Т58 Топузов, Олег Михайлович. Методичні основи проблемного навчання географії в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання географії / О. М. Топузов ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2008. - 39 с. -
Рубрики: Викладання географії в школі--проблемне навчання автореферати дисертацій--географія Кл.слова (ненормовані): автореферати з методики навчання географії Дод.точки доступу: Інститут педагогіки АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ГЕШ-1/2011/6 Журнал 2011р. N 6 Завдання XIV Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки. - С.5-23. Топузов, Олег. Сучасні методичні прийоми навчання географії / О. Топузов, Л. Вішнікіна. - С.35-40. Кудирко, Василь. Впровадження електронних топографічнмх карт у шкільну географію - один із шляхів удосконалення картографічної культури учня / В. Кудирко. - С.41-43. Шевченко, Віктор. Михайло Вронченко - геодезист та мандрівник / В. Шевченко. - С.45-47. : портр. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 58 Топузов, Олег. Сучасні методичні прийоми навчання географії [Текст] / О. Топузов, Л. Вішнікіна> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 35-40. Рубрики: Викладання географії в школі уроки географії--методи навчання Кл.слова (ненормовані): самостійна пізнавальна діяльність учнів -- методи за характером пізнавальної діяльності учнів -- словесні методичні прийоми -- наочні методичні прийоми -- практичні методичні прийоми Дод.точки доступу: Вішнікіна, Любов Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ГЕШ-1/2011/10 Журнал 2011р. N 10 Гречка, Алла. Розвиток соціальної компетентності учнів шляхом застосування технології критичного мислення під час вивчення географії / А. Гречка. - С.2-7 Скавронський, Павло. Розвиток методики формування картознавчих знань. навичок та вмінь учнів у радянській школі (1919-1990 рр.) / П. Скавронський. - С.24-30 Климчук, Ірина. Діагностика сформованості економічних знань у старшокласників / І. Климчук. - С.30-35 Топузов, Олег. Теоретико-методологічні засади вивчення національного краєзнавства в школі / О. Топузов. - С.35-39 Петринка, Людмила. Королівська Жовка / Л. Петринка. - С.39-43 Шевченко, Віктор. Вшанування пам’яті М. М. Миклухо-Маклая / В. Шевченко. - С.43-46 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 58 Топузов, Олег. Теоретико-методологічні засади вивчення національного краєзнавства в школі [Текст] / О. Топузов> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 10. - С. 35-39 Рубрики: Викладання краєзнавства в школі Кл.слова (ненормовані): національне краєзнавство -- географічне краєзнавство Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2012/1/2 Журнал 2012р. N 1/2 Андрущенко, Віктор Петрович. Проблема входження української університетської освіти в європейський простір / В. П. Андрущенко, І. Гамерська. - С.3-8. - Бібліогр.: 19 назв. Бех, Іван Дмитрович. Духовні цінності як надбання особистості / І. Д. Бех. - С.9-12. - Бібліогр.: 4 назв. Топузов, Олег. Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого навчання предметів природничого циклу / О. Топузов. - С.13-17. - Бібліогр.: 14 назв. Стрілець, Світлана. Стандарти фахової підготовки у системі вищої освіти України: напрями вдосконалення / С. Стрілець. - С.17-22. - Бібліогр.: 10 назв. Абсалямова, Я. Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації / Я. Абсалямова. - С.23-26. - Бібліогр.: 15 назв. Флегонтова, Наталія. Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова. - С.27-32. - Бібліогр.: 7 назв. Шахрай, Валентина. Організація театрально-ігрової діяльності школярів як засобу їх соціального розвитку в процесі навчання / В. Шахрай. - С.33-38. - Бібліогр.: 12 назв. Турчин, Тамара. Інформаційно-комп’ютерні технології на уроках музики в початковій школі / Т. Турчин. - С.39-43. - Бібліогр.: 3 назв. Бережна, Таміла. Створення здорового середовища навчального закладу як шлях збереження і зміцнення здоров’я'я учнів / Т. Бережна. - С.44-47. - Бібліогр.: 9 назв. Ананьєва, Надія. Формування освітнього простору полілінгвістичної гімназії / Н. Ананьєва. - С.48-55. - Бібліогр.: 6 назв. Цимбал-Слатвінська, Світлана. Відображення досягнень педагогічної науки в часописі "Советская педагогика" (1937-1991 роки) / С. Цимбал-Слатвінська. - С.56-60. - Бібліогр.: 11 назв. Куліш, Тетяна. Теоретичні засади українського дошкілля в творчій спадщині Наталії Лубенець / Т. Куліш. - С.61-65. - Бібліогр.: 8 назв. Веремюк, Людмила. Основоположні принципи школи дії у педагогічній спадщині В. А. Лая / Л. Веремюк. - С.66-70. - Бібліогр.: 6 назв. Визначні дати 2012 року : календар. - С.71-74. Іван Олексійович Сікорський - видатний діяч української педагогіки, психології та медицини (1842-1919). - С.75-77. Кух, Людмила. Нові кроки в розвитку екологічної освіти в Україні / Л. Кух. - С.78. Панасенко, Елліна. "Душа моя - весняна пісня, де словами - квіти..." / Е. Панасенко. - С. 79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Т 58 Топузов, Олег. Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого навчання предметів природничого циклу / О. Топузов> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--природничі науки Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- природничі науки -- географія Анотація: У статті наголошується на необхідності оптимізувати впровадження вимог принципу гуманізації в освітньо-виховний процес у цілому й навчання географії на основі особистісно орієнтованого підходу зокрема. Обгрунтовуються теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого процесу під час вивчення предметів природничого циклу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2012/10 Журнал 2012р. N 10 Топузов, Олег. Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи / О. Топузов, Т. Назаренко. - С.3-7. - Бібліогр.: 12 назв. Муранова, Наталія. Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей / Н. Муранова. - С.7-12. - Бібліогр.: 13 назв. Митник, Олександр. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу / О. Митник. - С.13-17. - Бібліогр.: 8 назв. Міхненко, Галина. Генеза поняття "інтелектуальна мобільність фахівця" / Г. Міхненко. - С.17-22. - Бібліогр.: 18 назв. Жирна, Олена. Розроблення завдань для проведення моніторингових досліджень рівня сформованості базових знань учнів з хімії / О. Жирна, Н. Титаренко. - С.23-27 : табл. Горбачова, Ольга. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / О. Горбачова. - С.28-31 : табл. Семененко, Аліна. Дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів / А. Семененко. - С.31-34. Ткаченко, Валентина. Дослідження з визначення рівня сформованості мовної компетенції семикласників / В. Ткаченко. - С.35-39. - Бібліогр.: 3 назв. : табл. Сухарев, Дмитро. Комп’ютерне тестування з англійської мови як ефективний метод контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів / Д. Сухарев. - С.40-42. Мартинюк, Любов . Музично-виконавська діяльність підлітків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти / Л. Мартинюк. - С.43-46. - Бібліогр.: 4 назв. Ткачук, Олеся. Використання дитячих саморобних музичних інструментів на уроках музики / О. Ткачук. - С.47-49. - Бібліогр.: 7 назв. Дзюба, Ірина. Розвиток музично-естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики / І. Дзюба. - С.49-52. - Бібліогр.: 5 назв. Гупан, Нестор. Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції / Н. Гупан. - С.53-57. - Бібліогр.: 7 назв. Олексій, Юрій. Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі : (70 - 80-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексій. - С.57-61. - Бібліогр.: 10 назв. Бондар, Людмила. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства : (кінець XIX ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.62-67. - Бібліогр.: 29 назв. : табл. Панасенко, Елліна. Відображення виховних експериментів у вітчизняних науково-педагогічних досліденнях : (1943 - 50-ті роки ХХ ст.) / Е. Панасенко. - С.68-74. - Бібліогр.: 10 назв. Литвиненко, Григорій. Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів / Г. Литвиненко. - С.75-78. - Бібліогр.: 8 назв. Савченко, Олександра. Впровадження інновацій - об’єкт педагогічної теорії і практики / О. Савченко. - С.79-80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Т 58 Топузов, Олег Михайлович. Загальна методика навчання географії [Текст] : Підручник для студ. і викладачів ун-тів і ВНЗ / О. М. Топузов , В. М. Самойленко, Л. П. Вішнікіна. - К. : Картографія, 2012. - 512 с. - ISBN 978-617-670-129-3 : 145.00 грн. РУБ 91(075.3) Рубрики: Кафедра географії Викладання географії в школі--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): форми навчання географії -- технології навчання географії -- засоби навчання географії -- підручники з географії Дод.точки доступу: Самойленко, Віктор Миколайович; Вішнікіна, Любов Петрівна Примірників всього: 17 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), геогр. (7), аб (2) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), геогр. (7), аб (2) |
> Шифр: РШ/2014/4/5 Журнал 2014р. N 4/5 Кремень, Василь. До інноваційної освіти : контекст модернізації НАПН України : доповідь президента НАПН України Василя Кременя / В. Кремень. - С.3-6. Квіт, Сергій. Спільна робота МОН і НАПН сприятиме розвитку освіти в Україні : виступ міністра освіти і науки України Сергія Квіта / Сергій Квіт. - С.6. Гриневич, Лілія. Стабільність держави багато в чому залежить від освіти : виступ голови Комітету Верховної Ради україни з питань науки і освіти Лілії Гриневич / Л. Гриневич. - С.7. Курило, Віталій. Основу системи національно-патріотичного виховання має становити ідея української державності / В. Курило. - С.8-9. Топузов, Олег. Вітчизняній школі - якісне навчально-методичне забезпечення : виступ доктора педагогічних наук, директора інституту педагогіки НАПН України Олега Топузова / О. Топузов. - С.10-11. Савченко, Олександра. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту : здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Савченко. - С.12-16. - Бібліогр.: 18 назв. : табл., рис. Красняков, Євген. Державна політика у сфері позашкільної освіти : сучасний стан та перспективи вдосконалення / Є. Красняков. - С.17-20. - Бібліогр.: 8 назв. Бех, Іван. Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех. - С.21-26. - Бібліогр.: 4 назв. Радул, Валерій. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.27-31. - Бібліогр.: 13 назв. Мариновська, Оксана. Інтегроване навчання : технологічний аспект / О. Мариновська. - С.32-36. - Бібліогр.: 11 назв. : рис. Митник, Олександр. Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник. - С.37-40. - Бібліогр.: 9 назв. Кириленко, Катерина. Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко. - С.41-46. - Бібліогр.: 7 назв. Кіян, Ольга. Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії / О. Кіян. - С.47-52. - Бібліогр.: 8 назв. Сидоркін, Євген. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп’ютерних технологій / Є. Сидоркін. - С.53-56. - Бібліогр.: 8 назв. Бережна, Таміла. Педагогічні технології здоров’язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна. - С.57-61. - Бібліогр.: 26 назв. Кирій, Світлана. Відзначення 200-річчя від дня народження Т. Г. Шевченка в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського / С. Кирій. - С.61. Войцях, Тетяна. Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях. - С.62-67. - Бібліогр.: 9 назв. Головко, Микола. Видатні постаті вітчизняної дидактики : до 90-річчя від дня народження професора Олександра Івановича Бугайова / М. Головко. - С.68-72. - Бібліогр.: 4 назв. Бондар, Людмила. Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України : 40-80-ті роки ХХ ст. / Л. Бондар. - С.72-76. - Бібліогр.: 13 назв. Компетентнісний підхід в освіті : теоретичні засади і практика реалізації : бібліографічний список / підгот. С. Кирій ; бібліогр. ред. Н. Стельмах. - С.77-80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Т 58 Топузов, Олег. Вітчизняній школі - якісне навчально-методичне забезпечення : виступ доктора педагогічних наук, директора інституту педагогіки НАПН України Олега Топузова / О. Топузов> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 10-11. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання--засоби навчання--підручники Кл.слова (ненормовані): навчально-методичне забезпечення -- загальноосвітні школи -- навчальні підручники -- дидактичні посібники -- засоби навчання Анотація: Подано доповідь доктора педагогічних наук, директора Інституту педагогіки НАПН України О. Топузова щодо проблеми забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів якісними навчальними підручниками та дидактичними посібниками, яка була представлена 4 квітня 2014 р. на Загальних зборах НАПН України. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2014/7 Журнал 2014р. N 7 Квіт, Сергій. Лише спільними зусилями можна досягти позитивних результатів у цій життєво необхідній справі / С. Квіт. - С.3-5. Гриневич, Лілія. Рівність полягає в тому, щоб до кожного ставитися особливо, а особливо - до наших дітей з особливими освітніми потребами / Л. Гриневич. - С.6-7. Сушкевич, Валерій. Ресурс того, як можна розвивати дитину з особливими потребами, колосальний саме в дитинстві / В. Сушкевич. - С.8-10. Дзоз, Віталіна. На захист дитини має стати держава / В. Дзоз. - С.11. Бабічев, Олександр. Основне завдання - допомогти студенту з особливими потребами інтегруватися в суспільство : (з досвіду роботи ЛНУ імені Тараса Шевченка) / О. Бабічев. - С.12-13. Уманець, Галина. Система післядипломної освіти керівних та педагогічних кадрів навчальних закладів спеціальної та інклюзивної освіти: досвід Донеччини / Г. Уманець. - С.14-15. Ленів, Зоряна. Підготовка висококваліфікованих кадрів для забезпечення якісної освіти дітям з порушенням психофізичного розвитку: інклюзивний аспект / З. Ленів. - С.16-17. Таргонський, Григорій. Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект / Г. Таргонський. - С.18-19. Загрева, Валентина. Основні завдання щодо забезпечення якісних освітніх послуг дітям з особливими потребами: досвід Волині / В. Загрева. - С.20-22. Луценко, Любов. "Стіна нерозуміння" для людини з вадами слуху - проблема всього суспільства / Л. Луценко. - С.23. Король, Ірина. З досвіду роботи Тернопільського обласного навчально-реабілітаційного центру / І. Король. - С.24-25. Коморна, Віра. Основне питання інклюзії - врегулювання нормативно-правової бази / В. Коморна. - С.26. Яковенко, Олена. Проблема ранньої діагностики та кваліфікованої допомоги дітям з особливими потребами / О. Яковенко. - С.27. Шлях до знань дітям зі зниженим зором. - С.28. Красняков, Євген. Парламентські слухання щодо питання освіти, охорони здоров’ята соціального забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: аналіз представницького складу учасників / Є. Красняков, С. Кузнєцова. - С.29-31. Топузов, Олег. Педагогічна прогностика: теоретико-методична основа прогнозування розвитку педагогічних наук і педагогічної практики / О. Топузов. - С.32-37. - Бібліогр.: 4 назви. : схеми Михальченко, Інна. Закон "Про вищу освіту" ухвалено Верховною Радою України / І. Михальченко. - С.37. Дем’яненко, Наталія. Всеукраїнські Морозівські читання в науковій концепції Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / Н. Дем’яненко. - С.38-41. Всеукраїнський науково-практичний семінар з проблем діяльності районних (міських) методичних кабінетів і центрів. - С.41. Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів / Л. Бондар. - С.42-46. - Бібліогр.: 9 назв. Важливе розуміння дітей, що війна - антигуманний спосіб розв’язання проблем. - С.46. Шумбар, Ольга. Моральне виховання важких дітей у контексті гуманістичних поглядів В. О. Сухомлинського / О. Шумбар. - С.47-51. - Бібліогр.: 10 назв. Всеукраїнська військово-патріотична спортивна гра "Зірниця": обласні змагання. - С.51. Грабовий, Андрій. Дослідницька діяльність учнів з хімії в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.52-57. - Бібліогр.: 19 назв. Сіренко, Алла. Особливості дослідження рівнів сформованості у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності / А. Сіренко. - С.58-63. - Бібліогр.: 9 назв. Решетняк, Віктор. Сільська школа: проблеми і бачення перспектив / В. Решетняк. - С.64-67. - Бібліогр.: 4 назви. У МОН України обговорили питання гендерної рівності в освіті. - С.67. Життя, осяяне мистецтвом : до ювілею Олени Отич. - С.68-69. З інноваційними педагогічними ідеями - до справжніх наукових висот : до ювілею Світлани Кириленко. - С.70. Сисоєва, Світлана. Дослідження культурологічних проблем освіти українськими та польськими вченими / С. Сисоєва. - С.71-78. - Бібліогр.: 25 назв. Щербатенко, Іван. Мелодії вітру / І. Щербатенко. - С.79. Пугач, Володимир. Чорнобривці під вікнами / Володимир Пугач. - С.80. Міжнародний освітній конгрес: нові напрями професійного партнерства. - 2-га с. обкл. "Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття, Тебе своїм сучасником звемо!". - 3-тя с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Т 58 Топузов, Олег. Педагогічна прогностика: теоретико-методична основа прогнозування розвитку педагогічних наук і педагогічної практики / О. Топузов> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 32-37 : схеми. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Прогностика--педагогічна Кл.слова (ненормовані): педагогічна прогностика -- дидактична прогностика -- педагогічне прогнозування -- випереджальний розвиток -- система освіти Анотація: У статті розглянуто проблему розвитку педагогічної прогностики як основи теоретико-методичного забезпечення педагогічного прогнозування. Визначено предмет, структуру та найважливіші галузі педагогічної прогностики, становлення яких відбуватиметься в процесі її розвитку та диференціації. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 93 Штрихи до портрета вченого-методиста [О. М. Топузова] [Текст]> // Географія та економіка в рідній школі. - 2014. - N 10. - С. 47 Рубрики: Викладання географії--вчені-методисти Кл.слова (ненормовані): методисти-науковці -- методисти-географи -- вчені-методисти Дод.точки доступу: Топузов, Олег Михайлович (географ-методист, док. пед наук, директор Інституту педагогіки НАПН України ; 1964 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2014/11 Журнал 2014р. N 11 Кремень, Василь. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін : доповідь президента НАПН України Василя Кременя / В. Кремень. - С.3-7. Гриневич, Лілія. Вища освіта України: на шляху інтеграції до європейського освітнього простору / Л. Гриневич. - С.8-13. - Бібліогр.: 12 назв. Редько, Валерій. Моніторинг якості навчальних досягнень учнів - 2013: проблеми та виклики / В. Редько, О. Пасічник. - С.14-19. - Бібліогр.: 8 назв. Пустовіт, Григорій. Компетентнісний підхід у змісті позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.20-25. - Бібліогр.: 17 назв. Удич, О. Ціннісні орієнтації: багатогранність наукових трактувань / О. Удич. - С.26-31. - Бібліогр.: 30 назв. Топузов, Олег. Створення учнівського комплексу з географії в процесі формування гідрологічних понять у 6-му класі / О. Топузов, В. Надтока. - С.32-36. - Бібліогр.: 8 назв. Кирій, Світлана. Оксана Фурса - організатор дизайнерської справи, педагог і митець / С. Кирій. - С.36. Орлюк, Олена. Поняття "регіональна історія" у контексті навчання старшокласників історії України: пошук підходів до визначення / О. Орлюк. - С.37-41. - Бібліогр.: 16 назв. Кизенко, Василь. Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем комунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова. - С.42-46. - Бібліогр.: 4 назв. Андрійчук, Валентина. Розвиток обдарованості молодших школярів у контексті реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Андрійчук. - С.47-51. - Бібліогр.: 9 назв. Лицарські ідеї Тараса Шевченка і козацька педагогіка. - С.51. Дем’яненко, Наталія. Становлення педагогіки в навчальному процесі університету України XIX ст. Роль особистості. С. С. Гогоцький (1813-1889). / Н. Дем’яненко. - С.52-56. - Бібліогр.: 30 назв. Дічек, Наталія. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів : друга половина 50-х років XX ст. / Н. Дічек. - С.57-63. - Бібліогр.: 25 назв. Драгоманівці допомагають дітям учасників АТО. - С.63. Ткаченко, Лідія. Григорій Сковорода: екзистенційні домінанти життєтворення / Л. Ткаченко. - С.64-69. - Бібліогр.: 22 назв. Бондаренко, Тетяна. Заклад нової формації - Інститут екології, економіки і права / Т. Бондаренко. - С.70-71. Засєкіна, Тетяна. Всеукраїнська науково-практична конференція "Проблеми сучасного підручника" / Т. Засєкіна, П. Мороз. - С.72-73. Пономаренко, Лариса. Романтик бібліотечної справи : пам’яті Павли Рогової / Л. Пономаренко. - С.74-75. Добко, Тетяна. Павлі Іванівні Роговій : з нагоди урочистостей, присвячених 5-річчю Бібліотеки / Т. Добко. - С.76. Мельник, Л. Романс для прекрасной дамы / Л. Мельник. - С.76. Кирій, Світлана. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін : бібліографічний список / С. Кирій. - С.77-80. Стратегія освіти дорослих для цивілізаційного поступу України. - 2-га с. обкл. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Т 58 Топузов, Олег. Створення учнівського комплексу з географії в процесі формування гідрологічних понять у 6-му класі [Текст] / О. Топузов, В. Надтока> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 32-36. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Географія--методика викладання--формування географічних понять Кафедра географії Кл.слова (ненормовані): учнівський комплекс -- гідрологічні поняття -- самоосвіта Анотація: У статті описано методику створення учнівського комплексу в процесі формування гідрологічних понять на основі принципів доступності, науковості, орієнтованості на особистісні можливості, потреби та запити учнів. Дод.точки доступу: Надтока, Віктор Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
К 65 Концепція географічної освіти в основній школі [Текст] : [проект] / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки ; [за заг. ред. авт. : О. М. Топузов, О. Ф. Надтока, Л. П. Вішнікіна, А. С. Доброскок та ін.]. - К. : Педагогічна думка, 2014. - 30 с. : табл. - ISBN 978-966-644-367-3 : 17.45 грн. РУБ 91(070.2) Рубрики: Географія--методика викладання--середня школа освіта географічна Дод.точки доступу: Топузов, Олег Михайлович \ред.\; Надтока, Олександр Федорович \ред.\; Вішнікіна, Любов Петрівна \ред.\; Доброскок, Анастасія Сергіївна \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ) Примірників всього: 4 ав (1), Ч.З.№2 (1), геогр. (2) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (1), геогр. (2) |
> Шифр: РШ/2015/4 Журнал 2015р. N 4 Матвєєва, Ганна. Миколаївська спеціалізована школа "Академія дитячої творчості": шлях інноваційного розвитку / Г. Матвєєва. - С.3-9. - Бібліогр.: 18 назв. Топузов, Олег. Академія дитячої творчості - сучасна модель школи художньо-естетичного профілю / О. Топузов, Л. Калініна. - С.10-14. - Бібліогр.: 14 назв. Отич, Олена. Педагогічна освіта в Україні в умовах соціальних і законодавчих змін : (на прикладі Миколаївського навчально-виховного комплексу "Школа-коледж "Академія дитячої творчості"") / О. Отич. - С.15-19. - Бібліогр.: 8 назв. Старєва, Анна. Формування і розвиток компетентності педагога як критерію якості освіти та його професійної ідентифікації / А. Старєва. - С.20-23. - Бібліогр.: 8 назв. Кулішенко, Павло. Розвиток педагогічної майстерності вчителя школи художньо-естетичного профілю в умовах функціонування НВК "Школа-коледж" / П. Кулішенко. - С.24-26. - Бібліогр.: 3 назв. Каплинська, Олена. Актуальні питання функціонування публічної служби України в практиці управління навчальними закладами / О. Каплинська. - С.27-30. - Бібліогр.: 7 назв. Деркач, Ганна. Творчі крила освіти, або Синтез науки і мистецтва у школі : [інтерв’ю з начальником управління освіти Миколаївської міської ради Деркач Ганною про освітню мережу навчальних закладів в місті Миколаєві / Г. Деркач. - С.31-32. Стемковська, Ярослава. Педагогічні умови управління розвитком колективу вчителів школи художньо-естетичного профілю / Я. Стемковська. - С.33-37. - Бібліогр.: 10 назв. Майборода, Тетяна. Особливості організації науково-методичної роботи в Академії дитячої творчості / Т. Майборода. - С.38-41. - Бібліогр.: 7 назв. Брєднєва, Олена. Організація навчально-виховного процесу під час викладання предметів сценічних мистецтв / О. Брєднєва. - С.42-45. - Бібліогр.: 4 назв. Литвиненко, Наталія. Відділення декоративно-прикладних мистецтв: зміст і напрями діяльності / Н. Литвиненко. - С.46-50. - Бібліогр.: 6 назв. Токаренко, Олена. Міжпредметні зв’язки на уроках української мови та літератури в навчальному закладі художньо-естетичного спрямування / О. Токаренко. - С.51-55. - Бібліогр.: 10 назв. Вербицька, Світлана. Художньо-естетична освіта як чинник розвитку молодшого школяра / С. Вербицька. - С.56-59. - Бібліогр.: 6 назв. Середа, Ольга. Розвиток і формування особистості молодшого школяра в умовах естетично-творчої діяльності / О. Середа. - С.60-63. - Бібліогр.: 10 назв. Стемковська, Ярослава. Соціально-психологічний супровід в інноваційному навчальному закладі художньо-естетичного профілю / Я. Стемковська, І. Галкович. - С.64-67. - Бібліогр.: 4 назв. Mayboroda, Rimma. Professional orientation work of teachers as an important factor conscious future professional choice of senior school students / R. Mayboroda. - С.68-71. - Бібліогр.: 4 назв. Шевченко, Олена. Специфіка викладання предмета "Вокал" / О. Шевченко. - С.72-75. - Бібліогр.: 10 назв. Христова, Наталія. Школа вікнами до сонця / Н. Христова. - С.76-78. : фотогр. XVIII Міжнародний фестиваль дитячої творчості "Золотий лелека". - С.79-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 58 Топузов, Олег. Академія дитячої творчості - сучасна модель школи художньо-естетичного профілю [Текст] / О. Топузов, Л. Калініна> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--школи майбутнього--модель розвитку Кл.слова (ненормовані): Академія дитячої творчості -- спеціалізовані школи -- експерименти Анотація: Автори статті зазначають, що Академія дитячої творчості має сформоване філософське бачення інноваційного розвитку, спрямоване на майбутнє нації, що детермінує місію, сутність якої полягає у плеканні неповторної, унікальної та креативної особистості – Людини культури цифрової доби. Дод.точки доступу: Калініна, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОУ/2016/7/8 (29 лютого) Газета 2016р. N 7/8 (29 лютого) Топузов, Олег. Оцінити компетентності учня / О. Топузов. - С.15. Кулик, Наталія. ПМПК: змінити імідж / Н. Кулик. - С.16-17. Кулик, Наталія. Загадки аутизму немає / Н. Кулик. - С.18. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |