> Шифр: Умлш-1/2011/7 Журнал 2011р. N 7 Омельчук, Сергій. Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу / С. Омельчук. - С.2-5 Остапенко, Наталія. Особливості методики проведення нетрадиційних уроків рідної мови в загальноосвітній школі / Н. Остапенко. - С.5-8 Стефурак, Роксолана. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі / Р. Стефурак, Н. Іванишин, І. Бабій. - С.9-14 Шевчук, Лариса. Текст як лінгводидактична основа групової роботи молодших школярів / Л. Шевчук. - С.14-17 Варзацька, Лариса. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень) / Л. Варзацька. - С.17-22 Овдійчук, Лілія. Вивчення біографії Павла Тичини на уроках української літератури в школі (до 120-річчя від дня народження поета) / Л. Овдійчук. - С.23-26 Колінько, Олена. Імпресіоністична новела в українській і російських літературах (теоретичні та методичні рекомендації до вивчення жанру нового типу) / О. Колінько. - С.27-31 Шевченко, Зоя. Літературний символізм і мистецько-художня концепція О. Скрябіна (матеріали до літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової літератури") / З. Шевченко. - С.32-37 Фенцик, Оксана. Формування в старшокласників навичок лінгвістичного аналізу художнього твору / О. Фенцик. - С.38-41 Бойко, Наталія. Застосування ігрових моментів у мовленнєвому розвитку учнів на уроках української мови (тема "Дієприкметник", 7клас) / Н. Бойко. - С.42-46 Семеног, Олена. Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення / О. Семеног. - С.47-50 Набок, Марина. Первісно-поетичний тип епічного героя українських народних дум / М. Набок. - С.51-55 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Ф 42 Фенцик, Оксана. Формування в старшокласників навичок лінгвістичного аналізу художнього твору [Текст] / О. Фенцик> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 38-41 Рубрики: Викладання української літератури в школі Аналіз художнього твору Кафедра методики викладання української мови та літератури Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2012/6 Журнал 2012р. N 6 Гнаткович, Тетяна. Методичні аспекти формування мовної й мовленнєвої компетентностей школярів у процесі вивчення складносурядного речення / Т. Гнаткович. - С.2-8. Бондаренко, Неллі. Правописні поняття як базові у формуванні правописної компетентності учнів / Н. Бондаренко. - С.8-13. Мартиненко, Валентина. Труднощі сприймання художніх творів молодшими школярами / В. Мартиненко. - С.16-20. Горячок, Інна. Інтерактивні прийоми вивчення публіцистичних творів на уроках української літератури / І. Горячок. - С.20-22. Фенцик, Оксана. Проблема вивчення епічного твору крізь вимір його змісту і форми в методичній науці / О. Фенцик. - С.23-30. Лозан, Тетяна. Проблеми білінгвізму і психологічні особливості оволодіння українським мовленням російськомовними етнічними українцями / Т. Лозан. - С.35-38. Бабійчук, Тамара. Живі джерела для молоді (науково-практична конференція "Іван Огієнко - великий син України") / Т. Бабійчук. - С.44-49. Зеленська, Галина. Антону Семеновичу Макаренку - 125 / Г. Зеленська, Л. Лимар. - С.50-52. Бєляєва, Олена. Структура, види і форми мовленнєвої комунікації / О. Бєляєва. - С.53-57. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Ф 42 Фенцик, Оксана. Проблема вивчення епічного твору крізь вимір його змісту і форми в методичній науці [Текст] / О. Фенцик> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 23-30. Рубрики: Викладання української літератури в школі--жанри літератури Кл.слова (ненормовані): епічні твори -- аналіз художнього твору -- сприйняття художнього твору Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
> Шифр: ПШ-2/2012/12 Журнал 2012р. N 12 Бондар, В. Філософія стандартизації змісту професійної освіти вчителя початкової школи в умовах двоциклової підготовки у ВНЗ / В. Бондар. - С.2-4 Завлевський, Юрій. Становлення конкурентноспроможного педагога в сучасному навчальному закладі / Ю. Завлевський. - С.4-6 Лобчук, Олена. Усвідомлення прочитаного на уроках мови / О. Лобчук. - С.14-16 Фенцик, Оксана. Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання / О. Фенцик. - С.19-23 Нікітенко, Ірина. Розвиток пізнавальної діяльності школярів на уроках математики та української мови / І. Нікітенко. - С.23-26 Вовк, Мирон. Тенденції удосконалення музично-виконавської діяльності молодших школярів / М. Вовк. - С.50-53 Кузьменко, Надія. "Українська граматка" Б. Грінченка - один із перших шкільних підручників з читання на національній основі / Н. Кузьменко. - С.56-57 Онишків, Зіновій. Організація виховної роботи в сільській початковій школі / З. Онишків. - С.58-60 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2012/7 Журнал 2012р. N 7 Симоненко, Тетяна. Формування творчих здібностей учнів засобами української мови / Т. Симоненко. - С.6-10. Єрмоленко, Світлана. Лексичні та граматичні синоніми на уроках української мови / С. Єрмоленко. - С.11-15. Шуневич, Оксана. Читання як засіб формування в старшокласників загальнонавчальних умінь на уроках української мови / О. Шуневич. - С.16-21. Шелехова, Галина. Уміння сприймати мовлення як складник мовленнєвої компетентності учнів основної школи / Г. Шелехова. - С.22-26. Шевченко, Зоя. Усна народна творчість у формуванні національного менталітету учнів в умовах допрофільного навчання / З. Шевченко. - С.27-29. Фенцик, Оксана. Порівняння як ефективний прийом аналізу художнього твору у формуванні компетентного читача / О. Фенцик. - С.30-32. Рейдоло, Віталіна. Методична компетентність у структурі професійної підготовки майбутнього викладача літератури / В. Рейдоло. - С.42-45. Романко, Ірина. Комунікативна взаємодія вчителя й учнів як спосіб міжособистісних стосунків у навчально-виховному процесі / І. Романко, О. Пісоцька. - С.54-57. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ф 42 Фенцик, Оксана. Порівняння як ефективний прийом аналізу художнього твору у формуванні компетентного читача [Текст] / О. Фенцик> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 7. - С. 30-32. Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): створення художніх образів -- компетентний читач -- інтерпретаційні зіставлення -- зіставлення теми -- структурні елементи композиції Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ф 42 Фенцик, Оксана. Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання [Текст] / О. Фенцик> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 12. - С. 19-23 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--читання Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- сприймання художнього твору -- ліричний твір -- аналіз ліричного твору Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |