> Шифр: ШО1/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Тарутіна, З. Є. Потенціал використання досягнень точних наук в освіті / З. Є. Тарутіна. - С.2-5. - Бібліогр.: 10 назв. Загірняк, М. В. Реформування вищої освіти України за вимогами Міжнародної стандартної класифікації освіти / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.6-12. - Бібліогр.: 10 назв. : табл., схеми Волик, Л. В. Дитячі соціальні мережі: безпека та он-лайн загрози / Л. В. Волик. - С.13-17. - Бібліогр.: 14 назв. Дебич, М. А. Світові явища інтеграції у вищій освіті та перспективи участі України в європейських проектах / М. А. Дебич. - С.18-20. Сидоренко, О. Л. Зовнішнє незалежне оцінювання як механізм і об’єкт державно-громадського управління освітою в Україні / О. Л. Сидоренко. - С.21-26. - Бібліогр.: 8 назв. : мал. Коваль, Т. В. Опір вищої освіти німецькомовних країн явищу ринковізації / Т. В. Коваль. - С.27-30. - Бібліогр.: 4 назв. Мальований, Ю. І. Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований. - С.31-33. Ловат, Т. Дж. Міжконфесійна освіта та феноменологічний метод / Т. Дж. Ловат. - С.33-35. - Бібліогр.: 17 назв. Болсун, С. А. Ідеальний образ виховного педагога / С. А. Болсун. - С.36-37. - Бібліогр.: 7 назв. Левітас, Ф. Л. Роль учителя історії в морально-етичному вихованні учнів / Ф. Л. Левітас. - С.38-39. Загальні проблеми виховання : [інформ. бібліогр. список] / уклад. О. В. Кривоносова. - С.39. Лісова, Н. І. Проблеми дитинства потребують розв’язання / Н. І. Лісова. - С.40-42. - Бібліогр.: 9 назв. Історія педагогіки : [інформ. бібліогр. список] / уклад. Н. В. Лисиця. - С.42. Янченко, Т. В. Теорія рекапітуляції Дж. Болдуїна як підгрунття наукового розвитку педології / Т. В. Янченко. - С.43-47. - Бібліогр.: 13 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 (вільний) |
Янченко, Т. В. Теорія рекапітуляції Дж. Болдуїна як підгрунття наукового розвитку педології / Т. В. Янченко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 43-47. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Педологія Кл.слова (ненормовані): дитина -- педологія -- рекапітуляція -- онтогенез -- філогенез Анотація: У статті аналізуються основні положення теорії рекапітуляції, що стала підгрунтям педології у період її становлення як інтеграційної наукової галузі. Особлива увага зосереджується на характеристиці наукових поглядів американського психолога кінця ХІХ - початку ХХ ст., одного з авторів теорії рекапітуляції Дж. Болдуїна. Джеймс Артур Болдуїн (1924-1987) - романіст, публіцист, драматург, активний борець за права людини. Дод.точки доступу: Болдуїн, Джеймс Артур (романіст, публіцист, драматург, активний борець за права людини ; 1924-1987) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 (вільний) |
> Шифр: ПП1/2014/1 Журнал 2014р. N 1 Скільський, Д. М. Освітньо-виховні проблеми у творах Т. Г. Шевченка : до 200-річчя зо дня народження Т. Г. Шевченка / Д. М. Скільський. - С.5-11 Бех, І. Д. Інноваційна виховна технологія: сутнісні положення і шляхи реалізації / І. Д. Бех. - С.12-17 Петрочко, Ж. В. Соціально-педагогічні виховні технології у викликах часу / Ж. В. Петрочко. - С.17-24 Мельник, О. В. Післяіндустріальний світ: нові виклики до професійної орієнтації дітей та учнівської молоді / О. В. Мельник. - С.24-30 Алєксєєнко, Т. Ф. Доброчинність як засіб формування соціально значущих якостей особистості: теоретико-методологічний аспект / Т. Ф. Алєксєєнко. - С.31-37 Назаренко, Г. А. Використання сучасних виховних технологій у процесі ціннісного становлення учнівської молоді / Г. А. Назаренко. - С.37-44 Гуржій, А. М. Електронні підручники, аудіовізуальні електронні засоби і охорона здоров’я учнів / А. М. Гуржій [и др.]. - С.45-50 Інші автори: Топузов О. М., Волинський В. П., Дідковський І. В. Гірний, О. І. Проблеми творчості у навчанні / О. І. Гірний, М. М. Савчин. - С.51-56 Овдієнко, Л. Н Соціально-історична сутність освіти: сучасний вимір / Л. Н Овдієнко. - С.56-63 Янченко, Т. В. Біхевіоризм Дж. Уотсона як підгрунтя розвитку педології / Т. В. Янченко. - С.64-71 Михайленко, Л. А. Становлення і розвиток медичної освіти з підготовки сімейних лікарів у США: історія та сучасність / Л. А. Михайленко. - С.72-79 Леонтьєва, І. В. Теорія особистості О. Ф. Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С.80-87 Карпенко, О. В. Реформування системи надання освітніх послуг: досвід Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.88-98 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 66 Янченко, Т. В. Біхевіоризм Дж. Уотсона як підгрунтя розвитку педології [Текст] / Т. В. Янченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 1. - С. 64-71 Рубрики: Психологія--біхевіоризм Кл.слова (ненормовані): біхевіоризм Дж. Уотсона Дод.точки доступу: Уотсон, Джон Бродес (американський психолог ; 1878-1958) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |