> Шифр: ВШ-3/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Байденко, Валентин. Еволюція бакалаврату і магістратури: 1999-2010 роки (європейський ракурс) / В. Байденко. - С.9-23. Суханцева, Вікторія. Викладання філософії в українському університеті: соціокультурний аспект / В. Суханцева, О. Яценко. - С.24-28. Таланова, Жанна. Світові рейтинги університетів та основні ознаки вищої освіти високого класу : статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.29-39. Васильєв, Анатолій. Побудова інноваційної системи управління університетом : інтегрована інформаційна система / А. Васильєв, В. Любчак, В. Хоменко. - С.40-45. Субіна, Оксана. Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкуреноспроможності на ринку освітніх послуг / О. Субіна. - С.46-54. Грищенко, Тамара. Наукова бібліотека в інформаційно-освітньому просторі вищого навчального закладу. Аспекти інтеграції взаємодії / Т. Грищенко, Н. Етенко. - С.59-66. Вієвська, Муза. Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти / М. Вієвська, Л. Красовська. - С.75-82. Артемова, Любов. Виховання чи лише навчання студентів / Л. Артемова. - С.93-103. Вища освіта і наука : анотований огляд періодичних видань / уклад. Т. Бєлоусова, уклад. З. Чернобровкіна. - С.113-125. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 16 Таланова, Жанна. Світові рейтинги університетів та основні ознаки вищої освіти високого класу [Текст] : статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2011. - N 1. - С. 29-39. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: університети--рейтинги Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Андрущенко, Віктор. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / Віктор Андрущенко. - С.5-10. - Бібліогр.: 6 назв. Закревський, Володимир. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / Володимир Закревський. - С.11-16. - Бібліогр.: 1 назв. Прудченко, Інна. Індивідуальний сенс педагогічної освіти / Інна Прудченко. - С.17-22. - Бібліогр.: 7 назв. Онкович, Ганна. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Ганна Онкович. - С.23-29. - Бібліогр.: 15 назв. Корсак, Костянтин. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього / Костянтин Корсак. - С.30-35. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Морозов, Володимир. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / Володимир Морозов. - С.36-41. - Бібліогр.: 9 назв. Смолінська, Олеся. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / Олеся Смолінська. - С.42-49. - Бібліогр.: 18 назв. : рис. Дем’яненко, Наталія. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Наталія Дем’яненко. - С.50-56. - Бібліогр.: 16 назв. Дмитрієв, Валерій. Маркетингова стратегія ВНЗ / Валерій Дмитрієв. - С.57-62. - Бібліогр.: 13 назв. : рис. Куліненко, Лілія. Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Лілія Куліненко. - С.63-68. - Бібліогр.: 13 назв. Похресник, Анатолій. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / Анатолій Похресник. - С.69-74. - Бібліогр.: 10 назв. Блохін, Олег. Український спорт у сучасній соціокультурній реальності / Олег Блохін. - С.75-81. - Бібліогр.: 15 назв. Коваль, Людмила. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Людмила Коваль. - С.82-87. - Бібліогр.: 9 назв. Козієвська, Олена. Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном / Олена Козієвська. - С.88-97. - Бібліогр.: 28 назв. Печко, Наталія. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості / Наталія Печко. - С.98-104. - Бібліогр.: 13 назв. Ярчук, Юлія. Природа "здорового способу життя" та чинники його формування / Юлія Ярчук. - С.105-111. - Бібліогр.: 22 назви. Луговий, Володимир. Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу" / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жанна Таланова. - С.112-115 Світлої пам’яті Владлена Степановича Лутая : 17 лютого [2013 р.] пішов із життя Лутай Владлен Степанович - відомий науковець, вчений і педагог. - С.116 : портр. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Луговий, Володимир. Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу", [25-26 жовтня 2012 р., м. Київ] / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жанна Таланова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 112-115 Рубрики: Вища освіта--форуми, конференції Вища освіта--євроінтеграція Кл.слова (ненормовані): міжнародна конференція -- науково-практична конференція -- євроінтеграція -- Болонський процес -- модернізація освіти -- Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система -- ECTS -- якість освіти -- Національна рамка кваліфікацій -- рекомендації конференції Дод.точки доступу: Калашнікова, Світлана; Таланова, Жанна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2014/2 Журнал 2014р. N 2 Андрущенко, Віктор. Педагогіка миру: актуальність теорії та практики / Віктор Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: 11 назв. Луговий, Володимир. Стратифікація та стійкість "орбіт" топ-закладів вищої освіти у світі / Володимир Луговий, Олена Слюсаренко, Жанна Таланова. - С.13-20. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Васильєв, Анатолій. Інноваційні аспекти ІТ-підготовки та підвищення кваліфікації фахівців: досвід українських університетів / Анатолій Васильєв, Сергій Шкарлет. - С.21-27. - Бібліогр.: 9 назв. Коваленко, Вільям. Дидактологістика у вищій школі: критерії та стандарти текстовізованого розуму / Вільям Коваленко. - С.28-35. - Бібліогр.: 6 назв. Морозов, Володимир. Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / Володимир Морозов. - С.36-41. - Бібліогр.: 11 назв. Корсак, Костянтин. Нооглосарій як засіб позитивізації майбутнього й нових цілей вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак. - С.42-48 Касьянов, Дмитро. Філософські засади осягнення сучасних нанотехнологій / Дмитро Касьянов. - С.49-54. - Бібліогр.: 14 назв. Карпаш, Максим. Вища інженерна освіта в умовах сталого розвитку суспільства / Максим Карпаш, Євстахій Крижанівський, Олег Карпаш. - С.55-60. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Подлєсний, Сергій. Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів / Сергій Подлєсний, Олександр Періг. - С.61-66. - Бібліогр.: 11 назв. Кульбашна, Ярослава. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології: міжнародний аспект / Ярослава Кульбашна. - С.67-73. - Бібліогр.: 15 назв. : табл. Федоров, Олександр. Синтез теології та медіаосвіти: російський стан справ / Олександр Федоров. - С.74-79. - Бібліогр.: 14 назв. Онкович, Ганна. Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Ганна Онкович. - С.80-87. - Бібліогр.: 16 назв. Бак М. Основні суперечності інформаційного простору освіти в сучасній Україні та шляхи їх подолання / Бак Мирослав. - С.88-93. - Бібліогр.: 14 назв. Шульга, Валентина. Особливості ієрархії цінностей польських та українських студентів / Валентина Шульга, Ірина Сікорська. - С.94-101. - Бібліогр.: 12 назв. : табл. Каланова, Шолпан. Участь студентів у процедурі забезпечення якості вищої освіти: досвід Європи та Казахстану / Шолпан Каланова, Мейргуль Алписбаєва. - С.102-107. - Бібліогр.: 5 назв. Сінельнікова, Наталія. Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи (ІІ половина ХХ ст.) / Наталія Сінельнікова. - С.108-112. - Бібліогр.: 5 назв. Іванова, Ольга. ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Пріоритети розвитку сучасної освіти: теорія, методологія, практика" / Ольга Іванова. - С.113-115 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 83 Луговий, Володимир. Стратифікація та стійкість "орбіт" топ-закладів вищої освіти у світі / Володимир Луговий, Олена Слюсаренко, Жанна Таланова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 13-20 : табл. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Вищі навчальні заклади--рейтинги Кл.слова (ненормовані): стратифікація -- стійкість -- рангові місця -- топ-заклади вищої освіти -- Шанхайський рейтинг -- індикатори Анотація: Проаналізовано характеристики топ-закладів вищої освіти, які впродовж одинадцятирічного періоду (2003-2013) за рейтингом "Шанхайський" посідали 1-30 рангові місця. Дод.точки доступу: Слюсаренко, Олена; Таланова, Жанна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |