> Шифр: П3/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Максименко, С. Психологія особистості: парадигма життєстворення / С. Максименко. - С.8-52 Шандор, Ф. Секуляризація як соціальний механізм розвитку соціальних систем / Ф. Шандор, Ю. Яковенко. - С.53-72 Гуменюк, О. Перцептивний аспект спілкування як смисловчинковий обмін / О. Гуменюк. - С.73-80 Ковальова, О. Визначення типів іміджу вчителя і вчителя-адміністратора / О. Ковальова. - С.81-85 Синєокий, О. Соціокультурна матриця норм сексуальної поведінки як джерело формування правових засад / О. Синєокий. - С.86-91 Мазур, В. Структура психологічної готовності майбутніх психологів до використання комп’ютерних технологій / В. Мазур. - С.105-110 Білінська, Т. Особливості уваги та оперативної зорової пам’яті осіб 21-46-річного віку / Т. Білінська. - С.111-114 Луковенко, Ю. Сума технологій: до нового змісту освіти / Ю. Луковенко. - С.115-120 Семенчук, Ю. Психолого-педагогічні передумови формування лексичної компетенції у студентів економічних спеціальностей / Ю. Семенчук. - С.121-126 Фурман, А. Програма авторського курсу "Гуманістична психологія" / А. Фурман, І. Ревасевич. - С.127-137 До 60-річчя Б.Й.Цуканова, доктора психол.наук, професора. - С.144-145 : портр Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шандор, Ф. Секуляризація як соціальний механізм розвитку соціальних систем [Текст] / Ф. Шандор, Ю. Яковенко> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2006. - N4. - С. 53-72 . - ISSN 966-654-0 Рубрики: соціологія Кл.слова (ненормовані): РИЗИКИ -- суспільство ризику Дод.точки доступу: Яковенко, Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Андрущенко, В. Роздуми про вчителя / В. Андрущенко. - С.6-12 Линовицька, О. Освіта як чинник соціокультурного розвитку особистості / О. Линовицька. - С.20-26 Девтеров, І. Етичні проблеми кіберпростору / І. Девтеров. - С.27-32 Терепищий, С. Ціннісні орієнтири стандартизації вищої освіти України / С. Терепищий. - С.33-40 Акопян, В. Основні чинники формування екологічної свідомості особистості / В. Акопян. - С.41-47 Андрушкевич, Ф. Досвід українсько-польської співпраці у сфері академічної освіти / Ф. Андрушкевич. - С.53-58 Дем’яненко, Н. Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині XX - на початку XXI століття / Н. Дем’яненко. - С.59-65 Сергиенко, Т. Компьютерные технологии как средство формирования профессионально-адаптационных способностей инвалидов по зрению / Т. Сергиенко. - С.66-72 Шандор, Ф. Поняття свідомості в сучасному філософському дискурсі / Ф. Шандор. - С.73-79 Білогур, В. Світоглядні орієнтації сучасної студентської молоді: теоретико-методологічний контекст / В. Білогур. - С.88-93 Сокуренко, О. Формування світорозуміння особистості як психолого-педагогічна проблема / О. Сокуренко. - С.100-105 Демченко, В. Якість навчально-виховного процесу як індикатор ефективності системи управління ВНЗ / В. Демченко, О. Хотомлянський. - С.106-111 Андрущенко, В. Світоглядні основи ідеології / В. Андрущенко. - С.121-124 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 20 Шандор, Ф. Поняття свідомості в сучасному філософському дискурсі [Текст] / Ф. Шандор> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - N 2. - С. 73-79 Рубрики: Свідомість (філос) Самосвідомість Пізнання (філос) Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): філософський дискурс Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |