> Шифр: УМЛ-2/2017/1 Журнал 2017р. N 1 Кузьменко, Надія. ”Для одного народу - одна літературна мова й вимова, один правопис!" : до 135-річчя від дня народження Івана Огієнка / Н. Кузьменко. - С.4-7. Кучерук, Оксана. Співвідношення понять ”методика навчання" , ”технологія навчання", ”метод навчання" як лінгвометодична проблема / О. Кучерук. - С.8-13. Василишин, Олег. Листи до Бориса Харчука як джерело вивчення біографії письменника та духовних запитів доби / О. Василишин. - С.14-18. Федосій, Олена. Особливості мовної стилістики прози Галини Тарасюк / О. Федосій. - С.19-21. Городенська, Катерина. Українське слово у вимірах сьогодення : рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська. - С.22-23. Борисенко, Валентина. Розвиток навичок аналізу в системі критичного мислення. Уявна перспектива образів новели Євгена Гуцала ”До Танаськи по молоко" : українська література, 6 клас / В. Борисенко, К. Сова. - С.24-28. Сердечний, Володимир. Професійна лексика. Терміни : бінарний урок українська мова і фізичне виховання, 10 клас / В. Сердечний, Л. Попова. - С.29-31. Бишляга, Олена. Словникова робота - важлива складова розвитку мовлення молоді / О. Бишляга. - С.32-36. Резнік, Тетяна. Мовне портфоліо учня як інноваційний засіб навчання / Т. Резнік. - С.37-38. Угніч, Руслана. Складносурядне речення: ознаки, види, розділові знаки : українська мова, 9 клас / Р. Угніч. - С.39-43. Голик, Олена. Глибока прірва душі. Роман В. Підмогильного ”Місто". Зображення ”Цілісної" людини в єдності біологічного, духовного, соціального / О. Голик. - С.45-49. Александрова, Валентина. ”Тиждень української мови у загальноосвітній школі / В. Александрова. - С.54-60. Поцелуйко, Микола. За Україну віддав він життя / М. Поцелуйко. - С.61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
У 25 Угніч, Руслана. Складносурядне речення: ознаки, види, розділові знаки [Текст] : українська мова, 9 клас / Р. Угніч> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 1. - С. 39-43. Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки--синтаксис Кл.слова (ненормовані): складносурядне речення -- урок української мови в 9 класі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2018/5 Журнал 2018р. N 5 Пометун, Олена. Як розвивати критичне мислення в учнів / О. Пометун. - С.2-5. Криворотенко, Ольга. Використання прийомів розвитку критичного мислення на уроках літератури / О. Криворотенко. - С.6-11. Угніч, Руслана. Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку / Р. Угніч. - С.12-19. Гайван, Вікторія. Правопис складних прислівників : 7 клас / В. Гайван. - С.20-23. Бондаренко, Юрій. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань / Ю. Бондаренко. - С.24-30. Мацько, Оксана. Основні правила етикетного спілкування / О. Мацько. - С.31-35. Поворознюк, Світлана. Етнічні стереотипи татарського народу в творах Михайла Коцюбинського / С. Поворознюк. - С.36-40. Ільницький, Микола. "Ми так близько долетіли до чудес..." : штрихи до портрета Дмитра Загула / М. Ільницький. - С.41-48. Качак, Тетяна. Проза Степана Процюка для дітей та юнацтва / Т. Качак. - С.49-55. Федоров, Віктор. "Собор" Олеся Гончара крізь призму часу / В. Федоров. - С.56-59. Мія Марченко; всі помиляються, все швидкоплинне, тому живи, слухай своє серце, не дай страху поглинути тебе. - С.60-62. Кох, Алла. Дітки з клітки: молоде покоління українців XX ст. у лабетах тоталітарної системи / А. Кох. - С.63-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Угніч, Руслана. Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку [Текст] / Р. Угніч> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 5. - С. 12-19. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--компетентнісне навчання Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): уміння вчитися -- компетентнісний підхід -- моделювання компетентнісного уроку -- мета уроку -- рефлексія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Лінійчук, Тетяна. Формування читацької компетентності учнів через використання технології вітагенного навчання : на матеріалі повісті Степана Процюка “Варвари” / Т. Лінійчук. - С.7-10. Угніч, Руслана. Створення рекламного буклета молодіжного вбрання : бінарні уроки в 7 класі / Р. Угніч, О. Андрієнко. - С.10-15. Приходько, Оксана. Професіограма вчителя української мови й літератури в Контексті Нової української школи / О. Приходько. - С.15-22. Бондаренко, Юрій. Узагальнення і систематизація на уроках літератури / Ю. Бондаренко. - С.25-32. Струганець, Любов. З любов’ю до рідного слова / Л. Струганець. - С.32-35. Семеног, О. Мовний портрет наукового наставника у вимірах лінгвоперсонології / О. Семеног. - С.35-39. Мафтин, Наталя. Ідеал краси у творчості Лесі Українки / Н. Мафтин. - С.39-46. Гнатюк, Михайло. Зі славного роду Старицьких... / М. Гнатюк. - С.46-52. Михайлюк, Юлія. Специфіка вивчення масової літератури у школі / Ю. Михайлюк. - С.52-55. Єсипенко, Дмитро. Плагіат: толерований і токсични / Д. Єсипенко. - С.55-60. Микитюк, Володимир. Педагогічний роман про Івана Франка / В. Микитюк. - С.60-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Угніч, Руслана. Створення рекламного буклета молодіжного вбрання [Текст] : бінарні уроки в 7 класі / Р. Угніч, О. Андрієнко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2019. - N 2. - С. 10-15. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--інтегроване навчання Кл.слова (ненормовані): стиль -- реклама -- буклет -- рекламний буклет -- коректор -- бінарні уроки -- інтегроване навчання -- копірайтер Дод.точки доступу: Андрієнко, Ольга Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2020/4 Журнал 2020р. N 4 Угніч, Руслана. Прийоми критичного мислення та візуалізація навчання як засоби розвитку ключової компетентності "уміння вчитися впродовж життя” / Р. Угніч, А. Білошицька. - С.2-10. Калита, Оксана. З історії мовних етикетних формул в українському епістолярії : на матеріалі листування Івана Огієнка / О. Калита. - С.29-34. Задорожний, Василь. Український Геродот: між текстом і коментарем / В. Задорожний. - С.41-45. Примліпко, Ірина. Поетика новели Олеся Гончара "Модри Камень” / І. Примліпко. - С.45-52. Швець, Алла. Вона ніколи не була завзятою феміністкою” : життєтворчість Наталії Кобринської / А. Швець. - С.52-61. Харчук, Роксана. Роман, що став найвдалішим дебютом 2019 року / Р. Харчук. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Угніч, Руслана. Прийоми критичного мислення та візуалізація навчання як засоби розвитку ключової компетентності "уміння вчитися впродовж життя” [Текст] / Р. Угніч, А. Білошицька> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2020. - N 4. - С. 2-10. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови--компетентнісне навчання Викладання української літератури в школі--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): критичне мислення -- уміння вчитися впродовж життя -- візуалізація навчання Дод.точки доступу: Білошицька, Алла Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УМЛ-2/2022/4/5/6 Журнал 2022р. N 4/5/6 Угніч, Руслана. Уміння вчитися у структурі компетентнісного уроку в контексті переходу на новий державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти / Р. Угніч. - С.3-9. Бровко, Олена. Художні моделі ідентичності в сучасній українській літературі: геопоетичні проєкції / О. Бровко. - С.11-14. Огарь, Юлія. Розвиток критичного мислення учнів ліцею у процесі формування граматично нормативного мовлення / Ю. Огарь. - С.15-19. Полінок, Олена. Прикладні аспекти формування предметної компетентності учнів 10 класу на уроках української мови в умовах змішаного навчання / О. Полінок. - С.29-32. Назаренко, Галина. Проблема терміновживання на позначення поняття "режим навчання" у закладах освіти / Г. Назаренко. - С.33-34. Олійник, Алла. "Ой у лузі червона калина..." : (інтегрований урок-гра). Українська мова, 6 клас / А. Олійник. - С.35-41. Єршова, Катерина. Є Україна - мрія поколінь, держава, самостійна й незалежна : сценарії виховного заходу до Дня Незалежності України / К. Єршова, Л. Литвинюк. - С.57-61. Трущенкова, Ірина. "Мова - коштовний скарб народу" : до дня української писемності та мови / І. Трущенкова. - С.62-66. Курило, Тетяна. Щедрість рідної землі : позакласний захід для учнів 5-9 класів / Т. Курило. - С.70-72. Недін, Лариса. Гумор і сатира Павла Глазового : до 100-річчя від дня народження письменника / Л. Недін. - С.73-74. Богданець-Білоскаленко, Наталія. Літературна вітальня / Н. Богданець-Білоскаленко. - С.75-77. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Угніч, Руслана. Уміння вчитися у структурі компетентнісного уроку в контексті переходу на новий державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти [Текст] / Р. Угніч> // Українська мова і література в школах України : Міністерство освіти і науки України. - 2022. - N 4/5/6. - С. 3-9. Рубрики: Викладання української літератури в школі--компетентнісний підхід Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): уміння вчитися -- компетентнісний підхід -- конструктор компетентнісного уроку -- мета уроку -- рефлексія -- новий державний стандарт -- базова середня освіта -- повна загальна середня освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |