> Шифр: ВМДЗ/2013/12 Журнал 2013р. N 12 Попова, Юлія. Плекаємо особистість, або розвиток дошкільної освіти в Дніпродзержинську / Ю. Попова. - С.4-8. Левченко, Лідія. Телеміст як інтерактивна форма методичної роботи з педагогами / Л. Левченко. - С.9-12. Кирманова, Наталія. Творчий вихователь - скульптор самодостатньої особистості / Н. Кирманова. - С.13-16. Кульчиковська, Тамара. Формування духовності дошкільників засобами мистецтва / Т. Кульчиковська. - С.17-20 : фотогр. Фортунатова, Марина. Театр етичних мініатюр, або Інноваційна технологія розвитку особистості дітей / М. Фортунатова. - С.21-28. Плотниченко, Юлія. Ляльковий театр руками дітей / Ю. Плотниченко. - С.29-32. Путіліна, Альона. Сенсорна кімната як багатомодульний простір корекційно-розвивального впливу на дітей / А. Путіліна, С. Постнікова. - С.33-38 : фотогр. Швайгерт, Наталія. Піскова анімація в дошкільному навчальному закладі / Н. Швайгерт. - С.39-43 : фотогр. Сахно, Світлана. Професійна складова образу Я дошкільника / С. Сахно, І. Єршова. - С.44-48 : фотогр. Мінченко, Тетяна. Значення ляльки-мотанки для формування духовних пріоритетів дітей з особливими потребами / Т. Мінченко. - С.49-51 : фотогр. Варфоломєєва, Тетяна. Формування морально-етичних категорій у дітей з вадами мовлення / Т. Варфоломєєва, К. Шрамко. - С.52-56 : фотогр. Білоус, Світлана. Дитячий садок і сім’я - єдиний простір дитинства / С. Білоус. - С.57-60 : фотогр. Заповіді для мами й тата. - С.61. Донська, Галина. Весняна казка : музична казка для дітей старшого дошкільного віку / Г. Донська. - С.64-68. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 33 Швайгерт, Наталія. Піскова анімація в дошкільному навчальному закладі / Н. Швайгерт> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 12. - С. 39-43 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--малювання Піскова анімація--гурткова робота--дошкільні заклади Кл.слова (ненормовані): технологія піскової анімації -- ігри з піском -- малювання піском -- принципи анімаційної композиції -- гурткова робота Анотація: Висвітлено досвід роботи гуртка піскової анімації в дошкільному навчальному закладі № 3 м. Дніпродзержинська. Проаналізовано особливості занять з піскової анімації, розглянуто прийоми малювання піском. Подано орієнтовний тематичний план занять гуртка. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/8 Журнал 2020р. N 8 Савінова, Наталія. Генеральне прибирання в методичному кабінеті / Н. Савінова. - С.4-8. Пропозиції до організації методичного кабінету. - С.8-10. Як готувати стендову інформацію. - С.10-12. Упорядковуємо методичний кабінет: чек-ліст. - С.12-14. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на вересень. - С.14-17. Бровінська, Юлія. Конфліктна ситуація? Захистіть себе / Ю. Бровінська. - С.17-22. Фокіна, Олександра. Хто насправді не вміє грати: діти чи педагог? / О. Фокіна. - С.22-27. Якою має бути дитяча іграшка. - С.27-30. Святенко, Олена. Діагностика професійної компетентності педагогів: готовий інструментарій / О. Святенко. - С.30-34. Приклад діагностичної картки. - С.34-35. Швайгерт, Наталія. Як це було, або Підбиваємо підсумки літнього оздоровчого періоду / Н. Швайгерт. - С.35-38. Приклади оформлення графіків оперативного контролю. - С.38-40. Кравчишина, Олена. Як організувати систему контролю в новому навчальному році / О. Кравчишина. - С.40-43. Гурковська, Тетяна. Навчайте через гру, або Дидактичні ігри з дітьми раннього віку / Т. Гурковська. - С.43-47. Перший день дитини в дитячому садку : поради для вихователя. - С.47-48. Дитина йде в дитячий садок: як уникнути проблем. - С.48-50. Шаповал, Наталія. Педагоги + батьки = партнерська взаємодія / Н. Шаповал. - С.50-54. Панченко, Олена. Літня школа - навчаємось і відпочиваємо / О. Панченко. - С.54-57. Стаєнна, Олена. Досліджуємо дитячий садок: 4 нові гри для традиційної екскурсії / О. Стаєнна. - С.57-60. Що відзначити у вересні. - С.60-62. Вітаємо мптодистів-новаторів. - С.62-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Швайгерт, Наталія. Як це було, або Підбиваємо підсумки літнього оздоровчого періоду [Текст] / Н. Швайгерт> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 8. - С. 35-38. Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей Кл.слова (ненормовані): літній оздоровчий період -- дистанційна робота -- здоров’я дітей -- методичний супровід Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2021/3 Журнал 2021р. N 3 Омельяненко, Ніна. Державний нагляд: що треба знати вихователю-методисту / Н. Омельяненко. - С.4-7. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на квітень. - С.8-9. План реалізації річного завдання з розвитку пізнавального інтересу дошкільників. - С.10-11. Шелестова, Людмила. Грамота для дошкільників - потреба розвитку чи запит батьків? / Л. Шелестова. - С.12-13. Гавриш, Наталія. Грамота в дитячому садку: що взяти до уваги педагогам / Н. Гавриш. - С.14-17. Шелестова, Людмила. Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти / Л. Шелестова. - С.18-22. Як організувати заняття з основ грамоти / підгот. Л. Шелестова. - С.23. Гордієнко, Світлана. Граємо і читаємо: інтерактивна наочність на заняттях із грамоти / С. Гордієнко, К. Трофименко, Л. Шершень. - С.24-26. Швайгерт, Наталія. Організовуємо колективні перегляди в дитячому садку / Н. Швайгерт. - С.27-30. Гавриш, Наталія. Майстер-клас як форма підвищення кваліфікації педагогів / Н. Гавриш. - С.32-35. Як підготувати та провести тренінг. - С.36-37. Скрипка, Ганна. Тренувати, а не розповідати / Г. Скрипка. - С.38-41. Савінова, Наталія. Як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно / Н. Савінова. - С.42-45. Гурковська, Тетяна. Руйнуємо педагогічні стереотипи дошкільної освіти / Т. Гурковська. - С.46-49. Бернацька, Олена. Професійне вигорання: про допомогу собі й колегам / О. Бернацька. - С.50-54. Як відпочити за один день. - С.55. Бишова, Ксенія. Конструктор методичних заходів - новий помічник вихователя-методиста / Ксенія Бишова. - С.56-58. Терновецька, Христина. Googl Календар - органайзер методичних заходів / Х. Терновецька, С. Жолоб. - С.59-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Швайгерт, Наталія. Організовуємо колективні перегляди в дитячому садку [Текст] / Н. Швайгерт> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 27-30. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): діяльність вихователя -- колективні перегляди -- методична робота в ЗДО -- форми методичної роботи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |