> Шифр: ОФ/2024/1 Журнал 2024р. N 1 Вербицький, В. В. Волонтерський рух серед юних натуралістів : (методичні поради щодо організації) / В. В. Вербицький. - С.4-6. Ковальчук, Н. Ю. Професійна компетентність педагога - один із основних напрямів реформування освіти / Н. Ю. Ковальчук. - С.7-9. Довгорук, Лариса Петрівна. Переваги та важливість діалогічного мовлення в процесі вивчення англійської мови / Л. П. Довгорук. - С.10-11. Коренєва, Жанна. Особливості формування наукового середовища школярів на базі Одеського державного аграрного університету / Ж. Коренєва, В. Галюткіна, Г. Овчаренко. - С.12-14. Марченко, Юлія. Проведення дитячо-юнацької еколого-патріотичної гри "Паросток” в умовах змішаного навчання / Ю. Марченко. - С.15-16. Масютіна, М. Е. Soft skills в позашкіллі: з досвіду роботи / М. Е. Масютіна. - С.17-19. Коротка, Т. О. Удосконалення фахової майстерності педагогів, його значення у підвищенні якості позашкільної освіти та виховання позашкільного навчального закладу еколого-натуралістичного спрямування / Т. О. Коротка. - С.19-20. Трегубова, Людмила. Організація змістовного дозвілля здобувачів освіти в умовах воєнного стану / Л. Трегубова. - С.21-22. Войтенко, Олена. Програма "Екологічними стежками рідної України” як приклад практичного розвитку екосвідомості та підтримки ментального здоров’я підростаючого покоління / О. Войтенко. - С.23-24. Летенко, Ольга Олександрівна. Впровадження технології "Щоденні - 5” в умовах роботи освітньо-консультаційних пунктів на деокупованих територіях / О. О. Летенко. - С.25-26. Фурманець, Л. В. Організація інклюзивного навчання учнів з особливими потребами в закладах загальної середньої освіти / Л. В. Фурманець. - С.27-29. Богомолова, О. А. Проєктна технологія в освітньому просторі позашкільної освіти / О. А. Богомолова. - С.30-34. Звєкова, В. К. Виховання дитини з ООП під час гурткової роботи в умовах війни / В. К. Звєкова. - С.35-36. Поліщук, О. Д. Кейс як інноваційна технологія навчання молодших школярів в умовах НУШ / О. Д. Поліщук, Н. О. Самолюк. - С.37-39. Романюк, Т. М. Інтеграція навчальних предметів у природничій освіті молодших школярів / Т. М. Романюк, С. М. Штундер. - С.40-43. Чурса, Ірина Дмитрівна. Інтеркультурна діяльність закладу позашкільної освіти як засіб підвищення якості освіти / І. Д. Чурса. - С.44-48. Загоруйко, О. І. Цифрові технології в освіті / О. І. Загоруйко. - С.49-51. Карчевська, Лариса. Цифровізації освітніх і управлінських процесів у закладі освіти / Л. Карчевська. - С.52-55. Тарасюк, М. С. Сучасні технології та інклюзивна освіта / М. С. Тарасюк. - С.56-61. Сподарик, Світлана. Stem–підхід у гуртковій роботі / С. Сподарик, Т. Горбачук. - С.62-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тарасюк, М. С. Сучасні технології та інклюзивна освіта [Текст] / М. С. Тарасюк> // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2024. - N 1. - С. 56-61. Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта--сучасні технології Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- індивідуалізація навчання -- доступність освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |