Шифр: ВШ-3/2017/5/6
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. N 5/6
Зміст:
Стратонов, Василь. Херсонському державному університету - 100 років! / В. Стратонов. - С.7-11.
Поліщук, Валерій. Вища освіта у календарному соціальному вимірі / В. Поліщук. - С.12-22.
Корсак, Костянтин. Можлива роль університетів у повторенні українцями прадавнього глобального цивілізаційного внеску / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.23-31.
Федяєва, Валентина. Досягнення і прорахунки педагогічної науки в університетській освіті кінця XX - початку XXI ст. / В. Федяєва. - С.32-40.
Загородня, Алла. Тенденції розвитку системи професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі / А. Загородня. - С.41-47.
Загірняк, Михайло. Прикористування можливостями міжнародної бази даних SCOPUS / М. Загірняк, А. Костенко. - С.48-55.
Омельчук, Сергій. Мовна дослідницька компетентність студента-філолога / С. Омельчук. - С.56-68.
Корольова, Ірина. Роль професійної рефлексії у фаховому становлення особистості майбутнього менеджера освітньої галузі / І. Корольова. - С.69-77.
Яковенко, Світлана. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії / С. Яковенко. - С.85-94.
Малихіна, Катерина. Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи / К. Малихіна. - С.95-103.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376.42:[159.9+37]
Я 47


    Яковенко, Світлана.
    До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії [Текст] / С. Яковенко // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 5/6. - С. 85-94. . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами--психолого-педагогічний супровід
   Інклюзивна освіта--фахівці корекційної освіти

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- фахівці корекційної освіти -- асистент вчителя -- тьютор
Анотація: Метою пропонованої статті є висвітлення питання доцільності введення окремих посад в інклюзивному класі задля кваліфікованої допомоги дітям іх психофізичними порушеннями під час навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)