> Шифр: ВМДЗ/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Малишева, Ольга. Порядок заповнення атестаційних листів / О. Малишева. - С.4-11. Никанорова, Валентина. Творчі здібності дітей - на кончиках їхніх пальців / В. Никанорова, М. Пономаренко. - С.16-27. Власенко, Галина. Ознайомлення дошкільників з мистецтвом оригамі / Г. Власенко. - С.28-38. Мітрюкова, Тетяна. Конструювання з паперу як вид дитячої творчості / Т. Мітрюкова. - С.39-43. Дейнеко, Ольга. Ігрове моделювання як форма активації педагогів / О. Дейнеко. - С.44-47. Сиротич, Наталія. Дошкільна педагогіка як синкретичний вид мистецтва / Н. Сиротич. - С.48-53. Шуть, Микола. Гра як інструмент оптимізації педагогічної діяльності вихователя-методиста / М. Шуть. - С.54-60. Пазуха, Анжела. Використання недирективної ігрової терапії у психокорекційній роботі з дітьми / А. Пазуха. - С.61-68. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 97 Шуть, Микола. Гра як інструмент оптимізації педагогічної діяльності вихователя-методиста [Текст] / М. Шуть> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 2. - С. 54-60. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота методична робота з вихователями ДНЗ Кл.слова (ненормовані): інтерактивні ігри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/6 Журнал 2012р. N 6 Кононко, Олена. Інтерактивні методи як засіб оптимізації роботи з педагогічним колективом / О. Кононко. - С.4-11. Шуть, Микола. Технологія організації інтерактивного навчання педагогів / М. Шуть. - С.12-17. Кіндрат, Інна. інтерактивні методи в системі підвищення фахової мвйстерності педагогів / І. Кіндрат : 18-27. Пахарь, Олена. Кейс-технології як інструмент набуття досвіду практичного розв’язання проблемних ситуацій / О. Пахарь. - С.28-37. Пахарь, Олена. Робота з кейсами крок за кроком / О. Пахарь. - С.38-39. Галяпа, Марія. Учимося уникати конфліктних ситуацій у роботі з батьками / М. Галяпа. - С.40-42. Погорєлова, Лариса. Педагогічний ринг "Мандрівка ІКТ - країною" / Л. Погорєлова. - С.43-48. Поспєлова, Інна. Спортивні ігри і прави - ефективний засіб фізичного виховання дошкільників / І. Поспєлова. - С.49-55. Гузь, Аліна. Профілактика синдрому емоційного вигорання в педагогів / А. Гузь. - С.56-63. Гусак, Тетяна. Тренінг як засіб психологічної допомоги вмхователям / Т. Гусак. - С.64-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Шуть, Микола. Технологія організації інтерактивного навчання педагогів / М. Шуть> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 6. - С. 12-17. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--педагогічний колектив Методична робота--вихователі--дошкільні заклади Кл.слова (ненормовані): інтерактивна взаємодія педагогів -- інновації -- компетентність педагогів -- координатори інтерактивного навчання -- інтерактивні ігри -- створення ігор -- вихователь-методист -- інтерактивні технології навчання педагогів -- навчання педагогів -- робота з педагогами ДНЗ Анотація: Матеріал статті висвітлює взаємозалежну спільну діяльнісь усіх учасників освітнього процесу під час впровадження інтерактивних методів навчання в дошкільних закладах. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: Д958996/2006/8 Журнал 2006р. N 8 Шуть, Микола. Школа ігромайстерності / М. Шуть Богуш, Алла. Моє довкілля : програма ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з довкіллям / А. Богуш Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |