> Шифр: ВОУ1/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Суліма, Євген Миколайович. Партнерство і співпраця - нагальне веління часу : виступ Євгена Суліми, першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні / [Є. М. Суліма]. - С.5-8 Андрущенко, Віктор Петрович. Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському просторі освіти / Віктор Андрущенко. - С.9-12 Куляс, Павло Петрович. Вся і давність, і обнова - українська мова / Павло Куляс. - С.13-24. - Бібліогр.: 25 назв. Косова, Беата. Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова. - С.25-30. - Библиогр.: 30 назв. Майборода, Василь Каленикович. Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України / Василь Майборода. - С.31-36. - Бібліогр.: 17 назв. Бутівщенко, Станіслав Васильович. Моделювання як засіб підвищення ефективності програмно-цільового управління вищою освітою / Станіслав Бутівщенко. - С.37-43. - Бібліогр.: 5 назв. Гончаров, Володимир Іванович. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / Володимир Гончаров. - С.44-51. - Бібліогр.: 18 назв. Яременко, Лілія Анатоліївна. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність / Лілія Яременко. - С.52-58. - Бібліогр.: 8 назв. Блохін, Олег Володимирович. Спорт як засіб патріотичного виховання та формування здорового способу життя особистості / Олег Блохін. - С.59-71. - Бібліогр.: 28 назв. Шугалій, Наталія Євгенівна. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северіна Ґрундтвіга - засновника сучасної освіти дорослих / Наталія Шугалій. - С.72-78. - Бібліогр.: 21 назва. Чорнойван, Ганна Петрівна. Суспільні запити й можливості освітньо-наукового комплексу в сучасних Росії та Україні / Ганна Чорнойван. - С.79-85. - Бібліогр.: 11 назв. Дебич, Марія Андріївна. Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття / Марія Дебич. - С.86-91. - Бібліогр.: 13 назв. Зварич, Ірина Миколаївна. Тестування педагогічної компетентності викладачів США / Ірина Зварич. - С.92-99. - Бібліогр.: 5 назв. Семенюк, Наталія Вікторівна. Безперервна освіта: світова практика й Україна / Наталія Семенюк. - С.100-106. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Стеценко, Катерина Володимирівна. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / Катерина Стеценко. - С.107-111. - Бібліогр.: 17 назв. Конончук, Антоніна Іванівна. Всеукраїнська конференція до 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя / Антоніна Конончук. - С.112-113 : фото Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 95 Шугалій, Наталія Євгенівна. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северіна Ґрундтвіга - засновника сучасної освіти дорослих / Наталія Шугалій> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 72-78. - Бібліогр.: 21 назва.
Рубрики: педагоги зарубіжних країн Освіта дорослих--історія освіти--персоналії--Данія, 19 ст. Данія--історія освіти Кл.слова (ненормовані): зарубіжна педагогіка -- науково-педагогічна спадщина -- освіта дорослих -- вища народна школа -- андрагогіка Анотація: Розглянуто стан дослідження наукового спадку Н. Ґрундтвіга - данського поета, філософа, теолога, натхненника соціального руху ХІХ ст. за національне та культурне відродження Вітчизни. Відзначено високий потенціал застосування в Україні його педагогічних винаходів в освіті дорослих. Дод.точки доступу: Ґрундтвіг, Ніколай Фредерік Северін (данський теолог-реформатор, письменник, історик, громадський і політичний діяч ; 1783-1872) \про нього\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
> Шифр: ВОУ1/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Андрущенко, Віктор. Доповідь з нагоди презентації Проекту "Проблеми підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття (Педагогічна Конституція Європи)" / Віктор Андрущенко. - С.5-7 Кремень, Василь. Що робить державу успішною в пору глобалізації? : промова на зібранні представників Дипломатичного корпусу, акредитованого в Україні, 11 берез. 2013 р. / Василь Кремень. - С.8-10 Обговорюємо проекти Закону України "Про вищу освіту" / Леонід Губерський, Євген Суліма, Лілія Гриневич, Володимир Луговий, Віктор Андрущенко, Ростислав Рижков, Єлизавета Шепетильнікова, Володимир Литвин, Віль Бакіров, Петро Таланчук, Михайло Згуровський. - С.11-12 Коцан, Ігор. Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири / Ігор Коцан. - С.13-19. - Бібліогр.: 4 назви. Василюк, Алла. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ / Алла Василюк. - С.20-25. - Бібліогр.: 10 назв. : рис. Семенюк, Наталія. Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк. - С.26-32. - Бібліогр.: 11 назв. Куліненко, Лілія. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості / Лілія Куліненко. - С.33-39. - Бібліогр.: 14 назв. Скиртач, Віолета. Проблема суб’єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади : (роздуми, навіяні М. Фуко) / Віолета Скиртач, Олександр Періг. - С.40-47. - Бібліогр.: 9 назв. Шугалій, Наталія. Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL / Наталія Шугалій. - С.48-53. - Бібліогр.: 11 назв. Морозов, Володимир. Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс / Володимир Морозов. - С.54-58. - Бібліогр.: 12 назв. Олексенко, Роман. Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти / Роман Олексенко. - С.59-67. - Бібліогр.: 14 назв. Петько, Людмила. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Людмила Петько. - С.68-74. - Бібліогр.: 18 назв. : табл. Лук’янченко, Ольга. Краєзнавство як засіб актуалізації навчальних компетентностей студентів на заняттях з етнографії / О. Лук’янченко ; Ольга Лук’янченко. - С.75-78. - Бібліогр.: 6 назв. Кузьмінський, Євген. Освітні аспекти формування єдиного біоенергетичного простору України / Євген Кузьмінський, Катерина Щурська. - С.79-84. - Бібліогр.: 9 назв. : рис., табл. Шаповал, Володимир. Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення / Володимир Шаповал. - С.85-88 Поляк, Ольга. Вища освіта ХХІ століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг / Ольга Поляк. - С.89-94. - Бібліогр.: 11 назв. Калашнікова, Світлана. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти / Світлана Калашнікова. - С.95-101. - Бібліогр.: 15 назв. Гаращук, Олена. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки / Олена Гаращук, Віра Куценко, Ірина Содоль. - С.102-108. - Бібліогр.: 6 назв. : рис., табл. Майборода, Василь. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України (2001-2012 рр.) / Василь Майборода, Ганна Лесик. - С.109-113. - Бібліогр.: 5 назв. Кравчук, Віра. Використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих ВНЗ / Віра Кравчук. - С.114-119. - Бібліогр.: 10 назв. Волинка, Григорій. "Велич духовності" : рецензія на наукове видання "Філософія: Історія. Людина. Освіта" академіка НАН України Л. Губерського, академіка НАПН України В. Кременя та доктора філософських наук, професора В. Ільїна / Григорій Волинка. - С.120-121 Бойченко, Михайло. Рецензія на монографію В. Андрущенка "Світанок Європи : проблема формування нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття". - К. : Знання України, 2011. - 1099 с. / Михайло Бойченко. - С.121-122 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шугалій, Наталія. Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL / Наталія Шугалій> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта Освіта дорослих Історія педагогіки в зарубіжних країнах Данія--історія освіти Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- навчання впродовж життя -- навчання дорослих -- неформальна освіта -- вищі народні школи -- Lifelong Learning -- система LLL Анотація: Розглянуто генезис ідеї і практики безперервоної освіти, зокрема в аспектах додаткового і розвивального навчання дорослих. Акцентовано роль данського науковця і теолога Н. Ф. С. Ґрундтвіга у створенні вищих народних шкіл як специфічного засобу такого навчання. Дод.точки доступу: Ґрундтвіг, Ніколай Фредерік Северін (данський теолог-реформатор, письменник, історик, громадський і політичний діяч ; 1783-1872) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 34 Матеріали міжнародного науково-практичного семінару "Проектна діяльність як інструмент дослідження, навчання та інновацій" 17-18 березня 2016 р. [Текст] / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Міжнародний фонд досліджень освітньої політики, Британська Рада в Україні, Німецький культурний центр, Університет штату Айова, Інститут педагогіки, Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Інститут професійно-технічної освіти, Сумський державний університет, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини ; ред. кол. : С. В. Тезікова [та ін.] ; відпов. секретар І. М. Білим. - Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - 120 с. - ["Проектна діяльність як інструмент дослідження, навчання та інновацій" ] . - 21.00 грн. РУБ 371.01 Рубрики: Педагогічні технології Проектні технології--метод проектів Кафедра педагогіки Освіта--інновації Освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, наради Дод.точки доступу: Тезікова, Світлана Володимирівна \ред.\; Чувакова, Тетяна Григорівна \ред.\; Долматова, Марина Петрівна \ред.\; Шугалій, Наталія Євгенівна \ред.\; Білим, І. М. \відпов. секретар.\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Міжнародний фонд досліджень освітньої політики; Британська Рада в Україні; Німецький культурний центрУніверситет штату Айова; Інститут педагогіки; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих; Інститут професійно-технічної освіти; Сумський державний університет; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |