> Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/6 Журнал 2006р. N 6 Нев'ярович, Н. Ю. Основні риси поетики "магічного реалізму": На матеріалі оповідання Г.Гарсіа Маркеса "Стариган із крилами" / Н. Ю. Нев'ярович. - С.4-7 Фурсова, Л. О. Проблемні ситуації під час аналізу художнього твору: їх значення у підвищенні ефективності уроку літератури, деякі способи створення / Л. О. Фурсова. - С.16-19 Гаврилюк, М. В. Розвивальне навчання як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів / М. В. Гаврилюк. - С.26-28 Гузь, О. О. Урок за методикою навчального діалогу: його особливості, структура та деякі прийоми / О. О. Гузь. - С.32-36 Гузь, О. О. Шляхом діалогу розвивати аналітико-інтерпретаційні уміння та навички учнів, створювати власні смисли: Урок-осягнення художнього світу оповідання Г.Веллса "Чарівна крамниця" / О. О. Гузь. - С.37-41 Лисак, Л. Ф. "Золотий вік" у міфології, художній літературі, езотериці: порівняльний аналіз. Наукова розвідка. До методологічних основ методики гармонізації світосприйняття засобами зарубіжної літератури / Л. Ф. Лисак. - С.47-57 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Фурсова, Л. О. Проблемні ситуації під час аналізу художнього твору: їх значення у підвищенні ефективності уроку літератури, деякі способи створення [Текст] / Л. О. Фурсова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N6. - С. 16-19 . - ISSN 0205-47IX Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/8 Журнал 2006р. N 8 Рада, І. М. Спілкуючись з близькою мовою (Про переклад "Зів’ялого листя" Івана Франка Анною Ахїматовою" / І. М. Рада. - С.2-4. Бицько, О. К. Вивчення прислів’їв і приказок - підготовка до серйозного діалогу з творами літератури / О. К. Бицько. - С.31-36. Зарудня, І. О. Щоб кожен учень міг висловити особисте ставлення до героя: Два уроки за "Міфом про Прометея" / І. О. Зарудня. - С.37-41. Фурсова, Л. О. Знайомство з Книгою Книг ма має бути цікавим: Два уроки за темою "З біблійних переказів" / Л. О. Фурсова. - С.43-46. Фурсова, Л. О. Вступний урок: слово про Книгу як найвищий духовний набуток людства / Л. О. Фурсова. - С.41-43. Ленська, С. В. Образ Прометея у світовій літературі: Матеріали до уроку з вивчення міжлітературних зв’язків / С. В. Ленська. - С.47-51. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Фурсова, Л. О. Знайомство з Книгою Книг ма має бути цікавим: Два уроки за темою "З біблійних переказів" [Текст] / Л. О. Фурсова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 43-46. . - ISSN 0205-47IX Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Фурсова, Л. О. Вступний урок: слово про Книгу як найвищий духовний набуток людства [Текст] / Л. О. Фурсова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 41-43. . - ISSN 0205-47IX Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ЗЛШУ-1/2006/7/8 Журнал 2006р. N 7/8 Фурсова, Л. О. Проблемне викладання літератури : старе питання чи новий погляд? / Л. О. Фурсова. - С.4-7. Матюшкіна, Т. П. IV Чернігівські педагогічні зустрічі переможців і лауреатів Всеукраїнського конкурсу "Учитель року" в номінаціях "Українська мова і література". 6-8 липня 2006 року / Т. П. Матюшкіна. - С.16-17. Ружевич, Т. М. У погоню за щастям: За романом Стендаля "Червоне і чорне" / Т.М. Ружевич. - С.22-24. Меншій, А. М. Проблема самотності в японській літературі (на матеріалі творчості Харукі Муракамі) / А. М. Меншій. - С.27-29 Глотов, О. Л. Джон Стейнбек в оцінці російського пострадянського літературознавства / О. Л. Глотов, Н. П. Колесникова. - С.30-32. Головач, Н. І. Байка у світовій літературі: Узагальнюючий урок-гра. 6 клас / Н. І. Головач. - С.58-59. Пшенишна, В. М. Так ось вона, Січ!: Урок компаративного аналізу повісті М. Гоголя "Тарас Бульба" та творів українського епосу. 7 клас / В. М. Пшенишна. - С.60-62. Чечетіна, Л. А. "Тепер це легке дихання знову розсіялося в світі...": Урок бесіда за новелою І.Буніна "Легке дихання". 11 клас / Л. А. Чечетіна. - С.75-77. Гузь, О. А. О чём кричит "молчание" в рассказе Харуки Мураками? / О.А. Гузь. - С.77-84. Шкаруба, Л. М. Середньовіччя: століття темряви чи світла? / Л. М. Шкаруба, С. М. Шошура. - С.85-88. Далі буде. Гузь, О. О. До розуміння специфіки предмета "Зарубіжна література" та ролі вчителя в освітньо-виховному процесі / О. О. Гузь. - С.89-96. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Фурсова, Л. О. Проблемне викладання літератури : старе питання чи новий погляд? [Текст] / Л. О. Фурсова> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N7/8. - С. 4-7. Рубрики: Викладання літератури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ГН/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Яценко, Т. С. Особливості внутрішньої динаміки психіки та врахування її у психокорекційній роботі / Т. С. Яценко. - С.8-13 Дічек, Н. П. Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.14-19 Андреев, А. С. Реформа образования с точки зрения психолога / А. С. Андреев. - С.20-26 Солодка, А. К. Виховання вторинної мовної особливості: етнопсихологічний компонент / А. К. Солодка. - С.27-33 Антонюк, Р. І. Коли кожний поважає всіх, а всі - кожного:Проблеми національних меншин в умовах українського полікультурного контексту / Р. І. Антонюк. - С.34-38 Усатенко, О. М. Взаємодіяти - професійно: Перенесення та контрперенесення в контексті дослідження феномену супервізійної практики / О. М. Усатенко. - С.40-45 Богдан, Т. В. Жити в теперешньому часі: Глибинно-психологічне пізнання психіки методом психодрами (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання) / Т. В. Богдан. - С.46-50 Сульниченко, В. Н. Нужен ли человечеству единый язык?: Культурологический подход в процессе использования активных методик изучения лингвистических дисциплин в вузе / В. Н. Сульниченко. - С.51-55 Фурсова, Л. О. Ключ до розуміння та виховання: Вплив проблемного вивчення оповідання О.Довженка "Воля до життя" на розвиток почуттів підлітка / Л. О. Фурсова. - С.56-61 Святка, О. О. Проблема класифікації психологічних опорів у психоаналізі / О. О. Святка. - С.62-66 Лобач, О. М. Содержательные аспекты подготовки специалистов к психологической помощи постсоветской семье / О. М. Лобач. - С.67-71 Шевченко, В. М. Перший освітній заклад для глухонімих в поліетнічному середовищі Криму / В. М. Шевченко. - С.72-75 Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.76-82 Матвєєва, Г. В. Перші екскурсоводи - вчителі: Зміст та особливості підготовки фахівців екскурсівної справи в історії вітчизняної освіти / Г. В. Матвєєва. - С.83-90 Варфоломеева, О. В. Закономерности формирования психической устойчивсти личности: экзистенциальные противоречия / О. В. Варфоломеева. - С.92-100 Дударенко, І. С. Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу / І. С. Дударенко. - С.101-106 Пономарьов, О. С. Логічне дерево, на якому виростає безпека: Активізація навчальної діяльності студентів при моделюванні виробничої ситуації / О. С. Пономарьов, М. М. Латишева, Т. С. Павленко. - С.107-114 Шавальова, В. І. Скласти єдину наукову картину світу: Формування уявлень школярів щодо застосування математичних понять і методів у вивченні мов і літератур / В. І. Шавальова, Н. С. Вагіна. - С.116-121 Грищенко, Г. В. Захистимо "планету людей": Деякі напрямки екопсихологічного виховання у школі / Г. В. Грищенко. - С.122-126 Кожевников, В. М. Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів / В. М. Кожевников. - С.127-132 Каленская, В. П. Применение метода планомерно-поэтапного формирования в развитии навыков ненасильственного общения студентов / В. П. Каленская. - С.133-137 Литвинчук, И. Н. Эмоционально-экзистенциальный аспект современных психотерапевтических и коммуникативных технологий / И. Н. Литвинчук. - С.138-142 Чёрный, Е. В. Тренинг в системе поликультурного образования / Е. В. Чёрный. - С.143-148 Шевчук, О. І. Академик: До 100-річчя видатного авіаконструктора Олега Антонова / О. І. Шевчук. - С.150-159 Кудусов, Д. А. Казанский период творческо-исполнительской и педагогической деятельности Натана Рахлина (за матеріалами науково-практичної конференції проведеної під егидою Міністерства культури і науки України та Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського з нагоди 100-річчя від дня народження видатного диригента 30 березня 2006 року) / Д. А. Кудусов. - С.160-165 : портр Ковалерист, Л. А. Педагогіка вищої школи: Анотований список літератури / Л. А. Ковалерист, Л. В. Коваленко. - С.166-178 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фурсова, Л. О. Ключ до розуміння та виховання: Вплив проблемного вивчення оповідання О. Довженка "Воля до життя" на розвиток почуттів підлітка [Текст] / Л. О. Фурсова> // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N2. - С. 56-61 Рубрики: Викладання української літератури в школі Дод.точки доступу: Довженко, Олександр Петрович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ЗЛШУ-1/2007/7 Журнал 2007р. N 7 Ткач, А. В. Аналіз ліричного твору: Програма факультативного курсу для 8-х (9-х) класів загальноосвітніх навчальних закладів / А. В. Ткач. - С.2-6. Ковбасенко, Ю. І. Інноваційні педагогічні технології в процесі поглибленого вивчення літератури: "за" і "проти" / Ю. І. Ковбасенко. - С.7-14. Братко, В. О. Компаративний аналіз творів українського фольклору і повісті М.Гоголя "Тарас Бульба" / В. О. Братко. - С.15-17. Фурсова, Л. О. Проблемні ситуації у компаративному аналізі літературних творів: На прикладі прози О. Гончара і В.Бикова / Л. О. Фурсова. - С.18-24. Хроменко, І. А. Система уроків з вивчення роману Жуля Верна "П’ятнадцятирічний капітан" / І. А. Хроменко. - С.25-39. Баліна, К. Н. Аналіз байки Ж. де Лафонтена "Зачумлені звірі": Розробка уроку. 6 клас / К. Н. Баліна. - С.40-41. Чоловська, О. С. Усмішки зірок: Урок-подорож за творами Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький потнц" та "Планета людей". 11 клас / О. С. Чоловська. - С.42-51. Фінчук, Г. В. "Гострий і оригінальний письменник...": Творчість Проспера Меріме / Г. В. Фінчук. - С.55-57. Рогозинський, В. Жизнь и судьба гениального Леся Курбаса / В. Рогозинський. - С.60-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Фурсова, Л. О. Проблемні ситуації у компаративному аналізі літературних творів: На прикладі прози О. Гончара і В.Бикова [Текст] / Л. О. Фурсова> // Зарубіжна література в школах України. - 2007. - N7. - С. 18-24. Рубрики: компаративістика літературна аналіз художнього твору Дод.точки доступу: Гончар, Олесь \о нем\; Биков, В. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВЛКНЗУ/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Кудрявцев, Михайло. Повість "Альпійська балада" Василя Бикова у контексті воєнної прози II половини XX століття: антимілітаристичний дискурс / М. Кудрявцев. - С.2-10. Островська, Г. О. "Письменники народжені, щоби втручатися" : мистецтво художнього слова проти війни / Г. О. Островська. - С.11-14. Штирляєва, Т. В. Друга Світова війна у дзеркалі літературі : урок-семінар / Т. В. Штирляєва. - С.15-17. Фурсова, Л. О. Проблемні ситуації у компаративному аналізі літературних творів : на прикладі прози Гончара О. і Бикова В. / Л. О. Фурсова. - С.18-24. Кашуба, Є. І. Жінка на війні : урок додаткового читання за повістю Бориса Васильєва "А світанки тут тихі..." / Є. І. Кашуба. - С.25-28. Таратута, С. Л. Тема потерянного поколения в романе Ремарка Э. М. "Три товарища" / С. Л. Таратута. - С.28-31. Клочник, Н. С. Обпалений війною : система уроків за оповіданням Шолохова М. "Доля людини" / Н. С. Клочник. - С.32-33. Ярошовець, С. І. "Ніхто не забутий, на попіл ніхто не згорів..." : літературно-музична композиція, присвячена Дню Перемоги у Великій Вітчизняній війни / С. І. Ярошовець. - С.34-39. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ф 95 Фурсова, Л. О. Проблемні ситуації у компаративному аналізі літературних творів [Текст] : на прикладі прози Гончара О. і Бикова В. / Л. О. Фурсова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2011. - N 3. - С. 18-24. Рубрики: Уроки світової літератури Викладання української літератури в школі Літературознавство--порівняльне літературознавство Кл.слова (ненормовані): друга світова війна в літературі Дод.точки доступу: Гончар, Олесь Терентійович (1918-1995) \о нем\; Биков, Василь \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |