> Шифр: ПШ-2/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Хайруліна, Василина. У пошуках дива / В. Хайруліна. - С.1-5. Кодлюк, Ярослава. Суб’єктність молодшого школяра в навчальній діяльності / Я. Кодлюк. - С.6-9. - Бібліогр. у кінці ст. Сергєєва, Наталія. Мотивація навчальної діяльності учнів на уроках української мови / Н. Сергєєва. - С.10-13. - Бібліогр. у кінці ст. Вашуленко, Оксана. Емоційно-якісна складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра / О. Вашуленко. - С.13-17. - Бібліогр. у кінці ст. Чістякова, Валентина. Малюємо словом зиму : (інтегрований урок) / В. Чістякова. - С.18-20 Логачевська, Світлана. Робота з обдарованими учнями на уроках математики / С. Логачевська. - С.20-24 Стрілець, Світлана. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі / С. Стрілець. - С.25-30 Дудник, Наталія. Презентація проекту "Вода - джерело життя" : (природознавство, 3 клас) / Н. Дудник. - С.30-32 Хмелик, Надія. Заспівай мені, райська пташко! : (конспект уроку з образотворчого мистецтва, 4 клас) / Н. Хмелик. - С.33-34 Ващенко, Олена. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти / О. Ващенко, Т. Кравченко. - С.35-37. - Бібліогр. у кінці ст. Шаповалова, Ірина. Використання ІКТ у початковій школі / І. Шаповалова. - С.38-39 Мартьянова, Людмила. Творчий підхід до оцінювання першокласників / Л. Мартьянова. - С.40-42 Мельничук, Сергій. К. Д. Ушинський про педагогічну підготовку вчителя початкових класів / С. Мельничук. - С.43-44 Данилейко, Калина. Малюємо казку цікаву, чарівну : (урок образотворчого мистецтва, 3 клас) / К. Данилейко. - С.45-46 Нусь, Ольга. Перше знайомство : (свято-зустріч з майбутніми першокласниками) / О. Нусь. - С.46-47 Рукавець, Олена. Години спілкування / О. Рукавець. - С.48-49 Головко, Лідія. Урок математки у 1 класі / Л. Головко. - С.50 Мовчун, Антоніна. Книга про весну та осінь, про медвяне літо і рідкісні квіти : (про книгу Зірки Мензатюк "Український квітник" ) / А. Мовчун. - С.51-54 Хоменко, Людмила. Словесний наголос у сучасній українській літературній мові / Л. Хоменко. - С.55-56 Шмаргун, Віталій. Сенсомоторна увага та інтелектуальний розвиток школярів / В. Шмаргун. - С.57-60. - Бібліогр. у кінці ст. Яновська, Наталія. Коли навчання в радість : медико-педагогічному проекту "Гармонія інтелекту та здоров’я "ПіснеЗнайка" " 10 років / Н. Яновська. - С.60-61 Палій, Вікторія. Пригоди Олесі : (зимова казка) / В. Палій. - С.62-63 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Хайруліна, Василина. У пошуках дива [Текст] / В. Хайруліна> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 1-5. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Процес навчання--молодші школярі Інноваційна діяльність--навчальний заклад Кл.слова (ненормовані): проект "Інтелект України" -- педагогічні технології Анотація: У статті йдеться про впровадження проекту "Інтелект України" в роботу Українського колежу імені В. О. Сухомлинського. Пропонується досвід роботи в цьому проекті з учнями першого класу. Також пропонуються розробки уроків читання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 85 Духовний простір Василини Миколаївни Хайруліної [Текст] : біобібліографічний покажчик / Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського ; упор.: Н. В. Горшкова, О. В. Осмоловська, Н. Є. Шолохова. - К. : Корзун Д. Ю., 2013. - 128 с. - (Ювіляри НАПН України ; вип. 32). - 12.00 грн. РУБ 016:371 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Біобібліографія--покажчики Дод.точки доступу: Горшкова, Н. В. \сост.\; Осмоловська, О. В. \сост.\; Шолохова, Н. Є. \сост.\; Хайруліна, Василина Миколаївна \о ней\; Національна академія педагогічних наук України; Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: РШ/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Гавриш, Ірина. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко. - С.3-8. Бех, Іван. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех. - С.9-12. Єресько, Олег. Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей : інтерв’ю з директором Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Олегом Єреськом / О. Єресько. - С.13. Ткачова, Наталія. Асіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов. - С.14-18. - Бібліогр.: 13 назв. Клочко, Анатолій. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна. - С.19-23. - Бібліогр.: 11 назв. Коваленко, Оксана. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова. - С.24-27. - Бібліогр.: 4 назви. Шаповал, Роман. Не зупинятися на досягнутому : інтерв’ю з директором Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, доктором юридичних наук, професором Романом Шаповалом / Р. Шаповал. - С.28. Гонтаровська, Наталія. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості / Н. Гонтаровська. - С.29-33. - Бібліогр.: 9 назв. : табл. Коваленко, Оксана. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко. - С.34-38. - Бібліогр.: 10 назв. : рис. Клокар, Наталія. Наталія Клокар: "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей" : інтерв’ю з директором Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, доктором педагогічних наук, професором Наталією Клокар / Н. Клокар. - С.39-40. Даниленко, Георгій. Георгій Даниленко: "У проекті імпонує те, що в рамках високої технологізації створено умови емоційного впливу вчителя на розвиток дитини" : інтерв’ю з доктором медичних наук Георгієм Даниленком / Г. Даниленко. - С.40-41. Євдокимов, Віктор. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш. - С.42-46. - Бібліогр.: 12 назв. Сафронова, Лариса. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей : інтерв’ю з начальником управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради Ларисою Сафроновою / Л. Сафронова. - С.47. Дорожко, Марія. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко. - С.48-53. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Доценко, Світлана. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко. - С.54-59. - Бібліогр.: 12 назв. : рис. Хайруліна, Василина. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків на укроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайруліна. - С.60-68. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Ліщук, Ірина. Результати впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Ліщук. - С.62, 63, 64. Ронська, Тетяна. Навчаємося за проектом "Інтелект України" / Т. Ронська. - С.65, 66, 67. Бачинська, Євгенія. Підготовка вчителів до роботи в 1-4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А Седеревічене. - С.69-74. - Бібліогр.: 7 назв. : рис., табл. Макєєв, Сергій. Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України" / С. Макєєв. - С.75-80. - Бібліогр.: 16 назв. : табл., рис. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Хайруліна, Василина. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків на укроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайруліна> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 60-68 : рис. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Інтегроване навчання--початкова школа Кл.слова (ненормовані): початкова освіта -- інтегроване навчання -- дидактична інтеграція -- міжпредметні зв’язки -- Інтелект України, проект Анотація: У статті представлено характеристику інтегрованого підходу як одного з провідних напрямів модернізації системи початкової загальної освіти України. Презентовано досвід реалізації міжпредметних звязків на уроках у проектних класах "Інтелект України" із предметів "Літературне читання" на тему: "Василь Сухомлинський - учитель, учений, письменник" (2 кл.), "Людина і світ" на тему: "Птахи" (2 кл.). Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2015/5/6 Журнал 2015р. N 5/6 Дічек, Наталія. Сухомлинський В. і зарубіжна філософсько-психологічна думка XX ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому / Н. Дічек. - С.3-9. Хайруліна, Василина. Ідеї В. О. Сухомлинського належать світу / В. Хайруліна. - С.9-13. Бондар, Людмила. Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар. - С.13-17. Стребна, Ольга. Фестиваль педагогічних ідей у вимірі педагогіки В. О. Сухомлинського: досвід Херсонщини / О. Стребна. - С.17-20. Кравченко, Тамара. Сімейні цінності в Об’єднаному Королівстві Великої Британії: ретроспективний погляд і сучасні тенденції / Т. Кравченко. - С.20-24. Каменькова, Тетяна. Позашкільна освіта України і Європи: волонтерський напрям / Т. Каменькова. - С.24-26. Гавриш, Наталія. Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками з погляду учасників освітнього процесу / Н. Гавриш, Н. Курило. - С.26-32. Профільне навчання іноземної мови у старшій школі - нагальна соціальна потреба. Концепція навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів 10-11 класів профільної школи. - С.32-37. Бондар, Володимир. Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М. П. драгоманова: зміст і основні напрями / В. Бондар, О. Митник. - С.37-43. Кушнір, Іван. Розвиток маркетингової компетентності керівників ВНЗ I-II рівнів акредитації у міжкурсовий період / І. Кушнір. - С.43-47. Костюк, Вікторія. Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови / В. Костюк. - С.47-53. Надтока, Олександр. Прогностичні аспекти розвитку змісту географічної освіти в загальноосвітній школі / О. Надтока. - С.53-58. Роговець, Олена. Ігрова діяльність як метод виховання моральної самосвідомості молодших школярів (1-2 класи) у позаурочній діяльності / О. Роговець. - С.58-62. Яременко, Лілія. Реалізація функцій організації дозвілля і формування творчих здібностей особистості в позашкільній освіті / Л. Яременко. - С.62-67. Радул, Ольга. Вищі школи різних конфесій на території України у XVI-XVII ст. / О. Радул. - С.67-72. Турчин, Тамара. Спадкоємність освітніх ідей у творчості українських музикантів-педагогів (XX-XXI ст.) / Т. Турчин. - С.72-76. Січкар, Алла. Актуалізація ідей діяльнісного підходу в умовах становлення суспільного дошкільного виховання в Україні (1871 - 1907) / А. Січкар. - С.76-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 15 Хайруліна, Василина. Ідеї В. О. Сухомлинського належать світу [Текст] / В. Хайруліна> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 5/6. - С. 9-13. Рубрики: Історія педагогіки України--міжнародні відносини Кл.слова (ненормовані): Всекитайська асоціація сухомлиністів -- ідеї В. О. Сухомлинського Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2016/4 Журнал 2016р. N 4 Завалевський, Юрій. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Ю. Завалевський, І. Гавриш, А. Пугач. - С.3-8. Бех, Іван. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості / І. Бех. - С.10-14. Прокопенко, Іван. Технологічні уклади та сучасна освіта / І. Прокопенко. - С.14-19. Гриньова, Валентина. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова. - С.20-24. Довженко, Тетяна. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної освіти батьків / Т. Довженко. - С.26-30. Доценко, Світлана. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна. - С.32-38. Таранік-Ткачук, К. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі / К. Таранік-Ткачук. - С.39-44. Коваленко, Оксана. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / О. Коваленко, О. Супрунова. - С.46-49. Кириленко, Світлана. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян. - С.50-54. Даниленко, Георгій. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров’язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков. - С.55-60. Холтобіна, Олександра. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр’єва, В. Зданюк. - С.60-64. Резван, Оксана. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" / О. Резван. - С.65-69. Ушмарова, Вікторія. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська. - С.70-75. Шишенко, Валентина. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання6 теоретичний аспект / В. Шишенко. - С.76-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 71 Доценко, Світлана. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" [Текст] / С. Доценко, В. Хайруліна> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 32-38. Рубрики: Творчі здібності учнів Кл.слова (ненормовані): компетентнісна освіта -- творчі здібності учнів -- таксономія Б. Блума -- творчість -- креативність Дод.точки доступу: Хайруліна, Василина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2016/11/12 Журнал 2016р. N 11/12 Бех, Іван. Духовний шлях зростаючої особистості: обґрунтування орієнтирів / Іван Бех. - С.3–12. - Бібліогр.: 8 назв. Коберник, Олександр. Проектна діяльність у системі національно-патріотичного виховання учнів / Олександр Коберник. - С.13–17. - Бібліогр.: 10 назв. Сисоєва, Світлана. Наукові ступені в галузі науки: міжнародна практика / Світлана Сисоєва. - С.18–23. - Бібліогр.: 22 назви. Хомич, Лідія. Конкурс "РАЗОМ!." живиться ідеями небайдужих / Лідія Хомич. - С.24–25. Алєксєєнко, Тетяна. Технології реалізації стратегії гейткіпінгу в соціально-педагогічній підтримці дитини і сім’ї / Тетяна Алєксєєнко. - С.25–30. - Бібліогр.: 11 назв. Дереза, Людмила. Чужих дітей не буває / Людмила Дереза. - С.30–32. Кочубей, Тетяна. Лінгводидактичні основи розвитку мислення дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / Тетяна Кочубей. - С.33–36. - Бібліогр.: 2 назви. Хайруліна, Василина. Особистість у колективі : до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / Василина Хайруліна. - С.37–39. Антонець, Михайло. Василь Сухомлинський: Батьківщина - це твоє рідне слово / Михайло Антонець. - С.40–44. - Бібліогр.: 17 назв. Бондаренко, Вікторія. Василь Сухомлинський: світовий вимір : виставка у Педагогічному музеї України / Вікторія Бондаренко. - С.45–47. Биковська, Олена. Педагогіка позашкільної освіти як субдисципліна педагогіки / Олена Биковська. - С.48–53. - Бібліогр.: 18 назв. Єгорова, Олександра. Розвиток позашкільної освіти у США: обґрунтування періодів і тенденцій / Олександра Єгорова. - С.54–60. - Бібліогр.: 12 назв. Свінцицька, Надія. Професійна орієнтація учнів позашкільних навчальних закладів на педагогічні спеціальності: пошук підходів / Надія Свінцицька. - С.61–63. - Бібліогр.: 4 назви. Горлач, Поліна. Всеукраїнський форум педагогічних працівників позашкільної освіти "Позашкільна освіта в умовах децентралізації" / Поліна Горлач. - С.64–66. Товстяк, Марія. Формування професійної готовності менеджера освітньої галузі в умовах магістратури / Марія Товстяк. - С.67–71. - Бібліогр.: 8 назв. Бачинська, Євгенія. Обласний фестиваль "Інноваційна діяльність закладів освіти Київщини за науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Євгенія Бачинська. - С.72. На допомогу вчителям і викладачам англійської мови : рек. бібліогр. список із циклу 2016 рік - Рік англ. мови в Україні. - С.73–76. Хемчян, Ірина. Бібліотекознавчі читання пам’яті Павли Рогової / Ірина Хемчян, Алла Рубан. - С.76. Молодому поколінню науковців вручено стипендії Президента України. - С.77. Михалик, Людмила. Він репрезентував Україну світові... : до 175-річчя від дня народження Михайла Драгоманова / Л. Михалик. - С.78. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2021/1/2 Журнал 2021р. N 1/2 Програма "Нова українська школа” у поступі до цінностей / керівн. прогр. І. Д. Бех. - С.10-31. Бех, Іван. Сучасна освіта на шляху досконалості / І. Бех. - С.32-37. Корінна, Людмила. Школа становлення відповідального громадянина: цільові орієнтири та стратегічні підходи / Л. Корінна. - С.38-42. Хайруліна, Василина. Духовність - наскрізна домінанта освітнього простору сучасної школи / В. Хайруліна. - С.43-45. Журба, Катерина. Збереження національно-культурної ідентичності в умовах української діаспори / К. Журба. - С.46-48. Суховерська, Ірина. Упровадежння медіаосвіти у школах України : здобутки і виклики (з досвіду Стрийської ЗОШ I-III ст. № 1) / І. Суховерська, Н. Ласунова. - С.49-54. Дем’яненко, Наталія. Проєктування інтегрованої технології ситуативного моделювання в педагогічній магістратурі / Н. Дем’яненко. - С.55-61. Кириченко, Микола. Інновації в управлінні університетами: електронне урядування / М. Кириченко. - С.62-65. Білянська, Марія Михайлівна. Програма навчальної дисципліни "Організація еколого-педагогічної діяльності” / М. М. Білянська. - С.66-68. Міхно, Олександр. Микола Стороженко - педагог, літературознавець, дослідник творчості Шекспіра : до 185-річчя від дня народження / О. Міхно. - С.69-72. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Хайруліна, Василина. Духовність - наскрізна домінанта освітнього простору сучасної школи [Текст] / В. Хайруліна> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 1/2. - С. 43-45. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання--духовний розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- духовні цінності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |