> Шифр: ПШ-2/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Вантух, В. Бути лідером! : таке творче надзавдання ставлять перед собою педагоги коледжу-ювіляра / Володимир Вантух. - С.1–2. - Бібліогр.: 2 назви. Білинська, І. Концепція виховної роботи серед студентів / Ірина Білинська, Майя Тимчак. - С.2–7. - Бібліогр.: 8 назв. Яремко, Н. Письменники рідного краю / Ніна Яремко. - С.8–10. - Бібліогр.: 8 назв. Рондяк, Л. Дорога до дитячих сердець / Леся Рондяк, Галина Гнип. - С.10–13. Панчак, О. Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога / Олена Панчак. - С.14–17. Павленко, Л. Театральна арт-студія Куліски "Закулісся" / Людмила Павленко. - С.17–18. Фещенко, Н. Урок-квест "Слово. Значення слова" / Наталія Фещенко. - С.19–20. Михайленко, Т. Перевірні роботи з української мови, 4 клас / Тетяна Михайленко. - С.21–26. Тернавич, Т. Урок позакласного читання в 3 класі / Тетяна Тернавич. - С.26–27. Марченко, Л. Бінарний урок з природознавства та англійської мови "Книга скарг тварин планети Земля. The book of animal complaints of planet Earth" : з елементами проектної роботи (International conference) / Лариса Марченко, Оксана Оверчук. - С.28–31. Антонкова, М. Інтегрований день у 2 класі : (літературне читання, математика, природознавство, образотворче мистецтво) / Марія Антонкова. - С.31–36. Якименко, С. Інтегрований навчальний день у 2 класі / Світлана Якименко [и др.]. - С.37–41. Інші автори: Авраменко К., Тимченко А., Філімонова Т., Іванець Н. Коваленко, Л. Інтегрований урок (математика, природознавство), 2 клас / Любов Коваленко. - С.42–44. Кульганик, Г. Гарна писанка у мене – мабуть, кращої й нема! : звичаї і традиції, пов’язані з Великодніми святами. 1–4 класи / Галина Кульганик. - С.45–51. - Бібліогр.: 11 назв. Чумарна, М. Мова – не лише слова / Марія Чумарна. - С.52–54. Ґолибард, Є. Віра і наука на тлі Декалогу / Є. Ґолибард ; Євген Голибард. - С.55–56. Марченко, Н. Ключ до читання / Наталя Марченко. - С.57–60. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.56, 61–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 35 Тернавич, Т. Урок позакласного читання в 3 класі / Тетяна Тернавич> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 26–27. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): позакласне читання -- методика викладання -- уроки -- поетичний образ весни -- захоплення природою -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті подано розробку уроку з позакласного читання на тему: "Весняні замальовки" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Бех, І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.1–3. Якименко, С. Екскурсія до історичної локації "Ольвія" : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]. - С.4–11. Інші автори: Тимченко А., Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О. Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. - С.12–14. - Бібліогр.: 13 назв. Єгупова, В. Урок української мови у 4 класі / Віта Єгупова. - С.15–16. Разгільдєєва, Л. Урок літературного читання / Любов Разгільдєєва. - С.16–18. Кобцева, Н. Урок позакласного читання у 3 класі / Наталія Кобцева. - С.18–20. Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.20–22. Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу – спостерігаємо за тваринами : ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Людмила Діхтяренко. - С.23–25. Лісовець, О. Зустрічається зима з весною / Олена Лісовець. - С.25–26. Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.27–37. Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі / Алла Петрина. - С.38–39. Микитюк, В. Урок природознавства у 4 класі / Валентина Микитюк. - С.40–42. Тернавич, Т. Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Тетяна Тернавич. - С.42–44. Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики / Н. М. Зайцева. - С.45–47. Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Людмила Дяченко. - С.48–50. Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / Іігор Савенков. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви. Крат, Л. Захистити дитячу душу / Любов Крат. - С.55–57. Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко. - С.58–59. Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі / Наталя Мазур. - С.59–60. Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 35 Тернавич, Т. Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання [Текст] : (виховний захід) / Тетяна Тернавич> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 42–44. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інсценування -- виховні заходи -- сценарій заходу -- казки -- літературні твори -- літературна творчість -- виховання особистості -- Зелені рукавички, казка -- початкова школа -- сухомлиністика Анотація: У статті представлено сценарій проведення виховного заходу за творчістю видатного українського педагога та письменника В. О. Сухомлинського на прикладі вивчення казки "Зелені рукавички" в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |