378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн.
    Зміст:
Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10
Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17
Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24
Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39
Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44
Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51
Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57
Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64
Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71
Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79
Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85
Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93
Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97
Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105
Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114
Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142
Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149
Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156
Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32
Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168
Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180
Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194
Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215
Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227
Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243
Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248
Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254
Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264
Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283
Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290
Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342
Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349
Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370
Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417
Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422
Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433
Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439
Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481
Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516
Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури
   Викладання української літератури в школі

   викладання народознавства

Кл.слова (ненормовані):
літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури


Дод.точки доступу:
Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: ДС1/2009/6
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2009р. N 6
Зміст:
Уліщенко, В. Блогосфера як нове освітнє середовище / В. Уліщенко. - С.11-14
Мехх, А. Формування літературних компетенцій за допомогою інформаційних технологій та Інтернет-ресурсів / А. Мехх. - С.15-16
Сизонов, Д. Ділова українська мова: тести / Д. Сизонов. - С.25-28
Береговенко, Т. Коли вогні в душі палають...: Ознайомлення з життям і творчістю Олени Журливої / Т. Береговенко. - С.34-36
Васильченко, В. Генетичні зв’язки української обрядової фразеології з етнічною культурою / В. Васильченко. - С.37-44
Хархун, В. Поема Павла Тичини "Похорон друга" крізь призму тоталітарної естетики / В. Хархун. - С.49-52
Шумило, Н. Іван Липа - прозаїк новітньої школи / Н. Шумило. - С.53-56
Белей, Л. Никифор Дровняк: український художник святого серця / Л. Белей. - С.60-61
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)




    Уліщенко, В.
    Блогосфера як нове освітнє середовище [Текст] / В. Уліщенко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2009. - N6. - С. 11-14 . - ISSN 0130-5263
ББК 74 + 83.3(4Укр)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--інформаційні технології
   комп’ютер на уроках

Кл.слова (ненормовані):
блог
Анотація: Про деякі методичні аспекти застосування комп'ютерних технологій в навчанні української літератури.


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)


Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2009/11
   Журнал

Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах [Текст] : науково-методичний та літературно-мистецький журнал/ Міністерство освіти і науки України, видавництво "Педагогічна преса". - К. : "Педагогічна преса", 1999 - . - Виходить щомісячно
2009р. N 11
Зміст:
Макашова, Ю. Як підготувати людину до життя в інформаційному суспільстві? (Комп’ютерні технології на уроках української мови та літератури) / Ю. Макашова. - С.6-16
Данилевська, О. Гендерний компонент у мовній освіті: чому українські школярі не знають, що таке мовний сексизм / О. Данилевська. - С.16-25
Уліщенко, В. Урок як діалог рівноправних партнерів / В. Уліщенко. - С.25-34
Петриченко, Н. Г. Естетичні засади фантастики як вияву умовності у творчій спадщині миколи Гоголя / Н. Г. Петриченко. - С.101-108
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Уліщенко, В.
    Урок як діалог рівноправних партнерів [Текст] / В. Уліщенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2009. - N 11. - С. 25-34
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Методи навчання
   Викладання української літератури в школі

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
тренінговий метод навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2010/6
   Журнал

Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах [Текст] : науково-методичний та літературно-мистецький журнал/ Міністерство освіти і науки України, видавництво "Педагогічна преса". - К. : "Педагогічна преса", 1999 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 6
Зміст:
Ніколюк, Л. Почути, побачити і відчути гармонію людини та природи: Комбінований особистісно зорієнтований урок у 5 класі / Л. Ніколюк. - С.16-19.
Фурсова, Л. На романтичній риболовлі: Відкритий сюжетний інтернет-урок у 8 класі / Л. Фурсова. - С.20-27.
Поляковська, Т. Навчатися для життя: З досвіду проведення "фонетичних" уроків у старших класах / Т. Поляковська. - С.28-32.
Колісник, С. Потік життя як матеріал для торчості: Урок-історико-літературозхнавче дослідження в 10 класі / С. Колісник, Т. Яровенко. - С.33-38.
Уліщенко, В. У задзеркаллі казкового епоху, приказок і прислів’їв: Як розвинути художньо-читацьку компетенцію, методи та прийоми / В. Уліщенко. - С.46-55.
Голобородько, Я. Літературний архіпелаг: Постаті, тексти, тенденції. Григорій Штонь: Онтологічна проза / Я. Голобородько. - С.92-96.
Вихованець, І. Про культуру української мови: Мовознавчі студії / І. Вихованець. - С.106-108.
Степаненко, М. Поезія Павла Тичини в "Щоденниках" Олеся Гончара: Інтертекстуальний вияв / М. Степаненко. - С.109-111.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


83.3(4Укр)
У 47


    Уліщенко, В.
    У задзеркаллі казкового епоху, приказок і прислів’їв: Як розвинути художньо-читацьку компетенцію, методи та прийоми [Текст] / В. Уліщенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2010. - N 6. - С. 46-55.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання
   Інноваційні технології навчання

   Кафедра української літератури

   методична допомога вчителям Ніжина



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2010/11/12
   Журнал

Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах [Текст] : науково-методичний та літературно-мистецький журнал/ Міністерство освіти і науки України, видавництво "Педагогічна преса". - К. : "Педагогічна преса", 1999 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 11/12
Зміст:
Ціпов'яз, Л. Вчимося у письменників красномовству : Урок розвитку зв’язного мовлення у 5 класі / Л. Ціпов'яз. - С.6-8
Силко, О. Якби я була художником... : Урок-тренінг у 7 класі / О. Силко. - С.9-12
Цьома, Л. Уміти вірити в добро : Урок розвитку критичного мислення у 6 класі / Л. Цьома. - С.13-17
Никитюк, Л. Усі ми родом із дитинства... : Урок любові до навколишнього світу у 6 класі / Л. Никитюк. - С.18-21
Малигіна, Л. Пам’ять як спогад про минуле чи крок до вічності? : Урок-роздум за романом Любові Голоти "Епізодична пам’ять" / Л. Малигіна. - С.26-38
Клименко, Ж. Заради пізнання світу і себе у цьому світі... : Компаративний підхід до викладання літератури в школі / Ж. Клименко. - С.47-52
Уліщенко, В. Формуючи етнокультурну картину світу : Діалогічне вивчення народних пісень і дум / В. Уліщенко. - С.53-63
Деркач, О. Характеристика персонажів та образів-символів у художньому творі / О. Деркач. - С.78-80
Дроздовський, Д. Між Шевченком і Шекспіром : світоглядно-естетична платформа мистецького українського руху : До питання про науково-методичне забезпечення під час вивчення діяльності літературно-мистецького об'єднання в середній школі / Д. Дроздовський. - С.90-98
Ніколенко, О. Овідій української неокласики Микола Зеров : Із серії літературознавчо-документальних нарисів "Соловецькі в’язні з України" / О. Ніколенко. - С.106-125
Данилевська, О. Лінгвокреативність підлітків у інтернет-комунікації / О. Данилевська. - С.132-140
Степаненко, М. Слово Павла Тичини на захист письменника-початківця Олеся Гончара / М. Степаненко. - С.141-145 (далі буде)
Монахова, Т. Валерій Шевчук : залаштунковий погляд у письменництво / Т. Монахова. - С.146-150
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


83.3(4Укр)р
У 47


    Уліщенко, В.
    Формуючи етнокультурну картину світу [Текст] : діалогічне вивчення народних пісень і дум / В. Уліщенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2010. - N 11/12. - С. 53-63
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Кафедра методики викладання української мови та літератури

   Виховання національне

Кл.слова (ненормовані):
НАРОДНІ ПІСНІ -- ДУМИ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: УЛЗО/2011/6
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 6
Зміст:
Голобородько, Ю. Художнє ІO Ірен Роздобудько / Ю. Голобородько. - С.5-7
Привалова, С. Символізм поезії Богдана-Ігоря Антонича / С. Привалова. - С.8-11
Бондаренко, Ю. Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю. Бондаренко. - С.12-14
Уліщенко, В. Емоційно-ціннисний діалог під час вивчення ліричних творів / В. Уліщенко. - С.15-18
Бондаренко, Л. Методична модель уроку за піснями марусі Чурай : 8 клас / Л. Бондаренко. - С.22-24
Серветник, О. Образ Павлика - душевно красивого й щедрого хлопчика (за оповіданням Спиридона Черкасенка "Маленький горбань") : 5 клас / О. Серветник. - С.25-27
Коваленко, Л. "Володимир" Феофана Прокоповича - зразок шкільної драми. : 9 клас / Л. Коваленко. - С.28-30
Небеленчук, І. Лицарство - чи то життєві ідеали, моральні цінності і честь, а чи?... : Вивчення вірша Ліни Костенко "Майже переклад з провансальської". 11 клас / І. Небеленчук. - С.30-35
Паламар, С. До вивчення сонетів М.Рильського за програмою спецкурсу "Сонет в історії української та світової літератури" / С. Паламар. - С.36-37
Логвіненко, Н. "Хочу бути Миколою Трублаїні!" : Вивчення фантастичного роману М.Трублаїні "Глибинний шлях" / Н. Логвіненко. - С.38-41
Кислашко, О. Педагогічні ідеї Г.С.Сковороди в українській духовності / О. Кислашко. - С.42-44
Кисіль, Т. Микола луків - поет, пісняр, громадянин / Т. Кисіль. - С.45-48
Фасоля, А. Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А. Фасоля
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Уліщенко, В.
    Емоційно-ціннисний діалог під час вивчення ліричних творів [Текст] / В. Уліщенко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 15-18
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Кл.слова (ненормовані):
ЛІРИЧНІ ЖАНРИ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


8У(075.29)
У 47


    Уліщенко, А. Б.
    555 кращих учнівських творів за новітніми програмами Міністерства освіти і науки України. Українська мова та література. Зарубіжна література. 10-11 класи [Текст] : на допомогу учням / А.Б. Уліщенко, В.В. Уліщенко. - Х. : Торсінг, 2002. - 368 с. - 10.00 грн.
ББК 83.3(4Укр)я729
РУБ 8У(075.29)


Дод.точки доступу:
Уліщенко, В.В.
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)