> Шифр: Д199251/2013/4 Журнал 2013р. N 4 Богуш, Алла. Безпека дитини в довкіллі / А. Богуш. - С.4-6. Долинна, Ольга. Пріоритетний аспект роботи - безпека життєдіяльності дитини / О. Долинна. - С.7-9. Резніченко, Ірина. Вберегти найдорожче: напрями роботи в дитсадку / І. Резніченко. - С.10-13. Жеребцова, Надія. Організація безпеки життєдіяльності у дошкіллі Чернігівщини / Н. Жеребцова, О. Полуян. - С.14-15. Антипець, Валентина. Творчі здібності зберігають життя і здоров’я / В. Антипець. - С.16-17. Харченко, Ганна. Плануємо роботу з безпеки дошкільнят / Г. Харченко, Г. Шаповал. - С.22-25. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 22 Харченко, Ганна. Плануємо роботу з безпеки дошкільнят [Текст] / Г. Харченко, Г. Шаповал> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 4. - С. 22-25. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей Кл.слова (ненормовані): форми роботи з ОБЖД -- заходи з ОБЖД -- безпека дітей у ДНЗ -- безпека дитини у природі Дод.точки доступу: Шаповал, Ганна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2016/23/24 Газета 2016р. N 23/24 Соболь, Тетяна. Будьмо знайомі / Т. Соболь. - С.4-8. Балінт, Оксана. Запорука успішної адаптації учнів 1-го класу / О. Балінт. - С.8-15. Бєляєва, Катерина. Основи розвитку здібностей : програма для учнів 1-4-х класів / К. Бєляєва. - С.15-32. Халіна, Ольга. Діти у стресових і надзвичайних ситуаціях / О. Халіна. - С.32-36. Сачук, Марина. Зниження тривожності в дітей підліткового віку : корекційно-профілактична програма / М. Сачук. - С.36-44. Зінченко, Оксана. Сталий розвиток - вибір кожного : заняття з елементами тренінгу / О. Зінченко. - С.44-47. Андрієнко, Наталія. Гармонійний емоційний розвиток дітей : психологічний супровід / Н. Андрієнко [и др.]. - С.47-62. Інші автори: Безпарточна В., Детинич О., Корякіна М., Макарчук А. Детинич, Олена. Стресостійкість та розвиток вольових якостей підлітка : самопідтримка обдарованої дитини / О. Детинич. - С.62-76. Педан, Таїсія. Продуктивна взаємодія керівника навчального закладу та педколективу : роль психолога у процесі формування відносин / Т. Педан, В. Зленко. - С.76-81. Харченко, Ганна. Соціалізація дитини з особливими потребами : роль сім’ї / Г. Харченко. - С.81-84. Балаєва, Тетяна. Використання проектних методик у роботі шкільного психолога / Т. Балаєва, Л. Паточкіна. - С.84-86. Андрієнко, Наталія. Мотивація учнів у навчально-виховному процесі : класифікація та особливості формування / Н. Андрієнко. - С.86-91. Костриця, Лілія. Просвітницько-профілактична діяльність практичного психолога : із сім’ями національниих меншин / Л. Костриця, С. Усіченко. - С.91-93. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 22 Харченко, Ганна. Соціалізація дитини з особливими потребами [Текст] : роль сім’ї / Г. Харченко> // Психолог. - 2016. - N 23/24. - С. 81-84. Рубрики: Психологія сім’ї--робота з батьками Кл.слова (ненормовані): соціалізація дитини з особливими потребами -- діти з особливими потребами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |