криловець, Ю. Питання підготовки педагогічних кадрів у спадщині П. Г. Редкіна / Ю. Криловець. - С.50-53 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Сухомлинська, О. Духовно-моральне виховання дітей та молоді в координатах педагогічної науки і практики [Текст] / О. Сухомлинська> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 2-7 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: РШ/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Сухомлинська, О. Художня спадщина В.Сухомлинського в культурологічному вимірі / О. Сухомлинська. - С.3-7 Бех, І. Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В.О.Сухомлинського / І. Бех. - С.7-8 Наумов, Б. Стратегія і тактика цілісного підходу в освіті України (науково-методичне забезпечення) / Б. Наумов. - С.9-13 Липова, Л. Спецкурси як важлива складова змісту профільного навчання (теоретичний аспект) / Л. Липова, В. Малишева, П. Замаскіна. - С.13-15 Пустовіт, Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.15-18 Матюшина, Л. Менеджмент у системі виховної роботи ліцею / Л. Матюшина. - С.19-21 Крутогорська, Н. Ліцейське товариство, батьки і науковці - запорука успіху виховання в педагогічному ліцеї / Н. Крутогорська. - С.21-22 Новікова, Н. Формування класного колективу як компонент особистісно орієнтованого виховання / Н. Новікова. - С.23-25 Зяблюк, Н. Масниця в Україні / Н. Зяблюк. - С.26-33 Крижко, В. Народні педагогічні традиції зимового календарно-обрядового циклу в генезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.34-37 Сивачук, Н. Дитячий фольклор у контексті зимової календарної обрядовості українців / Н. Сивачук. - С.38-41 Кучеренко, І. Дидактичні засади вивчення стилістики у старшій школі / І. Кучеренко. - С.42-45 Симоненко, Т. Професійно-комунікативна підготовка студентів філологічних факультетів та її методичне забезпечення / Т. Симоненко. - С.45-48 Колодько, Т. Методологічний аспект професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / Т. Колодько. - С.48-50 Шкваріна, Т. Навчання дошкільників аудіювання і говоріння англійською мовою / Т. Шкваріна. - С.51-53 Матяш, Н. Групова навчальна діяльність учнів на уроках біології / Н. Матяш. - С.53-56 Лукашова, Н. Розвиток методів навчання хімії та їх класифікація: історичний аспект і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова. - С.56-59 : портр Топузов, О. Розвиток розумових здібностей школяра на уроках географії / О. Топузов. - С.60-63 Ковальчук, Н. Розвиток соціальної зрілості особистості молодого викладача / Н. Ковальчук. - С.63-64 Совгіра, С. Надзвичайні ситуації та їх аналіз при вивченні екології / С. Совгіра. - С.67-69 Красняков, Є. Роль Колегії МОН України у формуванні та реалізації державної політики в галузі освіти (аналіз рішень колегіального органу з 1991-го по 2002-й роки) / Є. Красняков. - С.70-72 Бірюкова, Т. Культура та освіта крізь історичну призму: взаємодія бібліотек і освітніх закладів / Т. Бірюкова. - С.72-75 Радул, О. Шляхи залучення дитини в суспільні відносини у давніх слов’ян (VI-XII ст.) / О. Радул. - С.76-78 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Сухомлинська, О. Художня спадщина В.Сухомлинського в культурологічному вимірі [Текст] / О. Сухомлинська> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N1. - С. 3-7 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: педагоги України Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ШО1/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Гончаренко, С. Методологічні засади побудови педагогічної теорії / С. Гончаренко. - С.2-10. Саух, П. Освіта як підсистема культури / П. Саух. - С.10-13. Сбруєва, А. Лісабонська стратегія розвитку єдиного європейського простору неперервної освіти / А. Сбруєва. - С.14-18. Овчарук, О. Тенденції інформатизації освіти й використання ІКТ для поліпшення якості освіти / О. Овчарук. - С.19-22. Білецька, С. Педагогіка дитиноцентризму в суспільному вихованні США та Японії / С. Білецька. - С.23-28. Островерхова, Н. Діалектичні засади аналізу уроку як педагогічної системи / Н. Островерхова. - С.29-33. Хайруліна, В. Відповідальність як умова вільного вибору особистості / В. Хайруліна. - С.33-37. Охрімчук, Р. Погляд на піонерську організацію: допоки наше минуле з нами / Р. Охрімчук. - С.37-41. Ничкало, Н. Іван Огієнко про рідномовні обов’язки / Н. Ничкало. - С.40-52. Федяєва, В. Сім’я в науковому доробку Філіпа Ар’єса / В. Федяєва. - С.53-55. Сухомлинська, О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / О. Сухомлинська. - С.42-49. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сухомлинська, О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір [Текст] / О. Сухомлинська> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 42-49. Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Сухомлинська, О. Методологія дослідження історико-педагогічних реалій другої половини ХХ століття / О. Сухомлинська. - С.6-12 Остапчук, О. Професійний саморозвиток і самопроектування в системі педагогічної освіти / О. Остапчук. - С.13-18 Білецька, С. Американський та японський варіанти сімейного виховання (60-ті роки ХХ - початку XXI століття) / С. Білецька. - С.19-25 Гулецька, Я. Полікультурна освіта вчителів в університетах США / Я. Гулецька. - С.25-28 Шаповалова, Л. Реформування змісту університетської освіти Франції / Л. Шаповалова. - С.28-31 Онопрієнко, О. Концептуальні засади компетентнісного підходу в сучасній освіті / О. Онопрієнко. - С.32-37 Клокар, Н. Методологічні основи запровадження дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації / Н. Клокар. - С.38-41 Березівська, Л. Радянська реформа про зміцнення зв’язку школи з життям (1956-1964) / Л. Березівська. - С.42-47 Завгородня, Т. Галицький педагог Василь Пачовський - борець за українську державність / Т. Завгородня. - С.48-52 Лаврова, О. І.О.Сікорський та Київський Фребелівський педагогічний інститут / О. Лаврова. - С.53-56 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сухомлинська, О. Методологія дослідження історико-педагогічних реалій другої половини ХХ століття [Текст] / О. Сухомлинська> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N4. - С. 6-12 Рубрики: дослідження педагогічні історія педагогіки України, 1917-1991 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Гончаренко, С. Фундаменталізація освіти як дидактичний принцип / С. Гончаренко. - С.2-6 Сухомлинська, О. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. Сухомлинська. - С.12-18 Сисоєва, С. Напрями реалізації стандартів професійних кваліфікацій : досвід Республіки Польщі / С. Сисоєва. - С.19-22 Воронка, Г. Академічне консультування в навчально-освітньому процесі Канади та Великобританії / Г. Воронка. - С.27-30 Су, Сяо. Якість вищої освіти на тлі глобалізації : погляд китайських педагогів / Сяо Су, Сунь Чуньмей. - С.30-33 Волик, Л. Соціокультурна освіта майбутнього педагога : теоретико-емпіричний аспект / Л. Волик. - С.34-37 Липова, Л. Профільне навчання і проблеми соціалізації випускників / Л. Липова, П. Замаскіна. - С.38-41 Харченко, Т. Гуманізм педагогіки Еміля Дюрркгейма / Т. Харченко. - С.48-52 Сипченко, О. Структура основного (універсального) підручника з педагогіки ( друга половина XIX- початок XX ст.) / О. Сипченко. - С.52-54 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2008/2 Журнал 2008р. N 2 Савченко, О. Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі / О. Савченко. - С.2-7 Хоружа, Л. Геоменевтика: педагогічний погляд / Л. Хоружа. - С.7-11 Сорочан, Т. Модель професійного розвитку педагогічних працівників ЗНЗ у післядипломній педагогічній освіті регіонального рівня / Т. Сорочан. - С.11-15 Пуховська, Л. Професійний розвиток учителів у світовому та європейському освітньому просторі: ступень магістра / Л. Пуховська. - С.16-19 Василюк, А. До питання про парадигми освітніх реформ / А. Василюк. - С.20-23 Шаповалова, Л. Україна і Франція в Болонському процесі / Л. Шаповалова. - С.24-29 Стрельніков, В. Можливості акселеративного навчання для розвитку особистості студента / В. Стрельніков. - С.30-33 Рожкова, Н. Особливості формування моральних якостей особистості майбутнього вчителя / Н. Рожкова. - С.34-40 Сухомлинська, О. Розвиток особистості і освіта: історичний вимір / О. Сухомлинська. - С.41-47 Год, Б. Муза Кліо в царині педагогіки / Б. Год. - С.48-51 Харченко, Т. Еміль Дюркгейм про гуманізацію педагогічної освіти / Т. Харченко. - С.51-55 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сухомлинська, О. Розвиток особистості і освіта: історичний вимір [Текст] / О. Сухомлинська> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 41-47 Рубрики: історія педагогіки (загальні питання) розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): освіта і розвиток особистості Анотація: Розвиток особистості і освіта в історії світової педагогіки. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сухомлинська, О. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі [Текст] / О. Сухомлинська> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 12-18 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Кремень, В. Г. Про діяльність АПН України у 2002-2007 рр.(звітна доповідь) / В. Г. Кремень. - С.5-26 Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С.31-39 Бібік, Н. М. Проблеми наукового забезпечення модернізації загальної середньої освіти / Н. М. Бібік. - С.40-46 Ничкало, Н. Г. Розвиток професійної освіти і навчання в контексті Європейської інтеграції / Н. Г. Ничкало. - С.57-69 Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми самоздійснення особистості / С. Д. Максименко. - С.47-56 Євтух, Микола Борисович. Забезпечення якості вищої освіти - важлива умова інноваційного розвитку держави і суспільства / М. Б. Євтух, І. С. Волощук. - С.70-74 Спепко, М. Ф. Проблеми вищої освіти в контексті Болонського процесу / М. Ф. Спепко. - С.75-81 Конопляста, С. Ю. Розвиток мовлення дітей із вродженими незрощеннями губи та піднебіння як психолого-педагогічна проблема / С. Ю. Конопляста. - С.82-88 Буринська, Н. М. В. О. Сухомлинський про застосування навчальних завдань / Н. М. Буринська, В. І. Староста. - С.89-93 Модернізація підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів в аспірантурі та докторантурі наукових установ АПН України в контексті Болонського процесу: досвід, проблеми, перспективи. - С.102-111 Прісняков, В. Ф. Про результати математичного моделювання гуманітарних процесів / В. Ф. Прісняков, Л. М. Пріснякова. - С.112-119 Совгіра, С. В. Філогенез екологічного світогляду / С. В. Совгіра. - С.119-129 Рогова, П. І. Всеукраїнська науково-практична конференція "Стан та перспективи розвитку системи науково-інформаційного забезпечення освітянської галузі України" / П. І. Рогова, І. І. Хемчян, В. П. Здановська. - С.130-146 Учений, неординарна особистість, цікава людина. - С.150-151 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2008/2 Журнал 2008р. N 2 Сухомлинська, О. В. Розвиток особистості і освіта : історичний вимір / О.В. Сухомлинська. - С.15-25 Савченко, О. Я. Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі / О.Я. Савченко. - С.26-39 Бех, І. Д. Цілісність особистості як теоретико-прикладна проблема / І.Д. Бех. - С.40-48 Боришевський, М. Й. Духовні цінності як детермінанта розвитку й саморозвитку особистості / М.Й. Боришевський. - С.49-57 Грабовий, А. К. Розвиток навчального хімічного експерименту в стабільних підручниках хімії / А.К. Грабовий. - С.69-77 Лучинкіна, А. І. Учнівська психологічна служба: погляд психолога / А.І. Лучинкіна. - С.78-85 Димченко, Н. С. Професійна рефлексія майбутнього менеджера як предмет психологічного дослідження / Н.С. Димченко. - С.110-120 Ільїна, В. Ю. Порівняльний аналіз окремих аспектів економічної й бізнес-освіти у США та Україні / В.Ю. Ільїна. - С.121-130 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сухомлинська, О. В. Розвиток особистості і освіта : історичний вимір [Текст] / О.В. Сухомлинська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N2. - С. 15-25 Рубрики: психологія педагогічна психологія особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі [Текст] / О. В. Сухомлинська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N1. - С. 31-39 Рубрики: Освіта мораль Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Гончаренко, С. Методологічні особливості наукових поглядів на педагогічний процес / С. Гончаренко, В. Кушнір, Г. Кушнір. - С.2-9 Павленко, А. Про гуманізацію і гуманітаризацію фізичної освіти / А. Павленко. - С.10-12 Бірюк, Л. Аксіологічний підхід до формування майбутнього вчителя початкової ланки освіти / Л. Бірюк. - С.24-26 Сухомлинська, О. Педагогічна спадщина як предмет вивчення (на прикладі доробку К. Д. Ушинського) / О. Сухомлинська. - С.37-40 Антонець, Н. К. Д. Ушинський як реформатор Смольного інституту / Н. Антонець. - С.41-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сухомлинська, О. Педагогічна спадщина як предмет вивчення (на прикладі доробку К. Д. Ушинського) [Текст] / О. Сухомлинська> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N4. - С. 37-40 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Дод.точки доступу: Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Луговий, В. І. Реалізація принципів і пріоритетів Болонського процесу у вищій школі України : час дискусій і час дій / В.І. Луговий. - С.5-17 Биков, В. Ю. Підвищення значущості інформаційно-комунікаційних технологій в освіті України / В.Ю. Биков. - С.28-33 Степко, М. Ф. Проблеми реформування вищої освіти в контексті Болонського процесу / М.Ф. Степко. - С.34-39 Ляшенко, О. І. Диференція як основоположний принцип шкільного навчання / О.І. Ляшенко. - С.40-45 Максименко, С. Д. Диференційоване навчання : до проблеми психологічного супроводу / С.Д. Максименко. - С.46-53 Сухомлинська, О. В. Диференційоване навчання в історії української школи / О.В. Сухомлинська. - С.54-60 Самойленко, П. І. Профільне навчання в середній школі Російської Федерації / П.І. Самойленко. - С.68-75 Бех, І. Д. Гідність як духовний геном особистості / І.Д. Бех. - С.76-89 Данилова, Г. С. Акмеологія : сутність, становлення, практичне втілення / Г.С. Данилова. - С.90-97 Макаренко, С. І. Образотворчо-мовленнєва діяльність у дітей дошкільного віку / С.І. Макаренко. - С.106-114 Шевченко, В. М. Трудове навчання до 1917р. в закладах України для глухих дітей / В.М. Шевченко. - С.115-118 Рогова, П. І. Освітянські бібліотеки України в реалізації програми рівного доступу до якісної освіти / П.І. Рогова, І.І. Хемчян, Т.О. Судіна. - С.128-138 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |