15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 192 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.00 грн.
    Зміст:
Лактіонова, Г. М. Здоров’я в системі суспільних та індивідуальних цінностей: від декларації до втілення / Г. М. Лактіонова. - С .5-9
Алексєєнко, Т. Ф. Соціально-педагогічний зміст способу життя та його основні показники / Т. Ф. Алексєєнко. - С .9-12
Плахотнік, О. В. Роль системи освіти у збереженні здоров’я учнівської молоді / О. В. Плахотнік. - С .12-18
Дубогай, О. Д. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід / О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок. - С .18-24
Оржеховська, В. М. Здоров’язберігаюче навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .24-28
Костів, В. І. Становлення морально-релігійної культури особистості як основа формування здорового способу життя / В. І. Костів. - С .28-31
Суховєєва, Н. М. Формування здорового способу життя як актуальна проблема соціальної педагогіки / Н. М. Суховєєва. - С .31-34
Гайдамашко, І. А. Соціально-педагогічний аналіз чинників агресивної поведінки підлітків / І. А. Гайдамашко. - С .34-36
Кожевнікова, Л. Особиста фізична культура студентів у формуванні мотиваційних потреб до здорового способу життя / Л. Кожевнікова, З. Дзюба, В. Богатир. - С .36-41
Федій, О. О. Гелотологія в системі самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів / О. О. Федій. - С .41-46
Тимошко, Г. М. Управління процесом формування здорового способу життя в ЗНЗ як складовою якісної освіти / Г. М. Тимошко. - С .46-49
Тур, О. Проблеми психічного здоров’я старшокласників / О. Тур. - С .49-52
Хлєбік, С. Р. Наукові засади формування здорового способу життя молоді засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .52-55
Максак, О. І. Здоровий спосіб життя як основа підтримання фізичного здоров’я / О. І. Максак. - С .55-59
Гусак, В. М. Роль психологічної культури у забезпеченні психологічного здоров’я майбутнього соціального працівника / В. М. Гусак. - С .59-64
Марущак, П. Д. Вплив оздоровчої фізичної культури на організм людини / П. Д. Марущак. - С .64-68
Колесник, М. О. Здоровий спосіб життя студентів в контексті освітнього процесу у ВНЗ / М. О. Колесник. - С .68-71
Звєрєва, І. Д. Оцінювання як процес та фундаментальна технологія / І. Д. Звєрєва. - С .71-74
Бутенко, О. Ю Підтримка репродуктивного здоров’я як важлива складова формування здорового способу життя учнівської молоді / О. Ю Бутенко, Л. Г. Захарова. - С .74-77
Лисенко, І. Життєве самовизначення та його вплив на здоровий спосіб життя у підлітковому віці / І. Лисенко. - С .77-81
Демиденко, В. В. Формування етичного світорозуміння підлітків як фактор їх психологічного здоров’я / В. В. Демиденко, С. П. Демиденко; 81-85
Приходько, Н. И. К проблеме педагогической инициативы, инноватики и прективной педагогики / Н. И. Приходько. - С .85-89
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дорослою молоддю в школі Кофеда (досвід Данії) / Л. М. Завацька. - С .89-92
Приходько, В. М. Моніторинг як інноваційна технологія якості виховання у молоді здорового способу життя / В. М. Приходько. - С .92-96
Тарасюк, Л. В. Раціональна організація навчально-виховного процесу у ліцеї як один зі шляхів формування здорового способу життя / Л. В. Тарасюк. - С .96-100
Палько, І. М. Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів / І. М. Палько. - С .100-104
Рень, Л. В. Особливості соціально-реабілітаційної діяльності у притулках для неповнолітніх / Л. В. Рень. - С .104-107
Сливка, Л. Виховний ідеал української народної педагогіки щодо виховання здорового способу життя дітей та молоді / Л. Сливка. - С .107-112
Кіндратюк, Б. Етнопедагогічний потенціал зміцнення духовного здоров’я школярів музикою дзвонів / Б. Кіндратюк, С. Литвин-Кіндратюк. - С .112-116
Дубровська, Л. Технології формування здорового способу життя в умовах літнього оздоровчого табору / Л. Дубровська, В. Дубровський, В. Ковнер. - С .116-120
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Вивчення постави у студентів і школярів - один із компонентів навчальної технології формування здорового способу життя / О. Євсєєва. - С .120-124
Бєлкіна, Н. І. Активні форми використання вільного часу - основа здорового способу життя (на прикладі екскурсії) / Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. - С .124-128
Полякова, О. М. Превентивно-профілактична діяльність соціального педагога неурядової організації щодо формування здорового способу життя / О. М. Полякова, Н. О. Штика. - С .128-132
Кравченко, І. Соціально-просвітницька робота з діабетиками / І. Кравченко, Є. Головченко. - С .132-135
Зубко, О. М. З досвіду розвитку спортивно-оздоровчої роботи з учнівською молоддю в м. Ніжині / О. М. Зубко. - С .135-139
Сергієчко, С. М. Арт-педагогіка як засіб подолання агресивних станів підлітків / С. М. Сергієчко. - С .139-142
Сисоєнко, Н. В. Умови формування способу життя сучасних школярів / Н. В. Сисоєнко. - С .142-145
Соболєва, С. М. Формування потреби здорового способу життя як критерій екологічної підготовки студентів / С. М. Соболєва. - С .145-148
Семенова, М. О. Виховне значення їжі та її споживання: етнографічний аспект / М. О. Семенова. - С .148-153
Грановський, В. Г. Про педагогічні аспекти діяльності літніх оздоровчих таборів / В. Г. Грановський. - С .153-157
Книш, О. К. Щодо питання шлюбно-сімейних настановлень старшокласників як умови вибору здорового способу життя / О. К. Книш. - С .157-161
Ільїнський, А. О. Роль громадських організацій у формуванні здорового способу життя дітей та молоді / А. О. Ільїнський. - С .161-166
Богданцева, І. Музикотерапія як фактор впливу на розвиток особистості / І. Богданцева. - С .166-169
Мельничук, О. В. Формування здорового способу життя у дітей з вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів / О. В. Мельничук. - С .169-173
Веретенко, Т. Г. Збереження здоров’я студентів та активізація їх навчально-пізнавальної діяльності / Т. Г. Веретенко. - С .173-176
Вербенець, Т. З досвіду роботи з формування здорового способу життя студентської молоді в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / Т. Вербенець, О. Дехтярьова, О. Пальчик. - С .176-180
Омельченко, С. О. Механізми взаємодії соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх закладів / С. О. Омельченко. - С .180-184
Янченко, Т. В. Профілактика алкоголізму у молодіжному середовищі: історичний аспект / Т. В. Янченко. - С .184-187
Чернишенко, І. І. Соціокультурна анімація як засіб профілактики поширення негативних явищ серед дітей та молоді / І. І. Чернишенко. - С .187-190
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 4
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: ШО1/2013/2
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 2
Зміст:
Тарутіна, З. Є. Потенціал використання досягнень точних наук в освіті / З. Є. Тарутіна. - С.2-5. - Бібліогр.: 10 назв.
Загірняк, М. В. Реформування вищої освіти України за вимогами Міжнародної стандартної класифікації освіти / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.6-12. - Бібліогр.: 10 назв. : табл., схеми
Волик, Л. В. Дитячі соціальні мережі: безпека та он-лайн загрози / Л. В. Волик. - С.13-17. - Бібліогр.: 14 назв.
Дебич, М. А. Світові явища інтеграції у вищій освіті та перспективи участі України в європейських проектах / М. А. Дебич. - С.18-20.
Сидоренко, О. Л. Зовнішнє незалежне оцінювання як механізм і об’єкт державно-громадського управління освітою в Україні / О. Л. Сидоренко. - С.21-26. - Бібліогр.: 8 назв. : мал.
Коваль, Т. В. Опір вищої освіти німецькомовних країн явищу ринковізації / Т. В. Коваль. - С.27-30. - Бібліогр.: 4 назв.
Мальований, Ю. І. Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований. - С.31-33.
Ловат, Т. Дж. Міжконфесійна освіта та феноменологічний метод / Т. Дж. Ловат. - С.33-35. - Бібліогр.: 17 назв.
Болсун, С. А. Ідеальний образ виховного педагога / С. А. Болсун. - С.36-37. - Бібліогр.: 7 назв.
Левітас, Ф. Л. Роль учителя історії в морально-етичному вихованні учнів / Ф. Л. Левітас. - С.38-39.
Загальні проблеми виховання : [інформ. бібліогр. список] / уклад. О. В. Кривоносова. - С.39.
Лісова, Н. І. Проблеми дитинства потребують розв’язання / Н. І. Лісова. - С.40-42. - Бібліогр.: 9 назв.
Історія педагогіки : [інформ. бібліогр. список] / уклад. Н. В. Лисиця. - С.42.
Янченко, Т. В. Теорія рекапітуляції Дж. Болдуїна як підгрунття наукового розвитку педології / Т. В. Янченко. - С.43-47. - Бібліогр.: 13 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 (вільний)




    Янченко, Т. В.
    Теорія рекапітуляції Дж. Болдуїна як підгрунття наукового розвитку педології / Т. В. Янченко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 43-47. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74 + 88.8
Рубрики: Педологія
Кл.слова (ненормовані):
дитина -- педологія -- рекапітуляція -- онтогенез -- філогенез
Анотація: У статті аналізуються основні положення теорії рекапітуляції, що стала підгрунтям педології у період її становлення як інтеграційної наукової галузі. Особлива увага зосереджується на характеристиці наукових поглядів американського психолога кінця ХІХ - початку ХХ ст., одного з авторів теорії рекапітуляції Дж. Болдуїна. Джеймс Артур Болдуїн (1924-1987) - романіст, публіцист, драматург, активний борець за права людини.


Дод.точки доступу:
Болдуїн, Джеймс Артур (романіст, публіцист, драматург, активний борець за права людини ; 1924-1987) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 (вільний)


Шифр: ПП1/2014/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2014р. N 1
Зміст:
Скільський, Д. М. Освітньо-виховні проблеми у творах Т. Г. Шевченка : до 200-річчя зо дня народження Т. Г. Шевченка / Д. М. Скільський. - С.5-11
Бех, І. Д. Інноваційна виховна технологія: сутнісні положення і шляхи реалізації / І. Д. Бех. - С.12-17
Петрочко, Ж. В. Соціально-педагогічні виховні технології у викликах часу / Ж. В. Петрочко. - С.17-24
Мельник, О. В. Післяіндустріальний світ: нові виклики до професійної орієнтації дітей та учнівської молоді / О. В. Мельник. - С.24-30
Алєксєєнко, Т. Ф. Доброчинність як засіб формування соціально значущих якостей особистості: теоретико-методологічний аспект / Т. Ф. Алєксєєнко. - С.31-37
Назаренко, Г. А. Використання сучасних виховних технологій у процесі ціннісного становлення учнівської молоді / Г. А. Назаренко. - С.37-44
Гуржій, А. М. Електронні підручники, аудіовізуальні електронні засоби і охорона здоров’я учнів / А. М. Гуржій [и др.]. - С.45-50
Інші автори: Топузов О. М., Волинський В. П., Дідковський І. В.
Гірний, О. І. Проблеми творчості у навчанні / О. І. Гірний, М. М. Савчин. - С.51-56
Овдієнко, Л. Н Соціально-історична сутність освіти: сучасний вимір / Л. Н Овдієнко. - С.56-63
Янченко, Т. В. Біхевіоризм Дж. Уотсона як підгрунтя розвитку педології / Т. В. Янченко. - С.64-71
Михайленко, Л. А. Становлення і розвиток медичної освіти з підготовки сімейних лікарів у США: історія та сучасність / Л. А. Михайленко. - С.72-79
Леонтьєва, І. В. Теорія особистості О. Ф. Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С.80-87
Карпенко, О. В. Реформування системи надання освітніх послуг: досвід Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.88-98
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Я 66


    Янченко, Т. В.
    Біхевіоризм Дж. Уотсона як підгрунтя розвитку педології [Текст] / Т. В. Янченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 1. - С. 64-71
ББК 88
Рубрики: Психологія--біхевіоризм
Кл.слова (ненормовані):
біхевіоризм Дж. Уотсона


Дод.точки доступу:
Уотсон, Джон Бродес (американський психолог ; 1878-1958) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)