> Шифр: Умлш-1/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Донченко, Тамара. Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови / Т. Донченко. - С.2-6. Омельчук, Сергій. Дослідницький метод у навчанні української мови / С. Омельчук. - С.7-10. Таран, Алла. До проблеми визначення синтаксичних функцій інфінітива / А. Таран. - С.11-14. Усатий, Андрій. Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури / А. Усатий. - С.19-22. Привалова, Світлана. Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроках української літератури / С. Привалова. - С.23-26. Остаф, Ярослава. Козацькі літописи в контексті європейського бароко : інтегрований урок української літератури й музичного мистецтва у 9 класі / Я. Остаф, Н. Тхай. - С.39-46. Кухарчук, Ірина. Вивчення безсполучникових речень студентами-філологами (проблема вибору вправ і завдань) / І. Кухарчук. - С.47-51. Васьківська, Галина. Формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину / Г. васьківська. - С.52-57. Плахотник, Василь. Параметри лінгводидактичної системи / В. Плахотник. - С.58-60. Семеног, Олена. Класичні мови як ціннісний орієнтир у саморозвитку особистості / О. Семеног. - С.61-62. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Голуб, Ніна. Навчання риторики учнів старших класів : матеріли для вчителя / Н. Голуб. - С.2-8. Шуневич, Оксана. Використання фреймових структур у процесі формування загальнонавчальних умінь учнів на уроках української мови й літератури / О. Шуневич. - С.8-12. Усатий, Андрій. Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками / А. Усатий. - С.16-22. Назаренко, Людмила. Методичні засади використання інформаційних технологій у навчанні літератури: теоретичний і практичний аспекти / Л. Назаренко. - С.22-27. Красовська, Олена. Формування стилістичної компетентності студентів-філологів засобами епістолярію : на матеріалі листуванню Лесі Українки / О. Красовська. - С.37-39. Базиль, Людмила. Технологія формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів-словесників у системі фахових практик / Л. Базиль. - С.40-45. Береза, Людмила. Формування етнокультурної компетентності іноземних студентів у процесі навчання української мови / Л. Береза. - С.46-49. Беценко, Тетяна. Структура і зміст спецкурсу "Фоніка" в системі професійної підготовки студентів-філологів / Т. Беценко. - С.49-52. Мартиненко, Світлана. Вітчизняне соціально-побутове красномовство як національний кодекс словесної добропристойності / С. Мартиненко, Г. Бондаренко. - С.53-56. Видайчук, Тетяна. Витоки формування правописної компетенції та українського правопису / Т. Видайчук. - С.57-59. Пультер, Станіслав. Одухотворений художнім словом : творчі набутки методиста А. М. Лісовського / С. Пультер. - С.60-61. Лісовський, Антон. У відповідь на виклики часу : [рецензія] / А. Лісовський. - С.62. Всеукраїнська науково-практична конференція "Треті Бугайківські читання" : [повідомлення]. - С.63-64. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
У 74 Усатий, Андрій. Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури [Текст] / А. Усатий> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 19-22. Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання Викладання української літератури в школі Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): читацькі вміння -- сприйняття прочитаного -- презентації -- творчі здібності Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
У 74 Усатий, Андрій. Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками [Текст] / А. Усатий> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 16-22. Рубрики: Викладання української літератури в школі--сприймання літературних творів Кл.слова (ненормовані): читацькі вміння -- творчі здібності -- сприймання художнього твору -- сприймання художньої літератури Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |