> Шифр: ПП/2006/10 Журнал 2006р. N 10 Шмаргун, В. М. Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту / В. М. Шмаргун. - С.10-21. Балл, Г. А. Обсуждение проблем школі диалога культур / Г. А. Балл. - С.22-23. Чайкіна, Н. О. Психологічні особливості організації проведення ігор в курсі "психологія сім’ї" / Н. О. Чайкіна. - С.33-38. Кокун, О. М. Фізична культура та спорт як невід’ємна складова здорового способу життя підлітків та юнаків / О. М. Кокун, . - С.38-41. Періг, І. М. Тренінгова методика розвитку творчості студентів природничо-наукових спеціальностей / І. М. Періг. - С.45-52. Климчук, В. О. Тренінг внутрішньої мотивації: результати апробації та структура / В. О. Климчук. - С.52-59. Губенко, О. В. Мультикультурні синтези як механізм соціально-історичної творчості в умовах України. Соціально-психологічні аспекти проблеми / О. В. Губенко. - С.73-78. Вітаємо ювіляра - Георгія Олексійовича Балла!. - С.78-79 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Чайкіна, Н. О. Психологічні особливості організації проведення ігор в курсі "психологія сім’ї" [Текст] / Н. О. Чайкіна> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N10. - С. 33-38. Рубрики: психологія сім’ї Кл.слова (ненормовані): ділові та рольові ігри -- підготовка до сімейного життя Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2011/5 Журнал 2011р. N 5 Купрейченко, А. Б. Концептуальные основы исследования феноменов доверия и недоверия / А. Б. Купрейченко. - 1-9. Продолж. след. Помиткін, Е. О. Мотивація духовного розвитку особистості як предмет психологічного дослідження / Е. О. Помиткін. - С.9-12. Климчук, В. О. Становлення до смерті та проблема розвитку его-ідентичності в юнацькому віці / В. О. Климчук, В. В. Горбунова, Я. В. Мойсієнко. - С.13-17. - Библиогр.: с. 76. Зелинська, Ю. О. Психокорекція аутоагресивної поведінки підлітків / Ю. О. Зелинська. - С.18-20. Оверченко, А. І. Методика дослідження психологічних особливостей правосвідомості підлітків / А. І. Оверченко. - С.21-30. Олексюк, В. Р. Тренінг педагогічної рефлексії / В. Р. Олексюк. - С.30-40. - Библиогр.: с.12. Заика, Е. В. Синдром ослабленного внимания и гиперактивности у детей и его коррекция (анализ зарубежніх исследований) / Е. В. Заика, С. А. Готвянский. - С.41-46. - Библиогр.: с. 15. Чайкіна, Н. О. Моніторинг якості підготовки фахівців у системі вищої освіти / Н. О. Чайкіна. - С.46-52. Березина, Т. Н. Стили сотрудничества и соперничества во взаимоотношениях студентов вечерней формы обучения / Т. Н. Березина. - С.53-58. Рышкова, Л. Подготовка студентов к работе с социально дезориентированными школьниками / Л. Рышкова. - С.59-62. Разина, Т. В. Самосознание мотивации научной деятельности студентов вузов / Т. В. Разина. - С.62-67. Калошин, В. Ф. Управління думками - ефективний засіб досягнення щастя, здоров’я, успіхів кожною людиною / В. Ф. Калошин. - С.68-72. Далі буде. Губенко, О. В. Психологічні аспекти політичного екстремізму / О. В. Губенко. - С.74-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-15 Чайкіна, Н. О. Моніторинг якості підготовки фахівців у системі вищої освіти [Текст] / Н. О. Чайкіна> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 46-52. Рубрики: моніторинг в освіті Адаптація студентів до ВНЗ Кл.слова (ненормовані): моніторинг адаптації студентів -- стратегічний менеджмент Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2012/6 Журнал 2012р. N 6 Чайкіна, Н. О. Методичні засади співвідношення Я-базового і Я-ситуаційного у структурі професійної адаптації / Н. О. Чайкіна. - С.14-20. Семенова, О. М. Розвиток емоційної культури педагога / О. М. Семенова. - С.20-27. Воронюк, І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк. - С.27-34. Заїка, Є. В. Одночасний відлік кількох подій як спосіб формування уваги школярів / Є. В. Заїка. - С.34-45. Третяк, Т. М. Проблема психологічної готовності учнів до творчого сприймання інформації / Т. М. Третяк. - С.59-63. Ткачук, Т. А. Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості / Т. А. Ткачук. - С.63-67. Губенко, О. В. Парадокси і суперечності соціально-історичної творчості: соціально-психологічні аспекти проблеми соціальних перетворень / О. В. Губенко. - С.72-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-15 Чайкіна, Н. О. Методичні засади співвідношення Я-базового і Я-ситуаційного у структурі професійної адаптації [Текст] / Н. О. Чайкіна> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 14-20. Рубрики: Професійна адаптація Особистість--професійні якості "Я-концепція" Кл.слова (ненормовані): самодіяльність -- спілкування -- самовдосконалення -- професійна ерудиція -- "Я"-базове Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |