Шифр: Умлш-1/2020/6
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2020р. N 6
Зміст:
Слижук, Олеся. Принципи структурування змісту вивчення української літератури за новим державним стандартом базової середньої освіти / О. Слижук. - С.2-3.
Голуб, Ніна. Розвивальний потенціал уроку української мови в ліцеї / Н. Голуб. - С.4-8.
Бибик, Світлана. "Оті ридання голосні - пісні” : (стилістика пісенних поезій Івана Франка) / С. Бибик. - С.9-11.
Ігнатьєва, Світлана. Практика навчання основ мовленнєвої комунікації в закладах загальної середньої освіти / С. Ігнатьєва. - С.11-12.
Ісаєва, Олена. Про деякі прийоми візуалізації навчального матеріалу та їх роль у шкільному вивченні літератури / О. Ісаєва. - С.13-17.
Гасій, Катерина. Дослідження ролі антропонімів у розкритті характерів героїв як один із методів розвитку критичного мислення на уроках української літератури / К. Гасій. - С.18-20.
Ситченко, Анатолій. Компетентнісна парадигма фахової літературної освіти у ЗВО: методологічний аспект / А. Ситченко. - С.21-24.
Качак, Тетяна. Детективні повісті у дитячому читанні / Т. Качак. - С.25-27.
Капленко, Оксана. Урбаністична проєкція роману Володимира Винниченка "Записки Кирпатого Мефістофеля” / О. Капленко. - С.28-30.
Цюп’як, Ірина. Микола Хвильовий - "м'ятежний” син свого часу / І. Цюп’як. - С.31-33.
Войтюк, Людмила. Мотивація навчальної діяльності учнів як важливий етап особистісно орієнтованого уроку літератури: із власного педагогічного досвіду / Л. Войтюк. - С.34-35.
Турков, Галина. Урок-підсумок набутих знань із теми "прикметник” / Г. Турков. - С.36-38.
Гасій, Катерина. Характеристика образів головних героїв повісті Івана Франка "Захар Беркут” / К. Гасій. - С.38-40.
Сиротенко, Н. В. Підсумкові контрольні роботи з української літератури / Н. В. Сиротенко, Н. С. Перфілова. - С.41-46.
Брух, Ірина. Сценарій виховного заходу "Єдина країна - Україна” / І. Брух. - С.46-48.
Деркачова, Ольга. Інклюзивні комікси як чинник формування інклюзивної культури / О. Деркачова. - С.49-54.
Михайло Слабошпицький:"Виховання почуття патріотизму починається з поваги до української мови” / вела розмову Н. Головченко. - С.55-57.
"Люблю і вірю в Україну!”: Іван Низовий. - С.58-60.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Цюп’як, Ірина.
    Микола Хвильовий - "м'ятежний” син свого часу [Текст] / І. Цюп’як // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 6. - С. 31-33.
Рубрики: Українська література--історія, 20 ст. 1-а половина
Кл.слова (ненормовані):
модель дійсності -- трагічний герой -- трагічна тональність -- трагічний конфлікт -- екзистенціал смерті -- ідеал -- суперечність -- психостан


Дод.точки доступу:
Хвильовий, Микола Григорович (український прозаїк, поет, публіцист ; 1893-1933) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: Умлш-1/2022/3
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2022р. N 3
Зміст:
Новосьолова, Валентина. Метод вправ в умовах дистанційного навчання української мови: практичний аспект / В. Новосьолова. - С.2-5.
Любашенко, Олеся. Концепція діалогізму в навчанні мови як підґрунтя кооперативної взаємодії громадян у суспільстві / Олеся Любашенко, О. Касьянова. - С.5-7.
Бондаренко, Юрій. Література в школі: типологізація навчального процесу та його діяльнісний зміст / Ю. Бондаренко. - С.8-13.
Кошова, Інна. Михайло Коцюбинський. Життя і творчість : (конспект уроку з української літератури, 10 клас) / І. Кошова. - С.14-18.
Цюп’як, Ірина. Актуальність та неперебутнє значення ідейно-політичних та естетичних гасел Миколи Хвильового / І. Цюп’як. - С.18-21.
Лихота, Наталія. Формування еколого-патріотичного виховання здобувачів освіти на уроках української літератури в закладах загальної середньої освіти : (на матеріалі поезії Олександра Олеся) / Н. Лихота. - С.21-23.
Фариба, Ірина. Літературна норма української мови : конспект уроку української мови, 8 клас / І. Фариба. - С.24-27.
Горошкіна, Олена. Методика компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів ліцею на рівні стандарту : (методичний посібник) / О. Горошкіна, Н. Бондаренко, Л. Попова. - С.28-44.
Яценко, Т. О. Програма. Українська література : адапційний цикл, 5-6 класи; мовно-літературна галузь / Т. О. Яценко [и др.]. - С.45-61.
Інші автори: Пахаренко В. І., Качак Т. Б., Слижук О. А. [та ін.]
Колісник, Валентина Василівна. "Життя прожити так, щоб не карати себе за те, про що ти міг із радістю згадати..." : поезії / В. В. Колісник. - С.62-64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Цюп’як, Ірина.
    Актуальність та неперебутнє значення ідейно-політичних та естетичних гасел Миколи Хвильового [Текст] / І. Цюп’як // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 3. - С. 18-21.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів
Кл.слова (ненормовані):
ідейно-політичні гасла -- памфлет -- соціотип -- пореволюційна дійсність -- трагічний розкол


Дод.точки доступу:
Хвильовий, Микола Григорович (український прозаїк, поет, публіцист ; 1893-1933) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)