> Шифр: ПП/2007/8 Журнал 2007р. N 8 Хомік, В. С. Агресія у різних юнацьких і дитячих когортах: дослідження в українській психології / В.С. Хомік. - С.4-13 Подкоритова, Л. О. Індивідуально-типологічні особливості антиципації життєвих виборів випускників вищих навчальних закладів / Л.О. Подкоритова. - С.15-18 Шлімакова, І. І. Культура інтерактивної взаємодії педагогічного спілкування в екопсихологічному контексті / І.І. Шлімакова. - С.18-24 Розов, В. І. Психотехнології адаптивної саморегуляції стресу / В.І. Розов. - С.24-28 Кікінеджі, О. М. Формування гендерної культури молоді: науково-методичні матеріали до тренінгової програми / О.М. Кікінеджі, О.Б. Кізь. - С.64-69 Олексюк, В. Психомалюнок як засіб дослідження світоглядних уявлень дітей молодшого шкільного віку / В. Олексюк. - С.69-74 Гусев, А. И. Толерантность к неопределенности: проблематика исследований / А.И. Гусев. - С.75-79 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Шлімакова, І. І. Культура інтерактивної взаємодії педагогічного спілкування в екопсихологічному контексті [Текст] / І.І. Шлімакова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N8. - С. 18-24 Рубрики: психологія спілкування Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2013/7 Журнал 2013р. N 7 Ліщинська, О. А. Інформаційно-динамічна модель особистості / О. А. Ліщинська. - С.6-11. Рибалка, В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб / В. В. Рибалка. - С.11-16. Коваленко, О. Г. Стандартизація методики КОС-2 В. В. Синявського і Б. О. Федоришина для долсідження осіб похилого віку / О. Г. Коваленко. - С.17-21. Шлімакова, І. І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова. - С.21-28. Кобикова, Ю. В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх / Ю. В. Кобикова. - С.29-33. Давиденко, А. А. Поняття обдарованості дитини / А. А. Давиденко. - С.34-37. Демида, К. Особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації : за оцінками студентів та викладачів / К. Демида. - С.43-49. Клещерова, І. М. Основні напрямки роботи психолога з матерями дітей з органічними ураженням ЦНС в умовах дитячих реабілітаційних закладів / І. М. Клещерова. - С.53-55. Калошин, В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху / В. Ф. Калошин. - С.61-62. Губенко, А. В. Переструктуирование как важный механизм творческого обучения / А. В. Губенко. - С.62-71. Верещак, Є. П. Керівник і команда : до 85-річчя від дня народження доктора психологічних наук, професора Юрія Зіновійовича Гільбуха (1928-2000) / Є. П. Верещак. - С.72-75. Тищенко, С. П. Моя лада. Пам’яті Рими Миколаївни Губенко : до 30-річчя з дня смерті / С. П. Тищенко. - С.76-77. : портр. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/9 Журнал 2013р. N 9 Кокун, О. М. Життєве та професійне самоздійснення як предмет дослідження сучасної психології / О. М. Кокун. - С.1-5. - Библиогр. в конце ст. Егорченко, С. П. Взаимосвязь самооценки и эмоциональной зависимости с развитием аддиктивных заболеваний / С. П. Егорченко. - С.5-9. - Библиогр. в конце ст. Шлімакова, І. І. Динаміка змін професійно-значимих ціннісних орієнтацій практичних психологів / І. І. Шлімакова, О. П. Могилевець. - С.9-13 Гаврилькевич, В. К. Структура психологічних захистів у дорослих із ішемічною хворобою серця / В. К. Гаврилькевич. - С.13-18. - Библиогр. в конце ст. Колісник, О. П. Українська духовна революція як перемога українського духу над українським матеріалізмом / О. П. Колісник. - С.19-22. - Библиогр. в конце ст. Ляльчук, Г. Соціальні уявлення про трансформації сучасної української сім’ї / Г. Ляльчук. - С.22-25 Корнілова, В. В. Застосування проективних методів у дитячій психодіагностиці / В. В. Корнілова. - С.25-34. - Библиогр. в конце ст. Щорс, В. В. Волонтерська діяльність - провідна форма гуманістичного виховання старшокласників / В. В. Щорс. - С.34-47. - Библиогр. в конце ст. Забаровська, С. М. Програма тренінгу емоційної компетентності для практичних психологів / С. М. Забаровська. - С.47-59. - Библиогр. в конце ст. Шопіна, М. О. Розвиток мислення дітей 5-9-ти років та підлітків / М. О. Шопіна. - С.60-72 Губенко, О. В. Проблема політико-психологічних циклів розвитку суспільства. Три хвилі державної управлінської еліти / О. В. Губенко. - С.73-80. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 68 Шлімакова, І. І. Динаміка змін професійно-значимих ціннісних орієнтацій практичних психологів [Текст] / І. І. Шлімакова, О. П. Могилевець> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 9-13 Рубрики: Практичні психологи--ціннісні орієнтації--професійні Шкільний психолог--ціннісні орієнтації--професійні Кл.слова (ненормовані): ціннісні орієнтації -- професійно-значимі цінності -- термінальні цінності -- інструментальні цінності Анотація: У статті розглянуто проблему ціннісних орієнтацій у контексті професійної діяльності психологів. Представлено результати дослідження професійно-значимих ціннісних орієнтацій майбутніх психологів та психологів освітніх закладів, якімають різний досвід роботи. Дод.точки доступу: Могилевець, О.П. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/8 Журнал 2013р. N 8 Панок, В. Г. Стан і стратегічні напрями розвитку психологічної служби системи освіти / В. Г. Панок. - С.1-7 Забаровська, С. М. Емоційна компетентність як умова підтримання психологічного благополуччя практичного психолога / С. М. Забаровська. - С.8-12 Гапоненко, Л. О. Підготовка до рефлексивного спілкування у професійній взаємодії майбутніх практичних психологів / Л. О. Гапоненко. - С.13-17. - Библиогр. в конце ст. Климчук, В. О. Мотиваційні конфлікти особистості: модель психологічної допомоги / В. О. Климчук. - С.17-21. - Библиогр. в конце ст. Соловйова, О. П. Творчість як стиль життя: креативний підхід до вирішення проблем / О. П. Соловйова. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст. Левченко, Ю. В. Формування лідерських якостей у дітей старшого дошкільного віку / Ю. В. Левченко. - С.24-30. - Библиогр. в конце ст. Шлімакова, І. І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова. - С.30-36. - Библиогр. в конце ст. Кобикова, Ю. В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх / Ю. В. Кобикова. - С.36-40. - Библиогр. в конце ст. Рибалка, В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб / В. В. Рибалка. - С.40-34. - Библиогр. в конце ст. Барашева, Д. Гендерная и этническая идентификация в условиях гетерогенного социума / Д. Барашева. - С.43-48. - Библиогр. в конце ст. Філіппова, І. Ю. Індивідуальне соціальне здоров’я як важливий соціокультурний компонент щастя та життєвого благополуччя / І. Ю. Філіппова. - С.48-56 Шмаргун, В. М. Зв’язок сенсомоторної уваги зі швидкістю розумових дій / В. М. Шмаргун. - С.57-62 Калошин, В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху / В. Ф. Калошин. - С.63-65 Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова. - С.65-72. - Библиогр. в конце ст. Губенко, А. В. Перформативные и констативные изменения творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.72-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 68 Шлімакова, І. І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" [Текст] / І. І. Шлімакова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 30-36. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: тренінги психологічні--шкільні Кл.слова (ненормовані): еколого-психологічний тренінг -- тренінг "Вісім кроків до природи" -- ставлення до природи -- екологічне мислення -- екологічна свідомість Анотація: Запропонований екопсихологічний тренінг сприяє формуванню неупередженої стереотипами екологічної свідомості старшокласників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 68 Шлімакова, І. І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" [Текст] / І. І. Шлімакова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 21-28. Рубрики: Виховання--екологічне виховання Кафедра біології Кл.слова (ненормовані): психолого-екологічне навчання -- еколого-психологічний тренінг -- екологічна свідомість учнів -- психологічні тренінги (екологія) -- екологічні виховання -- внутрішня гармонізація Анотація: Метою статті є обгрунтування концептуальних засад еколого-психологічного тренінгу формування екологічної свідомості старшокласників та презентація програми екопсихологічного тренінгу "Вісім кроків до природи". Мета тренінгової програми - формування екологічної свідомості старшокласників, як передумови розвитку внутрішньої гармонізації та узгодженності взаємовпливів з природним, штучним та соціальним оточенням. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 228 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Мейтарчан, С. Ю. Стратегії мотивування у діяльності менеджерів організації / С. Ю. Мейтарчан. - С .3-5 Меньшин, О. Е. Психофізіологічні функції у хлопців 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку / О. Е. Меньшин, А. Д. Ведмедюк. - С .6-9 Миронюк, Є. В. Афірмації як метод спрямованості та розвитку особистості / Є. В. Миронюк, Д. С. Симонок. - С .10-12 Мисюра, О. О. Психолого-політичний вибір українців - 2012 / О. О. Мисюра. - С .13-15 Москальов, М. В. Психологія входження: сутність та особливості успішного здійснення / М. В. Москальов. - С .16-19 Мунасипова-Мотяш, І. А. Вікові особливості ставлення людини до власного здоров’я в контексті екологічної свідомості / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .20-23 Нагула, О. Л. Концептуальна модель формування батьківської компетентності у молодого подружжя / О. Л. Нагула. - С .24-26 Низовець, О. А. Особистісні властивості як фактор професійної адаптації психолога / О. А. Низовець. - С .27-29 Ніколенко, О. С. Емоційна насиченість стосунків у проблемних і непроблемних сім’ях / О. С. Ніколенко. - С .30-34 Оліфіра, С. О. Теоретичні проблеми подолання адаптаційної кризи засобами фасилітаційного впливу / С. О. Оліфіра. - С .35-39 Олефір, В. О. Концептуалізація і операціоналізація поняття "інтелектуально-особистісний потенціал" / В. О. Олефір. - С .40-43 Опрошанська, Л. В. Причини виникнення міжособистісних конфліктів у військовому середовищі / Л. В. Опрошанська. - С .44-47 Павлова, О. В. Соціально-психологічні особливості спотворення інформації для здобуття соціального схвалення в юнацькому віці / О. В. Павлова. - С .48-51 Панченко, Т. С. До проблеми визначення соціально-психологічних чинників правосвідомості / Т. С. Панченко. - С .52-54 Пасічник, Н. О. Особливості впливу понятійного мислення на процес образного узагальнення в учнів молодшого шкільного віку / Н. О. Пасічник. - С .55-62 Пінчук, Н. І. Зміст і чинники формування позитивного іміджу керівників освітніх організацій / Н. І. Пінчук. - С .63-66 Плющ, А. Н. Синергетическая модель организации вербальной информации / А. Н. Плющ. - С .67-71 Позняк, Т. М. Сім’я у розвитку обдарованої дитини / Т. М. Позняк. - С .72-74 Полієнко, Г. О. Мотивація корпоративізму і соціалізації праці в соціологічних дослідженнях / Г. О. Полієнко. - С .75-78 Помиткіна, Л. В. Особливості ціннісно-мотиваційної структури студентів у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .79-81 Прокопів, Л. Я. Психокорекція гіперактивності в майбутніх школярів: з досвіду психологічної практики / Л. Я. Прокопів. - С .82-85 Проскурка, Н. М. Проблеми розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій у процесі їхньої професійної підготовки / Н. М. Проскурка. - С .86-89 Рапацький, Б. І. Музика як чинник соціалізації підлітків / Б. І. Рапацький. - С .90-93 Рековець, В. М. Психосоматичні взаємодії та роль значущих переживань у збереженні і відновленні здоров’я / В. М. Рековець. - С .94-98 Рудюк, О. В. Способи переживання професійних криз у безробітних / О. В. Рудюк. - С .99-102 Саєнко, Л. О. Теоретико-методологічні підходи до подолання комунікативних бар’єрів у працівників організацій / Л. О. Саєнко. - С .103-107 Сайко, Х. Я. Толерантність до дітей з особливими освітніми проблемами в інклюзивній школі / Х. Я. Сайко, К. О. Островська. - С .108-112 Селезньова, О. В. Просторово-ситуативна сутність екопсихологічної взаємодії / О. В. Селезньова. - С .113-116 Синецька, Л. Р. Вияви конформності у ситуації ухвалення групових політичних рішень: психологічні механізми / Л. Р. Синецька. - С .117-121 Скок, А. Г. Проблеми методики викладання психології / А. Г. Скок. - С .122-125 Скок, Н. А. Психология поведения руководителя в ситуациях принятия решения / Н. А. Скок. - С .126-128 Скребець, В. О. Еколого-економічні й морально-правові виміри здорового глузду у повсякденні та методика їх діагностики / В. О. Скребець. - С .129-137 Співак, Л. М. Психологічні механізми розвитку національної самосвідомості особистості в юності / Л. М. Співак. - С .138-142 Титаренко, Т. М. Соціально-психологічні практики особистості: варіанти життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С .143-146 Угрин, О. Г. Сучасний стан сімейної ідентифікації студентської молоді / О. Г. Угрин. - С .147-151 Федоренко, Р. П. Аналіз проблеми шлюбних орієнтацій молоді як засобу запобігання сімейної дисгармонії / Р. П. Федоренко. - С .152-154 Фера, С. В. Соціально-психологічні засоби економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку / С. В. Фера. - С .155-158 Фурман, В. В. Проблеми розвитку особистісної рефлексії студентів технічного університету в процесі професійної підготовки / В. В. Фурман. - С .159-161 Царькова, О. В. Почуття провини та її візуалізація в архетипній символіці / О. В. Царькова. - С .162-164 Чепурна, Г. Л. Шляхи та засоби розвитку адаптивної форми перфекціонізму молоді / Г. Л. Чепурна. - С .165-170 Черняк, О. В. Особливості самоактуалізації творчої молоді / О. В. Черняк. - С .171-173 Чистенко, І. Г. Аналіз феномена освітньої мобільності особистості / І. Г. Чистенко. - С .174-177 Шевцова, О. М. Особливості валеонастанов як детермінант психологічного здоров’я особистості у дорослому віці / О. М. Шевцова. - С .178-181 Шибрук, О. В. Теоретичний аналіз джерел проблеми емоційної стійкості / О. В. Шибрук. - С .182-184 Шлімакова, І. І. Внутрішня гармонія як адаптивний механізм та показник психічного здоров’я / І. І. Шлімакова. - С .185-188 Шпак, М. М. Структурно-феноменологічні характеристики емоційного інтелекту / М. М. Шпак. - С .189-192 Шушунова, О. І. Визначення емоційних бар’єрів в міжособистісному спілкуванні та рівні асертивності в учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. І. Шушунова. - С .193-198 Юдєєва, Т. В. Аналіз результатів емпіричного дослідження сугестивності соціально дезадаптованих неповнолітніх / Т. В. Юдєєва. - С .199-203 Юрченко, О. В. Взаємозв’язок рівня довіри та локусу контролю студентів технічного ВНЗ / О. В. Юрченко. - С .204-207 Ющенко, І. М. Особливості психологічного благополуччя вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / І. М. Ющенко. - С .208-211 Ярова, В. Г. Обгрунтування змістового навантаження поняття "справедливість" у філософсько-психологічній зарубіжній науці / В. Г. Ярова. - С .212-216 Яцина, О. Ф. Батьківство в умовах трансформації сім’ї / О. Ф. Яцина. - С .217-220
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Дитяча психологія Психологія молоді Психологія підлітка Психологія сім’ї Психологія студента Інтелект Кафедра психології Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |