> Шифр: Д199251/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Гнатюк, Н. Жінка світом іде: Поезія / Н. Гнатюк. - С.2 Кочерга, О. Дівчатка: які вони?: Психофізіологічні особливості / О. Кочерга. - С.5-8. Борисова, З. Вища освіта педагогів дошкілля: початок становлення в Україні / З. Борисова. - С.9-10. Тоцька, Т. Виховувати серцем / Т. Тоцька. - С.14-17. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тоцька, Т. Виховувати серцем [Текст] / Т. Тоцька> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N3. - С. 14-17. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: дошкільне виховання Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/2 Журнал 2018р. N 2 Кононко, О. Виховуємо совість у дошкільному віці: чи не зарано? / Олена Кононко. - С.4–15. Як виховати чесну дитину. - С.[16]. Агіляр, Туклер В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер. - С.17–22. Буданцева, Н. Самооцінка старших дошкільників / Наталія Буданцева. - С.23–31. Безсонова, О. Полілог: просто про складне / Ольга Безсонова. - С.32–37. 6 прийомів ефективної взаємодії з колективом. - С.[36–40]. Бєлєнька, Г. Ранкова гімнастика від А до Я / Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко. - С.41–46. Моніторинг якості проведення ранкової гімнастики : [шпаргалка]. - С.[47]. Проводимо ранкову гімнастикку правильно. - С.48–50. Тоцька, Т. Добре слово, або Як прищепити любов до рідної мови / Тетяна Тоцька. - С.51–57. Міжнародний день води. - С.58–59. Лизогуб, М. Вода – джерело життя : розвага для ст. дошкільнят / М. Лизогуб. - С.60–64. Рубальська, Н. Музично-дидактична казка як форма розваги : Наталія Рубальська / Н. Рубальська. - С.65–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 63 Тоцька, Т. Добре слово, або Як прищепити любов до рідної мови / Тетяна Тоцька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 51–57. - Зміст: Принципи вивчення рідної мови ; Слово – джерело патріотичних почуттів ; Виразність мови ; Педагог – взірець і мудрий наставник ; Додаток : Василь Сухомлинський : поради для педагогів.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- рідна мова -- українська мова -- системи навчання -- поради -- педагогічна спадщина -- художні твори -- принципи -- патріотичні почуття -- виразність мовлення Анотація: У статті йдеться про роль педагогічної та літературної спадщини В. О Сухомлинського в процесі навчання дошкільників української мови. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/7 Журнал 2018р. N 7 Попова, Ю. Педагоги й батьки: не цуратися, об’єднатися / Юлія Попова. - С.4–9. Білоус, С. Нетворкінг у закладі дошкільної освіти: нові можливості для активних і креативних / Світлана Білоус. - С.10–13. Інтернет-технології: термінологічний путівник. - С.14. Дарадан, Т. Як спілкуватися з батьками на рівних / Тетяна Дарадан. - С.15–20. Тоцька, Т. Що таке щастя – діалог дорослого з дитиною / Тетяна Тоцька. - С.21–28. Гавриш, Н. Ласкаво просимо, або Як полегшити адаптацію малюків / Наталія Гавриш, Наталія Шкляр. - С.29–34. Бєлєнька, Г. Як чарівна Фея присипляє дітей: усе про денний сон / Ганна Бєлєнька, Наталія Мельник. - С.35–42. Готуємо дошкільників до денного сну : тест для самодіагностики. - С.43–44. 6 порад: як забезпечити здоровий і повноцінний сон. - С.45–47. Дитину мучать кошмари: як допомогти. - С.[48]. Бєлєнька, Г. Рух + гра = рухлива гра, або Як позбутися гіподинамії / Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко. - С.49–57. Життя як спорт, або Розумна фізкультура. - С.59–60. Абакумова, К. Морська подорож : сцен. спорт. розваги для дітей і батьків / Катерина Абакумова. - С.61–65. Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році : лист МОН України від 13 черв. 2018 р. № 1/9-386. - С.66–70. 7 порад вихователю: як правильно дібрати рухливі ігри для дошкільників. - С.[58]. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 63 Тоцька, Т. Що таке щастя – діалог дорослого з дитиною / Тетяна Тоцька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 7. - С. 21–28. - Зміст: Як зробити дитину щасливою ; Як формувати уявлення про щастя ; Щастя багатогранне ; Щастя не залежитть від статку ; Щастя – творити добро ; Щастя – помічати прекрасне ; Щастя – долати труднощі ; Щастя – насолоджуватися життям ; Щастя – ділитися радістю з іншими ; Щастя – мати справу до душі.
Виховання--системи виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- формування особистості -- щаслива дитина -- щастя -- Сухомлинський про виховання Анотація: У статті обговорюється проблема виховання щасливої дитини та формування у дошкільників уявлення про щастя. Наведено думки В. О. Сухомлинського щодо означеної проблеми. Подано твори педагога-гуманіста, що допоможуть просто і доступно роз’яснити дошкільнятам філософську суть поняття "щастя". Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Гавриш, Н. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми / Наталія Гавриш, Олена Хартман. - С.4–12. Брежнєва, О. Вивчаємо цифри та числа за програмою "Впевнений старт" / Олена Брежнєва. - С.13–16. Зайцева, Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Лариса Зайцева. - С.17–24. Тоцька, Т. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей / Тетяна Тоцька. - С.25–32. Зорич, С. Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич. - С.33–35. Гавриш, Н. Розвиток мовлення: розв’язуємо актуальні проблеми / Наталія Гавриш. - С.36–44. Степовенко, С. Як "Шість капелюхів" і "Кубування" допоможуть зрозуміти літературні твори / Світлана Степовенко. - С.45–49. Савінова, Н. Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя / Наталія Савінова. - С.50–54. Насильство в сім’ї – не злочин? Ламаємо стереотипи : [пам’ятка для батьків]. - С.[55–61]. Тристан, А. Як вони це роблять: дошкільна освіти Німеччини / Анна Тристан. - С.62–65. Хто ми є? До Всесвітнього дня вишиванки. - С.66–67. Джемула, Г. Україна вишивана : сценарій розваги до Всесвіт. дня вишиванки / Галина Джемула. - С.68–71. Фрази з подвійним змістом: що ми говоримо і що чує дитина : [буклет для батьків]. - С.[58–59]. Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]. - С.[60–61]. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 63 Тоцька, Т. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей / Тетяна Тоцька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 25–32. - Зміст: У чому цінність творів ; Який зміст у понятті "час" ; Які властивості часу ; Чому кожна мить безцінна ; Що таке вічність ; Додаток : Поняття "рух", "час", "вічність", "мить" у творах Василя Сухомлинського із книжки "Чиста криниця".
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- розвиток сприйняття -- сприйняття часу -- час -- мить -- вічність -- властивості Анотація: У статті описано досвід ознайомлення дошкільників з поняттям "час" з використанням творів В. Сухомлинського. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |