> Шифр: ПП/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Ульянич, І. В. Умови формування рефлексивної компетентності вчителів / І. В. Ульянич. - С.1-6. - Библиогр. в конце ст. Семенова, Е. М. Развитие профессионального самосознания педагога (тренинговые упражнения) / Е. М. Семенова. - С.7-12 Семків, І. І. Адаптація методики Ш. Шварца "Портрет цінностей" українською мовою / І. І. Семків. - С.12-28. - Библиогр. в конце ст. Федоренко, С. В. Корекційна тренінгова програма для сприяння зниженню комп’ютерної залежності та для самопізнання у студентів / С. В. Федоренко. - С.28-39. - Библиогр. в конце ст. Антонова, Н. О. Дослідження взаємозв’язку особливостей темпераменту та показників особистісної зрілості студентів-психологів (з використанням нових авторських методик дослідження) / Н. О. Антонова, Л. І. Рибачук. - С.40-45. - Библиогр. в конце ст. Попова, М. І. Особливості оптимальних когнітивно-стильових параметрів загальної професійної компетентності телефонних консультантів / М. І. Попова. - С.45-49. - Библиогр. в конце ст. Артемчук, О. Г. Розвиток довільного запам’ятовування у процесі формування текстової діяльності школярів підліткового віку / О. Г. Артемчук, Н. О. Писаренко. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст. Литовченко, О. В. Соціальна реабілітація дітей з особливими потребами як один із напрямів соціально-педагогічної діяльності позашкільних навчальних закладів / О. В. Литовченко. - С.53-57. - Библиогр. в конце ст. Ніконова, О. Ю. Програма соціально-психологічного тренінгу зі зниження співзалежності / О. Ю. Ніконова. - С.57-61 Болтівець, С. І. Київський період науково-психологічної діяльності Георгія Челпанова : до 150-річчя з дня народження видатного українського психолога, засновника Інституту психології у м. Москві / С. І. Болтівець. - С.61-65 Ануфриев, А. Ф. Коррекция трудностей в обучении у детей 5-8 лет / А. Ф. Ануфриев, С. Н. Костромина. - С.66-68. - Библиогр. в конце ст. Гильбух, Ю. З. Школьная неуспеваемость / Ю. З. Гильбух. - С.68-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 33 Федоренко, С. В. Корекційна тренінгова програма для сприяння зниженню комп’ютерної залежності та для самопізнання у студентів [Текст] / С. В. Федоренко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 28-39. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Педагогічна психологія--комп’ютерна залежність студентів Психокорекція--комп’ютерна залежність Кл.слова (ненормовані): корекційно-профілактична робота -- подолання комп’ютерної залежності -- групова психологічна робота Анотація: Вивчення проблеми комп’ютерної залежності і, зокрема, проведення нашого дослідження емоційно-мотиваційних чинників виникнення комп’ютерної залежності серед студентської молоді переконують в актуальності корекційно-профілактичної роботи з юнаками для попередження та подолання комп’ютерної залежності. Це й зумовило розробку програми групової психологічної роботи, яка пропонується увазі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ю 75 Юркова, Т. А. Информатика [Текст] : практическое пособие для старшеклассников / Т. А. Юркова, Д. М. Ушаков, С. В. Федоренко; под ред. Е. А. Крука. - СПб. : Пенаты, 1997. - 127 с. : ил. - (С компьютером на "ты"). - 2.92 грн Авт. на обл. не указаны РУБ 517... Кл.слова (ненормовані): компьютер -- каталог -- файл -- система -- диск -- архивация -- Паскаль -- команды -- массивы Дод.точки доступу: Ушаков, Д. М.; Федоренко, С. В.; Крук, Е. А. \ред.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПП1/2016/3 Журнал 2016р. N 3 Ляшенко, О. І. Навчальне навантаження школярів України і країн ЄС: порівняльний аналіз / О. І. Ляшенко. - С.5-8. Балл, Г. О. Аналіз поведінки у складних соціальних ситуаціях як сфера застосування теоретичних положень психології / Г. О. Балл. - С.9-15. Панок, В. Г. Механізм саморозвитку особистості з точки зору прикладної психології / В. Г. Панок. - С.16-25. Набок, М. В. Інтеграція освіти і науки України як проблема державної політики у сфері науки і технологій / М. В. Набок. - С.26-33. Василенко, О. В. Розвиток функціональної грамотності в системі неформальної освіти дорослих / О. В. Василенко. - С.34-41. Волярська, О. С. Вплив післядипломної педагогічної освіти на професійний розвиток учителів / О. С. Волярська. - С.42-47. Сігаєва, Л. Є. Проблема якості освіти: світовий досвід / Л. Є. Сігаєва, Т. І. Білобровко. - С.48-55. Федоренко, С. В. Методологічне значення педагогічного дискурсу у формуванні гуманітарної культури студентів бакалаврату в США / С. В. Федоренко. - С.56-61. Міхно, О. П. Програма вивчення учня та складання його характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832-1910) / О. П. Міхно. - С.62-70. Опольська, А. В. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку післядипломної педагогічної освіти в україні у вітчизняних наукових дослідженнях (кінець XIX - 50-ті рр. XX ст.) / А. В. Опольська. - С.71-79. Аніщенко, О. В. Професіоналізація освіти дорослих у країнах східного партнерства / О. В. Аніщенко. - С.80-84. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 33 Федоренко, С. В. Методологічне значення педагогічного дискурсу у формуванні гуманітарної культури студентів бакалаврату в США [Текст] / С. В. Федоренко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 3. - С. 56-61. Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--підготовка студентів бакалаврату США--вища освіта Кл.слова (ненормовані): вища освіта в США -- дискурс -- педагогічний дискурс -- гуманітарна культура -- підготовка бакалаврату в США Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |