Шифр: ПП/2006/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 10
Зміст:
Шмаргун, В. М. Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту / В. М. Шмаргун. - С.10-21.
Балл, Г. А. Обсуждение проблем школі диалога культур / Г. А. Балл. - С.22-23.
Чайкіна, Н. О. Психологічні особливості організації проведення ігор в курсі "психологія сім’ї" / Н. О. Чайкіна. - С.33-38.
Кокун, О. М. Фізична культура та спорт як невід’ємна складова здорового способу життя підлітків та юнаків / О. М. Кокун, . - С.38-41.
Періг, І. М. Тренінгова методика розвитку творчості студентів природничо-наукових спеціальностей / І. М. Періг. - С.45-52.
Климчук, В. О. Тренінг внутрішньої мотивації: результати апробації та структура / В. О. Климчук. - С.52-59.
Губенко, О. В. Мультикультурні синтези як механізм соціально-історичної творчості в умовах України. Соціально-психологічні аспекти проблеми / О. В. Губенко. - С.73-78.
Вітаємо ювіляра - Георгія Олексійовича Балла!. - С.78-79
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)




    Чайкіна, Н. О.
    Психологічні особливості організації проведення ігор в курсі "психологія сім’ї" [Текст] / Н. О. Чайкіна // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N10. - С. 33-38.
Рубрики: психологія сім’ї
Кл.слова (ненормовані):
ділові та рольові ігри -- підготовка до сімейного життя


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)


Шифр: ПП/2011/5
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 5
Зміст:
Купрейченко, А. Б. Концептуальные основы исследования феноменов доверия и недоверия / А. Б. Купрейченко. - 1-9. Продолж. след.
Помиткін, Е. О. Мотивація духовного розвитку особистості як предмет психологічного дослідження / Е. О. Помиткін. - С.9-12.
Климчук, В. О. Становлення до смерті та проблема розвитку его-ідентичності в юнацькому віці / В. О. Климчук, В. В. Горбунова, Я. В. Мойсієнко. - С.13-17. - Библиогр.: с. 76.
Зелинська, Ю. О. Психокорекція аутоагресивної поведінки підлітків / Ю. О. Зелинська. - С.18-20.
Оверченко, А. І. Методика дослідження психологічних особливостей правосвідомості підлітків / А. І. Оверченко. - С.21-30.
Олексюк, В. Р. Тренінг педагогічної рефлексії / В. Р. Олексюк. - С.30-40. - Библиогр.: с.12.
Заика, Е. В. Синдром ослабленного внимания и гиперактивности у детей и его коррекция (анализ зарубежніх исследований) / Е. В. Заика, С. А. Готвянский. - С.41-46. - Библиогр.: с. 15.
Чайкіна, Н. О. Моніторинг якості підготовки фахівців у системі вищої освіти / Н. О. Чайкіна. - С.46-52.
Березина, Т. Н. Стили сотрудничества и соперничества во взаимоотношениях студентов вечерней формы обучения / Т. Н. Березина. - С.53-58.
Рышкова, Л. Подготовка студентов к работе с социально дезориентированными школьниками / Л. Рышкова. - С.59-62.
Разина, Т. В. Самосознание мотивации научной деятельности студентов вузов / Т. В. Разина. - С.62-67.
Калошин, В. Ф. Управління думками - ефективний засіб досягнення щастя, здоров’я, успіхів кожною людиною / В. Ф. Калошин. - С.68-72. Далі буде.
Губенко, О. В. Психологічні аспекти політичного екстремізму / О. В. Губенко. - С.74-80.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Ч-15


    Чайкіна, Н. О.
    Моніторинг якості підготовки фахівців у системі вищої освіти [Текст] / Н. О. Чайкіна // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 46-52.
ББК 88
Рубрики: моніторинг в освіті
   Адаптація студентів до ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг адаптації студентів -- стратегічний менеджмент


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП/2012/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 6
Зміст:
Чайкіна, Н. О. Методичні засади співвідношення Я-базового і Я-ситуаційного у структурі професійної адаптації / Н. О. Чайкіна. - С.14-20.
Семенова, О. М. Розвиток емоційної культури педагога / О. М. Семенова. - С.20-27.
Воронюк, І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк. - С.27-34.
Заїка, Є. В. Одночасний відлік кількох подій як спосіб формування уваги школярів / Є. В. Заїка. - С.34-45.
Третяк, Т. М. Проблема психологічної готовності учнів до творчого сприймання інформації / Т. М. Третяк. - С.59-63.
Ткачук, Т. А. Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості / Т. А. Ткачук. - С.63-67.
Губенко, О. В. Парадокси і суперечності соціально-історичної творчості: соціально-психологічні аспекти проблеми соціальних перетворень / О. В. Губенко. - С.72-79.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Ч-15


    Чайкіна, Н. О.
    Методичні засади співвідношення Я-базового і Я-ситуаційного у структурі професійної адаптації [Текст] / Н. О. Чайкіна // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 14-20.
ББК 88
Рубрики: Професійна адаптація
   Особистість--професійні якості

   "Я-концепція"

Кл.слова (ненормовані):
самодіяльність -- спілкування -- самовдосконалення -- професійна ерудиція -- "Я"-базове


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)