> Шифр: ІШ-1/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Чернов, Б. Епістолярна спадщина М. В. Гоголя: думки серйозного історика і враження яскравого викладача / Б. Чернов. - С.1-7. Коновал, А. Селянський "батько" Нестор Махно і полум’яний революціонер Л. Д. Троцький / А. Коновал. - С.8-15. Степенко, М. Неформальні молодіжні рухи / М. Степенко. - С.23-26. Гарнійчук, В. Дискусія як один з методів виховання патріотизму старших підлітків / В. Гарнійчук. - С.27-30. Коляда, І. Методика вивчення теми уроку: Індія в умовах Британського володарювання (всесвітня історія 9 кл.) / І. Коляда, В. Милько. - С.31-33. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чернов, Б. Епістолярна спадщина М. В. Гоголя: думки серйозного історика і враження яскравого викладача [Текст] / Б. Чернов> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N3. - С. 1-7. Рубрики: Російська література--історія, 19 ст. Дод.точки доступу: Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РЯЛКШВ-1/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Дмитриевская, Л. Н. Новый взгляд на образ "маленького человека" в повести Н. В. Гоголя "Шинель" / Л. Н. Дмитриевская. - С.2-5 Чернов, Б. А. Эпистолярное наследие Н. В. Гоголя - важнейший биографический источник / Б. А. Чернов. - С.5-11 Росовецкий, С. К. О динамике читательского восприятия романа М. Булгакова "Мастер и Маргарита" / С. К. Росовецкий. - С.37-40 Глущенко, В. А. Монография А. Р. Габидуллиной "Учебно-педагогический дискурс" / В. А. Глущенко. - С.47-48 Габидуллина, А. Р. Педагогический дискурс как объект исследований / А. Р. Габидуллина, . - С.48-60 Колтуцкая, И. А. К 200-летию Н. В. Гоголя / И. А. Колтуцкая. - С.67-69 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Чернов, Б. А. Эпистолярное наследие Н. В. Гоголя - важнейший биографический источник [Текст] / Б. А. Чернов> // Русский язык, литература, культура в школе и вузе : Научно-методический журнал. - 2009. - N4. - С. 5-11 Рубрики: Російська література--історія, 19 ст. Дод.точки доступу: Гоголь, Николай Васильевич (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: РШ/2010/12 Журнал 2010р. N 12 Коцур, В. За знаннями та духовним здоров’ям - до Переслава / В. Коцур. - С.3-6 Рик, С. Педагогічна етика: пошуки нової парадигми / С. Рик. - С.6-12 Куйбіда, В. Роль народних знань про навколишній світ у формуванні академічних природничих наук / В. Куйбіда. - С.13-16 Коцур, Н. Фізіолого-гігієнічний супровід навчання школярів / Н. Коцур. - С.17-21 Доброскок, І. Професійно орієнтовані технології у процесі підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Доброскок. - С.21-25 Коханець, П. Спорт і наука - фундамент Інституту фізичного виховання і природознавства / П. Коханець. - С.26-29 Смірнова, Н. Розвиток філологічної науки в Інституті мови і літератури / Н. Смірнова, О. Свириденко. - С.29-32 Яременко, Л. Фінансування як функція управління вищою освітою / Л. Яременко. - С.33-36 Виноградня, В. Напрями розвитку системи інформаційного забезпечення управління ВНЗ / В. Виноградня. - С.36-40 Розсоха, А. Реформаторські погляди Миколи Ланге на шкільну освіту / А. Розсоха, О. Коваленко. - С.41-45 Дудар, В. Вплив духовенства Почаївського монастиря на культурно-освітнє життя Волині (ХІХ-початок ХХ ст.) / В. Дудар. - С.45-48 Городецька, О. Формування науково-педагогічного світогляду Івана Верхратського в контексті розвитку науки та освіти в Галичині (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Городецька. - С.49-53 Чернов, Б. Розвиток ідей щодо методів навчання в історії педагогічної думки (кінець ХІХ-початок ХХ ст.) / Б. Чернов, К. Ковальська. - С.54-57 Багно, Ю. Деякі аспекти підготовки та перепідготовки вчителів сільської початкової школи в україні (20-ті роки ХХ ст.) / Ю. Багно. - С.58-61 Черненко, Г. Особливості побудови змісту підручників для початкової школи в україні (1920-1933 роки) / Г. Черненко. - С.62-65 Демуз, І. Організація навчально-виховної роботи у Переяслав-Хмельницькому педагогічному училищі (1944-1987 роки) / І. Демуз. - С.66-69 Яценко, Л. Гендерні відносини в шлюбі та сім’ї: ретроспективний аналіз європейської реальності / Л. Яценко. - С.70-71 Пентилюк, М. Виховний потенціал сім’ї: традиції, реалії та перспективи / М. Пентилюк. - С.74-75 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Ч-49 Чернов, Б. Розвиток ідей щодо методів навчання в історії педагогічної думки (кінець ХІХ-початок ХХ ст.) [Текст] / Б. Чернов, К. Ковальська> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 12. - С. 54-57 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Методи навчання Дод.точки доступу: Ковальська, К. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Л 64 б-ка Євсєєва Ф. Т. / Л 64-КСХ Література та культура Полісся [Текст] : Збірник. Вип. 1. Ніжинська вища школа (1820-1990) / Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1990. - 224 с. - б/ц, 1.00 р. Зміст: Михальський, Е. Н. Основание гимназии высших наук князя Безбородко в Нежине / Е. Н. Михальський, Г. В. Самойленко. - С .6 Бобырь, А. В. Из истории Нежинской и Новгород-Северской гимназии / А. В. Бобырь. - С .35 Маремпольский, В. Відлуння Ніжинського періоду / В. Маремпольский. - С .38 Якубина, Ю. В. О преподавании курса словесности в гимназии высших наук князя Безбородко / Ю. В. Якубина. - С .40 Матюхова, Г. А. Роль педагогики сотрудничества в формировании личностных установок и эстетических идеалов Гоголя-гимназиста / Г. А. Матюхова. - С .41 Кричевская, К. Граф Г. А. Кушелев-Безбородко - издатель и редактор журнала "Русское слово" (1859-1862 гг.) / К. Кричевская. - С .43 Белая, А. С. Из истории лингвистических исследований в Нежинском историко-филологическом институте (Наследие А. С. Будиловича) / А. С. Белая. - С .48 Добродомов, И. Г. А. С. Будилович и проблемы народной школы в революционной России / И. Г. Добродомов. - С .50 Стрелкова, Н. М. Вопросы морфологической структуры слова в работе А. С. Будиловича. Анализ составных частей славянских слов с морфологической точки зрения / Н. М. Стрелкова. - С .51 Евсеев, Ф. Т. О научной и учебной деятельности Г. А. Ильинского в Нежинском историко-филологическом институте / Ф. Т. Евсеев. - С .52 Амбокадзе, Л. С. Вопросы изучения былин в работах М. Н. Сперанского / Л. С. Амбокадзе. - С .54 Киричек, Г. А. М. Н. Сперанский о Гоголе и Нежинской школе / Г. А. Киричек. - С .55 Дятлов, В. А. Научно-педагогическая деятельность В. К. Пискорского в Нежинском историко-филологическом институте / В. А. Дятлов. - С .57 Пінчук, Т. Д. Педагогіка в Ніжинському історико-філологічному інституті / Т. Д. Пінчук. - С .59 Костенко, І. П. Революційно-демократичний рух у Ніжинському історико-філологічному інституті (1805-1807 рр.) / І. П. Костенко. - С .61 Данилов, В. В. Воспоминания о Нежинской гимназии конца 19 стол. / В. В. Данилов. - С .63 Гулак, А. Н. П. Г. Редкин и украинская культура (К истории вопроса) / А. Н. Гулак. - С .77 Сокольська, М. Г. Вчений із світовим ім’ям / М. Г. Сокольська. - С .78 Зеленько, А. С. Карський Ю. Ф. про українсько-білорусько-російсько-польську взаємодії / А. С. Зеленько. - С .80 Озаровський, О. В. Формирование русского литературного языка как совокупности определенных качеств и свойств в концепции Е. Ф. Карскогоств и свойств / О. В. Озаровський, Ю. С. Долгов. - С .81 Козак, Р. В. К вопросу об изучении Е. Ф. Карским синтаксиса древнерусских летописей / Р. В. Козак, Л. Н. Марчук. - С .83 Корчиц, М. А. Конструкции с быть в "Белорусах" Е. Ф. Карского: структура, значение, функция / М. А. Корчиц Ринберг, В. Л. П. О. Потапов - воспитанник и последователь Нежинского филологического направления / В. Л. Ринберг. - С .85 Кочерган, М. П. Вопросы лексикологии в лингвистическом наследии П. О. Потапова / М. П. Кочерган. - С .87 Волков, А. Р. Діяльність Р. М. Волкова на царині Української фольклористики / А. Р. Волков. - С .88 Смирнов, А. А. Профессор Нежинского института В. И. Резанов (1867-1936) как историк литературы / А. А. Смирнов. - С .94 Карпенко, А. А. Из воспоминаний о Нежинском институте 20-х годов / А. А. Карпенко. - С .95 Бойко, О. Д. Здійснення українізації Ніжинського інституту народної освіти (1823-1920 рр.) / О. Д. Бойко. - С .102 Ткаченко, В. В. Краєзнавча діяльність Ніжинської науково-дослідної кафедри історії культури й мови у 20-х рр. / В. В. Ткаченко. - С .104 Коваленко, А. Б. М. Н. Бережков - историк и краевед / А. Б. Коваленко. - С .104 Сахненко, Л. О. М. Ф. Даденков - випускник Ніжинського історико-філологічного факультету / Л. О. Сахненко. - С .105 Сердюк, П. О. Поезією зачаровані (З життя літстудії інституту) / П. О. Сердюк. - С .106 Михед, П. В. Писатели Нежинской литературной школы в суждених и оценках В. Г. Белинского / П. В. Михед. - С .111 Кривонос, В. Ш. Гоголь и традиции древнерусской культуры / В. Ш. Кривонос. - С .112 Жаркевич, Н. М. "Вечера на хуторе близ Диканьки" Н. В. Гоголя в литературно-критической интерпретации 50-70-х годов / Н. М. Жаркевич. - С .113 Коваленко, В. Г. Особенности лексического состава повести Н. В. Гоголя "Сорочинская ярмарка" / В. Г. Коваленко. - С .115 Слюсарь, А. А. Жанровые особенности рассказов "Вечер накануне Ивана Купала" Н. В. Гоголя и "Гробовщик" А. С. Пушкина / А. А. Слюсарь. - С .116 Мусий, В. Б. Изображение казачества в произведениях Н. Гоголя и Н. Кукольника / В. Б. Мусий. - С .117 Сенько, И. М. Функции собственных имен в исторических повестях Гоголя / И. М. Сенько. - С .118 Чумак, Т. М. Фольклорные истоки повести Н. В. Гоголя "Страшная месть" / Т. М. Чумак. - С .120 Арват, Н. Н. Художественное время в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть" / Н. Н. Арват. - С .122 Нещерет, Е. И. Гиперболизация в повести Н. В. Гоголя "Пропавшая грамота" / Е. И. Нещерет. - С .123 Переверзева, н. А. Некоторые принципы выявления символической образности в прозе Гоголя "Вий" / н. А. Переверзева. - С .124 Сидоренко, В. А. Категория художественного времени в повести "Невский проспект" Н. В. Гоголя / В. А. Сидоренко. - С .126 Ивасенко, Л. А. Модальная структура текста повести Н. В. Гоголя "Невский проспект" / Л. А. Ивасенко, Н. М. Колмогорцева Денисов, В. Д. "Портрет" Н. В. Гоголя и русская повесть о художнике начала 1830-х гг. / В. Д. Денисов. - С .128 Донцу, Н. Ф. Метонимия в Петербургских повестях Н. В. Гоголя как закономерный элемент стиля автора / Н. Ф. Донцу. - С .130 Гончаров, С. А. "Внешний" и "внутренний" человек Н. В. Гоголя и философия Г. Сковороды (Эстетики слова и моральная философия) / С. А. Гончаров. - С .133 Букарева, А. Н. Употребление и функции деепричастий и деепричастных оборотов в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души" / А. Н. Букарева. - С .135 Кривошей, Н. И. Антропонимы в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души" / Н. И. Кривошей. - С .136 Живоглядов, А. А. Образная реконструкция ономастикона гоголевских произведений / А. А. Живоглядов. - С .138 Волкова, Л. П. Сколько главных героев в комедиях Гоголя? / Л. П. Волкова. - С .139 Гетман, И. М. Художественные произведения Н. В. Гоголя как прецедентные тексты / И. М. Гетман, А. И. Кузьмина. - С .141 Гетман, Л. И. Особенности гоголевских заголовков / Л. И. Гетман. - С .143 Шаповалова, Л. И. Прагматические номинации адресата речи в произведениях Н. В. Гоголя / Л. И. Шаповалова. - С .144 Мельниченко, О. Г. Жест в творчестве Н. В. Гоголя / О. Г. Мельниченко. - С .145 Маевская, Т. П. Гоголь-гимназист в "Путимце" Н. С. Лескова / Т. П. Маевская. - С .147 Сидоренко, О. О. До проблеми виховання особистості у прозі Гоголя, Куліша, Панаса Мирного / О. О. Сидоренко. - С .148 Олійник, В. М. М. В. Гоголь і М. П. Драгоманов / В. М. Олійник. - С .149 Черников, И. Н. Мережковский и Гоголь / И. Н. Черников. - С .150 Доманский, В. А. Гоголевские традиции в романе М. Булгакова "Мастер и Маргарита" / В. А. Доманский. - С .152 Яблоков, Е. А. Традиции Н. В. Гоголя и творчество А. П. Платонова ("Мертвые души" и "Чевенгур") / Е. А. Яблоков. - С .153 Лиокумович, Т. Б. Гоголевские традиции в трилогии Якуба Колоса "На Росстанях" / Т. Б. Лиокумович. - С .154 Шошура, С. Н. Гоголевские традиции в романе М. А. Шолохова "Поднятая целина" (мотив возмездия) / С. Н. Шошура. - С .155 Чернов, Б. А. География в жизни и творчестве Н. В. Гоголя / Б. А. Чернов. - С .156 Петровская, С. С. "Драматическая фантазия" Н. В. Кукольника "Торквато Тассо": жанровые и стилистические особенности / С. С. Петровская, И. Н. Черников. - С .158 Аркадьева, Т. Г. Специфика семантического объема слова в исторической прозе Н. Кукольника / Т. Г. Аркадьева. - С .159 Грязнова, А. Т. Лексико-семантическая организация текста повести Н. В. Кукольника "Психея" / А. Т. Грязнова. - С .160 Проничев, В. П. О синтаксических конструкциях, передающих особенности разговорной речи, в драматических произведениях Н. Кукольника / В. П. Проничев. - С .162 Вологай, М. П. Образность разговорных фразеологических единиц в художественном тексте (на материале произведений Н. В. Кукольника) / М. П. Вологай. - С .163 Кобернюк, П. М. Є. П. Гребінка у боротьбі за народну освіту / П. М. Кобернюк, Т. Г. Кобернюк. - С .164 Журавльова, Н. М. Є. П. Гребінка і питання розвитку української мови / Н. М. Журавльова. - С .166 Міхно, О. А. Євген Гребінка у сучасній йому критиці / О. А. Міхно. - С .167 Неділько, Г. Я. Образ Богдана Хмельницького у поемі Є. Гребінки "Богдан" і в творах Т. Шевченка / Г. Я. Неділько. - С .169 Мостова, Л. Б. Фольклорні мотиви в творчості Є. П. Гребінки / Л. Б. Мостова. - С .170 Белоусова, Н. К. Е. П. Гребенка и Д. В. Григорович / Н. К. Белоусова. - С .172 Нагорная, Н. М. Е. П. Гребинка и Ф. М. Достоевский ("Петербургская сторона" и "Петербургская летопись") / Н. М. Нагорная. - С .173 Охріменко, О. М. Фольклоризм поезії В. Забіли / О. М. Охріменко. - С .174 Мозолюк, О. М. Народнопісенні елементи в поезії Віктора Забіли / О. М. Мозолюк. - С .175 Калашник, В. С. Мовностилістичні особливості лірики Віктора Забіли / В. С. Калашник, Л. Г. Савченко. - С .176 Чугуй, О. П. Драматургічні елементи в ліриці В. Забіли / О. П. Чугуй. - С .177 Михед, Т. В. Жанровые особенности повестей Я. де Бальмена / Т. В. Михед. - С .178 Середа, В. Т. Фольклорні джерела стилю українських поезій О. Афанасьєва-Чужбинського / В. Т. Середа. - С .179 Мужеловська, Л. В. Народнопісенні джерела поезій О. Афанасьєва-Чужбинського / Л. В. Мужеловська. - С .180 Статєєва, В. І. Роль Л. І. Глібова в розвитку й поширенні українського слова (до історії видання "Черниговского листка") / В. І. Статєєва. - С .182 Майборода, В. І. До проблеми категорії "образу автора" в байках Леоніда Івановича Глібова / В. І. Майборода. - С .184 Ілляшенко, Марія Антонівна. Функціонування прислів’їв та приказок Л. І. Глібова / М. А. Ілляшенко, В. М. Сірик. - С .185 Неділько, О. Д. Лексико-семантичні особливості мови байок Л. Глібова / О. Д. Неділько. - С .186 Міхальчук, Т. Р. Францішак Багушэвіч аб нацыянальнай мове / Т. Р. Міхальчук. - С .188 Прашкович, Л. И. К вопросу о языке и стиле поэзии Ф. Богушевича / Л. И. Прашкович. - С .189 Иванов, В. П. Особенности языка Францишка Богушевича / В. П. Иванов. - С .190 Олехнович, Н. Н. Фразеология Ф. Богушевича в системе белорусского языка / Н. Н. Олехнович. - С .191 Астафьев, О. Г. Образ автора в циклі Ф. Богушевича "Песні" / О. Г. Астафьев. - С .194 Куликова, З. М. М. В. Гербель - перекладач і популяризатор творів українських письменників / З. М. Куликова. - С .195 Костюк, Б. О. М. В. Гербель і перші переклади Т. Г. Шевченка на болгарську мову / Б. О. Костюк. - С .185 Гориславець, В. І. Франко та О. Кониський / В. Гориславець. - С .196 Гадзинський, О. Є. Вплив поетики неокласиків на творчість М. Сайка / О. Є. Гадзинський. - С .198 Будівський, П. О. Роман Юрія Збанацького "Червона роса" з огляду композиції / П. О. Будівський, Т. С. Пінчук. - С .199 Кобилянська, М. Ф. Парцельовані конструкції у мові творів Ю. Збанацького / М. Ф. Кобилянська, І. Ю. Кобилянський. - С .200 Кочерган, Ю. Ф. Образ природи і тема любові до рідної землі в художньому мисленні Є. Гуцала / Ю. Ф. Кочерган. - С .201 Мисливець, Н. М. Комічне у трилогії Євгена Гуцала "Позичений чоловік", "Приватне життя феномена", "Парад планет" / Н. М. Мисливець. - С .202 Ковальчук, О. Г. Роман Є. Гуцала "Позичений чоловік" у контексті стильового розвитку української прози 70-х років / О. Г. Ковальчук. - С .204-205. Віняр, Г. М. Позасловникова лексика та способи її творення у прозі Є. Гуцала / Г. М. Віняр. - С .205 Коломієць, Л. І. Способи створення здорового образу в новеллах Є. П. Гуцала / Л. І. Коломієць, Г. М. Шелемеха. - С .206 Бойко, В. М. Особливості функціонування фразеологічних одиниць у творах Євгена Гуцала / В. М. Бойко. - С .207 Вербицька, О. А. До специфіки створення образної мови Євгена Гуцала / О. А. Вербицька. - С .208 Сікорська, З. С. Лінгвостилістичний аналіз новели Є. Гуцала "Пісня про мить" / З. С. Сікорська, Т. П. Терновська. - С .209 Крутиус, В. П. Таїсія Шаповаленко: початок творчого шляху / В. П. Крутиус. - С .210 Пугач, В. М. Про деякі особливості вживання предикативних форм на -но (-ено), -то у творах молодих письменників Чернігівщини / В. М. Пугач. - С .211 Арват, Ф. С. Ніжинський педагогічний інститут і перебудова / Ф. С. Арват. - С .212
РУБ 8У Рубрики: Гоголезнавчий науково-методичний центр Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія--Ніжинська гімназія вищих наук (1820-1832) Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія--Ніжинський історико-філологічний інститут Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія--вихованці, 19 ст. ; 20 ст. початок Кл.слова (ненормовані): Ніжинська гімназія вищих наук -- Новгород-Сіверська гімназія -- Інститут народної освіти Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович \ред.\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Карский, Евфимий Федорович \о нем\; Богушевич, Франциск-Бенедикт Казимирович (білорус. і польский поет ; 1840-1900) \о нем\; Гуцало, Євген Пилипович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя Примірників всього: 4 Ч.З.№3 (1), ІБв (1), КСХ (1), фб Гоголіана (1) Свободны: Ч.З.№3 (1), ІБв (1), КСХ (1), фб Гоголіана (1) |
С 40 Сиротенко, А. И. География Украины [Текст] : Пробный учебник для 9 кл. средней школы. Пер. с укр. / А. И. Сиротенко, Б. А. Чернов, В. Я. Плахута. - К. : Освiта, 1996. - 238 с. - 163000 крб. РУБ 91(4Укр)(075.2) Дод.точки доступу: Чернов, Б. А.; Плахута, В. Я. Примірників всього: 3 ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Т 87 Турецкий, И. Ю. Восстановление технологической точности зубофрезерных станков [Текст] / И. Ю. Турецкий, Л. Н. Любимков, Б. В. Чернов ; ред. Н. И. Колчин. - М. ; Л. : Машгиз, 1957. - 116 с. - (Библиотечка зубореза-новатора ; вып. 7). - Б. ц. Дод.точки доступу: Любимков, Л. Н.; Чернов, Б. В.; Колчин, Н. И. \ред.\ Примірників всього: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
Ч-49 Чернов, Б. О. Методи навчання географії в школі [Текст] : посібник для вчителів / Б. О. Чернов, В. П. Корнєєв ; за ред.: А. М. Алексюка, А. Й. Сиротенко. - К. : Радянська школа, 1986. - 174 с. : іл. - 0.25 крб. РУБ 91(070.2) Дод.точки доступу: Корнєєв, В. П.; Алексюк, А. М. \ред.\; Сиротенко, А. Й. \ред.\ Примірників всього: 39 геогр. (1), ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (29) Свободны: геогр. (1), ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (29) |
Л 64 Чернов, Б. А. География в жизни и творчестве Н. В. Гоголя [Текст] / Б. А. Чернов> // Література та культура Полісся : Збірник / Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1990. - Вип. 1 : Ніжинська вища школа (1820-1990). - С. 156 РУБ 8У Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович \ред.\; Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№3 (1), ІБв (1), КСХ (1), фб Гоголіана (1) Вільні: Ч.З.№3 (1), ІБв (1), КСХ (1), фб Гоголіана (1) |
> Шифр: ПШ-2/2017/9 Журнал 2017р. N 9 Ушмарова, В. Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи у контексті Концепціх "Нова українська школа" / В. Ушмарова. - С.1–5. Вашуленко, М. Робота над власними висловлюваннями (есе) на уроках української мови / М. Вашуленко, С. Дубовик. - С.6–11. Алілуйко, Н. Мандрівка сторінками Букваря : тестові завдання добукварного та букварного періодів / Н. Алілуйко. - С.11–14. - Бібліогр.: 4 назви. Машина, З. Формування комунікативної компетентності учнів : (на матеріалі вивчення теми "Прикметник" у 2 класі) / З. Машина. - С.15–18. - Бібліогр.: 10 назв. Єгупова, В. Урок літературного читання у 3 класі / В. Єгупова. - С.18–21. Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / О. Онопрієнко, С. Скворцова. - С.22–29. Лісовець, О. "Україна – європейська держава" : (урок-квест) / О. Лісовець. - С.29–31. Розлучна, О. В моєму серці Україна : (презентація проекту) / О. Розлучна. - С.32–35. - Бібліогр.: 5 назв. Прикмета, О. Осінні зміни в житті тварин : (урок з природознавства у 2 класі) / О. Прикмета. - С.35–39. - Бібліогр.: 3 назви. Веремійчик, І. Інтеграція трудового навчання і математики та образотворчого мистецтва в предметних дидактичних іграх : (1 клас) / І. Веремійчик. - С.39–42. Ковальова, В. Перші уроки, знайомство з учнями : "Добре тому жити – хто вміє дружити" / В. Ковальова. - С.43–44. Мартинюк, О. "Красиві слова і красиве діло" : (урок літературного читання за творами Василя Сухомлинського, 3 клас) / О. Мартинюк. - С.45–47. Чернов, Б. Аналіз програми шкільного курсу з природознавства / Б. Чернов. - С.48–50. - Бібліогр.: 13 назв. Митник, О. Підготовка батьків-вихователів до формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу / О. Митник. - С.51–55. - Бібліогр.: 2 назви. Сидоренко, В. Ми закінчили перший клас. Чого навчив усіх він нас? : (родинне свято) / В. Сидоренко. - С.56–57. Стащенко, К. Казкова вистава "Дім для друзів" / К. Стащенко. - С.59–60. Розлучна, О. В моєму серці Україна / О. Розлучна. - С.62–63. Чудакова, О. Розвідка осінніх прикмет / О. Чудакова. - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-49 Чернов, Б. Аналіз програми шкільного курсу з природознавства / Борис Чернов> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 48–50. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): програма з природознавства -- природознавча компетентність -- природоохоронна діяльність -- жива природа -- нежива природа -- гірські породи -- екологічні знання -- початкова школа -- 1-4 класи Анотація: У статті представлено таблиці двох програм початкової школи з курсу "Природознавство": перша – державна, друга – запропонована автором з назвами розділів. Аналіз шкільної програми початкової школи з курсу "Природознавство" дав змогу визначити й основні питання програми перепідготовки та професійного підвищення кваліфікації вчителів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |