> Шифр: Умлш-1/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Шелехова, Галина. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.2-5. Бондаренко, Неллі. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників / Н. Бондаренко. - С.6-9. Кучеренко, Ірина. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / І. Кучеренко. - С.10-14. Ярмолюк, Алла. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань / А. Ярмолюк. - С.14-20. Цінько, Світлана. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення. 9 клас / С. Цінько, О. Ковальова. - С.21-26. Яценко, Таміла. Імпресіонізм у світовій художній літературі : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.26-30. Назаренко, Людмила. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) / Л. Назаренко. - С.30-33. Лісовський, Антон. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи / А. Лісовський. - С.34-38. Бацюсь, Раїса. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) / Р. Бацюсь. - С.39-41. Кухарчук, Ірина. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів (на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення") / І. Кухарчук. - С.42-46. Василенко, Марина. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко. - С.46-50. Домалега, Інна. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні" / І. Домалега. - С.51-54. Марчук, Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..." : Лія, присвячена творчості Бориса Олійника / Т. Марчук. - С.55-61. Витоки визнання й успіху (до ювілею науковця-методиста Г. Т. Шелеховой). - С.61-62. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Цінько, Світлана. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення. 9 клас [Текст] / С. Цінько, О. Ковальова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 21-26. Рубрики: Викладання української мови--синтаксис Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): складне речення -- складносурядне речення -- екологічне -- краєзнавча тематика Дод.точки доступу: Ковальова, Олена Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 98.17 грн Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .7-11 Антонян-Шевчук, Белла Левонівна. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї / Б. Л. Антонян-Шевчук. - С .12-17 Білик, Ольга Миколаївна. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації / О. М. Білик. - С .18-25 Букій, Тетяна Василівна. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю / Т. В. Букій. - С .26-33 Волощук, Ірина Петрівна. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід / І. П. Волощук. - С .34-38 Єжова, Ольга Олександрівна. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу / О. О. Єжова. - С .39-43 Клос, Лілія Євгенівна. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки / Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. - С .44-49 Конончук, Антоніна Іванівна. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи / А. І. Конончук. - С .50-56 Лоза, Тетяна Володимирівна. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя / Т. В. Лоза. - С .57-62 Онищенко, Надія Петрівна. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ / Н. П. Онищенко. - С .63-69 Петрочко, Жанна Василівна. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення / Ж. В. Петрочко. - С .70-74 Рейпольська, Ольга Дмитрівна. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе / О. Д. Рейпольська. - С .75-79 Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів / Т. М. Тюльпа. - С .80-85 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Багрій, Вікторія Неофидівна. Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів / В. Н. Багрій. - С .86-90 Белан, Владислав Юрійович. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки" / В. Ю. Белан. - С .91-95 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Максимовська, Наталія Олександрівна. Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час / Н. О. Максимовська. - С .96-100 Рень, Лариса Василівна. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів / Л. В. Рень. - С .101-104 Ясточкіна, Ірина Анатоліївна. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції / І. А. Ясточкіна. - С .105-109 ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ Балаховська, Юлія Михайлівна. Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича / Ю. М. Балаховська. - С .110-112 Баранник, Наталія Олексіївна. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова” / Н. О. Баранник. - С .113-115 Бондаренко, Юрій Іванович. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .116-120 Бриль, Марина Василівна. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді / М. В. Бриль. - С .121-124 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект / Т. І. Бутурлим. - С .125-130 Воробець, Сніжана Володимирівна. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу / С. В. Воробець. - С .131-134 Галушко, Максим Вікторович. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників / М. В. Галушко. - С .135-139 Галушко, Олена Вікторівна. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / О. В. Галушко. - С .140-143 Гальонка, Олексій Анатолійович. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури / О. А. Гальонка. - С .144-147 Голуб, Наталія Миколаївна. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .148-150 Гордієнко, Олена Анатоліївна. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах / О. А. Гордієнко. - С .151-155 Градовський, Анатолій Володимирович. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності / А. В. Градовський. - С .156-160 Греб, Марія Михайлівна. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи / М. М. Греб. - С .161-167 Грона, Наталія Вікторівна. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови / Н. В. Грона. - С .168-171 Забарний, Олександр Вадимович. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів / О. В. Забарний. - С .172-174 Каліш, Валентина Антонівна. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі / В. А. Каліш. - С .175-177 Климова, Катерина Яківна. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя / К. Я. Климова. - С .178-181 Левченко, Тетяна Миколаївна. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка / Т. М. Левченко. - С .182-186 Лілік, Ольга Олександрівна. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами / О. О. Лілік, О. В. Сазонова. - С .187-192 Матюшкіна, Тетяна Павлівна. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами) / Т. П. Матюшкіна. - С .193-198 Мельничук, Тетяна Федорівна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості / Т. Ф. Мельничук. - С .199-202 Міщенко, Оксана Вікторівна. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору / О. В. Міщенко. - С .203-207 Молочко, Світлана Рашитівна. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / С. Р. Молочко. - С .208-211 Нежива, Людмила Львівна. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці / Л. Л. Нежива. - С .212-216 Остапенко, Людмила Михайлівна. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда) / Л. М. Остапенко. - С .217-219 Пилипенко, Оксана Василівна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя) / О. В. Пилипенко. - С .220-223 Пустохіна, Вікторія Ігорівна. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури / В. І. Пустохіна. - С .224-226 Хропата, Світлана Іванівна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації / С. І. Хропата. - С .227-230 Цінько, Світлана Василівна. Остання й вічна шана Кобзареві / С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. - С .231-234 Яценко, Таміла Олексіївна. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст. / Т. О. Яценко. - С .235-240 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Бейгер, Галина. Проблема евтаназії дітей у Європі / Г. Бейгер. - С .241-251 Бєлоліпцева, Олена Василівна. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .252-257 Повалій, Людмила Вікторівна. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку / Л. В. Повалій. - С .258-263 Махоткіна, Ліна Борисівна. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. Б. Махоткіна. - С .264-270
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів психологія молодшого школяра Викладання зарубіжної літератури в школі Переклад--Українська мова--Бібліографічні видання соціальний педагог--підготовка Соціальна допомога--діти--жорстоке поводження Історія педагогіки--Україна історія зарубіжної педагогіки Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): психічна саморегуляція -- бугайківські читання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Мазуркевич, Олександр Романович (український педагог, літературознавець, доктор педагогічних наук ; 1913–1995) \о нем\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Л 64 Література та культура Полісся [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 78. Серія "Філологічні науки". № 4 / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 276 с. - (Філологічні науки ; № 4). - Літ. в кінці кожної статті. - 119.17 грн. Зміст: Ювілейні привітання до 80-ліття від дня народження Г. В. Самойленка . - С .2-21 ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО Чоботько, Александр Васильевич. Художественное пространство повести Н. Гоголя "Страшная месть" / А. В. Чоботько. - С .21-30 Киричок, Григорий Анатольевич. Слово и тело в ранней прозе Н. Гоголя (теоретический аспект) / Г. А. Киричок. - С .31-41 Сквіра, Наталія Михайлівна. "Преображение моей судьбы я глубоко почувствовал". Ключові моменти переродження героїв у "Капітані Боппі" та "Агасфері" В. Жуковського / Н. М. Сквіра. - С .42-48 Ісаєнко, Катерина Петрівна. "Гра з читачем" як вибір наративної стратегії (на матеріалі роману Л. Костенко "Записки українського самашедшого") / К. П. Ісаєнко. - С .49-54 Ковальчук, Олександр Герасимович. Візуальне у процесах трансформації особистості ("Сміх", "Він іде", "Невідомий", "Persona grata", "В дорозі") / О. Г. Ковальчук. - С .55-70 Muchka, M. Preconditions and peculiarities of H. von Kleist’s creative work reception in Ukrainian literary process of the 19th – the beginning of the 20th century / M. Muchka. - С .71-81 Shtohryn, M. V. Mystic toposes of Kyiv in the novel "Love in Baroque style" by V. Danylenko / M. V. Shtohryn. - С .82-86 Заєць, Ганна Вікторівна. Художня деталь в епіці Володимира Ярошенка / Г. В. Заєць. - С .87-93 Краснобаева, Оксана Дмитрівна. Просторово-часова організація тексту в романі-епопеї А. Корольова "Ерон" / О. Д. Краснобаева. - С .94-101 Остапенко, Людмила Михайлівна. "Ловець у житі" як духовна практика: про рецепцію роману Дж. Д. Селінджера / Л. М. Остапенко. - С .102-109 МОВОЗНАВСТВО Бойко, Надія Іванівна. Паралінгвальні фразеологізми в мовотворчості М. Коцюбинського / Н. І. Бойко. - С .110-116 Зіневич, Людмила Василівна. Художній переклад у контексті ідей європеїзму М. Коцюбинського / Л. В. Зіневич. - С .117-125 Красавіна, Валентина Василівна. Земля як мірило цінностей і парадигма зради у творах М. Коцюбинського "Fata morgana" та О. Кобилянської "Земля" / В. В. Красавіна. - С .126-134 Поворознюк, Світлана Іванівна. Мовні засоби експлікації етнічних стереотипів татарського народу в кримському циклі оповідань Михайла Коцюбинського / С. І. Поворознюк. - С .135-145 Сазонова, Олена Володимирівна. Дискурс "кохання–зрада–смерть" у творах М. Коцюбинського та М. Могилянського / О. В. Сазонова. - С .146-155 Хомич, Тетяна Леонідівна. Фразеологічні одиниці в дитячих текстах Михайла Коцюбинського / Т. Л. Хомич, А. В. Воробей. - С .156-161 Шлєіна, Людмила Іванівна. Концептуальні риси літературного й живописного імпресіонізму у новелі "Intermezzo" Михайла Коцюбинського / Л. І. Шлєіна. - С .162-167 Задорожний, Василь Богданович. Про позамовну дійсність деяких лексикографічних явищ / В. Б. Задорожний. - С .168-175 Хомич, Тетяна Леонідівна. Лексико-фразеологічний рівень мовної компетенції сучасного студента професійно-технічного навчального закладу / Т. Л. Хомич, І. В. Мусієнко. - С .176-182 Цінько, Світлана Василівна. Психолінгвістичні особливості сприймання школярами усного мовлення / С. В. Цінько. - С .183-188 Стасюк, Наталія Василівна. Структурно-синтаксичні особливості мовленнєвого акту заклику / Н. В. Стасюк. - С .189-197 Томіленко, Людмила Миколаївна. Позасловникова лексика у творі Дмитра Донцова "Націоналізм" / Л. М. Томіленко. - С .198-204 Федунович-Швед, Оксана Тарасівна. Реалізація словотвірного потенціалу української мови у перекладах Миколи Лукаша / О. Т. Федунович-Швед. - С .205-519 Харитонов, Іван Кирилович. Про три переклади поезії О. Поупа "Самопізнання" / І. К. Харитонов. - С .220-230 Капніна, Галина Іванівна. Категорія експресивності у перекладі (на матеріалі оригінального та трансформованого на українську мову варіантів роману Е. М. Ремарка "На західному фронті без змін") / Г. І. Капніна. - С .231-238 ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ Самойленко, Григорій Васильович. Садиби письменників, художників, акторів як гнізда культури на Чернігівщини / Г. В. Самойленко. - С .239-258 Драчук, Любов Іванівна. Проблеми регіонального розвитку культури на сторінках наукового збірника "Література та культура Полісся" / Л. І. Драчук. - С .259-266 РУБ 8У Рубрики: Кафедра української літератури Кафедра російської та зарубіжної літератури та історії культури Гоголезнавчий науково-методичний центр Історія культури Українська література--історія, 19 ст. Мовознавство Мова художніх творів Чернігівщина--культура--історія Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Самойленко, Григорій Васильович (д-р філол. наук, проф., літературознавець, краєзнавець ; р. н. 1935) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Жуковський, Василь Андрійович \о нем\; Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\; Селінджер, Джером Девід \о нем\; Коцюбинський, Михайло Михайлович (укр. письменник ; 1864-1913) \о нем\; Кобилянська, Ольга Юліанівна (укр. письменниця ; 1863-1942) \о ней\; Донцов, Дмитро Іванович (укр. політолог ; 1883-1973) \о нем\; Лукаш, Микола Олексійович (поет, перекладач, літературознавець ; 1919-1988) \о нем\; Ремарк, Еріх Марія (німецький письменник ; 1898-1970) \о нем\; Переклад; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1) Свободны: фб (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1) |
Л 64 Цінько, Світлана Василівна. Психолінгвістичні особливості сприймання школярами усного мовлення [Текст] / С. В. Цінько> // Література та культура Полісся : Збірник наукових праць / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - Вип. 78 : Серія "Філологічні науки", № 4. - С. 183-188 РУБ 8У Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1) Вільні: фб (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2016/5 Журнал 2016р. N 5 Верзацька, Лариса. Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів / Л. Верзацька. - С.2-5. Биконь, Тетяна. Формування поняття про іменник як частину мови : урок у 6 класі / Т. Биконь. - С.5-8. Романич, Наталія. Перевернене навчання - ключова тенденція освітніх технологій сучасності / Н. Романич. - С.8-13. Цінько, Світлана. Вивчення діалектної лексики засобами ІКТ / С. Цінько, Д. Марєєв. - С.13-17. Петреченко, Світлана. Фразеологізми та лексичне значення : технологічна карта уроку з використанням Web 2.0 / С. Петреченко. - С.17-21. Омельчук, Сергій. Функціювання в сучасній українській мові прийменниково-іменникових конструкцій на позначення дефісного написання слів / С. Омельчук. - С.21-27. Тищенко, Оксана. Лженаука, ватний синдром і викладання мови у ВНЗ / О. Тищенко. - С.27-34. Котяш, Олександр. Функції порівняльного звороту як художнього засобу в романі Василя Барки "Жовтий князь" / О. Котяш. - С.34-38. Клочек, Григорій. Текстова інформативність у Григора Тютюнника: діамантова щільність : аналіз одного речення з оповідання "Син приїхав" / Г. Клочек. - С.38-43. Кононенко, Євгенія. Драма усвідомлення тіні у творчості Лесі Українки / Є. Кононенко. - С.43-49. Калинчук, Алла. Василь Білозерський і кирило-мефодіївці : на матеріалах слідчої справи / А. Калинчук. - С.49-53. Черкас, Олександр. У світлі українського національного менталітету: семантика маскулінних образів у поезії Тараса Шевченка / О. Черкас. - С.53-58. Токмань, Ганна. Політологічні засади навчання української літератури: допомога вчителям від академіка Віталія Дончика / Г. Токмань. - С.58-64. Харчук, Роксана. "Шевченківська енциклопедія" - надійний провідник у світі Тараса Шевченка / Р. Харчук. - С.64-12. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ц 11 Цінько, Світлана. Вивчення діалектної лексики засобами ІКТ [Текст] / С. Цінько, Д. Марєєв> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 5. - С. 13-17. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--лексика Викладання української мови в школі--інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): діалект -- наріччя -- діалектна лексика -- літературна мова -- вивчення діалектизмів -- інформаційно-комунікаційні технології Дод.точки доступу: Марєєв, Дмитро Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2016/10 Журнал 2016р. N 10 Кравець, Лариса. Комунікативний кодекс освітянина / Л. Кравець. - С.2-6. Петровчук, Людмила. Розвиток у школярів інтересу до вивчення діалектного матеріалу і фразеологічних засобів мови / Л. Петровчук. - С.7-9. Гаєвська, Раїса. "Запошую вас до міста" : 11 клас / Р. Гаєвська. - С.10-13. Осадчук, Галина. Зразки власних висловлень старшокласників / Г. Осадчук. - С.14-16. Цінько, Світлана. Підготовка студентів-філологів до реалізації соціокультурної змістової лінії з використанням ІКТ / С. Цінько, А. Жаровська. - С.17-19. Бондаренко, Юрій. Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір / Ю. Бондаренко. - С.20-23. Голуб, Ніна. Основні принципи української орфографії : 10 клас / Н. Голуб. - С.24-28. Лавренюк, Віолетта. Точність терміновживання в офіційно-діловому та науковому стилях мовлення / В. Лавренюк. - С.29-34. Богдан, Світлана. "...Мені треба одежу, варту мого писательського стану" : одяг у контексті епістолярного автопортрета Лесі Українки / С. Богдан. - С.35-44. Радчук, Віталій. Право на дитячу мову : [бесіда з сучасним українським перекладачем / В. Радчук ; розмову вела А. Здражко. - С.45-47. Ісіченко, Ігор. Суспільно-педагогічний вимір вивчення української літератури X - XVIII ст. / І. Ісіченко. - С.48-51. Юречко, Ольга. Психологічне "окаменіння" у драмі Івана Франка "Кам’яна душа" / О. Юречко. - С.52-54. Марченко, Наталя. Галина Малик - дитяча письменниця інформаційної доби / Н. Марченко. - С.55-62. Пелепейченко, Людмила. Мова реклами як об’єкт лінгвістичного дослідження / Л. Пелепейченко. - С.63-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ц 11 Цінько, Світлана. Підготовка студентів-філологів до реалізації соціокультурної змістової лінії з використанням ІКТ [Текст] / С. Цінько, А. Жаровська> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 10. - С. 17-19. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів--соціокультурна компетенція Кл.слова (ненормовані): соціокультурна компетенція -- соціокультурна змістова лінія -- інформаційно-комунікативні технології -- студенти-філологи Дод.точки доступу: Жаровська, Аліна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 154 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 117.17 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Вергунова, Валерія Сергіївна. Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як сутнісна якість особистості вчителя музики / В. С. Вергунова. - С .7-10 Гао Іюань. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів / Гао Іюань. - С .11-15 Гусейнова, Лариса Василівна. До сутності поняття "готовність до інструментально-виконавської діяльності" майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. В. Гусейнова. - С .16-20 Дворник, Юрій Федосійович. До проблеми творчості: процесуальний та особистісний аспекти / Ю. Ф. Дворник. - С .21-25 Ковальова, Вікторія Василівна. Правова компетентність як складова управлінської діяльності майбутніх менеджерів / В. В. Ковальова. - С .26-31 Сокол, Мар’яна Олегівна. Фундаменталізація педагогічних реалій понятійно-категорійного апарату ХІХ ст. / М. О. Сокол. - С .32-36 Спіліоті, Олена Володимирівна. Теоретичні основи дослідження сутності поняття музично-інтонаційного мислення / О. В. Спіліоті. - С .37-41 Шкляр, Наталія Анатоліївна. Психофізіологічні особливості розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Н. A. Шкляр. - С .42-49 Щербініна, Ольга Миколаївна. Музично-конкурсна практика: тенденції розвитку / О. М. Щербініна. - С .50-53 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Павленко, Олексій Миколайович. Використання методу гармонічного варіювання в процесі формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .54-58 Пархоменко, Олександр Миколайович. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .59-62 Ростовська, Юлія Олександрівна. Використання інноваційних технологій доведення і віри у професійній підготовці майбутніх учителів хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .63-66 Силко, Роман Миколайович. Художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами дитячої анімації / Р. М. Силко, Т. М. Шавро. - С .67-70 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Біла, Наталія Леонідівна. Підготовка майбутнього вчителя музики до організації ансамблево-оркестрового музикування / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .71-75 Ван Яюєци. Формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Ван Яюєци. - С .76-79 Грисюк, Олена Миколаївна. Педагогічні умови інтегративного підходу до формування музично-педагогічної компетентності майбутніх учителів / О. М. Грисюк. - С .80-84 Дорошенко, Тетяна Володимирівна. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Т. В. Дорошенко. - С .85-89 Лукашова, Ніна Іванівна. Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів хімії під час вивчення фахової методики / Н. І. Лукашова, Є. А. Козир, С. А. Циганков. - С .90-96 Пелешко, Людмила Володимирівна. Формування професійної компетентності фахівців з менеджменту / Л. В. Пелешко. - С .97-102 Пісоцький, Олександр Петрович. Знання про продуктивні види діяльності дошкільників у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .103-107 Скорик, Тамара Володимирівна. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Т. В. Скорик. - С .108-111 Хань Юйцень. Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва / Хань Юйцень. - С .112-116 Чорногор, Наталія Олексіївна. Інтегративний підхід у формуванні конфліктологічної культури під час підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах авіаційної галузі / Н. О. Чорногор. - С .117-124 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Богданович, Володимир Володимирович. Історіографія дослідження проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи / В. В. Богданович. - С .125-128 Коваль, Олена Віталіївна. Новаторські ідеї музикантів-педагогів ХІХ–ХХ століть як фундаментальна основа педагогіки музичних здібностей третього тисячоліття / О. В. Коваль. - С .129-134 Кузьменко, Людмила Олегівна. Педагог, учений-хімік, видатна особистість України – Федір Овчаренко / Л. О. Кузьменко, С. В. Цінько. - С .135-140 Солдатенко, Олександр Ігорович. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні / О. І. Солдатенко. - С .141-145 Сунь Пенфей. Педагогический потенциал художественной символики в музыкальном искусстве эпохи барокко (на примере творчества И. С. Баха) / Сунь Пенфей. - С .146-151
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Історія педагогіки--Україна Історія педагогіки в зарубіжних країнах Методика навчання і виховання Професійна підготовка Педагогіка--збірники наукових праць Кафедра педагогіки Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Кузьменко, Людмила Олегівна. Педагог, учений-хімік, видатна особистість України – Федір Овчаренко [Текст] / Л. О. Кузьменко, С. В. Цінько> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 3. - С. 135-140 РУБ 15 Рубрики: Хімія--персоналії українських хіміків Кл.слова (ненормовані): українські хіміки Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Цінько, Світлана Василівна; Овчаренко, Федір Данилович (учений-хімік) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ДС1/2017/4 Журнал 2017р. N 4 Микитюк, Володимир. "Конечність реформи учіння української літератури...” / В. Микитюк. - С.2-11. Пахаренко, Василь. "Щоб слово пламенем взялось...” : кілька міркувань про оновлення літературної освіти / В. Пахаренко. - С.12-14. Бондаренко, Юрій. Предметоцентризм у викладанні літератури / Ю. Бондаренко. - С.15-18. Цінько, Світлана. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках української мови / С. Цінько. - С.19-22. Микитюк, Володимир. Тестові завдання з української літератури / В. Микитюк. - С.23-28. Стрельнікова, Ірина. Роль гумору в житті українців : ідейно-художній аналіз байок Леоніда Глібова “Муха і Бджола", “Жаба і Віл”, “Щука” / І. Стрельнікова. - С.33-37. Крутько, Віталіна. Леонід Глібов. "Щука" : урок у 6 класі / В. Крутько. - С.38-39. Городенська, Катерина. Граматичні норми української літературної мови і сучасна практика професійної спільноти / К. Городенська. - С.40-45. Задорожна, Олександра. Вербалізація змін в українському довкіллі, спричинених Чорнобильською аварією / О. Задорожна. - С.46-48. Кравець, Лариса. Трансформація мовної комунікації в інформаційну добу / Л. Кравець. - С.49-52. Скорина, Людмила. Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика : на матеріалі оповідання Валер’яна Підмогільного / Л. Скорина. - С.53-63. Гресь, Богдана. Про "тести з душею” : до виходу книжки з теорії тестування / Б. Гресь. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ц 11 Цінько, Світлана. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках української мови [Текст] / С. Цінько> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 4. - С. 19-22. . - ISSN 0130-5263
Кл.слова (ненормовані): уроки української мови -- критичне мислення -- проблемне завдання -- ситуація вибору -- мисленнєві ситуації -- мисленнєва діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Шості Бугайківські читання / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 170 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 226.25 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ . - С .9-48 Вождаєнко, Анна Вікторівна. Теоретичні засади та практика аксіологічного прочитання поезії в старшій школі / А. В. Вождаєнко. - С .9-13 Галаєвська, Людмила Вікторівна. Проблема вивчення мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старшій школі / Л. В. Галаєвська. - С .14-19 Каліш, Валентина Антонівна. Когнітивно-дискурсійний підхід у лінгвометодиці вищої школи / В. А. Каліш. - С .20-25 Косінова, Оксана Миколаївна. На перехресті тексту та підтексту / О. М. Косінова. - С .26-29 Нестеренко, Світлана Василівна. Проблеми вивчення громадянської поезіїї в школі / С. В. Нестеренко. - С .30-36 Хоменко, Галина Вікторівна. Сучасний стан шкільного вивчення літератури постмодернізму / Г. В. Хоменко. - С .37-42 Яценко, Таміла Олексіївна. Компетентнісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи / Т. О. Яценко. - С .43-48 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ . - С .49-147 Бондаренко, Юрій Іванович. Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування / Ю. І. Бондаренко. - С .49-57 Голуб, Наталія Миколаївна. Шляхи формування національних цінностей в учнів 5-7 класів на уроках української мови / Н. М. Голуб. - С .58-66 Гордієнко, Олена Анатоліївна. Система запобігання помилкам у письмових роботах учнів 3-4 класів / О. А. Гордієнко. - С .67-72 Забарний, Олександр Вадимович. Формування у старшокласників почуття патріотизму на уроках літератури рідного краю (на прикладі творів Миколи Чорновуса) / О. В. Забарний. - С .73-80 Іващенко, Алла Сергіївна. Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи / А. С. Іващенко. - С .81-84 Корчова, Олена Михайлівна. Вправи та завдання для формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей / О. М. Корчова. - С .84-89 Кухарчук, Ірина Олексіївна. Обставина як структурно-семантичний компонент речення: практичний аспект / І. О. Кухарчук. - С .90-95 Могильна, Руслана Ярославівна. Формування навички швидкочитання на уроках української літератури / Р. Я. Могильна, Н. В. Білоусова. - С .96-102 Орищенко, Інна Миколаївна. Архетипний аналіз - теоретична основа шкільного вивчення образів природних стихій у літературних творах / І. М. Орищенко. - С .103-107 Пугач, Валентина Миколаївна. Парадокси студентського слововживання, або у моєї бабусі дуже наглий кіт / В. М. Пугач. - С .108-112 Романишина, Наталя Василівна. Архівний метод вивчення студентами-філологами першоджерел (на прикладі часопису"Волинь") / Н. В. Романишина. - С .113-118 Рудик, Людмила Володимирівна. Робота над текстом у процесі розвитку діалогічного мовлення учнів на уроках української мови / Л. В. Рудик. - С .119-123 Сидоренко, Юлія Олександрівна. Шкільне вивчення міфологічних структур літературних творів у контексті подієвого аналізу / Ю. О. Сидоренко. - С .124-127 Тригуб, Ірина Анатоліївна. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі / І. А. Тригуб. - С .128-133 Шевченко, Світлана Петрівна. Застосування міжпредметних зв’язків під час вивчення лексики на уроках української мови в 5 класі / С. П. Шевченко. - С .134-141 Шутько, Вікторія Володимирівна. РАФТ та кубування на уроках української мови / В. В. Шутько, Н. В. Білоусова. - С .142-147 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА . - С .148-159 Лілік, Ольга Олександрівна. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з літературознавчими поняттями / О. О. Лілік. - С .148-154 Цінько, Світлана Василівна. Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями / С. В. Цінько. - С .155-159 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД . - С .160-165 Привалова, Світлана Павлівна. Вивчення сучасної поезії Д. Павличка на уроках української літератури / С. П. Привалова. - С .160-165
Психолого-педагогічні науки--збірники Методика навчання і виховання Професійна підготовка історія педагогіки (загальні питання) Кафедра педагогіки Кафедра української літератури та журналістики Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): бугайківські читання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) |
Н 34 Цінько, Світлана Василівна. Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями [Текст] / С. В. Цінько> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 4 : Шості Бугайківські читання. - С. 155-159
Викладання української мови Підготовка майбутніх вчителів--фахова підготовка Кл.слова (ненормовані): види есе -- розвиток мовлення -- майбутгі вчителі словесності Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) Вільні: фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2021/3 Журнал 2021р. N 3 Світлої пам’яті Скуратівського Леоніда Віталійовича (до 75-річчя з дня народження). - С.2-4. Цінько, Світлана. Пам’яті Людини, Педагога, Науковця - Леоніда Віталійовича Скуратівського / С. Цінько. - С.4-5. Скуратівський, Леонід. Світоглядні засади навчання словесності / Л. Скуратівський. - С.5-9. Скуратівський, Леонід. Питання духовності як філософська та методична проблема / Л. Скуратівський. - С.9-12. Скуратівський, Леонід. До питання про значення поняття "мовленнєвий розвиток” та інші за змістом поняття / Л. Скуратівський. - С.12-15. Скуратівський, Леонід. Історичний погляд на проблему мовного розвитку особистості у взаємозв’язку з тенденціями суспільного поступу в Європу / Л. Скуратівський. - С.15-20. Скуратівський, Леонід. Проблеми практичної риторики в сучасному курсі української мови / Л. Скуратівський. - С.20-23. Скуратівський, Леонід. Вивчення мовної теми як засіб мовленнєвого розвитку учнів / Л. Скуратівський. - С.23-29. Новосьолова, Валентина. Проблема формування ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у лінгводидактичній спадщині Л. В. Скуратівського / В. Новосьолова. - С.29-31. Азьомов, Віктор. "Лісова пісня” Лесі Українки: ораторія вітаїзму Буття чи лакримоза егоцентричній цивілізації / В. Азьомов. - С.31-36. Вертій, Олексій. Способи організації самостійного читання учнями художніх творів / О. Вертій. - С.36-39. Кучеренко, Ірина. Професійна компетентність сучасного вчителя / І. Кучеренко. - С.39-45. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Цінько, Світлана. Пам’яті Людини, Педагога, Науковця - Леоніда Віталійовича Скуратівського [Текст] / С. Цінько> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 3. - С. 4-5. Рубрики: Педагоги України Дод.точки доступу: Скуратівський, Леонід Віталійович (український науковець, педагог ; 1946-2007) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |