> Шифр: ІПА-1/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Сухомлинська, Ольга. Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики / О. Сухомлинська. - С.6-12. Побірченко, Наталія. Етнографія дитинства як предмет наукової рефлексії 20-х років / Н. Побірченко. - С.13-17. Троцко, Анна. Зв’язок соціальної педагогіки з іншими науками про людину (20-ті рр. XX століття) / А. Троцко, Л. Штефан. - С.18-21. Кузьміна, Світлана. Рятування у катастрофі: педагогічна діяльність київських філософів-академістів у 1920-х роках / С. Кузьміна. - С.22-26. Петренко, Оксана. Вплив педології на становлення гендерного підходу до освіти й виховання школярів в Україні (20-ті рр. XX ст.) / О. Петренко. - С.27-35. Завгородня, Тетяна. Дослідження персоналій Західнох України 1920-х років та їх внесок у розвиток української педагогіки / Т. Завгородня, І. Стражнікова. - С.36-39. Кочубей, Тетяна. Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця XIX - початку XX ст. / Т. Кочубей, О. Штик. - С.40-43. Кузь, Володимир. Софія Русова: сторінки життя і творчості у контексті сьогодення / В. Кузь. - С.44-47. Богуславский, Михаил. Педагогическое мировоззрение А. И. Герцена: к 200-летию со дна рождения / М. Богуславский. - С.48-54. Калініченко, Надія. Василь Харцієв: підготовка педагогічних кадрів / Н. Калініченко. - С.55-59. Зайченко, Іван. Про деякі проблеми освіти в Україні в період 1920-х років в оцінці Г. Г. Ващенка (1878-1967) / І. Зайченко. - С.60-64. Фадєєва, Валентина. Проблеми сім’ї і сімейного виховання в працях політичного діяча раннього радянського періоду (1917-1941) О. Колонтай (1872-1952) / В. Фадєєва. - С.65-67. Шоробура, Інна. Видатні постаті української лінгводидактики початкової школи 1920-х років / І. Шоробура, А. Качур. - С.68-70. Бондар, Людмила. Науково-педагогічна спадщина С. Х. Чавдарова (до 120-річчя від дня народження) / Л. Бондар. - С.71-74. Половка, Сергій. Науково-педагогічна творчість професора Юрія Дмитровича Шуйського (до 70-річчя від дня народження) / С. Половка, О. Осадчий. - С.75-79. Дічек, Наталія. Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст. / Н. Дічек. - С.80-86. Радул, Ольга. Виховання малих дітей та догляд за ними у східних слов’ян VI - XIII століть / О. Радул. - С.87-93. Роєнко, Світлана. Розвиток загальної освіти Черкаського повіту Київської губернії (XIX - поч. XX століття) / С. Роєнко. - С.98-102. Місечко, Ольга. Роль інститутів народної освіти у професіоналізації педагогічної освіти в Україні (початок 1920-х рр.) / О. Місечко. - С.104-108. Адаменко, Олена. Часопис "Просвещение Донбасса (Радянська школа)" як дзеркало проблем освіти 20-х років XX століття / О. Адаменко. - С.109-113. Регейло, Ірина. Становлення та розвиток професійної підготовки наукових працівників та викладачів вузів України (перша половина 1920-х рр.) / І. Регейло. - С.114-120. Мельничук, Сергій. Діяльність народного комісаріату освіти України з реалізації завдань естетичної підготовки та естетичного виховання майбутніх вчителів / С. Мельничук, А. Рацул. - С.121-124. Пироженко, Лідія. Становлення предметів загальної середньої освіти у 30-х роках XX ст. / Л. Пироженко. - С.125-128. Бричок, Світлана. Специфіка системи комплесного навчання в початкових школах України у 20-ті роки XX ст. / С. Бричок. - С.129-132. Гавриленко, Тетяна. Тенденції розвитку початкової освіти в УСРР у 1920-х роках / Т. Гавриленко. - С.133-136. Степанович, Андроник. К вопросу о положении частной средней школы / А. Степанович. - С.137-139. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 79 Шоробура, Інна. Видатні постаті української лінгводидактики початкової школи 1920-х років [Текст] / І. Шоробура, А. Качур> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 2. - С. 68-70. Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): лінгводидактика України Дод.точки доступу: Качур, Аліна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |