> Шифр: РШ/2015/11/12 Журнал 2015р. N 11/12 Коцур, Віктор. Духовна велич Переяславсько-в'юнищанської Шевченкіани / В. Коцур. - С.3-9. - Бібліогр.: 11 назв. Рик, Сергій. Екологічна освіта: досвід міжнародного проекту "EcoBRU" / С. Рик. - С.10-14. Чернов, Борис. Концепція розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології: зміст і основні положення / Б. Чернов [и др.]. - С.15-20. - Бібліогр.: 4 назв. : мал. Інші автори: Коцур Н., Ковальська К., Дзюбенко О. Калмикова, Лариса. Психолінгвістика на службі у лінгводидактики: наукова школа нового інтегративного типу / Л. Калмикова. - С.21-25. : фотогр. Куйбіда, Віктор. Відображення антропогенних факторів у народній природничій термінології / В. Куйбіда. - С.26-30. - Бібліогр.: 26 назв. : фотогр. Малинка, Юлія. Становлення толерантної особистості в українському соціумі / Ю. Малинка. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв. Василькевич, Ярослава. Освіта обдарованих дітей: тенденції та виклики сьогодення / Я. Василькевич. - С.35-39. - Бібліогр.: 7 назв. : фотогр. Овсієнко, Людмила. Реалізація ідеї текстоцентризму в навчанні лінгвістики тексту студентів-філологів / Л. Овсієнко. - С.40-43. - Бібліогр.: 8 назв. Шевчук, Лариса. Професійна підготовка майбутнього вчителя математики під час навчання у ВНЗ / Л. Шевчук. - С.44-47. - Бібліогр.: 13 назв. Янц, Наталія. Активізація творчої діяльності майбутніх соціальних педагогів під час підготовки до сценарної та режисерської роботи / Н. Янц. - С.48-52. - Бібліогр.: 12 назв. Різник, Любов. Соціально-педагогічна практика студентів як значуща складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. Різник. - С.53-56. - Бібліогр.: 6 назв. Горденко, Світлана. Організація навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій / С. Горденко. - С.57-60. - Бібліогр.: 3 назв. Лохвицька, Любов. Реформування національної вищої освіти на європейських засадах: опанування польського досвіду / Л. Лохвицька. - С.61-64. - Бібліогр.: 5 назв. Борисова, Олена. П’ять років проекту з міжнародної співпраці / О. Борисова. - С.65-67. Бова, Віта. Позачасовість та позапросторовість ідеї "сродності" Григорія Сковороди у соціоосвітньому просторі / В. Бова. - С.68-71. - Бібліогр.: 3 назв. Розсоха, Антоніна. Проблеми освіти епохи античності в епіграмах Марка Марціала / А. Розсоха. - С.72-75. - Бібліогр.: 10 назв. Шкира, Ольга. Соціально-комунікаційний простір бібліотечного середовища: нові підходи в змісті і основних завданнях / О. Шкира. - С.76-78. - Бібліогр.: 6 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 65 Янц, Наталія. Активізація творчої діяльності майбутніх соціальних педагогів під час підготовки до сценарної та режисерської роботи [Текст] / Н. Янц> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2015. - № 11/12. - С. 48-52. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх соціальних педагогів--активація творчої діяльності Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): творча діяльність -- соціальні педагоги -- сценарна робота -- режисерська робота -- професійна освіта Анотація: Автор статті зазначає, що виховна робота соціального педагога спрямована на формування творчої особистості, розкриття здібностей, талантів тощо. У зв'язку з цим постає необхідність формування творчо мислячих, активних соціальних педагогів, здатних спрямувати та стимулювати вихованців до активної творчої діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |