> Шифр: ВШ-3/2017/5/6 Журнал 2017р. N 5/6 Стратонов, Василь. Херсонському державному університету - 100 років! / В. Стратонов. - С.7-11. Поліщук, Валерій. Вища освіта у календарному соціальному вимірі / В. Поліщук. - С.12-22. Корсак, Костянтин. Можлива роль університетів у повторенні українцями прадавнього глобального цивілізаційного внеску / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.23-31. Федяєва, Валентина. Досягнення і прорахунки педагогічної науки в університетській освіті кінця XX - початку XXI ст. / В. Федяєва. - С.32-40. Загородня, Алла. Тенденції розвитку системи професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі / А. Загородня. - С.41-47. Загірняк, Михайло. Прикористування можливостями міжнародної бази даних SCOPUS / М. Загірняк, А. Костенко. - С.48-55. Омельчук, Сергій. Мовна дослідницька компетентність студента-філолога / С. Омельчук. - С.56-68. Корольова, Ірина. Роль професійної рефлексії у фаховому становлення особистості майбутнього менеджера освітньої галузі / І. Корольова. - С.69-77. Яковенко, Світлана. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії / С. Яковенко. - С.85-94. Малихіна, Катерина. Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи / К. Малихіна. - С.95-103. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 47 Яковенко, Світлана. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії [Текст] / С. Яковенко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 5/6. - С. 85-94. . - ISSN 1682-2366
Інклюзивна освіта--фахівці корекційної освіти Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- фахівці корекційної освіти -- асистент вчителя -- тьютор Анотація: Метою пропонованої статті є висвітлення питання доцільності введення окремих посад в інклюзивному класі задля кваліфікованої допомоги дітям іх психофізичними порушеннями під час навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |